Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valitettavasti suomalaistaustainen Arvo Kustaa Halberg ei ole enää tarjolla vaaleissa USA:n kommunistipuolueen ehdokkaana!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gus_Hall
10.08.2024 17:47
Olihan ruotsalainen Avicii kai maailmankuulu, mutta ainakin itselle tutuksi vasta itsemurhauutisen kuultua.
En muista kuulleeni Tim Bergling- nimeä... ennen kuolemaansa.
Vakooja Stig Berglingin muistan kyllä.
29.07.2024 12:30
Muistuttaa vähän kirkon touhua, kun kirkollisveron lisäksi kolehtihaavi koukkii...
03.07.2024 17:05
Ei voisi osuvammin asiaa ilmaista. Itse en ole koskaan EU-vaaleissa äänestänyt. Ihmettelen, että joillain on motivaatiota..,,
09.06.2024 10:22
Urho laittaa vastuuttomat rautatielakkoilijat kuriin vuonna 1976. Nämä veturissa istujat vaativat kohtuutonta eläkeiän alentamista.
Aiheuttivat isoja tappioita , kuten UKK toteaa tuossa puheessaan.
https://www.youtube.com/watch?v=kFp9CAeF4IU&t=172s
01.06.2024 11:34
Täsmälleen...ei tulisi mieleenkään tuohon puljuun ketään äänestää.
30.05.2024 17:30
" Kun Ameriikas tänään taloa rakentamaan aletaan, niin huomenna jo vuokralaiset ulos ajetaan...!
https://www.youtube.com/watch?v=fGyVTd28D2E
19.05.2024 20:39
Mitä historian ivaa taas:.....1918-44 aikaiseen päämajakaupunkiin nyt vieraan vallan päälliköitä valtameren takaa...:(:
12.04.2024 10:36
Kirjailija Paavo Haavikko lausui hieman ennen 90-luvun laman alkua, vielä kasinohuuma päällä, sarkastisesti:
"Meillä menee hyvin - ja onneton se , joka siitä pahaa puhuu!"
10.04.2024 10:12
Jännä huomata, ettei asia millään tavoinl liity Volvon laatuun vaan Webastojen hajoamisista siinä on puhe.,,,
16.03.2024 13:28
Otin aikoinaan liki vuoden verran USA:sta tilattuja vahvimpia 10 000 IU= 250 mikrogr. D-vitamiiineja.
En sinänsä havainnut erikoisempaa, mutta koholla ollut maksan ALAT-arvo laski normaalille tasolle alle 50 . Olisi luullut pikemminkin nousevan.
09.03.2024 09:10
Taannoin taisi eräs Petro Poroshenko lausua,että "Suomi saattaa hyvinkin olla Putinin seuraava uhri."
-Jos, jos ja jos. Näin Sipiläkin viisasteli jossittelijoille.
04.03.2024 20:53
Älä muuta sano...voisi ja voisi. Ja "Suomi saattaa hyvinkin olla Putinin seuraava uhri", taisi eräs Petro Poroshenko lausua taannoin.
-Jos,jos ja jos, viisasteli Sipiläkin aikoinaan jossittelijoille...
03.03.2024 20:37
"Suomessa hakataan metsiä ahneuksissaan aivan liikaa."
En tunne asiaa....miten sinä määrittelisit konkreettisemmin tuon lauseesi?
23.02.2024 10:22
" ...Veihän napurimme touon Halla-aho".
14.02.2024 11:09
PARROT WITNESS CASE - Papukaijan "lausunto" murhan todisteena. Lintu oli paikalla, kun vaimo ampui miehensä Michiganissa. Sen kerrottiin myöhemmin toistelleen:"Don´t shoot!.
Jutun syyttäjä aikoi ensin käyttää papukaijaa todistajana, mutta luopui, koska sitä todennäköisesti ei olisi hyväksytty kuultavaksi oikeudessa.
Vaimo tuomittiin murhasta.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-40665520
14.02.2024 11:05
Näinköhän vielä liki 100-v Jimmy Carter "ehtii" nähdä suuren ulkopoliittisen mesestystarinansa murenemisen.........
14.02.2024 10:02
Hieno biisi! Kuten Kirkan coveri myös... https://www.youtube.com/watch?v=UC9bwRBBi2M
12.02.2024 17:33
-Eikö tässäkin ole taas se kuulu hopeareunus; tuskinpa on pelkoa Suomen järjestämisvastuusta 2025....
12.02.2024 09:26
Kaukana takana ovat Lipposen ajan loiston päivät....Paavi keräsi massiivisen jopa yli 8 prosentin kannatuksen,,,,muinoin.
12.02.2024 09:13
8 / 22