Onko enää mahdollisuuksia?

Anonyymi

Oon syksyllä 25 täyttävä mies ja pelkään, että mahdollisuuteni sinkkumarkkinoilla alkavat olla heikot. Etsin mielellään naisia ikähaitarilla 20-25, koska tuntuu että 25 naiset haluavat alkaa jo perustamaan perhettä mihin itse en ole vielä valmis. Huolettaa kuitenkin että oon jo "pappa-kategoriassa" päälle parikymppisten naisten mielestä.

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No etköhän vielä yhden illan panoksi kelpaa, jos et ihan lössähtäny ole. Baarista ja tinderistä testiajot varmasti helpoimmalla irtoo. 30- kymppisenä kyllä sitte perheen perustamisessa tyydyttävä jämäpaloihin. Tai aisurin virkaan.

      • Anonyymi

        21:15 Osaatko keksiä vielä tyhmempiä ajatuksia? ja ilkeät vielä tänne kirjoittaa, häpeä.


    • Anonyymi

      Aloittaja, etsitkö siis kuitenkin parisuhdetta yhden naisen kanssa vai vain pelkkää seksiseuraa monista naisista?

      Varsin runsaasti löytyy ikäisiäsi ja vanhempiakin naisia, joita perheen perustaminen ei kiinnosta vielä tai ei kiinnosta lainkaan. Joten jos etsit vain yhtä naista parisuhteeseen, niin saumat (toistaiseksi) lapsettomasta parisuhteesta kiinnostuneen naisen löytymiseen ovat varsin hyvät.
      Jos taas haluat löytää haaremin lapsista haaveilemattomia ikäisiäsi naisia pyörimään ympärillesi, niin se on varmasti jo haastavampi unelma.

      Tilastollisesti kuitenkin n. 25v lapsentekoa lykkäävän naisen löytäminen ei ole millään mittarilla vaikeaa. Suomessa ensisynnyttäjien ikä sen kun kasvaa, monet naiset haluavat ensin käydä koulut ja vakinaistaa työn, joten usein lapsia aletaan värkätä vasta 30 ikävuoden tienoilla.

      Lisäksi Suomessa yleisin ikäero parisuhteissa on 1-3vuotta, yhä edelleen mies on usein vuoden-pari naistaan vanhempi, joten saumasi muutamaa vuotta nuorempaan naiseen ovat läpi elämäsi erittäin mainiot.

      Jos taas haluat varmistaa ettei tarvitse lapsiasiaa naisen kanssa ikinä lainkaan jauhaa, siirrä katseesi nelikymppisiin naisiin. Siinä ikäluokassa alkaa yleensä lapset olla tehty, tai niiden tekemisestä haaveilu on jo lopetettu.
      Toki pieni prosentti nelikymppisiä naisia vielä haaveilee lapsista, mutta tilastollinen todennäköisyys on, että nelikymppinen on vähemmän kiinnostunut pohtimaan lapsia kuin parikymppinen.

    • Itse sanoisin, että parhaat mahdollisuutesi sinkkumarkkinoilla alkavat 35 vuoden iästä, jopa vasta 40 vuotta täytettyäsi. Tämä tietysti sillä varauksella, ettei aikasi ole mennyt kaljanjuontiin ja löhöilyyn, vaan sinulla on hyvä ammatti ja elämäntapasi ovat kunnossa ( ruokailu, liikunta, kulttuuri)

      35 vuotiaana saat helposti vielä parikymppisiä, mutta toisaalta olet vielä 4-5-kymppisten tutkassa.

      Itse pitäisin 30 - lähempänä 40 vuotta olevia naisia hankalimpina tuon perheen perustamisen suhteen. Heillä alkaa olla jo todella kiire ja määrätietoisemmat tekevät lapsen piittaamatta mistään.

      • Anonyymi

        Korjaisin tuohon että nuorekkaana pysynyt, työasiat hyvin hoitanut mies saa 35-vuotiaana vielä "helposti" parikymppisiä.
        Harva mies muutenkaan saa "helposti" parikymppisiä naisia, ja mitä enemmän ikää tulee niin mahkut vähenee.

