Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äärioikeistolaisilla+on+lyhyemmät+siittimet+kuin+kommunistisossuviehrpiiperoilla?
Hauska+väite......
25.10.2020 23:09
Olen+ollut+skeptinen+NWO:n+pyrkimyksille+mutta+sehän+kuulostaa+hienolta.
Lukekaa+aloittajan+perustelut+/+analyysit+kohta+kohdalta.+Mikä+niissä+sotii+ihmisyyttä+vastaan?
Herrat+ovat+heittäneet+rattaisiin+siemenpankkeja,+Amazonin+tuhoutumista+ja+jopa+ydinsotia+ja+kaikkea+muuta+omasta+mielestäni+höhliä+väitteitä.
Mitään+ydinaseita+ei+ole+olemassakaan.+Emme+ole+voineet+särkeä+atomia.
Meille+esitetään+todisteina+Nakasagin+ja+Hiroshiman+pommituksia.+Kaupungit+olivat+rakennettu+risuista+ja+oljista+ja+ne+tuhottiin+yksinkertaisesti+palopommein.
USA+keksi+näin+kuvitteellisen+pelotteen+sotilaallisesta+mahdistaan.
Jos+atomipommeja+olisi+olemassa+niin+uskotteko+ettei+niitä+olisi+käytetty+rajoitetusti+pieninä+täsmäpommeina+maailmassa+riehuvissa+sodissa?
Netti+on+täynnä+feikkiatomiräjäytyksiä+että+massat+uskoisivat+niiden+olemassaoloon.
Tässä+naperot+räjäyttävät+ydinpommin+takapihallaan+ja+saavat+aikaan+tuon+sienipilven:
https://www.youtube.com/watch?v=ItDDtOdfRBQ
25.10.2020 23:02
Kiitos+hienosta+kirjoituksestasi.
En+ole+tähän+asiaan+kovinkaan+tarkasti+perehtynyt+mutta+olen+ymmärtänyt+että+kaikki+sotaan+osallistuneet+valtiot+ovat+pyrkineet+kaunistelemaan+sotavankileirejään.
Suomi+oli+eräs+raaimmista.+Meillä+ei+tunnettu+mitään+armoa+venäläisiä+vankeja+kohtaan.
Olemme+lukeneet+kivoja+tarinoita+kuinka+sotavankeja+otettiin+heinätöihin+ja+he+saivat+telmiä+sitten+talon+piikojen+kanssa.+Muistatte+taatusti+nämä+propakandauutiset+jotka+vieläkin+saavat+palstatilaa.
Totuus+on+järkyttävä+ja+murheellinen.+Nyt+on+keksitty+että+kaikki+Suomen+keskitysleirit+olisivat+olleet+Saksan+hallinnoimia.+Väitä+on+naurettava.+
Nyt+on+venäläisiä+ja+suomalaisia+historian+tutkijoita+tulleet+esiin+kertomaan+näistä+suomalaisten+leirien+kauheuksista+jotka+ylittivät+kaikki+ihmisyyden+määreet.
Näitä+tutkijoita+on+pyritty+vaientamaan+ja+jopa+heidän+henkeään+on+uhattu.
25.10.2020 22:34
Kiitoksia+minulle+suoraan+ammutusta+kysymyksestä.
Satametrisessä+kirjahyllyssäni+on+toki+Sinuhe+egytiläinen.+Olen+sen+lukenut+ja+aion+sen+lukea+toistamiseen+ennen+kuoloani.
Jotain+muistikuvia+minulla+on+monen+kymmenen+vuoden+takaisesta+ensimmäisestä+lukukukerrastani.
Ryhdyin+arvostamaan+Sinuhen+palvelijan+toimia+hienona+liikemiehenä.+Hän+ei+kuitenkaan+unohtanut+herraansa+vaan+otti+myös+tämän+pölvästin+huomioon+vaikka+olisi+voinut+lempata+Sinuhen+milloin+tahansa.
En+muista+että+teoksesta+olisi+jäänyt+erikoisempia+mietelmiä+uskonnollisuudesta+jos+niitä+vertaa+nykyisyyteen.+Sen+ajat+Jumalat+ovat+aika+kaukana+nykyisistä.+
Lupaan+lukea+Sinuhen+uudelleen;+nyt+on+uusinnassa+Vihan+hedelmät.+Jenkeissä+ovat+asiat+olleet+huonomminkin+kuin+tänä+päivänä.....
