Valitan.
Ja yhä edelleen valitan.
Minun tehtäväni on valittaa.
Ei muuta tehtävää.
(hirn)
Jumala ei luonut naista
25
325
Vastaukset
Maku asia. Ja kyllä se Jumala loi.
Jumala wi luonut naista, ei miestä.. ei mitään..
En usko luomistarinaan.. satua. Hullujen ihmusten horinaa.
Mutta toisaalta, emme voi myöskään olla miljoonien sattumusten summaa. Kaksijakoista, mutta totta.
En haluaisi ottaa kantaa uskon asioihin, jokainen saa uskoa mihin uskoo, se uskonnonvapaus ja niin edelleen, mitta itse olen uskova skeptikko.
En tarvitse todisteita, mutta en jaksa uskoa myöskään vanhojen ukkojen horinoita jumaluudesta ihan tuosta vain.
Uskonnot ovat miesten määrittelemiä instituutioita ja siinä on asiansa myös inhimillisyydellä. Ja se inhimillisyys tässäkin tapauksessa on pitkälle oman edun tavoittelua.
Uskon jumalaan .. tai jonkinlaiseen sellaiseen, mutta uskoni ihmiseen ei ole kovinkaan mieltä ylentävää luettavaa. Kollektiivisesti ihminen on heikko ja tyhmä eläin ja sellaiset ovat päässeet päättämään uskonasioista.
Ristiriitaista, mutfa on mielipiteeni.Aina on joku ylistämässä omaa uskomattomuuttaan/uskoaan ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Annan henkarilla piiskaa.
Palstakamu kirjoitti:
Aina on joku ylistämässä omaa uskomattomuuttaan/uskoaan ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Annan henkarilla piiskaa.
Jaa. En kyllä ylistänyt mitään.
Uskon muös uskonvapauteen. Jokaisella on oukeus uskoa tai olla uskomatta vaikka pieniin vihreisiin miehiin.
Kyllähän se ny on yleensä toisin päin, että uskovat ovat tuomitsemassa ei-uskovia.
Sinun uskosi on jollakin tavalla kaunista, kun et sitä tyrkytä toisille.
Ei uskomisessa mitään pahaa ole, se vain tuntuu ei niin uskovista tyhmälle. Ja samoin toisinpäin.
Tarkennan vielä mielipidettäni. En usko uskontoihin, mutta uskoakseni uskon jonkinlaiseen ylempään voimaan. Sanottakoon sitä sitten vaikka jumalaksi.
Sinäkö piiskaamassa siksi, että minulla on sinun mielipiteestäsi eriävä mielipide? Ja minä kun olen pitänyt sinua ihan parhautena juurikin kun olet ollut ihan oma itsesi. Se, ettet arvosta mielipidettäni, sehän sopii, mutta että ymmärsit asian noin väärin, se harmittaa minua.
Ei harmita se, että tulin väärinymmärretyksi, vaan se, että sinä ehkä jopa tavallaan fundamentalistisesti ymmärsit tahallaan väärin.
No .. samapa tuon.- Anonyymi00021
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa. En kyllä ylistänyt mitään.
Uskon muös uskonvapauteen. Jokaisella on oukeus uskoa tai olla uskomatta vaikka pieniin vihreisiin miehiin.
Kyllähän se ny on yleensä toisin päin, että uskovat ovat tuomitsemassa ei-uskovia.
Sinun uskosi on jollakin tavalla kaunista, kun et sitä tyrkytä toisille.
Ei uskomisessa mitään pahaa ole, se vain tuntuu ei niin uskovista tyhmälle. Ja samoin toisinpäin.
Tarkennan vielä mielipidettäni. En usko uskontoihin, mutta uskoakseni uskon jonkinlaiseen ylempään voimaan. Sanottakoon sitä sitten vaikka jumalaksi.
Sinäkö piiskaamassa siksi, että minulla on sinun mielipiteestäsi eriävä mielipide? Ja minä kun olen pitänyt sinua ihan parhautena juurikin kun olet ollut ihan oma itsesi. Se, ettet arvosta mielipidettäni, sehän sopii, mutta että ymmärsit asian noin väärin, se harmittaa minua.
Ei harmita se, että tulin väärinymmärretyksi, vaan se, että sinä ehkä jopa tavallaan fundamentalistisesti ymmärsit tahallaan väärin.
No .. samapa tuon.Voi olla että se ymmärsi väärin, minäkin käsitin ihan väärin tuon viestisi. Luulin että olet skeptikko ja tiukasti evoluutioteoriaan uskova. Ilmeisesti et kuitenkaan ollut.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voi olla että se ymmärsi väärin, minäkin käsitin ihan väärin tuon viestisi. Luulin että olet skeptikko ja tiukasti evoluutioteoriaan uskova. Ilmeisesti et kuitenkaan ollut.
Heh! Ei kai tämä niin vakavaa. Itsekin ymmärsin väärin Palstista. Ihan väärin.
Luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa,vikaa, vikaa, vikaa...
- Anonyymi00001
Niin, ei se jumala ollut vaan joku toinen....
- Anonyymi00002
Jumalahan kun loi miehen omaksi kuvakseen, ei naista.
- Anonyymi00004
Nainen synnytti jumalan. Yhdeksän kuukauden loisimisen jälkeen oli jumalan ulostauduttava ulos kohdusta sillä nainen ei laiskoja ruoki.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nainen synnytti jumalan. Yhdeksän kuukauden loisimisen jälkeen oli jumalan ulostauduttava ulos kohdusta sillä nainen ei laiskoja ruoki.
Olet pelkkä Jumalanpilkkaaja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nainen synnytti jumalan. Yhdeksän kuukauden loisimisen jälkeen oli jumalan ulostauduttava ulos kohdusta sillä nainen ei laiskoja ruoki.