        Toki sugar daddyksi kelpaa vähemmänkin hyvin säilynyt keski-ikäinen mies, mutta silloin täytyy olla riittävästi rahaa millä mällätä.

        Eli tosiaan ne työasiat kannattaa hoitaa kuntoon niin voi lahjomalla ostaa itselleen nuorta naista vanhanakin miehenä vielä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaisin tuohon että nuorekkaana pysynyt, työasiat hyvin hoitanut mies saa 35-vuotiaana vielä "helposti" parikymppisiä.
        Harva mies muutenkaan saa "helposti" parikymppisiä naisia, ja mitä enemmän ikää tulee niin mahkut vähenee.

        Toki sugar daddyksi kelpaa vähemmänkin hyvin säilynyt keski-ikäinen mies, mutta silloin täytyy olla riittävästi rahaa millä mällätä.

        Eli tosiaan ne työasiat kannattaa hoitaa kuntoon niin voi lahjomalla ostaa itselleen nuorta naista vanhanakin miehenä vielä!

        Totta ja tarua
        "Harva mies muutenkaan saa "helposti" parikymppisiä naisia, ja mitä enemmän ikää tulee niin mahkut vähenee."

        Harva mies tosiaan saa helposti parikymppisiä naisia. Olen täysin samaa mieltä.

        Miehen mahkut eivät kuitenkaan vähene, hänen ikääntyessään. Jossain vaiheessa kyllä, mutta eivät heti. Naisilla ton tämä selvä "kurssilasku" 25 vuodesta eteenpäin.

        Jos puhutaan parjatusta markkina-arvokäsitteestä, niin naisten ma:ta nostaa lähinnä ulkonäkö ja ulkonäkö on useimpien miesten mielestä naisilla parhaimmillaan välillä 16-25.

        Miesten ma:han taas vaikuttaa ulkonäön lisäksi, myös koulutus, varallisuus ja status.

        Noista mikään ei ole yleensä miehillä parhaimmillaan vielä tuossa heti 20-ikävuoden jälkeen.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Totta ja tarua
        "Harva mies muutenkaan saa "helposti" parikymppisiä naisia, ja mitä enemmän ikää tulee niin mahkut vähenee."

        Harva mies tosiaan saa helposti parikymppisiä naisia. Olen täysin samaa mieltä.

        Miehen mahkut eivät kuitenkaan vähene, hänen ikääntyessään. Jossain vaiheessa kyllä, mutta eivät heti. Naisilla ton tämä selvä "kurssilasku" 25 vuodesta eteenpäin.

        Jos puhutaan parjatusta markkina-arvokäsitteestä, niin naisten ma:ta nostaa lähinnä ulkonäkö ja ulkonäkö on useimpien miesten mielestä naisilla parhaimmillaan välillä 16-25.

        Miesten ma:han taas vaikuttaa ulkonäön lisäksi, myös koulutus, varallisuus ja status.

        Noista mikään ei ole yleensä miehillä parhaimmillaan vielä tuossa heti 20-ikävuoden jälkeen.

        Hmm, tilastollisesti keski-ikäisiä yksinäisiä miehiä on enemmän kuin yksinäisiä naisia. Tämä viittaisi siihen, ettei miehenkään ikääntyminen suinkaan lisää markkina-arvoa. Tilastollisesti miehillä on eniten menekkiä opiskeluvuosinaan. Opiskeluaikoina tilastollisesti miehillä on eniten sutinaa ja saumaa parisuhteen muodostamiseen. Opiskeluvuosien jälkeen tilastoidaan miehillä naisia enemmän enemmän yksinäisyyttä.

        Mikäli siis ikä toisi miehille enemmän mahdollisuuksia ja naisille vähemmän, pitäisi tilastoissa näkyä enemmän opiskelunsa päättäneiden naisten kohdalla yksinäisyyttä, kuin miesten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, tilastollisesti keski-ikäisiä yksinäisiä miehiä on enemmän kuin yksinäisiä naisia. Tämä viittaisi siihen, ettei miehenkään ikääntyminen suinkaan lisää markkina-arvoa. Tilastollisesti miehillä on eniten menekkiä opiskeluvuosinaan. Opiskeluaikoina tilastollisesti miehillä on eniten sutinaa ja saumaa parisuhteen muodostamiseen. Opiskeluvuosien jälkeen tilastoidaan miehillä naisia enemmän enemmän yksinäisyyttä.

