Vapaa kuvaus

Aloituksia

816

Kommenttia

7618

1. Tänään on ollut Loppiainen

Tänään on vietetty loppiaista. Loppiaista vietetään sen muistoksi, että itämaan tietäjät vierailivat Jeesus lapsen luona
    Helluntailaisuus
    5
    84
  2. TUTKIJAT OVAT TODISTANEET, ETTÄ JUMALA SUOJELEE ISRAELIA

Ydinfyysikko Gerald Schroederia, weizmann-instituutin ja heprealaisen yliopiston aiemmin tunnettua tutkijaa, ei yksinker
    Mormonismi
    0
    83
  3. Veden kautta rakennettu

Vesi on poikkeuksellinen aine. Sitä’ voi esiintyä samanaikaisesti kaasumaisena, nesteenä ja kiinteänä. Vesi laajenee poi
    10
    82
  4. En usko evoluutioon

Kuvan viesti on selkeä: alkuelämän perusrakenteet (DNA, ribosomi, ATP-syntaasi, solukalvo) ovat niin monimutkaisesti ja
    Mormonismi
    2
    81
  5. Älä aja hitaasti rampissa ja kiihdytyskaistalla

Tässä on seuraus kuinka käy jos ajaa todella hitaasti rampissa ja kiihdytyskaistalla, mikä näkyy tuossa filmissä. https
    Yleistä liikenteestä
    116
    79
  6. Kuinka Jehovan todistajat nyt viettävät joulua?

Nyt on monta pyhäpäivää eikä koronan vuoksi voi pitää mitään tilaisuuksia. Mitä te silloin teette? Minua haittaa, kun e
    Jehovan todistajat
    49
    78
  7. Perhoset lentävät suunnittelijan siivin

𝐏𝐞𝐫𝐡𝐨𝐬𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐧𝐭𝐚̈𝐯𝐚̈𝐭 𝐬𝐮𝐮𝐧𝐧𝐢𝐭𝐭𝐞𝐥𝐢𝐣𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐢𝐯𝐢𝐧 Perhoset eivät ole koskaan lakanneet häikä
    Mormonismi
    0
    77
  8. Koska Porvoonväylä on alkanut kulkeamaan etelästä pohjoisee?

Näin väittää Iltalehti Onnettomuuspaikalla liikenne ruuhkautuu ja poliisi ohjaa liikennettä. Poliisi suosittelee vaihto
    Yleistä liikenteestä
    2
    77
  9. Galaksiongelma muuttuu massiivisemmaksi

𝐆𝐚𝐥𝐚𝐤𝐬𝐢𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐦𝐚 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐭𝐮𝐮 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐢𝐢𝐯𝐢𝐬𝐞𝐦𝐦𝐚𝐤𝐬𝐢 Uusi James Webb -avaruusteleskooppi pystyy
    Mormonismi
    0
    77
  10. Ovatko timantit todella vanhoja

Eivät ole vaan ovat vain muutaman tuhannen vuoden vanhoja. https://www.youtube.com/watch?v=1ZCarN_BalA Älköön he vai
    Mormonismi
    11
    76
  11. Uutta löytöä Jeesuksen surma paikalta

Jeesuksen haudan läheltä tehtiin uusi löytö Arkeologisissa kaivauksissa löytyi merkkejä muinaisesta puutarhasta, joka o
    Luterilaisuus
    0
    75
  12. Luomisjärjestyksen kieltäminen

Luomisjärjestyksen kieltäminen Entinen arkkipiispa Wikström onnistui pääsemään eräässä liberaali teologiana kirjoittam
    4
    74
  13. Ateistit ja heidän valheet

Ateistit ja heidän valheet Tiedemiehet ovat varmoja asiastaan, Jupiterin Europa kuun merestä löytyy elämää. Näin otsi
    Mormonismi
    8
    73
  14. Vedenpaisumuksen todellisuus

Vedenpaisumuksen todellisuus Mikäli tapauksen kertoja olisi halunnut kuvata mailmanlaajuista tulvaa, hän olisi käyttäny
    Kristinusko
    65
    72
  15. Nastarenkaat ovat eilispäivää

Helsingin sanomien mielipidekirjoitus Ehkä (pitäisi) nastarenkaille tulisi säätää käyttömaksu Olen ajanut 15 vuoden aj
    Yleistä liikenteestä
    57
    72
  16. Sanattomia ateisteja ja mormoneja

Minä olen laittanut tänne paljon esimerkkejä ettei evoluutio ole mahdollista. Kukaan apina ei ole edes yrittänyt vastata
    Mormonismi
    12
    72
  17. Maantiet tosi surkeassa kunnossa

Paljon uria ja muuta. Eikö jo olisi viimeinen aika luopua nastarenkaista? KYLLÄ OLISI. Ainakin nastavero. Valtion pitäis
    Yleistä liikenteestä
    17
    72
  18. Tässä vähän huumoria

https://www.facebook.com/photo?fbid=1280394169570258&set=a.132961574313529 Ihminen on luotu ei apinasta
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    72
  19. Älä keskustele höpön höpön höpön kanssa

Tämä tyyppi on mielenvikainen ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja väittelee vaikka tuntisi itse olevan vaikka kuinka
    Mormonismi
    16
    71
  20. Ihminen on luotu

Ihminen on luotu Ihminen eroaa kaiksita muista eläimistä Aivojen suuri koko. 50Kg painavalla simpanssilla on aivojen
    Mormonismi
    53
    70