Miehellä on biologinen vietti päästä purkautumaan

se.on.biologiaa

nuorempaan naiseen. Sille eivät kurpat voi mitään. Ihan turha kapinoida biologista luontoa vastaan

56

672

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaankäteensiemenet

Vaan ätmi ei pääse kylvämään siementään....

• kurppaska

Sillehän ei voi sitten mitään. Miehet purkautuu nuoreen teininaiseen.

• kaisanoasaa

Pillu miehen tiellä pitää.

• Yksynnäkaks

Puheista päätellen kävelet ojassa...

• kaisanoasaa
        Yksynnäkaks kirjoitti:

Puheista päätellen kävelet ojassa...

Nytpä osuit asian ytimeen.

• vauvojen teko on luonnollista.

• vauvatehtaanpatruuna

Rose näytti mite vauvoja tehdään
        kysyin, ett missä se vauva on?
        --tulee 9kk päästä vasta
        --Tjaah...miwarte shit teillä oli tuossa lopussa niin kiire?

• vauvatehtaanpatruuna kirjoitti:

Rose näytti mite vauvoja tehdään
        kysyin, ett missä se vauva on?
        --tulee 9kk päästä vasta
        --Tjaah...miwarte shit teillä oli tuossa lopussa niin kiire?

Missä lopussa?

• Mulle kelpais samanikäinenkin. Tai hieman vanhempi. Pään sisältö on pääasia.

• Älä älä älä sinäkin kattele vanhempaa, ota vaan nuorempi :)

Nelissäkymmenissä oleva nainen menee vain hämilleen jos kaksvitoset pyörivät ympärillä...
        Se on kummallista...

Pitääkö sellaiseen tottuakin..?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Älä älä älä sinäkin kattele vanhempaa, ota vaan nuorempi :)

Nelissäkymmenissä oleva nainen menee vain hämilleen jos kaksvitoset pyörivät ympärillä...
        Se on kummallista...

Pitääkö sellaiseen tottuakin..?

Olisit vaan ylpeä.

Ite oon 31 ja oon laittanut noissa deittipalveluissa yleensä ikähaitariksi 5 vuotta kumpaankin suuntaan omasta iästä. Kyllähän noi sitäkin nuoremmat kauniita on, mutta en kyllä itte jaksaisi mitään pissistä kuunnella varmaankaan.

• ageless_stranger kirjoitti:

Olisit vaan ylpeä.

Ite oon 31 ja oon laittanut noissa deittipalveluissa yleensä ikähaitariksi 5 vuotta kumpaankin suuntaan omasta iästä. Kyllähän noi sitäkin nuoremmat kauniita on, mutta en kyllä itte jaksaisi mitään pissistä kuunnella varmaankaan.

Siinä olen samaa mieltä, että päänsisällöllä on ziljardeja painoarvoa.

Kukaan ei jaksa vetää perässään tyhjää kumisevaa puupäätä, joka on pinnallinen pullistelija tai jonniijoutavista sönkkäävää pissistä vailla mitään arvoja. Mutta jos kovin paljon nuoremmat yrittävät, se hämää jotenkin. Itse olen kyllä aika penskamainen ja luonnonlapsi, ja vielä pienikin, että kaitpa se ukkoja sotkee sitten.

No tuo sinun määrittelemä ikähaitari on kenties vielä hyvä ja neutraali. Joo. Kivaa, että mies arvostaa ajatuksiakin, jes. Hyvin olet tuuminut.

Pitäisikö muka vakavasti harkita noin paljon nuorempaa miestä?...voihan se olla se kuuluisa vanhasielukin siellä joukossa.

Siinä olen samaa mieltä, että päänsisällöllä on ziljardeja painoarvoa.

Kukaan ei jaksa vetää perässään tyhjää kumisevaa puupäätä, joka on pinnallinen pullistelija tai jonniijoutavista sönkkäävää pissistä vailla mitään arvoja. Mutta jos kovin paljon nuoremmat yrittävät, se hämää jotenkin. Itse olen kyllä aika penskamainen ja luonnonlapsi, ja vielä pienikin, että kaitpa se ukkoja sotkee sitten.

No tuo sinun määrittelemä ikähaitari on kenties vielä hyvä ja neutraali. Joo. Kivaa, että mies arvostaa ajatuksiakin, jes. Hyvin olet tuuminut.

Pitäisikö muka vakavasti harkita noin paljon nuorempaa miestä?...voihan se olla se kuuluisa vanhasielukin siellä joukossa.

Kuka tietää. Ei kannata tuomita nuoriakaan ihan suoralta kädeltä. Itsekin olen aina tullut hyvin toimeen ikäistäni vanhempien kanssa, mutta ulkonäöltäni oon noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman oloinen. Vaikea yhtälö :D

• ageless_stranger kirjoitti:

Kuka tietää. Ei kannata tuomita nuoriakaan ihan suoralta kädeltä. Itsekin olen aina tullut hyvin toimeen ikäistäni vanhempien kanssa, mutta ulkonäöltäni oon noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremman oloinen. Vaikea yhtälö :D

Ohhoh. Niin se sitten pintakuori hämää. No ei ole sullakaan helppoa :D Muista tuoda tuota mielenmaailmaasi esille kun treffeillä käyt. Aika kohtalaisen hyvä etu. Näkisin niin.

En minä lähde tuomitsemaan, ilman tutustumista. Ihmisissä on varmasti tiettyjä ominaisuuksia huomaamattaan; ite olen myös "vanhusmagneetti", sen ihan aistii, vanhemmat ihmiset mummeroiset ja papparaiset 80 viihtyvät seurassa hyvin...Koska en kyllästyä kuuntelemaan ja voin istuskella evakkotarinoiden keskellä monta tuntia. :)

Se on oikeastaan hellyttävää. Töissäkin olen se, kenen luo ikäihmiset hakeentuvat..Hassua.
        No arvostan heidän elämää ja näkökulmia. Sieltä tulee ajattelemisen aihetta ja viisautta vaikkeivät sitä korostakaan tai tuputa. Ja he ovat mitä ovat, ei siinä iässä tarvitse enää pintaa kiillottaa tai teennäistä ulkokultausta. Aitoja ihmisiä.

Nih.

• En jotenkaan nyt usko tähän. Tämän päivän anti on osoittanut AIVAN muuta; olen saanut hutistella nuoria miehiä about 23-25-vuotiaita kintereiltä! Mikä näitä sällejä vaivaa. Mimmillä ikää 38.
      Nuoret miehet flirttailee pönttöselle ihan häpeilemättä..No huh huh..Mun kaveri tuossa kaupungilla ollessa tuumasi, että äidinkö ne sinusta haluaa?

Oman ikäiset eivät juurikaan uskalla lähestyä, mutta nämä nuoret kollit (ja sitten viisikymppiset miehet -no sen ymmärtää paremmin:). Etten sanoisi, että aika mielenkiintoista. Toisaalta ärsyttävää, että minua pidetään aina ihan pentuna, uskottavuusongelma, koska olen lyhyt ja en aina osaa olla niin vakavana vaan ehdin höpsehtiä kaikkialla...Papereitakin saa olla näyttämässä joka paikassa. Pitääkö nyt pukea jakkupuku ja vetää se tiukka nuttura takaraivolle, pöh..

Miksi oman ikäiset pelkäävät lähestyä??? ?? Miksiiiiiii.

Miesten biologinen vietti on sekaisin.

• Huomenna kun se äijä pitäs olla, niin sun ehkä ois kannattanut hyväksyä nuorempi tai vanhempi

• pujotteIija kirjoitti:

Huomenna kun se äijä pitäs olla, niin sun ehkä ois kannattanut hyväksyä nuorempi tai vanhempi

Mä olen nyt niin väsynyt työstä, että huomenna painelen jonnekin korpeen, ja olen yksin.

