Arto777

Aloituksia
816
Kommenttia
7618
Tänään on ollut Loppiainen
Tänään on vietetty loppiaista. Loppiaista vietetään sen muistoksi, että itämaan tietäjät vierailivat Jeesus lapsen luona584TUTKIJAT OVAT TODISTANEET, ETTÄ JUMALA SUOJELEE ISRAELIA
Ydinfyysikko Gerald Schroederia, weizmann-instituutin ja heprealaisen yliopiston aiemmin tunnettua tutkijaa, ei yksinker083Veden kautta rakennettu
Vesi on poikkeuksellinen aine. Sitä’ voi esiintyä samanaikaisesti kaasumaisena, nesteenä ja kiinteänä. Vesi laajenee poi1082En usko evoluutioon
Kuvan viesti on selkeä: alkuelämän perusrakenteet (DNA, ribosomi, ATP-syntaasi, solukalvo) ovat niin monimutkaisesti ja281Älä aja hitaasti rampissa ja kiihdytyskaistalla
Tässä on seuraus kuinka käy jos ajaa todella hitaasti rampissa ja kiihdytyskaistalla, mikä näkyy tuossa filmissä. https11679Kuinka Jehovan todistajat nyt viettävät joulua?
Nyt on monta pyhäpäivää eikä koronan vuoksi voi pitää mitään tilaisuuksia. Mitä te silloin teette? Minua haittaa, kun e4978Perhoset lentävät suunnittelijan siivin
𝐏𝐞𝐫𝐡𝐨𝐬𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐧𝐭𝐚̈𝐯𝐚̈𝐭 𝐬𝐮𝐮𝐧𝐧𝐢𝐭𝐭𝐞𝐥𝐢𝐣𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐢𝐯𝐢𝐧 Perhoset eivät ole koskaan lakanneet häikä077Koska Porvoonväylä on alkanut kulkeamaan etelästä pohjoisee?
Näin väittää Iltalehti Onnettomuuspaikalla liikenne ruuhkautuu ja poliisi ohjaa liikennettä. Poliisi suosittelee vaihto277Galaksiongelma muuttuu massiivisemmaksi
𝐆𝐚𝐥𝐚𝐤𝐬𝐢𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐦𝐚 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐭𝐮𝐮 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐢𝐢𝐯𝐢𝐬𝐞𝐦𝐦𝐚𝐤𝐬𝐢 Uusi James Webb -avaruusteleskooppi pystyy077Ovatko timantit todella vanhoja
Eivät ole vaan ovat vain muutaman tuhannen vuoden vanhoja. https://www.youtube.com/watch?v=1ZCarN_BalA Älköön he vai1176Uutta löytöä Jeesuksen surma paikalta
Jeesuksen haudan läheltä tehtiin uusi löytö Arkeologisissa kaivauksissa löytyi merkkejä muinaisesta puutarhasta, joka o075Luomisjärjestyksen kieltäminen
Luomisjärjestyksen kieltäminen Entinen arkkipiispa Wikström onnistui pääsemään eräässä liberaali teologiana kirjoittam474Ateistit ja heidän valheet
Ateistit ja heidän valheet Tiedemiehet ovat varmoja asiastaan, Jupiterin Europa kuun merestä löytyy elämää. Näin otsi873Vedenpaisumuksen todellisuus
Vedenpaisumuksen todellisuus Mikäli tapauksen kertoja olisi halunnut kuvata mailmanlaajuista tulvaa, hän olisi käyttäny6572Nastarenkaat ovat eilispäivää
Helsingin sanomien mielipidekirjoitus Ehkä (pitäisi) nastarenkaille tulisi säätää käyttömaksu Olen ajanut 15 vuoden aj5772Sanattomia ateisteja ja mormoneja
Minä olen laittanut tänne paljon esimerkkejä ettei evoluutio ole mahdollista. Kukaan apina ei ole edes yrittänyt vastata1272Maantiet tosi surkeassa kunnossa
Paljon uria ja muuta. Eikö jo olisi viimeinen aika luopua nastarenkaista? KYLLÄ OLISI. Ainakin nastavero. Valtion pitäis1772Tässä vähän huumoria
https://www.facebook.com/photo?fbid=1280394169570258&set=a.132961574313529 Ihminen on luotu ei apinasta072Älä keskustele höpön höpön höpön kanssa
Tämä tyyppi on mielenvikainen ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja väittelee vaikka tuntisi itse olevan vaikka kuinka1671Ihminen on luotu
Ihminen on luotu Ihminen eroaa kaiksita muista eläimistä Aivojen suuri koko. 50Kg painavalla simpanssilla on aivojen5370