Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, Saksan Olakin yllyttää antamaan Ukrainalle kaiken mahdollisen tuen, ja itte ei kuitenkaan tehokkaimpiaan...jottei vaan Venäjää liikaa ärsytä..
11.02.2024 13:50
Voi vitsi....nyt repesin totaalisesti....ei meinaa henkeä saada heti...:D
11.02.2024 13:46
Aloittaja tuntuu olevan aika "itäsuomalaista" sorttia....siellä kun tuo "vaalitulos" on jo ennalta selvä...nytkö myös täällä??
11.02.2024 09:33
Naulan kantaan..siinähän se surkupaisuus juuri onkin, että tämä on muka jokin "kansakunnan kohtalonkysymys"...höh..
11.02.2024 09:27
Niin...eikös se ollut Stalinin Jooseppi, joka jo totesi: "Luottamus hyvä - kontrolli paras";
...ovatkos PeruSSit uus-stallareita....?
11.02.2024 08:36
Isoveli yritti vapauttaa panttivankeja uhraamalla oman henkensä...
>>Benjaminin vanhempi veli Jonathan Netanjahu kuoli Entebben operaatiossa pelastaessaan israelilaisia panttivankeja Ugandassa v. 1976. <<
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Jonathan+Netanjahu
10.02.2024 10:02
Eikös Otto Wille K. kertonut, että eräs hyvä tapa selviytyä Stalinin aikana oli se, että NKP;n puoluekokouksissa ei ollut ainakaan se , joka ensimmäisenä lopetti taputtamisen...
09.02.2024 19:09
Jo nyt on menossa humppalinjalle koko touhu, jos Jussin kolhittu itsetunto pitää kostaa Haavistolle!
06.02.2024 16:50
Formulamestari Alain Prostiakin kutsuttiin professoriksi.
04.02.2024 09:06
Halpa-Hallissa oli kesällä vierekkäin Närpiön ja kurikkalaisia tomaatteja - ostin aina naapurikaupungin tomaatteja, koska ne olivat sisustaltaan kiinteitä ja silti meheviä.
Nuo Närpiön tuotteet olivat niitä vetisiä purskahtajia.
Hinnat liki toistaan.
03.02.2024 11:43
Nyt pistit pahan jauhotuksen - noinhan se tosiaan oli! :)
02.02.2024 16:46
-Voi kun olisi joskus pressa täältä meidän Koskenkorvaltakin. Nyt "vain" senaattori,,,,,,:)
02.02.2024 16:44
Protestiäänestäjän ainut "protesti" on äänestysaktiivisuuden nostaminen, koska hylätytytkin lasketaan siihen.
Mikä motiivi on olla ottamatta kantaa.... mutta kuitenkin nostaa äänestysprosenttia........................??
02.02.2024 10:36
Kuskien tuntuma auton käsittelyyn katosi siinä vaiheessa, kun autoihin tulivat ajonhallintajärjestelmät ja sutimisen estot ym..
31.01.2024 15:20
-Ihmettelin tuossa sitä, että Jussi oli lukenut tämän lausuntonsa paperista!
30.01.2024 11:25
Jännä juttu että tuo särähti omaankin korvaan, kuulosti ikäänkuin siivooja olisi jokin kakkosluokan ihminen...
30.01.2024 10:39
Aivan , Jussi oli kuin eräänlainen "idler-wheel" moottorissa...ei aktiivista merkitystä.
29.01.2024 10:04
Ei sunkaan koko Suomi voi pyöriä jonkun al Holin ympärillä koko ajan...
29.01.2024 10:02
Älä muuta sano...
29.01.2024 09:58
Eikös muuten enää ole voimassa sellainen kuin työeläkemaksujen takaisinlainausjärjestelmä, jolla yritykset saivat maksuja käytttöönsä jotakin korkoa vastaan??
27.01.2024 20:56
9 / 22