        Mikäli siis ikä toisi miehille enemmän mahdollisuuksia ja naisille vähemmän, pitäisi tilastoissa näkyä enemmän opiskelunsa päättäneiden naisten kohdalla yksinäisyyttä, kuin miesten.

        "Hmm, tilastollisesti keski-ikäisiä yksinäisiä miehiä on enemmän kuin yksinäisiä naisia. Tämä viittaisi siihen, ettei miehenkään ikääntyminen suinkaan lisää markkina-arvoa. "

        Totta, mutta jos yhtään luit, mitä kirjoitin siitä, mitkä asiat parantavat miesten markkina-arvoa, niin ymmärtäisit. Miesten koulutustaso on jo pitkään raahannut naisia jäljessä. Miehet jäävät myös naisia useammin asumaan pikkupaikkakunnille, jossa ei ole naisia. Kun koulutus on huono, on ammattikin luultavasti huono -->vähemmän rahaa ja statusta. Tilastollisesti miehet ovat myös ylipainoisempia kuin naiset, joten ulkonäön kanssakaan ei ole hurraamista.

        "Tilastollisesti miehillä on eniten menekkiä opiskeluvuosinaan. Opiskeluaikoina tilastollisesti miehillä on eniten sutinaa ja saumaa parisuhteen muodostamiseen. Opiskeluvuosien jälkeen tilastoidaan miehillä naisia enemmän enemmän yksinäisyyttä."

        Kaivaisitko minulle sen tilaston esiin, joka sanoo näin? Minä kerron sitten mistä tuo johtuu, jos et osaa itse päätellä.

        "Mikäli siis ikä toisi miehille enemmän mahdollisuuksia ja naisille vähemmän, pitäisi tilastoissa näkyä enemmän opiskelunsa päättäneiden naisten kohdalla yksinäisyyttä, kuin miesten."

        Juurihan minä tuossa selostin. Mies on menestyneempi työelämässä houkuttelevampi paketti, kuin lukion juuri päättäneenä.

        Yksinäisyys on ihan eri asia, kuin flaksi tinderissä. Naisilla on keskimäärin 3,4 hyvää ystävää, kun taas miehellä 0,7. Siksi miehet ovat yksinäisempiä kuin naiset.

        Eikä kannata ymmärtää väärin 50 v keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja Tinderissä, tai ehdotuksia baaritiskillä kuin keskiverto 50 mies.

        Pitääkin tarkastella kuinka suosittu mies kuinka suosittu mies olisi 18 lukiolaisena tai vaikka juuri 35 vuotiaana lääkärinä.

        Sama naisena, kuinka monta ehdotusta 18 vuotias nainen saisi baarissa verrattuna siihen, että kuinka monta ehdotusta hän saisi 35 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hmm, tilastollisesti keski-ikäisiä yksinäisiä miehiä on enemmän kuin yksinäisiä naisia. Tämä viittaisi siihen, ettei miehenkään ikääntyminen suinkaan lisää markkina-arvoa. "

        Totta, mutta jos yhtään luit, mitä kirjoitin siitä, mitkä asiat parantavat miesten markkina-arvoa, niin ymmärtäisit. Miesten koulutustaso on jo pitkään raahannut naisia jäljessä. Miehet jäävät myös naisia useammin asumaan pikkupaikkakunnille, jossa ei ole naisia. Kun koulutus on huono, on ammattikin luultavasti huono -->vähemmän rahaa ja statusta. Tilastollisesti miehet ovat myös ylipainoisempia kuin naiset, joten ulkonäön kanssakaan ei ole hurraamista.

        "Tilastollisesti miehillä on eniten menekkiä opiskeluvuosinaan. Opiskeluaikoina tilastollisesti miehillä on eniten sutinaa ja saumaa parisuhteen muodostamiseen. Opiskeluvuosien jälkeen tilastoidaan miehillä naisia enemmän enemmän yksinäisyyttä."