Niinpä aloittajaäijä tietenkin- tuokin syö enemmän kuin tienaa menköön risusavottaan vaikka
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet pelkkä Jumalanpilkkaaja.
He’s just a raging incel
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet pelkkä Jumalanpilkkaaja.
Ei Jumalaa voi pilkata. Olet Äämerichalainen hihhuli !
Jumala on kaiken luonnut myös minut ja sinut ja koronaviruksen ynnä homot ja kasvihuonekatastroofiin. Jumala rakastaa kaikkia sekä jokaista ja myös ei-olevaa. Miten siis Jumalaa voisi pilkata ?
Pilkkaaminen on ihmismäistä tulkintaa pohjautuen ihmisen minäkäsityksen luomaan harhaan. Jumalalla ei ole tuota harhaa eikä Hän siksi ole pilkattavissa. Hihhulit ovat ihmisiä ja siksi luulevat kun heidän käsitystä Jumalasta ei yleisesti hyväksytä niin hihhulit aloittavat valehtelemaan jotakin jostakin vallan oudosta käsityksestä kuin "Jumalanpilkka".
Jumalanpilkkaa oli se kun Vanhan Testamentin Jahve vaati ainoastaan häntä palvottavan sekä veriuhrit hänen kunniakseen sekä koston sekä muut hirveydet mitä vain itse Saatana ja Perkele vain voisi päähänsä saada.
Jeesus opetti toisin jotta Taivaallinen isämme on rakkauden Jumala eikä ikinä vaatisi veriuhreja ja jos joku sinua lyö niin käännä toinenkin poskesi. Hihhulit eivät tätä kehoitusta noudata sillä he ovat paatuneita nimettömiä poloisia joidenka nimiä ei ole kirjoitetuina "nimien kirjaan" joka kirjoitettiin jo aikojen alussa. Hihhuleilla ei ole sijaa Taivasten valtakunnassa eikä edes majatalossa.
- Anonyymi00003
No mikä minä sitten olen? Naiseksi on sanottu aina ja olen ihan olemassa tässä. Eli luotu.
- Anonyymi00020
kyse olikin siitä kuka on luonut ja kenet.
- Anonyymi00005
Paljonko itkuvirren veisuustas maksetaan?
- Anonyymi00013
Miksi kukaan maksaisi latin latia palstaäijän incelihtävistä sisällöistä kun ilmaiseksi jaksavat monet marista naisista. Lue aloitus uudestaan. Toisekseen nyt on psykedeelinen linja, näin siinä voi käydä kun nojaa näihin virtuaalisiin vessanseinäkirjoituksiin. Mainitse toki pari spekuloaatiota tahoista jotka maksaisi suomi24- kirjoituksista😬
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi kukaan maksaisi latin latia palstaäijän incelihtävistä sisällöistä kun ilmaiseksi jaksavat monet marista naisista. Lue aloitus uudestaan. Toisekseen nyt on psykedeelinen linja, näin siinä voi käydä kun nojaa näihin virtuaalisiin vessanseinäkirjoituksiin. Mainitse toki pari spekuloaatiota tahoista jotka maksaisi suomi24- kirjoituksista😬
Venäjän federaatio tai joku muu regiimi esim?
- Anonyymi00006
Eikö edes vappuna välipäivää, kuulostaa tuskalliselta. Auttaisiko terapiavalitus vai onko vaiva fyysinen? Tohtorivälitteinen valitus
- Anonyymi00017
Niin en tiedä mikä on palstaäijän aloituksen ydinsanoma- varmaan about se että naiset ovat pilanneet maailman tjn
Ei sinulta ainakaan aiheet lopu. 😊
Aina löytyy jotain valittamsta, kun oikein pinnistää muistia ja keksii epäkohtia. Täällä epätäydellisessä maailmassa ei edes tarvitse miettiä kovin pitkälle.
Oletko tehtäviesi tasalla?
Mikä on tämän päivän valituksen aihe?- Anonyymi00010
Ehkä ei kun naiset on itse jumalattaria
- Anonyymi00011
Uskovat uskovat, että Jumala loi ihmisen kaltaisekseen. Voi kyllä todeta, että aikamoisen mokan teki. Tämä laji on surkein maapallolla. Myös fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Ainoa laji, joka tappaa tietoisesti omaan lajiin kuuluvia. Kuluttanut hetkessä maapallon energia-, ja raaka-ainevaroja merkittävästi. Saastuttanut jo meret, maat ja lähiavaruuden. 2-3 sukupolvea on tehnyt tätä itsekäästi n 50 vuodessa. Ei ajatella vähäkään tulevia sukupolvia. Tämä on stigma, josta ei haluta puhua. Uskonnot luovat edelleenkin tätä mielistelevää kuvaa ihmisestä.
- Anonyymi00012
Saattoi hyvinkin olla paholainen. Tai naiset edustavat universumin kaaosta ja miehet maskuliinista järjestystä. Siksi kaikki valtakunnat tuhoutuvat kuten Rooma, kun naiset ottavat vallan. Kaaoksen demoneina naiset eivät vain kykene ylläpitämään järjertystä ja kaikki muuttuu paskaksi. Länsimaat ovat tuhon omia.
- Anonyymi00019
Jumala loi toki naisen sillä ei Jumala mikään homo ole ! Nainen on sellainen seksiobjekti jotta Jumala pääsi luomaan ihmiskunnan kun ei se sellainen runkkaamalla onnistunut vaikka kuinka yritti. Pakko oli luoda nainen jotta ihmiskunta ilmaantuisi.
P.S.
Tämän takia on homostelu syntiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473