Ehkä haluan sen jonon juhannuksena sitten...

Tai sitten vaan yksinkertaisesti kutsun sen yli 80 v. naapurin papparaisen kahvetille.
        Niin ei ole mitään vaaraa mistään. Mietitään toukotöitä ja silleen.

Mä olen nyt niin väsynyt työstä, että huomenna painelen jonnekin korpeen, ja olen yksin.

Ehkä haluan sen jonon juhannuksena sitten...

Tai sitten vaan yksinkertaisesti kutsun sen yli 80 v. naapurin papparaisen kahvetille.
        Niin ei ole mitään vaaraa mistään. Mietitään toukotöitä ja silleen.

Mul on kädet kolhiutuneet toukohommissa, toisessa ranteessa 2 palovammaakin

• pujotteIija kirjoitti:

Mul on kädet kolhiutuneet toukohommissa, toisessa ranteessa 2 palovammaakin

Pidä sinäkin nyt vapaapäivä huomenna..
        Liika työ tekee ihmisen vain kiukkuiseksi ja väsyneeksi...

(tuiskahtaa sohvalle)

• dsasdvavasdasdadva

Oliko tossa nyt tarkoitus kehua että kelpaa nuorille miehille, vai että on "nuorekas" niinkuin keski-ikäiset naiset itseään monesti kuvailevat?

Mutta onhan se nykyään melko surullisenkin yleistä että nuoret jannut pokailevat vanhoja eukkoja, eikä tarvitse olla edes kovinkaan hyvin säilynyt. Joten en itsekään ymmärrä miten tuota aloitusväittämää täällä jotkut vouhottavat.

Pidä sinäkin nyt vapaapäivä huomenna..
        Liika työ tekee ihmisen vain kiukkuiseksi ja väsyneeksi...

(tuiskahtaa sohvalle)

Ei voi vielä huomenna, vapaapäivää pitää

• dsasdvavasdasdadva kirjoitti:

Oliko tossa nyt tarkoitus kehua että kelpaa nuorille miehille, vai että on "nuorekas" niinkuin keski-ikäiset naiset itseään monesti kuvailevat?

Mutta onhan se nykyään melko surullisenkin yleistä että nuoret jannut pokailevat vanhoja eukkoja, eikä tarvitse olla edes kovinkaan hyvin säilynyt. Joten en itsekään ymmärrä miten tuota aloitusväittämää täällä jotkut vouhottavat.

Tarkoitus oli sanoa, että miksi kaksikymppiset roikkuvat kolmekasissa?

Minä olen hämmentynyt.

Toisaalta olis kiva paukasta kuva tuohon ja sanoa kaikille, että veikkaapa naisen ikä.
        Millanen hajonta tulis.

• pujotteIija kirjoitti:

Ei voi vielä huomenna, vapaapäivää pitää

Mitä tapahtui??

Oletko sinä laittanut kuvasi tuohon??

Mitä tapahtui??

Oletko sinä laittanut kuvasi tuohon??

Juu, heilan houkuttelemiseksi

(naurua)

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, heilan houkuttelemiseksi

(naurua)

No niin.

Nyt on miehellä sitten kovat piipussa.

(naurahdus sohvatyynyjen uumenista)

Aika rohkeeta..

(hämmentyneenä)

No niin.

Nyt on miehellä sitten kovat piipussa.

(naurahdus sohvatyynyjen uumenista)

Aika rohkeeta..

(hämmentyneenä)

En kylläkään kauaa tuonnäköistä äijää kattele

• pujotteIija kirjoitti:

Ai miten että?

Onko kuva vaan pikaiseen siinä?
        Kukaan muu ei nähnyt kuin Pönttö heh.