        Kaivaisitko minulle sen tilaston esiin, joka sanoo näin? Minä kerron sitten mistä tuo johtuu, jos et osaa itse päätellä.

        "Mikäli siis ikä toisi miehille enemmän mahdollisuuksia ja naisille vähemmän, pitäisi tilastoissa näkyä enemmän opiskelunsa päättäneiden naisten kohdalla yksinäisyyttä, kuin miesten."

        Juurihan minä tuossa selostin. Mies on menestyneempi työelämässä houkuttelevampi paketti, kuin lukion juuri päättäneenä.

        Yksinäisyys on ihan eri asia, kuin flaksi tinderissä. Naisilla on keskimäärin 3,4 hyvää ystävää, kun taas miehellä 0,7. Siksi miehet ovat yksinäisempiä kuin naiset.

        Eikä kannata ymmärtää väärin 50 v keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja Tinderissä, tai ehdotuksia baaritiskillä kuin keskiverto 50 mies.

        Pitääkin tarkastella kuinka suosittu mies kuinka suosittu mies olisi 18 lukiolaisena tai vaikka juuri 35 vuotiaana lääkärinä.

        Sama naisena, kuinka monta ehdotusta 18 vuotias nainen saisi baarissa verrattuna siihen, että kuinka monta ehdotusta hän saisi 35 vuotiaana.

        18-vuotias mies saa 100% enemmän suosiota ikäisiltään naisilta, kuin 35-v setämies, vaikka tällä olisi mikä tutkinto takataskussa.
        Tilastollisesti suomalaiset pariutuvat keskimäärin 1-3v ikäerolla.

        Ihan tilastokeskuksen sivuilta voit käydä tarkistamassa, minkäikäisillä miehillä on eniten sutinaa. Se on juurikin se opiskeluikäinen miesväestö, johtunee opiskelijajuhlista sun muista kokoontumisista, joissa päihteet vauhdittaa nuorison kutemista.

        Ikävä kyllä miesten yksinäisyys lisääntyykin tilastojen mukaan vauhdikkaasti, kun koulut on käyty. Ilmeisesti siinä opiskeluporukan valmistuttua miehet ovat keskimäärin huonompia pitämään yhteyksiä kavereihinsa tai uppoutuvat töihin ja ignooraavat tuttavapiirinsä.

        Siitä ei ole erimielisyyttä, etteikö mies jolla on pakka kasassa olisi minkä ikäisenä tahansa ikäistensä naisten mieleen. Kuten jo todettu niin suomalaiset pariutuvat enimmäkseen ikäistensä kanssa, joten luonnollisesti hyvin asiansa hoitanut mies on ikäluokkansa naisten silmissä varsinainen saalis.

        Jos siis omastakin mielestäsi "keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja (kuin mies)" niin mihin kummaan sitten perustat aiemmin väitteesi, että naisen ikääntyminen vähentäisi tämän menekkiä ja miehen ikääntyminen lisäisi sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18-vuotias mies saa 100% enemmän suosiota ikäisiltään naisilta, kuin 35-v setämies, vaikka tällä olisi mikä tutkinto takataskussa.
        Tilastollisesti suomalaiset pariutuvat keskimäärin 1-3v ikäerolla.

        Ihan tilastokeskuksen sivuilta voit käydä tarkistamassa, minkäikäisillä miehillä on eniten sutinaa. Se on juurikin se opiskeluikäinen miesväestö, johtunee opiskelijajuhlista sun muista kokoontumisista, joissa päihteet vauhdittaa nuorison kutemista.

        Ikävä kyllä miesten yksinäisyys lisääntyykin tilastojen mukaan vauhdikkaasti, kun koulut on käyty. Ilmeisesti siinä opiskeluporukan valmistuttua miehet ovat keskimäärin huonompia pitämään yhteyksiä kavereihinsa tai uppoutuvat töihin ja ignooraavat tuttavapiirinsä.

