Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nanomuumi
profiilit
Nanomuumi
Nanomuumi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
74
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta+ihmistä+ei+voi+määritellä+tasoilla+ja+jos+on+mielenkiintoinen+ihminen++luonnostaan+altis+kokemaan+uusia+mielenkiintoisia+asioita,+eikä+rajoita+itseään+minkäänlaisilla+oletetuilla+määritelmillä,+on+kaikkien+kaltaistensa+ihmisten+toiveseuraa,++jos+vain+osaa+avoimesti+luoda+yhteyden+toiseen+ihmiseen.
Minä+en+kiinnostu+ihmisistä,+jotka+määrittelevät+arvonsa+liian+ahtaasti,+vaan+pidän+arvossa+tutkimusmatkailijoita,+jotka+haluavat+löytää+uusia+mantereita+ihmisten+joukosta.
15.05.2021 00:21
Kauniit+muistot+ovat+monin+tavoin+arvokkaampia+kuin+nykyinen+todellisuus,+sille+ei+voi+mitään,+ihmiset+muuttuvat+ja+elämän+prioriteetit+samoin.+Olen+aina+antanut+kumppanin+olla+vapaa,+jotta+hän+on+voinut+palata+luokseni+aina+uudelleen,+mutta+se+ei+enään+tunnu+samalta,+kunnioitus+ja+intohimo+ovat+enään+muistoissa,+toivon+kyllä,+vaan+en+usko+uuteen+alkuun.
01.04.2021 01:31
Meni+kyllä,+koska+normaali+ihminen+reagoi+tunteillaan.+Loukkasit+jokaista+naista+käsittämättömällä+kommentillasi.+Elät+joko+sovinistihierarkiassa+sukupuoliasenteissasi+tai+sitten+olet+vain+lapsellinen+provo,+vai+onko+joku+itsenäinen+nainen+näyttänyt+sinulle+paikkasi+asenteellisuudessasi.+Kaltaisesi+koirankouluttaja+on+vaaraksi+ihmisyydelle+ja+minulla+sentään+on+nimimerkki,+sinulla+ei+ole+edes+sitä,+enkä+kyllä+ihmettele+miksi+ei.
13.03.2021 22:08
En+minä+jaksa+kirjaa+pidellä+kovin+kauan+kansien+vuoksi,+sisältö+kun+alkaa+resonoida+mielikuvitukseni+kanssa,+niin+sitten+ei+mikään+pidättele+viettämästä+jokaista+hetkeä+ajatellen+häntä.+Jos+tarina+hiipuu+ja+muuttuu+latteaksi,+on+hyvinkin+mahdollista+jättää+lukeminen+kesken,+siksi+innostavia+tekijöitä+pitää+olla+ja+luoda+jatkuvasti,+että+voi+nähdä+miten+tarina+päättyy.
13.03.2021 14:44
On+se+luojan+lykky+etten+ole+nainen+tämän+surffoojan+ruudulla...
13.03.2021 14:31
Enpä+kyllä+näe+omassa+asenteessasikaan+paljoa+innostavia+tekijöitä,+joten+oletko+mahdollisesti+tuolla+suhtautumisellasi+luonut+tilanteen+passiiviseksi.+Jos+on+kemiaa,+niin+syntyy+reaktioita+ja+ne+johtavat+toimintaan...
13.03.2021 14:26
No+tällainen+kuvitelma+nyt+ei+päde+meidän+leveyspiireillä+mitenkään,+eikä+tämä+ole+mikään+miehen+uskon+asia,+nainen+tuntee+oikeutensa+eikä+suostu+kaltaistesi+junttien+tai+muuten+vain+heikkolahjaisten+leluksi.
13.03.2021 14:15
Tämän+päivän+ihmisnaaras+Suomessa+saa+elää+erittäin+turvattua+elämää,+verrattuna+aikaan+ja+maihin,+joissa+nainen+ei+saanut+liikkua+yksin+ja+tarvitsi+miehen+luvan.+Hyvä+että+tilanne+on+nyt+tämä,+mutta+sukupuolien+välinen+vastuujako+on+muuttunut+liian+nopeasti+suhteessa+ihmisen+omaksumaan+roolijakoon+ja+etenkin+miehet+ovat+"eksyksissä"+naisten+kanssa+jotka+haluavat+päättää+ja+hoitaa+kaiken+itse+ja+yksin.
Olen+myös+huomannut,+että+nainen+ei+ole+enään+yhtä+hoivaava+luonnostaan,+vaan+empatiakyvyttömyys+on+lisääntynyt+valtavasti+naisilla,+miehillä+kehitys+on+mennyt+parempaan+suuntaan+ja+tunteiden+käsittely+on+kehittynyt.+Siksi+mies+kokee+yhä+useammin+olevansa+heikoilla+kovapintaisen+naisen+kanssa.
Ei+siis+ole+ihme,+että+naisia+haetaan+maista,+joissa+on+vielä+vahva+luontainen+roolijako+ja+miehellä+arvostetumpi+asema+lähtökohtaisesti.+Suomimuija+on+ottanut+omituisen+asenteen+pitää+miestä+yhtenä+lapsista,+ikään+kuin+hänellä+olisi+oikeus+itse+päättää+tällaisesta+suhtautumisesta+perheessä.
13.03.2021 14:09
Kyllä,+jos+kerran+työskentelet+pukin+apulaisena...
