Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

13

  1. Itse+en+ole+erityinen+pissaleikin+fani,+mutta+silloin+tällöin+olen+silti+halunnut+ja+saanut+moista.Mulle+tärkein+juttu+siinä+ei+ole+ollenkaan+mikään+likaisuus+(kakkaleikki+ois+likaista+ja+se+yököttää),+vaan+aika+hempeä+läheisyys.+Meinaan,+mikä+ylipäänsä+voisi+olla+niin+akuutin+läheistä+kuin+toisen+uskaltaminen+kusemiseen+sun+päälle,+kun+se+tuppaa+olemaan+varsinkin+naiselle+niin+vaikeaa?+Ja+sitten+sekin,+kuinka+jotta+se+tuntuu+lämpimältä+ja+spontaanilta,+se+tehdään+sitten+tosi+lähteltä,+ja+vaikka+katsoen+silmiin+kun+valuu+jalkaa+pitkin...Ei+oi+oo+likasta+tai+ehkä+edes+tuhmaa,+vaan+jotenkin+lapsellisen+ääriläheistä+yhdessäoloa.+Ja+siis+hyvänä+esimerkkinä+se+tuosta+ajatuksesta,+että+useimmiten+ainakin+mä+haluaisin+pissassa+toisen+vain+lähemmäs+ja+lähemmäs,+kunnes+se+on+ihan+iholla.+Jotut+pissahemmot+haluaa+sen+etäisyyden+päästä+suihkuna,+enkä+kiellä+tuota,+mutta+väitän+että+mä+ja+useimmat+vaan+haluais+tyttönsä+olevan+suihkussaan+superlähellä.+<3
  2. Luin+vain+kaksi+kappaletta,+koska+tunnistan+tuon+itsestäni+jo.Tuo+on+miehen+kovaa+sitoutumista.+Ennen+kuin+sitoudutaan,+kaikki+on+vapaata+ja+kivaa+sekä+helppoa.+Mutta+sitten+kun+mies+alkaa+sitoutua+mihinkään+edes+vähän+lapsiinpäin,+homma+muuttuu+heti+aika+kitkuiseksi+ja+mustasukaiseksi.+Miehen+geenit+määrää,+että+nyt+mikään+ei+enää+ole+helppoa,+vaan+pitää+todellakin+olla+koti+ja+nainen+sen+sisällä+lähtemättä+siitä+suunnilleen+koskaan.Jos+lähtee+tai+edes+katsoo+väärin+toisiin+päin,+on+oikeus+tappaa.Eli+sussa+ei+ole+mitään+vikaa.+Te+ette+vain+ole+mukautuneet+siihen+uuteen+sitoutuneeseen+hommeliin.+Puhukaa+tuosta,+ja+sitten+myös+antautukaa+tunteellisesti+toisillenne+myös+siihen+uuteen,+kovempaan,+sitoutuneisuutenne.+Sano+vaikka+miehelles,+että+"sä+saat+tappaa+mut,+tee+mulle+sängyssä+mitä+vain,+oon+sun+orja".++Ja+vaadi+siltä+samalla+että+"kun+mä+oon+sun+orja,+sun+pitää+pitää+musta+elämän+loppuun+asti+tosi+hyvää+huolta".Jos+noi+menee+yhteen+tunteessa,+siitä+tulee+vielä+ihqu+aviovuode.+Pettämisepäilyt+kääntyy+jäätäväksi+rakkaudeksi+ja+rakasteluksi.++Se+että+"mä+sanoin+sitä+ja+mä+kuvittelen+sen+sanoneen+toista",+kääntyy+siihen+että+"me+puhuttiin+yhdessä,+ja+sitten+kun+se+pani+mua+kivuliaasti,+rakastin+sitä+silti;+tekishän+vielä+uudelleenkin".+Jopa+se+tuulisen+parisuhteen+pahin+kipu+kääntyy+siihen+että+siitä+kivusta+aidosti+pidetään,+molemminpuolisesti.Eli+on+muutkin+kokeneet.+Mutta+me+ei+kaikki+olla+ihan+noin+luopuneita+tai+kuvitella+että+se+seksin+loppu+ja+mustasukkasuus+ja+moinen+ois+maailmanloppu.+Mä+ainakin+tällä+hetkellä+pahimmassakin+tilanteessani+parisuhteessa+aidosti+uskon+siihen,+että+viimeistään+parin+vuoden+päästä+mä+pystyn+muuttamaan+mun+(ihanan+pienen)+tyttöystäväni+mielen+just+tolleen+kivaksi+mitä+kuvasin.Eli+mikset+säkin?+;)
