HeIIäkoukku

Aloituksia
120
Kommenttia
2023
J. Rod, mies muualta
Hänen kerrotaan olleen selviytyjänä UFO-onnettomuudessa Kingmanissa Arizonassa vuonna 1953. Onnettomuuden jälkeen J. Ro23351Täydellistä tekniikkaa ei voida saavuttaa
Olen itse siteerannut sanontaa että "Mahdoton"- termi on pessimistien ja hölmöläisten terminologiaa. Mutta tässä teen po3147Katsaus Area 51 tilanteeseen ja ufotutkimukseen
Roswell ketjussa oli juttua siitä "invaasiosta", jota suunniteltiin tehtäväksi kuuluisalle alueelle, jota virallisesti e10257Uusi mutta suurempi Oumuamua lähestyy
Asiantuntijat ja NASA ovat vahvistaneet, että meitä kohti tulee ulkoavaruudesta Aurinkokunnan ulkopuolelta salaperäinen6210Maailman katsotuin haastattelu rajakokemuksesta
Taivaspaikkaa tavoitteleville lohdullisia uutisia. Sinne on tämän dokumentin valossa pääsemässä, vaikka ei omistaisi k10182Aikamatkustus ja Tesla
Pieni kooste niihin käsityksiin että jotkut vierailijoista ovat aikamatkailijoita, ihmisiä tulevaisuudesta ja että meitä35469David Grusch haastattelussa
Kongressissa usein kuultu David Grusch on todistetusti se joka sanoo olevansa. USA:n kongressi tietää tarkalleen hänen t4180Uudessa kuulemisessa ufojen lähde tunnustettu Maan ulkopuoliseksi
DR. TIM GALLAUDET, YHDYSVALTAIN LAIVOISTON KONTRAMIRAALIN (EVP) todistus kongressille koskien poikkeuksellisia ilmiöitä25430Mahdoton tehtävä
Elokuvasarja on ollut alusta saakka ajan hengessä ja täynnä aikakautensa parasta teknologiaa ja tiedettä. Esim 3D- tulos2194Yhdeksäs planeetta löytynyt
Tähtitieteilijät vahvistavat, että on olemassa uusi planeetta, joka kiertää Aurinkoa Pluton ulkopuolella. Taiwanin yliop21568Valo tietää jos sitä testataan
Kvanttifysiikan ratkaisematon mysteeri. Kaksoisrakokoe. Sinänsä yksinkertainen koe, jossa valo ohjataan kulkemaan yhdest33593Maan asukkaiden henkinen kehitys
Kun kovasti puhutaan henkisistä tasoista ja noususta ylemmille tasoille, galaktisen liiton jäsenyydestä ja pääsyvaatimuk18391Muistutus jostakin tuolta
Tuore muistutus siitä että me ollaan täällä kivi- ja rautapallolla vain yksi monista muista planeetoista, jotka gravitaa1132Uskonnot ja paholainen
Maailman kolme suurinta uskontoa ovat Kristinusko, Islam ja hindulaisuus. Muut tulee kaukana perässä. Seuraavana olisi B45605Teleportaatio kehittyy
"Tutkimuksessa tutkijat siirsivät kvantti-informaatiota lähettäjän ja vastaanottajan välillä ilman, että sitä siirrettii7233Oppitunti evoluutiosta
Jos koulussa opitut asiat eivät jääneet muistiin, niitä on hyvä kerrata. Tässä kohtaa alkaa kertomus siitä miten elämä19361Aluksia nyt ainaki olis pitäny tulla näkyviin erämaissa
Totesi ufoja näkemätön tuossa toisessa ketjussa. Olen itse elänyt 58 vuotta ja siitä varmuudella keskimääräistä enemmän9264Kalevi Riikonen autobiografia
Lapinlahti on Suomen kunta, joka sijaitsee Pohjois-Savon maakunnan keskiosassa. Kunnassa asuu 8 864 ihmistä ja sen pinta10335Teoria Raamatun Jumalan kuvasta
Koska uskontoa tuputetaan ovista ja ikkunoista tähän paradigmaan, niin omistetaanpas pari ajatusta tälle aiheelle tällai60747James Webb -uutisia
Nasan James Webb -teleskooppi on havainnut kaukaisen eksoplaneetan kaasukehässä yhdisteitä, joita syntyy Maassa tiettävä13254