Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
157
Kommenttia
8007
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite tykkään sellaisista naisista, jotka tietävät mitä haluavat ja ilmaisevat selkeästi itseään. Kaikenlainen pelailu ja vaikeasti tavoitettavan esittäminen ovat iso turn off.
14.03.2025 17:35
Työskentelen päivittäin itseäni nuorempien naishenkilöiden kanssa. Keskityn vain työn tekemiseen ja kohtelen heitä vain henkilöinä. Flirttailut, onpa nainen sitten minkä ikäinen tahansa, voi jättää vapaa-ajalle, eikä se kuulu töihin.
14.03.2025 17:31
Nykyään noita lasten suosikki tubettajia on kuin sieniä sateella. Ja sitten vielä kun ne pennut puhuvat jo englantia minua paremmin, niin ne katsovat jo täyttä häkää ulkomaisia ohjelmia.
14.03.2025 14:59
Keskivartalolihavuus on paljon geeneistä kiinni. Olin nuorempana hyvin hoikka, mutta minulla oli silti suhteellisen iso vatsa. Keskivartalolihavuus on huono tuuri geenilotossa, sillä sisäelimiin kertyvä rasva on kaikkein vaarallisinta. Eli jos on persevä tai muusta kohdin lihava, saa painoindeksi olla paljon korkeampi ennen kuin alkaa tulemaan haittoja.
14.03.2025 14:58
Ai. Ja minua kun vaan puristaa paita vatsan kohdalta.
12.03.2025 21:18
En tiedä että uskonko oikeasti Jumalaan vai en, mutta minä vain päätän "uskoa". Ei kannata stressata asialla. Jumala on hyvä ja antaa kyllä varmasti anteeksi epäilyksemme.
12.03.2025 21:17
Onko se sekasauna, vai pelkästään naisille? Jos on ihan tavan naisten sauna, suosittelen käymään myös ihan yksinään. Olen auttamattoman mökkihöperö, mutta olen käynyt yksikseni lenkkisaunassa. Ihan hauska siellä on turista pappojen kanssa.
12.03.2025 21:14
Jos sinulla on omia lapsia, sinun tehtäväsi on ajaa lastesi etua. Muu maailma saa haistaa paskan ja mädäntyä omaan kurjuuteensa.
12.03.2025 21:09
Elän hyvin askeettisesti. En juuri kuluta rahaa pakollisten kulujen jälkeen. Lähinnä ostan hyvää ruokaa. Satunnaisesti poltan pikkusikareita, juon viinaa, mutta nuita harrastan todella harvoin. Joskus tulee joku videopeli ostettua. Sukulaisten lapsia tulee lellittyä rahalla.
Eli olisi varaa kuluttaa enemmänkin, mutta en koe että tarvitsisin mitään. Kun saa leipää suuhun ja on peti missä nukkua, ei juuri muuta tarvitse.
12.03.2025 21:02
Pitsa vai hampurilainen?
11.03.2025 18:16
En puhu ollenkaan ruotsia. Lukion ruotsin kurssit suoritin 4:lla ja 5:lla. Ei ollut motivaatiota opiskella kieltä, jota tiesin etten tule ikinä käyttäämään. Mieluummin olisin valinnut jonkun oikeasti kiinnostavan ja tarpeellisen kielen tuon sijalle.
11.03.2025 12:47
Täältä on kadonnut liikaa tunnistettavia käyttäjiä. Ennen tulin tänne vain lukemaan muiden juttuja ja ehkä hyvässä lykyssä heitin oman kommentin harvakseltaan johonkin väliin. Mutta nyt täällä ei oikein ole mitään luettavaa, kun suurin osa on anonyymejä.
10.03.2025 22:28
Monster Hunter Wildsin latasin juuri, mutta en vielä ole aloittanut pelaamaan. Ehkä sitten seuraavalla vapaalla. Black Myth WuKong kiinnostaisi myös, mutta ajattelin odottaa, jos sen saisi alesta joskus aikanaan. Odotan kovasti myös sellaista early acces peliä kuin Witchfire.
08.03.2025 17:34
Keskustelupalstat ovat kaiken kaikkiaan aika hiljaisia nykyään. Jo ehdotettu Reddit taitaa olla viimeisiä elossa olevia paikkoja, mikäli englanti sujuu. Nykyään ihmiset ovat jossain instagramissa, mutta minulla ei ole hajuakaan siitä mikä se edes on.
08.03.2025 17:32
Me oltaisiin hyvät sisarukset. Tasapainotettaisiin toisiamme. Sinussa on jotain sellaista aitoa, jota kanssaihmisistä haen.
04.03.2025 19:28
Kyllä tuossa meni lähes pullolinen kossua, mikä on aika suoritus minulle, kun en yleensä juo melkein mitään.
04.03.2025 02:53
Kiitos suosituksesta. Olen lähinnä katsellut Youtubea ja odottanut että pää selviäisi sen verran, että nukkumaan voisi ruveta ilman että kännissä kusisi yöllä housuunsa.
04.03.2025 02:46
No, huomenna nähdään, mitä on tullut kirjoiteltua. Jaiks.
04.03.2025 01:53
Näin sen olla pitää. Kännissä voi olla päivästä välittämättä. Harmittaa vain kanssa palstalaisten puolesta, kun joutuu kuuntelemaan minun länkytystä :D
04.03.2025 01:23
Jep, pitäisi olla jo nukkumassa, mutta olen ihan hirveässä kännissä ja suollan palstalle viisauksia viinasta.
04.03.2025 00:59
20 / 401