        Siitä ei ole erimielisyyttä, etteikö mies jolla on pakka kasassa olisi minkä ikäisenä tahansa ikäistensä naisten mieleen. Kuten jo todettu niin suomalaiset pariutuvat enimmäkseen ikäistensä kanssa, joten luonnollisesti hyvin asiansa hoitanut mies on ikäluokkansa naisten silmissä varsinainen saalis.

        Jos siis omastakin mielestäsi "keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja (kuin mies)" niin mihin kummaan sitten perustat aiemmin väitteesi, että naisen ikääntyminen vähentäisi tämän menekkiä ja miehen ikääntyminen lisäisi sitä?

        Mulla on ollut laajin haitari sutinan suhteen 35-40 ikäisenä, kiinnostusta löytyy parikymppisten puolelta ja tietysti omanikäisten ja vanhempien miesten puolelta. Omanikäisissä ja vanhemmissa miehissä on valitettavan paljon niitä joilla se pakka ei ole pysynyt kasassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        18-vuotias mies saa 100% enemmän suosiota ikäisiltään naisilta, kuin 35-v setämies, vaikka tällä olisi mikä tutkinto takataskussa.
        Tilastollisesti suomalaiset pariutuvat keskimäärin 1-3v ikäerolla.

        Ihan tilastokeskuksen sivuilta voit käydä tarkistamassa, minkäikäisillä miehillä on eniten sutinaa. Se on juurikin se opiskeluikäinen miesväestö, johtunee opiskelijajuhlista sun muista kokoontumisista, joissa päihteet vauhdittaa nuorison kutemista.

        Ikävä kyllä miesten yksinäisyys lisääntyykin tilastojen mukaan vauhdikkaasti, kun koulut on käyty. Ilmeisesti siinä opiskeluporukan valmistuttua miehet ovat keskimäärin huonompia pitämään yhteyksiä kavereihinsa tai uppoutuvat töihin ja ignooraavat tuttavapiirinsä.

        Siitä ei ole erimielisyyttä, etteikö mies jolla on pakka kasassa olisi minkä ikäisenä tahansa ikäistensä naisten mieleen. Kuten jo todettu niin suomalaiset pariutuvat enimmäkseen ikäistensä kanssa, joten luonnollisesti hyvin asiansa hoitanut mies on ikäluokkansa naisten silmissä varsinainen saalis.

        Jos siis omastakin mielestäsi "keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja (kuin mies)" niin mihin kummaan sitten perustat aiemmin väitteesi, että naisen ikääntyminen vähentäisi tämän menekkiä ja miehen ikääntyminen lisäisi sitä?

        "os siis omastakin mielestäsi "keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja (kuin mies)" niin mihin kummaan sitten perustat aiemmin väitteesi, että naisen ikääntyminen vähentäisi tämän menekkiä ja miehen ikääntyminen lisäisi sitä?"

        Tällaiseen kysymykseen on vähän vaikea vastata, kun et ole ymmärtänyt kirjoitettua, mutta yritän. Teen vertauksen. Oletetaan, että nainen on tuorejuusto ja mies valkohomejuusto. Toinen paranee vanhetessaan. Vaikka tuorejuusto olisi paljon suositumpaa, ei se poista sitä tosiasiaa, että valkohomejuusto olisi suositumpaa hiukan kypsyttyää. Sama koskee keskustelussamme olevaa asiaa. Vaikka nainen saisi moninkertaisen määrän aloitteita minkä ikäisenä tahansa, se ei poista sitä tosiseikkaa, että miehellä käy parempi flaksi keski-ikän kynnyksellä.

        "18-vuotias mies saa 100% enemmän suosiota ikäisiltään naisilta, kuin 35-v setämies, vaikka tällä olisi mikä tutkinto takataskussa."

        En ole tätä kiistänyt missään vaiheessa. Olen vain sanonut, että 35 v mies on suosionsa huipulla (jos on huolehtinut itsestään). Sinulla on nyt päähänpinttymänä nuoret naiset, vaikka minä sanoin, että 35 vuotias saa edelleen parikymppisiä naisia, mutta hän on myös omanikäistensä ja vanhempien tutkassa.