• pujotteIija kirjoitti:

Sä näytät kovasti urheilijamiekkoselta.

Mahtaa olla teräskunto?

• pujotteIija kirjoitti:

No se oli nopeeta!

(naurua)

Tiiätkö, kyllä niitä illalla toisia ketuttaa kun ne tajuaa, mitä sinä "vilautit"!

(naurua)

Mutta hei pujis, ihan fiksua, tämmösillä palstoilla on syytä olla varovainen. joo, kyllä...

Mutta minä näin! Kiitos kuvavilautuksesta.

Ai miten että?

Onko kuva vaan pikaiseen siinä?
        Kukaan muu ei nähnyt kuin Pönttö heh.

Hävis jo, suosittelen sinullekin vilautusta

Sä näytät kovasti urheilijamiekkoselta.

Mahtaa olla teräskunto?

No ainakin nuoremmistakin juoksin ohi, kun olin jalkapalloa pelaamassa

• pujotteIija kirjoitti:

Hävis jo, suosittelen sinullekin vilautusta

Mä en uskalla, ihan jo virankin puolesta.
        On turvallisempaa mennä "Siilillä", mutta sen minä olen kuitenkin itse kuvannut
        omalta pihanurmikolta :)

• vcxxcvzzzzzzz
        misspönttöuuni kirjoitti:

Tarkoitus oli sanoa, että miksi kaksikymppiset roikkuvat kolmekasissa?

Minä olen hämmentynyt.

Toisaalta olis kiva paukasta kuva tuohon ja sanoa kaikille, että veikkaapa naisen ikä.
        Millanen hajonta tulis.

Koska ajattelevat että vanhempi nainen on helpompi ja pervompi ollessaan kiitollinen siitä että saa nuoremmalta huomiota. Toki moni ei välttämättä jaksa pissiksiä koska he voivat olla liian vaativia ja rasittavia.

Mä en uskalla, ihan jo virankin puolesta.
        On turvallisempaa mennä "Siilillä", mutta sen minä olen kuitenkin itse kuvannut
        omalta pihanurmikolta :)

Ja mitähän siitäkin tulisi, kun meidän miesten mielenkiinto vielä puolella lisääntyisi

• pujotteIija kirjoitti:

No ainakin nuoremmistakin juoksin ohi, kun olin jalkapalloa pelaamassa

Saan valokuvasta kasvoista käsityksen, että treenaat paljon,
        just jotain juoksua, hiihtoa, aerobista lajia & liikuntaa. Terveellistä. Hyvä.

Et hautaudu sohvaan niin kuin pönttö nyt, kohta minua ei täältä uumenista enää löydäkään.
        Kyllä voi työpäivä saada hetkessä ihmisen kiukkuiseksi.

• vcxxcvzzzzzzz kirjoitti:

Koska ajattelevat että vanhempi nainen on helpompi ja pervompi ollessaan kiitollinen siitä että saa nuoremmalta huomiota. Toki moni ei välttämättä jaksa pissiksiä koska he voivat olla liian vaativia ja rasittavia.

Mä haluaisin näillä meriiteillä, että oikeasti ihminen kiinnostaa kun lähestyvät...

Ei pelkät tissit ja pervoilu tms. Nuoret miehet voisivat avata suunsa ja puhua, että kuka siinä vastapuolella on. Tiedä, miten hyvin ajatukset rimmaa.

En minä ajattele, että pitäis olla kiitollinen. Lähinnä on tuntunut kiusalliselta. Ainakin tänään.

Saan valokuvasta kasvoista käsityksen, että treenaat paljon,
        just jotain juoksua, hiihtoa, aerobista lajia & liikuntaa. Terveellistä. Hyvä.

Et hautaudu sohvaan niin kuin pönttö nyt, kohta minua ei täältä uumenista enää löydäkään.
        Kyllä voi työpäivä saada hetkessä ihmisen kiukkuiseksi.

Oliko töissä jotain epätavallista?