25.10.2020 22:16
Kiitoksia+herroille+osin+riemastuttavistakin+kommenteistaa.
Huomaan+että+konkareilla+on+vielä+elämän+iloa+tallella+huolimatta+koronarajoituksista+ja+ahdasmielisen+sateenvarjohatturouvamme+tyhmistä+ivahuudoista.
Stadin+thaistudiot+ovat+hyvin+varustettuja+laitoksia.+Sinne+ei+tarvitse+itse+ottaa+mukaan+mitään+muuta+kuin+reipas+ja+avoin+mieli+poikamaisen+innostuksen+säestämänä.
Jo+vain+tulee+sataselle+katetta.+En+ole+kuullut+yhdestäkään+pettyneestä+kommentista.
Thait+osaavat+asiakaspalvelun.
Oletteko+kuulleet+ensimmäisestäkään+vastaavasta+kotimaisesta+yrityksestämme?+Niitä+ei+ole+vaikka+nyt+korona-+aikaan+hellekin+riittäisi+toki+asiakkaita.
25.10.2020 21:54
Eläkeläispariskunnan+on+huomioitava+että+toinen+kuolee+toista+ennen.+Se+on+fakta+se.
Turkkilaiset+eivät+omaa+maaperäänsä+halua+saastuttaa+yhdelläkään+kristityllä.
Suomalaisen+ruumis+on+siis+roudattava+Suomeen.+Se+maksaa+vähintäin+n.+14+000+€.
Leskelle+jää+yksinäinen+asunto+jota+kukaan+ei+osta.
25.10.2020 19:02
Katsos+vain.+Arka+aihe+koska+suora+linkki+on+piilotettu....:-)
SSen+saa+näkyville+kirjoittamalla+hakuun+Saksalaisten+vankileirit+Suomessa+1941-1945
25.10.2020 18:22
Olen+ymmärtänyt+että+Estonia+lepää+kansainvälisellä+merialueella.+Ruotsi+on+kuitenkin+julistanut+sen+koskemattomaksi+hautarauhaan+vedoten.
Ruotsin+laki+voi+olla+eri+kuin+Suomen+mutta+meidän+lakimme+on+hyvin+yksiseltteinen+hautarauhasta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hautarauhan_rikkominen
Vainajia+kunniottava+aluksen+tutkimussukellukset+eivät+taatusti+riko+ainakaan+oman+maamme+lakeja.
Jotain+matoja+nyt+Estonian+uppoamiseen+liittyy+eikä+Ruotsi+halua+että+niitä+kaiveltaisiin+esille.
Ruotsin+valtiolla+on+tässä+jotain+salattavaa.
25.10.2020 18:01
Voi+pojat+miten+hienoja+ajatelmia+aloittajalla+oli+NWO:sta+joista+suuret+kiitokset.
Olin+pitänyt+NWO:n+ajatelmia+ihmiskunnalle+vihamielisinä+mutta+näen+nyt+että+ne+ovatkin+aivan+päinvastaisia.
Ainoa+mikä+tökkii+on+tuo+ihmiskunnan+vähentäminen.+Kuinka+se+voitaisiin+tehdä+humaanisti?
En+tiedä+mutta+kannatan+toki+tuotakin+kiveen+hakattua+toivomusta+/käskyä+/+väittämää+aivan+tervejärkisenä.+Ei+väestönlisäys+voine+olla+rajatonta.
25.10.2020 17:50
Kuulin+eilen+radiosta+poikien+vääntämän+puujalkavitsin++ja+se+kuului:
-+Hirvi+ja+Persekärpänen+menivät+naimisiin+ja+saivat+vauvan.+Minkälainen+se+vauva+oli?
Tietysti+tuumasin+mielessäni+että+tuotos+olisi+hirvikärpänen.+Olin+väärässä.
Vauva+olikin+hirvi+joka+pitää+perseen+hajusta.
24.10.2020 18:11
Tyhmä.
24.10.2020 18:06
Kiitos+älykkäästä+kirjoituksestasi.
24.10.2020 18:05
Kiitos+järkiperäisestä+kirjoituksesta+joita+näemme+täällä+harvoin.