        "Ihan tilastokeskuksen sivuilta voit käydä tarkistamassa, minkäikäisillä miehillä on eniten sutinaa."

        En löydä sellaista tilastoa. Osoittaisitko sen minulle, niin viisastuisin?

        "Ikävä kyllä miesten yksinäisyys lisääntyykin tilastojen mukaan vauhdikkaasti, kun koulut on käyty. Ilmeisesti siinä opiskeluporukan valmistuttua miehet ovat keskimäärin huonompia pitämään yhteyksiä kavereihinsa tai uppoutuvat töihin ja ignooraavat tuttavapiirinsä."

        Varmasti niin, mutta sillä ei ole tekemistä sen kanssa miten he menestyvät naisten parissa niillä reunaehdoilla kuin tuossa sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut laajin haitari sutinan suhteen 35-40 ikäisenä, kiinnostusta löytyy parikymppisten puolelta ja tietysti omanikäisten ja vanhempien miesten puolelta. Omanikäisissä ja vanhemmissa miehissä on valitettavan paljon niitä joilla se pakka ei ole pysynyt kasassa.

        Onneksi olkoon, olet siis pitänyt itsestäsi ja elämästäsi huolta!

        Keskimäärin kuitenkin miehillä se sutinavaihe tapahtuu opiskeluaikoina, josta todisteena monenlaista tilastoa löytyy netistäkin.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        "os siis omastakin mielestäsi "keskiverto nainen saa luultavasti kymmeniä kertoja enemmän yhteydenottoja (kuin mies)" niin mihin kummaan sitten perustat aiemmin väitteesi, että naisen ikääntyminen vähentäisi tämän menekkiä ja miehen ikääntyminen lisäisi sitä?"

        Tällaiseen kysymykseen on vähän vaikea vastata, kun et ole ymmärtänyt kirjoitettua, mutta yritän. Teen vertauksen. Oletetaan, että nainen on tuorejuusto ja mies valkohomejuusto. Toinen paranee vanhetessaan. Vaikka tuorejuusto olisi paljon suositumpaa, ei se poista sitä tosiasiaa, että valkohomejuusto olisi suositumpaa hiukan kypsyttyää. Sama koskee keskustelussamme olevaa asiaa. Vaikka nainen saisi moninkertaisen määrän aloitteita minkä ikäisenä tahansa, se ei poista sitä tosiseikkaa, että miehellä käy parempi flaksi keski-ikän kynnyksellä.

        "18-vuotias mies saa 100% enemmän suosiota ikäisiltään naisilta, kuin 35-v setämies, vaikka tällä olisi mikä tutkinto takataskussa."

        En ole tätä kiistänyt missään vaiheessa. Olen vain sanonut, että 35 v mies on suosionsa huipulla (jos on huolehtinut itsestään). Sinulla on nyt päähänpinttymänä nuoret naiset, vaikka minä sanoin, että 35 vuotias saa edelleen parikymppisiä naisia, mutta hän on myös omanikäistensä ja vanhempien tutkassa.

        "Ihan tilastokeskuksen sivuilta voit käydä tarkistamassa, minkäikäisillä miehillä on eniten sutinaa."

        En löydä sellaista tilastoa. Osoittaisitko sen minulle, niin viisastuisin?

        "Ikävä kyllä miesten yksinäisyys lisääntyykin tilastojen mukaan vauhdikkaasti, kun koulut on käyty. Ilmeisesti siinä opiskeluporukan valmistuttua miehet ovat keskimäärin huonompia pitämään yhteyksiä kavereihinsa tai uppoutuvat töihin ja ignooraavat tuttavapiirinsä."

        Varmasti niin, mutta sillä ei ole tekemistä sen kanssa miten he menestyvät naisten parissa niillä reunaehdoilla kuin tuossa sanoin.

        Käyhän kurkkaamassa sieltä tilastokeskuksen sivuilta miesten yksinäisyyttä ja seksimenestystä koskevia tutkimuksia niin viisastut. Sieltä löytyy monenlaisia tutkimuksia miesten seksielämää ja yksinäisyyttä koskien.