• pujotteIija kirjoitti:

Ja mitähän siitäkin tulisi, kun meidän miesten mielenkiinto vielä puolella lisääntyisi

Ei yhtään mitään. Pitäis saada pikku hiljaa muutenkin tässä matalampi profiili.
        Mä olen ihan pulassa teidän miesten kanssa. Mistä saadaan tänne lisää rekisteröityneitä sinkkunaisia? Välillä tuntuu, että pönttö huiskaa semmoisena edustajana täällä yksin...Ei mene palstalla nais-ja miesjako tasan. Pieni pönttö väsyy...joskus jopa salsaukseen ja pyrstöhöyhenien pärhellykseen. Heh..

Pujis, käynnistä sinkkunaiskampanja...
        Lupaat vilauttaa aina sitä kuvaa per yksi rekisteröityminen. :)

• pujotteIija kirjoitti:

Oliko töissä jotain epätavallista?

Ei ollu kun just sitä tavallista, ja se on vapaiden jälkeen uuvuttavaa kun ei jaksaisi aina tiimityötäkään. Ei aina jaksaisi kuunnella kaikkia ja tehdä kompromisseja..Ja asiat ei vaihdu vaan aina samoista jankataan. Mä olen niin omapäinen, että tahtoisin tehdä niin kuin itse haluan, höh..

Olipa kilttiä kun päivästä kysyit...oikeasti kiva...

(väsynyttä tuhinaa..)

Mä olen ihan pulassa teidän miesten kanssa. Mistä saadaan tänne lisää rekisteröityneitä sinkkunaisia? Välillä tuntuu, että pönttö huiskaa semmoisena edustajana täällä yksin...Ei mene palstalla nais-ja miesjako tasan. Pieni pönttö väsyy...joskus jopa salsaukseen ja pyrstöhöyhenien pärhellykseen. Heh..

Täytyy aktivoitua treffeissä, ja mainostaa sinkut palstaa

Ai nii, piti sanoa että haluaisin kanssasi lomalle Luganojärvelle. Siis Suomi-Sveitsi pelin aikana piti sanoa, kun Luganohan on Sveitsissä

• pujotteIija kirjoitti:

Ai nii, piti sanoa että haluaisin kanssasi lomalle Luganojärvelle. Siis Suomi-Sveitsi pelin aikana piti sanoa, kun Luganohan on Sveitsissä

Italiaanpas, Gardajärvelle.

Sitten Toscanaan, viinitilat haluaisin nähdä..

Kyllä käy Venetsiakin ja venekyyti.

Italiaanpas, Gardajärvelle.

Sitten Toscanaan, viinitilat haluaisin nähdä..

Kyllä käy Venetsiakin ja venekyyti.

Googlaapas Luganojärvi, aika ihanalta näyttää

• pujotteIija kirjoitti:

Oota, käyn kurkkaamassa..

• pujotteIija kirjoitti:

Lago di Lugano...kyllässse muuten aikas hyvältä näyttää...

No nyt mulla vauvakuume jo matkakuumeeksi vaihtui heh..Tuonne voi muuttaa kokonaan.

Lago di Lugano...kyllässse muuten aikas hyvältä näyttää...

No nyt mulla vauvakuume jo matkakuumeeksi vaihtui heh..Tuonne voi muuttaa kokonaan.

Joskus lupasin yhdelle naiselle luksusmatkan maailman ympäri, jos voitan lotossa. Siis mun kanssa tietysti, heh

• trjrjsrtststjstsjtjstjs
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mä haluaisin näillä meriiteillä, että oikeasti ihminen kiinnostaa kun lähestyvät...

Ei pelkät tissit ja pervoilu tms. Nuoret miehet voisivat avata suunsa ja puhua, että kuka siinä vastapuolella on. Tiedä, miten hyvin ajatukset rimmaa.

