Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

426

  1. SKDL:ssä oli enemmistönä saarislaiset ja vähemmistö eli taistolaiset.

    Se tilanne entisestään mutkistui, kun enemmistön vähemmistö ja vähemmistön enemmistö liittoutuivat keskenään , ja muodostivat uuden enemmistön. :)
  2. REPESIN! :D