Bro

Anonyymi-ap

Erinomaisen hauskaa vappua kaikille kansalaisille.

Itse kuulun proletiaattein suureen summaan, joten kyllä tämä tästä.


(hirn)

16

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuis sinun olkapääsi jakselee?

      • Anonyymi00001

        Kiitos, mutta huonosti.


        Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.

        Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.

        En itse ymmärrä.


        (reps)


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        Kiitos, mutta huonosti.


        Monimutkaisten säikeiden jälkeen minut työnnettiin Hartwallin päivystysasemalle jonottamaan vuoroa lääkärille muiden muassa.

        Tämä siksi että on taloudellisesti tarkoituksenmukaista mennä perse edellä puuhun.

        En itse ymmärrä.


        (reps)

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.


      • Anonyymi00003
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.

        Salille horot, by Petri Nygöörd...

        Mutta, vappusää on mitä on.
        https://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA&list=RDOqoKizBhmyA&start_radio=1

        AV


      • Anonyymi00004
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.

        Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.

        Kustannustehokkuus


        Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.

        (hihitystä)


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kustannustehokkuus


        Mielessäin on vain yksi paikka, jossa Planckin vakio toimii, ja se on todellisuuden ainut torvi.

        (hihitystä)

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV

        Aika

        Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.

        Konpleksista

        Matematiikka

        Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.

        Tuhkaa

        Tuskaa

        Ei mitään.


        (hihitystä)


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aika

        Kenellekään meistä ei aika sanana tuota muuta kuin sanoin historiaa.

        Konpleksista

        Matematiikka

        Kun yllämme yli ajatellun, joudumme uuteen maailmaan, jossa kukat kuihtuivat ennen syntymäänsä, varjostivat valon tulvaa toisillansa.

        Tuhkaa

        Tuskaa

        Ei mitään.


        (hihitystä)

        Totta, historia sen todeksi todentaa.

        AV


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Tuskin mikään on muuttumatonta, aikana jossa aasialaiset tienaavat kohta enemmän mitä suomalaiset?

        AV

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.


      • Anonyymi00009
        JeroP kirjoitti:

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.

        Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.

        Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.

        Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)

        AV


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tietysti pystymme tekemään vielä tuottavaa työtä myös Suomessa, ongelmana voi olla se miten pääomista vastaavat haluavat teoreettista nostetta ulkoistamalla valmistusta maihin joissa se on teoreettisesti mahdollista.

        Pääomien vastuu, sitä kannattaa jo peräänkuuluttaa.

        Itse en taida olla enää halukas ulkostamaan asioita, joita Suomeen olen omalla työllä tuottanut:)

        AV

        Tai sitten siinä on mojova hintalappu, 1 000 000 euroa.
        Töitä voi tehdä myös toisissa maissa, ei siinä mitään, mutta oma osaaminen on hinnoiteltavissa.

        AV


      • Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

        Totta kai he tienaavat, kun työpaikat on siirretty sinne. Ei kela meille mitään pysty maksaan, kun ei se mitään tuota.

        Öm

        Tuotatko sinä?

        No, ongelmia kyllä, tai sellaisia vailla.


        (naurua)


    • Kiitos samoin! 🎈 Iloista vappua myös sinulle ja kaikille palstalaisille. 🥳🌸🎉

    • Anonyymi00005

      Samoin sinne! 😀

      Itse kuulun parhaaseen A- työryhmään 🏆 .
      Niihin höynäytettyihin.🤯
      Tietty.

      🌱🌞🎈

    • Minun ei pitänyt viettää vappua, mutta muut olivatkin jo suunnitelleet ohjelmaa kahden päivän ajaksi ja minun oletettiin vain tulevan mukana kysymättä mitään. Varmaan arvasivat että yrittäisin päästä pälkähästä. Mutta nyt sitten ensimmäinen päivä ohi ja juhlinta jatkuu huomenna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe