Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

3

  1. Ei kai voi minua mielisairaalaan pakottaa??

    Terve, mulla on ollu jo monta vuotta mieliala usein maassa. Vuosia sitten aloitin viiltelyn ja mietin usein itsemurhaa,
    4
    712
  2. Onko tämä normaalia???

    Hei, mulla on tämmönen juttu joka on kestäny jo tosi pitkään. Mulle tulee aina välillä yhtäkkiä semmosia ihan hirveitä n
    1
    35
  3. Olen vaihtamassa kohta koulua ja se pelottaa

    Tosiaan olen ysillä ja vaihdan kohta lukioon. Odotan toki innolla sitä lukioa ja että pääsen pois tuosta koulusta mutta
    1
    92
  4. Miksi minä pidän siitä että minua jahdataan?

    Mietin tosiaan sitä että miksi pidän siitä että minua jahdataan. Jos unissa joku jahtaa minua, (halusi se sitten tappaa/
    3
    72
  5. Miten tulla fiksummaksi?

    Haluaisin olla fiksumpi, ideoita miten onnistuisin siinä? Ja mistä tietää kuinka fiksu oikeasti on? En ala kyllä maksama
    Älykkyys
    3
    203
  6. Kuinka moni tekee näin?

    Joo tää on nyt ihan random asia mutta mä, jos saan haavan revin sen auki syön sen palan ja sitä verta kans. Toivottavast
    Pakko-oireinen häiriö
    1
    75
  7. Kertoilen vähän juttuja ja toivottavasti joku ossaa sanoa jotain

    Joo tota. Mulla tässä nyt muutama juttu. Musta tuntuu monesti niin yksinäiseltä eikä mulla oikeen oo ketään jolle puhua.
    Järki ja tunteet
    2
    36
  8. Nyt joku viisas kertoo!!!

    Terve mulla on tämmönen hommeli ettö joskus mulla tulee semmonen "ahdistus kohtaus". Mulla tulee semmonen että hengitys
    3
    56
  9. Jos joku haluaa kuolla niin miksi ei saa?

    Niin että jos joku haluaa kuolla niin miksi ei vaan voi antaa? Joo onhan se surullista perheenjäsenille mutta miksi pako
    Kuolema ja suru
    1
    46
  10. Kumpa en enää heräisi

    Kumpa mä vaan tänään kun laitan nukkumaan, niin en enää aamulla heräisi. En jaksa yrittää mitään tulevaisuudessa kun en
    Kuolema ja suru
    2
    57
  11. Mikä on normaalia teinille?

    Terve. Oon tämmönen basic 15v teini joka ihmettelee mikä kaikki lasketaan normaaliksi teinille. Tässä tämmönen lista. 😂
    0
    84
  12. Minä tyhmänä avautumassa

    Mä en ikinä osaa puhua asioista niin ne jää sitten aina vaivaamaan mua ja joskus alkaa ahistamaan ne niin päätin ilman m
    10
    41
  13. Mitä, mitä???

    Terve. Mä oon tämmönen 15 tyttö ja mulla on tämmösiä juttuja joista haluaisin kysyä teiltä jos joku tietää. Mä en tiedä
    0
    48