Arto777

Aloituksia
778
Kommenttia
7583
Ihmistä ei voida valmistaa
Vuonna 2006 ennustettiin, että keinotekoista elämää luodaan 10 vuoden kuluttua Evolutionisti Peter Ward väitti tämän tot5858Kosteat aavikot ja vedenpaisumus
"𝐊𝐨𝐬𝐭𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐚𝐯𝐢𝐤𝐨𝐭" 𝐣𝐚 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐧𝐩𝐚𝐢𝐬𝐮𝐦𝐮𝐬 Jääkauden aikana oli suuria järviä ja jokia alueilla, jo158Törkeää suojatie ajoa
Näin väistetään suojatiellä olevaa jalankulkijaa. https://urly.fi/1Wag3156Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?
Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta. Mutta mihin mormonit Jumalaa tarv1056Antaa elämä Jeesukselle
Onko Luterilaisten viidesläisillä oppi että pitää antaa elämä Jeesukselle? Tämä ei ole oikein oppineissa Luterilaisissa16055Rukoilevatko Jehovan todistajat Päivin puolesta
Kun Päivi Räsänen puolustaa Raamattua ja Jumalan sanaa silloin hänet asetetaan syytteeseen ja aivan syyttä. Rukoiletteko7355Evoluutio ei ole uskottava
Evoluutio ei ole uskottava, koska eliöt ovat aivan liian monimutkaisia syntyäkseen ja kehittyäkseen niillä todennäköisyy155Kaksinaismoraalia
Luoja on luonut ravintoketjut ja useimmiten on ihminen ketjun viimeinen lenkki. Kun eläimet saavat syödä toisia eläimiä,654RAAMATULLINEN ENNUSTUS TAPAHTUU SILMIEMME EDESSÄ
Raamatun profetiaa tapahtuu kaikkialla ympärillämme. Päätämmekö katsoa merkkejä vai jätämmekö totuuden huomiotta? Jumala054Taas yksi turha elin onkin hyödyllinen
𝐓𝐚𝐚𝐬 𝐲𝐤𝐬𝐢 "𝐭𝐮𝐫𝐡𝐚" 𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐨𝐧𝐤𝐢𝐧 𝐡𝐲𝐨̈𝐝𝐲𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧 Pieni putkimainen lisäke naisen munasarjoissa254Evoluutio ei ole mahdollinen
Evoluutio on tapahtunut vain evoluution mekanismit ovat epäselvät. Itseasiassa koko ajatus elämän synnystä on mieletönt3253Samaa sukupuolta vihkiviä voidaan rangaista
Piispat: Tuomiokapituleilla on oikeus määrätä seuraamuksia papeille, jotka vihkivät avioliittoon samaa sukupuolta olevia553Oikea ehtoollinen
Jehovan todistajat viettävät ehtoollista vain kerran vuodessa, vaikka Jeesus sanoi yhtä usein kuin vietätte ei harvoin.2953Keskustelu mormoniopista
Kun minua on syytetty, että kirjoitan asioista, jotka ei tänne kuulu. Ei kyllä ne kuulukkaan, mutta kun muusta ei täällä1253Mehiläiset päihittävät supertietokoneet
𝐌𝐞𝐡𝐢𝐥𝐚̈𝐢𝐬𝐞𝐭 𝐩𝐚̈𝐢𝐡𝐢𝐭𝐭𝐚̈𝐯𝐚̈𝐭 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨𝐤𝐨𝐧𝐞𝐞𝐭. Yksi viheliäisimmän monimutkaisista ma353Rukousvartio
Nyt pyydetään kaikkia Kristittyjä rukoilemaan jokainen päivä klo12 Suomen koronatilanteen vuoksi. Samanlainen rukousva3952Veren sively
Olli aina puhuu veren sivelystä oven pieleen. Tämä oli Egyptissä, kun Israel oli lähdössä sieltä pois. Mutta nykyisin o3652Älä kuitenkaan anna heidän hönäyttää itseäsi
Älä kuitenkaan anna heidän hönäyttää itseäsi He ovat keksineet muun muassa sellaisen taikasanan kuin ”itsestään järjestä1852Löytyykö Raamatusta kohtaa
Kun moni puolustaa homoutta, mutta löydättekö Raamatusta kohtaa missä on homous sallittu? Minä kyllä löydän monta kohtaa14952Pedonmerkki
Pedonluku ja peto Roomalaisissa aakkosissa on I= 1 V= 5 X= 10 L= 50 C= 100 D= 500 M= 1000. Alkukirkon ajasta asti on po5751