Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

10

1. Ei tarvitse kuin vilkaista Kaisun blogia niin näkee, että kyseessä on todellakin ihminen joka aika vähän hallitsee yhtään mitään.

Tunteiden varassa eläminen on nykyajan sairaus. Tunteet vaihtelee. Kun aviosuhteessa on ongelmia niin sitä voi lähteä hakemaan apua.
  2. Ah. YTM:n ongelmia...
  3. Friend zone odottaa!
  4. Olen kolmekymppinen mies. Olen pudottanut muutaman kilon ja se innosti vaimoa. Kehui komeammaksi. Nyt sekin loppui. En saa vaimoa syttymään enää :(. Se on paha kolaus.

Olen nyt koittanut vielä muuttaa tapojani. Heitin rääsyt roskiin. Pukeudun kotonakin siististi, jopa hienosti. Katson ettei hiki haise ja parran siistin päivittäin. En näyttäydy alastomana vaimolleni saunan jälkeen ja aina on asianmukaiset kutimet yllä - yöllä pyjamat ja urheillessa vähintään shortsit ja paita. En ole lihaksikas, joten ei ole kroppaa, jota näyttää, joten pidän sen nyt piilossa. Näyttää varmasti paremmalta vaatteet yllä.

Kehun vaimoa enkä moitteen sanaa anna. Teen hommia kotona, vaikka joskus kyllä täytyy myöntää ettei jaksa ja se varmaan on yksi syy. Kukkia tuon ja kahvit keittelen. Keskustelen. On sitä tullut lämmitysyritystä myös hellyyden muodossa joka päivä. Pelkään, että ehkä jopa liikaakin. Noh, olen vasta alussa, joten katsotaan miten kehittyy puolessa vuodessa.

On niin vaikeata, kun miehenä ei saisi kinuta rakastelemaan, mutta kuitenkin pitäisi naista lämmitellä hitaamman kaavan kautta. Jossain vaiheessahan se tarkoitus paljastuu. Ei itse lämmittely ole ongelma, mutta kun kuitenkin siihen liittyy sekin puoli, että välillä pitäisi olla etäisempi.

Kaikki tämä paitsi tuo viimeinen sujuu minulta luonnostaan, joten mistään esittämisestäkään ei ole kyse, jonka voisi haistaa epäaidoksi ja sen takia kylmetä. Kohta varmaan ylisuoritan ja minusta tulee se liian kiltti mies ja charmi kärsii lopunkin.

Vaimolta ei tule edes suukkoa oma-aloitteisesti :/. Hän on vasta nuori ja pelkään, miten asiat kehittyy
    vuosien myötä. Kauanko jaksan.

Ainakaan en hae syytä mistään muusta kuin itsestäni. Vaimo on ollut aktiivinen seksissä. Ei tämä voi johtua muusta kuin minun mokista ja virheistä. Keskusteltu on rauhallisesti, mutta ei ole tullut kunnon selvyyttä sen kautta - jotain vinkkiä kyllä, joka viittaa juurikin käytökseeni ja luonteeseeni. arrgh.. Luulen että ulkonäkö myös on puutteellinen, vaikkei vaimo myönnäkään. Tiedän, että hän katselee lihaksikkaita vartaloita vaikkei muka pidä niistä.