En minä ajattele, että pitäis olla kiitollinen. Lähinnä on tuntunut kiusalliselta. Ainakin tänään.

Tuo nykyään onkin yksi naisten vioista pariutumisessa, että melkein haetaan toisesta itsensä kopiota tai jotain harrastuskaveria, vissiin samanlaiset trikoot päällä pitäisi lähteä zumbaan yms. pomppimaan. Ja yleensä se tietenkin menee niin päin että miehen pitää olla se jonka pitää haluta lähteä jonnekin kissan ristiäisiin, mutta miehen tekemiset eivät naisia kiinnosta.

• Mä sanon omista kokemuksista että se on ihan paska ja väärä puhetta :D:D Ei niitä miehiä kiinnosta ikä yhtään, seksiä ne harrasta vanhemman naisen kanssa tosi hyvällä mielellä :D Mun suurin ikäero mieheen on ollut 6v. Minä siis vanhempi puoli. Jos ulkonäkö miellyttää ei oo mitään väliä ;)

• Pillujen--asiantuntija

Harva mies saa kaunista naista nussia. 90 % miehistä joutuu tyytymään kurppa naiseen. Toki jos maksaa seksistä niin saa panna kaunista maksullista naista mutta ilmaiseksi vain harva mies saa kaunista naista.

• No itse täytän kesällä tasan 40 vuotta. Ja pisimmät suhteet on lasten äitistä eron jälkeen olleet vanhempien kanssa. 43-45 vuotiaita...

Iän tuoms kokemus korvaa psljon sitä, että on tasapainoisempi, mutta sekin on vaan eletyn elämän mukanatuomaa kokemusta.

Pieni veikkaus kuitenkin on, että maaginen 35 ikä vois olla se aika missä ihminen alkaa miettimään itseään yksilönä muitten keskellä.

Mutta kyllä tasapainoisen ihmisen tunnistaa. Se on rauhallinen ja hymyilee. Puntaroi tunteitaan rauhassa ja uskaltaa sanoa mitä mieltä on.

• Kannatan tuota 35. Sillon ihmisessä tapahtuu jotain.

• hiekatloppuu

Kannatan tuota 35. Sillon ihmisessä tapahtuu jotain.

Jokuhan sanoo, että ihmisen sykli kulkee 7 vuoden välein... 7 koulu alkaa. Joutuu aloittamaan oman elämän rakennuksen. 14. yläasteelle siirtyminen, murrosikä alkaa, seksuaalisuus herää ja kroppa kasvaa. 21 Teknisesti aikuinen. Enää ei fyysisyys juuri voimistu. Opiskelut paketissa tai viimeinen pyristys enää kesken. 28. Lapset ehkä hankittu tai hankitaan. Suunta selvä, mutta mielekkyys kaikkeen kyseenalaistetaan. 35. Kaikki on jo tehty...entäs mitä itse on saanut? 42. Vihdoinkin saa itse elää.. kovia muutoksia ja myrskyjä käyty läpi. 49. Huomaa, että aika kuluu, mutta vielä jaksaa...nälkä vaan kasvaa. 56. Eläkeikä käy mielessä ja elämä maistuu...kiire voi painaa päälle, jos ei ole polla kunnossa.....ääh...en mä oikeesti näistä vanhemnista mitään tiedä...en oo elänyt.

Mut aika teoria.

Heh.. ps. Ilmankos wuppis 49 vuotiaana on niin kärkäs eukko...sillä on sykli just päällä...hähä...ilmankos!

• Normimies35

Teinipillua saa rahalla. Pari sataa euroa tunti.

• kumiseksikuinrunkkausta

Huoraan ei saa purkautua. Pitää käyttää kondoomia

• onhannoita

Niin, esim Zlatan on ollut yli 15v yhdessä nyt 48v avovaimonsa kanssa, joka on häntä yli 10v vanhempi.
      Yllättävän monet tuntevat vetoa vanhempiin naisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135