  3. Pettäminen+epäilemättä+tapahtuu+niin+että+panet+muuta+kuin+aviopuolisoasi.+Tyypilisesti+toi+onnistuu+jollain+vapaa-ajalla,+eli+firman+vessassa,+firman+bileissä,+viikonloppuna,+lomamatkalla,+sekä+erityisesti+festareilla.+Juuri+kun+sitä+aikaa+on+--+ja+minkä+takia+me+miehet+ollaan+niin+mustasukkaisia+puolison+ajasta+juurikin.Minä+sitten+petin+tasan+kerran+*miehen*+kanssa,+niin+hetero+kun+olenkin.+Vittuilin+goottinaiselleni+kunnes+hän+lähti+pois+illan+bileistä,+ja+sitten+kisutin+yhden+nuoremman+brassipojan.+Eli+sain+sen+aikani+ja+tilani+pettää,+vittuilemalla+toiselle.Luonnollisesti,+mitä+tuolla+tavalla+avoimempi+suhde+ajassa,+ja+mitä+enemmän+voi+ottaa+sitä+tilaa,+sitä+enemmän+mahdollisuuksia+pettämiseen.+Mutta+toisaalta,+nykyään+olen+myös+aika+ajallisesti+avoimessa+suhteessa,+enkä+hirvittävämmin+pelkää+että+toinen+pettäisi+omalla+ajallaan.+Musta+oikeastaan+se+ihanne+on+juuri+semmonen+suhde+jossa+toinen+saa+juosta+lähes+mieten+haluaa,+mä+tykkään+siitä+että+se+tekee+omia+juttujaan,+eikä+mun+tarvitse+pelätä+sen+tekosista;+oisin+aina+varma+että+se+vaan+tulee+kivasti+kotiin.Kas+kun+sillon+ei+tartte+miettiä+mitään+tämmösiä+työpäiviä.+Ei+tartte+täyttää+toisen+aikaa+niin+ettei+sillä+olis+aikaa+pettää.+Ei+tartte+stressata+vaikka+sillä+ois+vaikka+viikonlopun+verran+omaa+aikaa+putkeen,+josta+ei+itse+tiedä+mitään.Tuollaisessa+luottamussuhteessa+molemmilla+on+paljon+parempi+olo.+Ja+jos+se+nyt+joskus+harvoin+paniskin+kolmatta,+no+ei+sekään+lunkien+ihmisten+välissä+oo+mikään+maailmanloppu.+(Sitä+paitsi+kun+ne+tulee+takasin+bileistä,+ne+näyttää+sitten+usein+aika+hottia+kuvaa.+;)+)
  4. Minä+olen+seurustellut+tyttöystäväni+kassa+reilun+vuoden+myös,+ja+jostain+syystä+olen+painunut+siihen+että+minä+hoidan+kaiken+myös.+Se+on+aika+jännä+miten+tää+menee+miehellekin+aika+samalla+tavalla+kuin+sinulle.Esim.+tasan+menee+hermot+kun+tyttö+jättää+kaikki+mässäilynsä+ympäriinsä.+Kun+niistää,+paperi+jää+tasan+siihen+paikkaan+jossa+niistettiin.+Käytetty+tamponi+jätetään+viisi+senttimetriä+viereisen+roskakorin+viereen,+ja+ainiin,+käytetyt+neulat+levitellään+ympäri+kämppää,+vaikka+niin+ei+pitäisi+koskaan+tehdä.Joskus+todella+tuntuukin+ettei+se+toinen+välitä+yhtään+susta,+ja+sitten+vituttaa.+Eikä+mikään+vihjailu+auta+"kun+se+on+vaan+semmonen++sählä".Mä+kuitenkin+olen+vaan+taintunu+siihen+että+se+on+semmonen.+Eli+*jaksan*+kumppaniani.+Kai+sitä+vois+kasvattaa+joskus+vähän,+mutta+tuskin+järin+paljon,+eikä+se+kyllä+ois+hyödyllistä+tai+oikeinkaan.+Se+kasvattaminen;+toisen+mielen+pakottaminen.+Ei,+ei+sitä.Eli+mä+nyt+olen+ajatellut+niin+että+siedänpä+sitä+pientä+ihanaa+elämäni+loppuun+asti,+kun+rakastan,+eikä+se+nyt+suorastaan+jatkuvasti+paskanna+olkkarin+lattialle.++On+aika+pieni+hinta+syvästä+rakkaudesta+että+vähän+joutuu+korjaamaan+toisen+jälkiä.+Oikeastaanhan++se+on+hiukka+söpöäkin+ja+parisuhdejuttua,+että+korjataan+vaikka+sen+verijäljet+sitten,+eiks?(Sä+toisaalta+kyselit+tätä.+Eli+varmaan+halusit+jo+erota.+Varmaan+erositkin+jo+kun+aloitus+on+näin+wanha.+Mä+taas+sitten+en:+mä+olen+täysin+sitoontunut+suttupyttytyttööni.+Mä+olen+sitä+jopa+sen+jälkeen+kun+se+vitutti+mua+eilen+niin+paljon+että+vedin+valtimoni+auki:+edelleen+rakastan+sitäkin+enemmän.Kunpa+se+vaan+tajuis+kuinka+paljon,+ja+resiprokois...+;)+)