        Mikäli mies paranisi vanhetessaan, ei tilastoissa koreilisi 25v miesten kohdalla niin suuria yksinäisyyslukemia. Kuten itsekin olet jo moneen kertaan todennut, ainoastaan ne miehet joilla on pakka kunnossa menestyvät naismarkkinoilla vanhetessaan. Valitettavasti iso osa miehiä ei kuulu tuohon homejuusto-kategoriaan, osuvampi vertaus lienee pöydälle unohdettu koppurainen ja pilalle mennyt edam-kimpale.

        Mistään ei löydy tilastoa, joka kertoisi että useimpien miesten flaksi paranisi keski-ikäisenä. Ne joilla on menestystä, on sitä läpi elämän. Useimpien miesten elämän vilkkainta kutemisaikaa on opiskeluvuodet. Tämän meille kertoo moni eri tilasto aihepiiriin liittyen.

        Miesten yksinäisyys on varsin vahvasti liitoksissa heidän naismenestykseensä. Tähänkin löydät tilastoja pilvin pimein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän kurkkaamassa sieltä tilastokeskuksen sivuilta miesten yksinäisyyttä ja seksimenestystä koskevia tutkimuksia niin viisastut. Sieltä löytyy monenlaisia tutkimuksia miesten seksielämää ja yksinäisyyttä koskien.

        Mikäli mies paranisi vanhetessaan, ei tilastoissa koreilisi 25v miesten kohdalla niin suuria yksinäisyyslukemia. Kuten itsekin olet jo moneen kertaan todennut, ainoastaan ne miehet joilla on pakka kunnossa menestyvät naismarkkinoilla vanhetessaan. Valitettavasti iso osa miehiä ei kuulu tuohon homejuusto-kategoriaan, osuvampi vertaus lienee pöydälle unohdettu koppurainen ja pilalle mennyt edam-kimpale.

        Mistään ei löydy tilastoa, joka kertoisi että useimpien miesten flaksi paranisi keski-ikäisenä. Ne joilla on menestystä, on sitä läpi elämän. Useimpien miesten elämän vilkkainta kutemisaikaa on opiskeluvuodet. Tämän meille kertoo moni eri tilasto aihepiiriin liittyen.

        Miesten yksinäisyys on varsin vahvasti liitoksissa heidän naismenestykseensä. Tähänkin löydät tilastoja pilvin pimein.

        Ihme jankuttaja sinä olet.

        Onko nyt niin vaikeata laittaa se linkki ja sitten vielä vaikka lainaus siitä kohdasta.

        "Mikäli mies paranisi vanhetessaan, ei tilastoissa koreilisi 25v miesten kohdalla niin suuria yksinäisyyslukemia. Kuten itsekin olet jo moneen kertaan todennut, ainoastaan ne miehet joilla on pakka kunnossa menestyvät naismarkkinoilla vanhetessaan."

        No niin sittenhän meillä ei ole asiasta erimielisyyttä. Minä olen ihan alkuperäisessä vastauksessanikin laittanut reunaehdoksi, että miehen asioiden pitää olla kunnossa, että markkina-arvo kohoaa.

        "Mistään ei löydy tilastoa, joka kertoisi että useimpien miesten flaksi paranisi keski-ikäisenä. Ne joilla on menestystä, on sitä läpi elämän. Useimpien miesten elämän vilkkainta kutemisaikaa on opiskeluvuodet. Tämän meille kertoo moni eri tilasto aihepiiriin liittyen."

        En ole missään vaiheessa vedonnut mihinkään tilastoon toisin kuin sinä, mutta huvikseni googlasin kuitenkin asiaa ja tulos oli yllättävä. Miehet ovatkin haluttavimmillaan 50 vuotiaina (ja naiset 18 vuotiaina) " In the study, men’s desirability peaks at age 50. But women’s desirability starts high at age 18 and falls throughout their lifespan.

        https://www.theatlantic.com/science/archive/2018/08/online-dating-out-of-your-league/567083/


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ihme jankuttaja sinä olet.

        Onko nyt niin vaikeata laittaa se linkki ja sitten vielä vaikka lainaus siitä kohdasta.

