"Älä yritä valehdella. Mummomuori on jumalaton eksyttäjä."

Vastaus:
Arvoisat Mummomuorin kritisoijat! Muistakaa Jeesuksen sanat: "Mutta minä sanon teille: Jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi." Matt.12:36-37
"Vuoden neljän päivän aikana kirkosta erosi 700 ihmistä. Viime vuonna vastaavaan aikaan erosi 500."

Mikäli kirkolla tarkoitetaan kristillistä kirkkoa tai seurakuntaa, niin siitä ei ole koskaan eronnut yhtäkään ihmistä eikä tule koskaan eroamaan.

Kristillisen kirkon tai seurakunnan jäsenyys ei riipu siitä, onko ihmisen nimi jossain maallisessa kirkonkirjassa, vai ei, vaan siitä, onko hänen nimensä kirjoitettuna Taivaassa Karitsan elämänkirjaan. (Ilm.13:8)

Kenelläkään ei ole niin pitkiä tikapuita, että hän pystyisi kiipeämään Taivaaseen ja pyyhkimään nimen pois tuosta kirjasta. Mikään maa ei myöskään ole pystynyt suunnittelemaan sellaista rakettia tai lentokonetta, jolla päästäisiin Taivaaseen pyyhkimään nimi pois Taivaan elämänkirjasta .

Ainoa, joka voisi pyyhkiä jonkun nimen pois Karitsan elämänkirjasta, on Jeesus Kristus, mutta Hän sanoo, ettei Hän hylkää ketään, joka Hänen tykönsä tulee. Jumala puolestaan sanoo, ettei kukaan voi ryöstää ketään Hänen kädestään.
Jeesus: "Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." Joh.6:37

Jeesus: "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä." Joh.10:29