Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinkahan paljon tuolle Ahtisaaren puljulle on työnnetty verovaroja? Missä on CMI nyt Ukrainan neuvotteluissa??
29.03.2025 14:10
En ole minäkään selvillä, pähkäilkööt ne , joilla intoa piisaa, lycka till. :).
24.03.2025 13:43
Kuten kirjailija Paavo Haavikko niinsarkastisesti lausui:
"Niitä joukkotuhoaseita etsitään niin kovasti, että ne tarvittaessa vaikka viedään sinne!".
23.03.2025 21:45
Ja Osuuspankin pohatta Reijo Karhinen esitti "selvityksessään" vielä, että maataloustuet pitää kohdistaa vain suurille tiloille! Näidenhän nyt pitäisi pärjätä ilmankin, perkkele.
Tuet kuuluisivat pien- ja perhetiloille - se myös vähentäisi eläinepidemioiden riskiä ja tuhoja; nämä isot kolhoosit ovat juurikin alttiita isoille vahingoille.
20.03.2025 13:36
Menöökö kiinni täälä meilläkin?? OHO!
06.03.2025 11:33
Jo oli karsee sanasota. Muistutti jo Suomen vaaliväittelyjä.
28.02.2025 20:58
-Ei voisi paremmin sanoa.
13.02.2025 10:35
SDP:ltä voinee kysyä sitten aikanaan samoin kuin Johannes Virolainen v. 1979 vaalien jälkeen, suu vähän ivallisessa virneessä:
"Mitä Kokoomus aikoo vaalivoitollaan tehdä?"
Niinpä, ei tehnyt...
07.02.2025 14:45
Kolmostien varrelta legendaarinen Koskenkorvan Teboil katosi jo yli kymmenisen vuotta sitten. SEO ja ABC ovat Korvalla .
05.02.2025 22:32
- Kalliiksi ovat tulleet ylistetyn €URO-panttivanki-valuutan lunnaat................
02.02.2025 10:13
Mukavaa kuulla. Itse tulin siihen tulokseen äsken, että mehevimmät lihapullat tulee siten, että laittaa raa´at pyörykät soosiin ja kuumaan uuniin muhimaan n. puoleksi tunniksi.
Eivät kuivu. Ja maustuvat velä paremmin.
Leppoisaa lauantaita Sinulle.
01.02.2025 09:55
Tuo tasapainotustavoite taitaa karata vaan entistä enemmän käsistä, raaoista leikkauksista huolimatta. Onnistuuko edes se "velkasuhteen taitto"????
Tuskin.
19.01.2025 13:55
Älä muuta sano...ajoin juuri Korvalta kotia. Mutta rankinhajua ei nyt tuntunut.
15.01.2025 16:20
-Samoin tykkään eniten Frionorista, sellainen kalan maku ja suutuntuma, ei sitä jauhoisuutta kuten monessa. Äsken sai 3 pak./ 5 € Halpahallissa.
11.01.2025 21:01
- Voisivatko NATO-fanit kertoa, aktivoituuko se 5. artikla, jos USA kaappaa esim. Grönlannin?? Ja miten?
08.01.2025 11:21
Ironista: Kristiinankaupungissa on Kissanpiiskaajankuja.
Tuo katti taitaisi saada piiskasta nyt...
24.12.2024 23:56
Surkuhupaista - puolustusmenojenhan pitäisi kaiken järjen mukaan pienentyä, kun sitä taakkaa on ymmärtääkseni tullut jakamaan yli 30 maata , niin kuinka ollakaan: eiku lisäsatsauksia van roimasti....artisti maksaa.
21.12.2024 12:08
Älä muuta sano -menin kerran katsomaan, kun pyydettiin...mikä helekutin idea tuossa pallonhakkaamisessa mahaliukuineen on.. ??
17.12.2024 09:58
Taannoin joku jannu työnteli kassalle lattiaa pitkin mäyräkoirapakkausta Koskenkorvan S-Marketissa. Toinen oli hihnalla.
Hän oli laittamassa sitä naurussa suin autoonsa, kun kassahenkilö juoksi perään ja sanoi: "sekin on maksettava!" Nolosti jannu pilasi maineensa siinä kaupassa...
09.12.2024 20:08
Jaksothan löytyvät Youtubesta.
09.12.2024 01:02
5 / 22