13.03.2021 00:53
Se+on+kyllä+jännä+millaisia+toivelistoja+ihmiset+liimailee+otsaansa,+saattaa+ne+oikeat+kävellä+ohi,+jos+hakee+jotain+mitä+ei+ole+olemassakaan.+Ihmissuhteissa+on+ilo+tutustua+johonkin+ihan+muuhun+kuin+omiin+mielikuviin.
28.02.2021 23:38
On+oikein+hyvä+sana+jossain,+mutta+ei+niiden+ihmisten+osalta,+jotka+haluaisivat+palkkaa+tekemästään+työstä.+Ammattilaisetkin+joutuvat+nyt+katsomaan+tätä+työttömyysbisnestä+huuli+pyöreänä,+kun+sinusta+tehdään+yhdellä+istumalla+vapaasti+hyväksikäytettävä+orjatyöresurssi,+jota+saa+pyöritellä+tervassa+ja+höyhenissä+ihan+vaan+vakituisen+henkilöstön+ajanvietteeksi+halvalla+ellei+ilmaiseksi.+Täällä+Suomessa+on+käsittämätön+alistamisen+tahto+aina,+kun+siihen+vain+syntyy+tilaisuus,+olemmeko+niin+heikolla+itsetunnolla+varustettuja+todella,+että+suurin+onnistumisemme+elämässä+on+maassa+olevan+potkiminen+ohi+mennen.
28.02.2021 23:28
Tässä+tilanteessa+ei+ole+ihme,+jos+ihmisellä+menee+itsetunto+pakkaselle+ja+lisäksi+tämä+meidän+TE+Tuumaillaan+Ensin-toimisto+on+täynnä+suojatyöpaikkalaisia,+joista+suurin+osa+lukee+valmiista+paperista+saman+litanian+aktivointitoimia,+jotka+masentaa+energisemmänkin+ihmisen.
++++++Aivan+selvästi+tämäkin+viritys+on+tehty+minimibudjetilla+täyttämään+minimivaatimukset+valtiontalouden+tasapainottamiseksi,+ei+todellakaan+yksilöidysti+auttamaan+ihmistä+asettumaan+omalle+uralle+elämässä.
Ihmisen+pätevyyttä+ei+mitata+millään+tavalla+tässä+työttömyyshuijauksessa,+eiköhän+se+jo+kerro,+paljonko+oikeasti+tämä+pelleily+kykenee+luomaan+mahdollisuuksia+"asiakkaalle",+joka+ei+todellakaan+ole+kuningas+tässä+puljussa.+Häpeällinen+inkvisitiolaitos+indeed!
28.02.2021 23:10
Jokainen+omaan+mittaansa+kasvanut+mies+tietää,+mitä+haluaa,++kun+oikeanlainen+hanska+tuodaan+sovitettavaksi...++Koeajosta+se+pitkäaikainen+suhde+alkaa!
En+minä+autollenikaan+ensimmäiseksi+ala+juttelemaan,+vaan+vasta+vuosien+luottamuksen+ja+kiintymyksen+jälkeen+saatan+vaahtopesua+hänen+esteettiseen+pintaan+levittäessäni,+sanoa+mutaman+sanasen+runomitassa+spontaanisti.
Hieman+fiksummin+sanottuna+sen+tietää,+kun+sen+tuntee+ja+sen+jälkeen+kuskin+on+oltava+ajokkinsa+veroinen+tai+kaikki+on+pelkkää+resurssien+tuhlausta.
Minä+kaipaan+pulssia+kiihdyttävää+muotoilua+sekä+herkkyyteeni+vastaavia+ominaisuuksia+ja+haluan+kokea+olevani+yhtä+hänen+suorituskykynsä+kanssa.+Haluan+pitää+hänestä+hyvää+huolta,+että+voimme+kokea+yhdessä+turvallisesti+uskomattomia+seikkailuja.+Lopulta+hän+on+minulle+ystävä,+jota+ei+voi+mitata+rahassa,+eikä+hän+ole+koskaan+myytävänä,+koska+kukaan+muu+ei+voi+arvostaa+samalla+tavoin+yhteisiä+kilometrejämme+niin+kuin+minä+voin...+Joten+kun+toinen+meistä+ei+enään+jaksa,+jää+toinen+automaattisesti+kaipaamaan+toista+❤
26.02.2021 00:21
Tinder+todella+on+pilalla,+mutta+niin+on+paljon+muutakin+tässä+mielipuolisessa+maailmassa.+
Kahden+ihmisen+välinen+suhde+ei+voi+mitenkään+rakentua+vahvana,+jos+perustuksia+ei+ensin+rakenneta+yhdessä,+vaan+vedetään+feikki+maali+ulko-oveen+ja+odotellaan+koputuksia+verhojen+heiluessa.+Cv+ei+todellakaan+ole+se+mitä+toisesta+ihmisestä+haluaisi+tietää,+mutta+sitähän+nämä+deittisovellukset+käytännössä+kaikki+ovat.+Kehittäisin+sovelluksen,+joka+mittaisi+tunneälyä+sekä+kykyä+rakastaa+pyyteettömästi+ja+yhdistäisin+ihmiset,+joilla+olisi+tasapainoinen+kokonaisuus+yhdessä.+Kemiallisen+reaktion+tulisi+olla+uusiutuvaan+energiaan+(rakkauteen)+perustuva,+ei+nopeasti+loppunpalava+(himo).+
Jokainen+varmasti+voi+ymmärtää,+että+jos+tämä+olisi+tehtävissä,+olisi+maailma+kohta+täynnä+rakkautta,+kyynisyyden+ja+epätoivon+sijaan.+Usko,+toivo+ja+kohtaat+vielä+todellisen+rakkauden.
25.02.2021 23:46
4 / 4