Suomi+ei+ole+kokonaisvaltaisesti+kovinkaan+lapsiystävällinen.+Toki+pahvilaatikko+täynnä+vauvatarvikkeita+on+saanut+ihastusta+ympäri+maailman.
Mutta+karu+totuus+on+että+lapsen+saattaminen+täysi-+ikäiseksi+maksaa+meillä+kohtuuttomasti+huolimatta+"ilmaisesta"+kouluopetuksesta.
Jos+lapsen+teko+olisi+halpaa+ja+ongelmatonta+niin+toki+syntyvyys+maassamme+olisi+aivan+toista+luokkkaa.
Itse+olen+saattanut+maailmalle+5+lasta+ja+tiedän+mitä+se+on+vaatinut.
Satoja+unettomia+öitä,+valtavia+rahapanostuksia,+avioeroja+ja+kaikkea+mahdollista+epämukavuutta.
Mitä+olen+saanut+vastineeksi?++Voin+sanoa+olevani+isä.
24.10.2020 17:53
Wow!
Hivelevän+kaunis+kirjoitus+jos+sitä+haudoille+kusemisista+voi+sanoa.
Nykyisin+ovat+ääriryhmät+ottaneet+omakseen+tuhota+patsaita+ja+muistomerkkejä+joiden+alkuperät+eivät+ole+mieleisiään.+Tietysti+näin+ajatellen+voisimme+tuhota+kaikki+muistomerkkimme;+aina+löytyy+joku+joka+ei+diggaa+kenestäkään.
Mr.+Trump+teki+lain+joka+asetti+patsaiden+häpäisijöille+ja+tuhoajille+min.+10:n+vuoden+vankeusuomion.+Tämä+muoti+loppui+siihen+paikkaan.
Saatanan+hyvä+laki+oli+se.......
24.10.2020 17:42
Kiinnostava+kommentti+josta+kiitokset.
Se+ei+ehkä+kuitenkaan+sivunnut+tuota+otsikkoni+aihetta.
Olen+kamppailu-+ja+kaksinotteluiden+ystävä.+Nuo+tenniksessä+käytettävät+huudot+ja+ähkäisyt+saattavat+toki+hieman+häiritä+lyönnin+ennakoitavuutta+eri+tavoin.+
Taistelulajeissa+huudoilla+pyritään+vain+tekemään+vaikutus+tuomareihin.+Iskut+ja+potkut+ovat+niin+nopeita+etteivät+ne+vastustajaan+vaikuta.
Kung-+Fu:ssa+on+perinteisesti+käytetty+ääntä+vastustajan+horjuttamiseen.+Sillä+ei+kuitenkaan+ole+mitään+tehoa+jos+tulee+itse+tyrmätyksi.
Tässä+mukava+videokooste;+en+tiedä+mitä+se+todistaa+mutta+viihdyttävä+se+on:
+https://www.youtube.com/watch?v=cwk9BBNmjxM
24.10.2020 17:31
Olin+aikoinani+Hesarin+kestotilaaja+kunnes+heräsin+sen+mädännäisyyteen.
Nyt+sen+artikkelit+ovat+maksumuurin+takana+enkä+saatana+maksa+enää+senttiäkään+tuolle+kommunistiglobalismin+saastaiselle+sanansaattajalle.
24.10.2020 17:00
Islamin+lain+mukaan+ainoastaan+tyttären+tappaminen+olisi+palauttanut+perheen+kunnian.
24.10.2020 16:55
Nähdäkseni+tuo+Husu+on+aiheuttanut+vaivaa+ja+häpeää+jopa+omalle+somaliyhteisölleen.
24.10.2020 16:54
Kiitoksia+hra+Järkisyille+kommentista.
Samanlaisia+animaatioita+meille+tarjotaan+tuhansittain+kaikista+mahdollisista+tuuteista.
Silti+niiden+väitetään+kuvaavan+todellisuutta.+Ristiriita?
24.10.2020 16:42
Kiitoksia+kaikille+tähtitieteilijöille+hienoista+ajatelmistaan.
Ehkäpä+nämä+saavat+minut+ajattelemaan+syvällisemmin+avaruuden+tutkimattomia+rajoja.....
24.10.2020 16:39
10 / 58