        "Mikäli mies paranisi vanhetessaan, ei tilastoissa koreilisi 25v miesten kohdalla niin suuria yksinäisyyslukemia. Kuten itsekin olet jo moneen kertaan todennut, ainoastaan ne miehet joilla on pakka kunnossa menestyvät naismarkkinoilla vanhetessaan."

        No niin sittenhän meillä ei ole asiasta erimielisyyttä. Minä olen ihan alkuperäisessä vastauksessanikin laittanut reunaehdoksi, että miehen asioiden pitää olla kunnossa, että markkina-arvo kohoaa.

        "Mistään ei löydy tilastoa, joka kertoisi että useimpien miesten flaksi paranisi keski-ikäisenä. Ne joilla on menestystä, on sitä läpi elämän. Useimpien miesten elämän vilkkainta kutemisaikaa on opiskeluvuodet. Tämän meille kertoo moni eri tilasto aihepiiriin liittyen."

        En ole missään vaiheessa vedonnut mihinkään tilastoon toisin kuin sinä, mutta huvikseni googlasin kuitenkin asiaa ja tulos oli yllättävä. Miehet ovatkin haluttavimmillaan 50 vuotiaina (ja naiset 18 vuotiaina) " In the study, men’s desirability peaks at age 50. But women’s desirability starts high at age 18 and falls throughout their lifespan.

        https://www.theatlantic.com/science/archive/2018/08/online-dating-out-of-your-league/567083/

        Kun etsii tietynlaista tulosta, on sen googlaaminen helppoa. Tämän tietää jokainen, joten ei yllätä että löysit sen yhden tutkimuksen josta löytyy harhaisia ajatuksiasi tukevia väitteitä.

        Yhtään enempää jos asiaan perehtyy niin pääsee toteamaan että miesten menestys naismarkkinoilla on parhaimmillaan opiskeluvuosina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun etsii tietynlaista tulosta, on sen googlaaminen helppoa. Tämän tietää jokainen, joten ei yllätä että löysit sen yhden tutkimuksen josta löytyy harhaisia ajatuksiasi tukevia väitteitä.

        Yhtään enempää jos asiaan perehtyy niin pääsee toteamaan että miesten menestys naismarkkinoilla on parhaimmillaan opiskeluvuosina.

        Sinä vain länkytät leukojasi ilman minkäänlaista vahvistusta sanoillesi ja sitten keskityt mollaamaan minua. Tyypillinen olkiukkostrategia. Minä lopetan tämän keskustelun tähän.


    • Anonyymi

      Tinderissä on tussuja tarjolla, aivan valtavasti, lähehän sinne surffoomaan!😻😻😻

      • On se luojan lykky etten ole nainen tämän surffoojan ruudulla...


    • Anonyymi

      Miten pitkä rikosrekisteri sulla on, onko kaulatatuointeja? Oletko työelämässä nousemassa hyvää vauhtia esimiesasemaa tienaten kunnolla? Onko autosi uusi ja hieno? Käytkö salilla ja olet komea ja lihaksikas?

      Mikäli nämä ovat kunnossa, ei naisen saanissa ole minkäänlaista ongelmaa.

      • Anonyymi

        Joo, mutta saako sen naisen, johon on rakastunut? Ja entä jos ei edes rakastu? Ja entä jos se rakkauden kohde haluaakin elämältä eri asioita? Ja entä jos töissä tai riennoissa ei tutustu naisiin, kun niitä ei ole?


    • Anonyymi

      No huh huh! :D onpas sulla pelot. Sunkin elämäs paras aika alkaa vasta 30 ja siitä eteenpäin! Että ei kannata pelätä

      • Anonyymi

        Kuuttakymppiä lähestyvänä sanoisin, että elämä on eletty 30-vuotiaana. Loppu on lähinnä suorittamista.


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi kokeilla eronnutta 40 naista. Mahdolliset lapset jo isoja ja viimeiset hyvät vuodet ennen menopaussia menossa. Silloin tavaraa säästellä. Saisit todella hyvää kyytiä niin paljon kuin ikinä haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe