Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiinnostus+minkä+suhteen?+Senkö+että+on+vanha?+Vaiko+parisuhteen+saamiseen?+Vai+seksin+harrastamisen?+Vaiko+ylipäätään+elämisen+suhteen?
08.06.2021 15:47
Ihmiset+on+erilaisia.+Tuo+on+sun+juttu,+sen+suhteen+mitä+haluat+tehdä,+kun+taas+jollakin+toisella+on+toisenlainen+käsitys+siitä,+mitä+haluaa+tehdä+ja+mitä+ei.+Myös+niitä+tapoja+viettää+aikaa+eri+ihmisten+kanssa+on+yhtä+monta+kuin+on+ihmisiäkin,+eikä+mikään+tapa+ole+huonompi+kuin+toinen.+Ihmisillä+on+myös+eri+elämäntilanteita,+joten+se+mikä+sopii+yhdelle+ihmiselle/parille,+ei+välttämättä+sovi+toiselle.+Myös+luonteita+on+erilaisia.+Yksi+tykkää+enemmän+nyhjätä+kotona,+kun+toinen+taas+haluaa+olla+jatkuvasti+menossa.+Eikä+siinäkään+ole+mitään+vikaa.++
Itse+taas+en+enää+ole+innostunut+juhlinnasta,+vaikka+tosin+bändien+keikkoja+kiinnostaa+tulevaisuudessa+mennä+katsomaan+ihan+niiden+bändien+takia,+mutta+muuten+bilettämiset+ja+ryyppäämiset+alkaa+olla+mulla+jo+historiaa.+Aikansa+kutakin.+Tulihan+sitä+nuorempana+rymyttyä+kunnolla,+niin+siinä+mielessä+ei+enää+kiinnosta+mitkään+aamuun+asti+kestävät+juhlinnat,+enkä+jaksa+enää+katsella+sitä+kaatokännissä+olevien+örvellystä.+Kesällä+terassilla+parilla+käyminen+on+sitten+asia+erikseen,+kunhan+sinne+ei+mene+sellaisella+vedetään+pää+täyteen+-tarkoituksella.
08.06.2021 15:41
Miksi+häiritä+toisen+hauskanpitoa+soittamalla,+ja+siten+kontrolloimalla+toisen+menoja.+En+ole+juurikaan+mustasukkaista+tyyppiä,+joten+jos+luottoa+on+yhtään,+en+soittele+perään.
08.06.2021 14:50
En+nuku+alasti,+enkä+edes+osaa+nukkua+alasti.+Aiemmin+mulla+oli+pyjamanhousut+(fleece/ohuet)+ja+pitkähihainen/t-paita.+Viime+vuonna+vaihdoin+takasin+paituliin.+Mulla+on+sama+puolipaksu+peitto+tällä+hetkellä+käytössä,+mitä+oli+talvella.+En+osaa+nukkua+pelkällä+lakanalla,+vaan+pitää+tuntea+peiton+paino+kropan+päällä,+että+saa+unta.
07.06.2021 19:28
Joka+muuten+erottuisi+sukkisten+läpi,+jos+niitä+tai+stay-upeja+vielä+käyttäisin.
07.06.2021 14:55
Vinkkinä:+Katoppa+kuvaa+uudemman+kerran,+et+löytyykö+oikeasta+sisäreidestä+nivusesta+alkava,+ja+polveen+päättyvä+noin+kahden+sentin+levynen+arpi.+Siitä+selviää+vastaus.
07.06.2021 14:52
No+mikä+se+kaupungin+vastaus+oli?+Oliko+se+että+varaa+itse+aika+rokotuksen,+vai+annettiinko+siinä+jo+aika?
07.06.2021 13:33
Taustavoimia+sitten+vaan+lisää,+niin+ehkä+vois+tulla+tasaväkinen+tappelu,+ja+voittokin+olisi+mahdollista.
07.06.2021 08:57
No+voi+voi.+Mieluummin+epäviehättävä,+kuin+aivopieruja+suustaan+päästävä+kakara,+joka+ensimmäisen+vastoinkäymisen+jälkeen+ryntää+kiireellä+mamin+helmoihin+parkumaan.+
Ulkonäköä+on+helppo+muuttaa,+mutta+aivottomalle+pissipäälle+ei+voida+tehdä+mitään.+Pikkupoika+on+vasta+niin+pienoinen,+että+parempi+olis+lähteä+pariksi+vuodeksi+kasvamaan.+Pentu+mikä+pentu.+
Voi+voi+poju+parka,+kun+kuitenkin+oot+kiinni+siinä+naisesta/tytössä,+kun+jatkuvasti+pitää+aloituksia+tehdä+ja+sitä+halventaa.+Rakkaudesta+se+hevonenkin+potkii.+Jos+sulla+ei+olis+tunteita+sitä+naista+kohtaan,+niin+et+sä+sitä+edes+ajattelisi.+Mutta+nyt....ei+se+nainen+ole+ollenkaan+sulle+yhdentekevä.
06.06.2021 22:46
Telkkari+huutaa+nokan+edessä,+ja+kanavana+Mtv3.+Siitä+selviää+mun+vastaus.
06.06.2021 20:56
En+viitsi+vai+en+uskalla?
06.06.2021 20:54
Se+on+se+kova+ääni+mikä+kuuluu+kun+jyrisee,+ja+mikä+luo+sitä+pelkoa.+Mä+oon+nuorempana+(vielä+yli+kakskymppisenä)+pelännyt+ukkosta,+ja+nimenomaan+sitä+jyrinää,+vaikka+salamat+ne+vaarallisempia+on+kuin+se+ääni.+Iso+kaksikerroksinen+maalaistalo+kallion+päällä,+ja+jossa+on+ääntä+voimistava+peltikatto,+niin+ei+tarvitse+kauaa+olla+yksin+yläkerrassa+ennen+kuin+oli+pakko+kipittää+toisten+luo.+
Sitä+en+muista+miksi+ja+milloin+tuo+pelko+tuli.+Vasta+joskus+2000-luvun+puolessa+välissä+olen+päässyt+eroon+ukkosen+pelosta.+Ei+mua+varsinaisesti+ukkonen+pelottanut+silloin+kun+olin+toisten+seurassa,+ja+lapsena+olikin+upeaa+katsoa+järven+rannassa+eräällä+mökillä+kylässä+olleena,+kuinka+salamat+löi+kerta+toisensa+jälkeen,+ukkosen+jäädessä+kiertämään+järveä+ja+ollessa+pitkään+päällä,+mutta+yksin+ollessa+pelotti.+
Sitten+vuosien+kerrostalossa+asumisen+jälkeen+pääsin+pelostani+vihdoin+eroon,+eikä+enää+tule+samalla+lailla+kiinnitettyä+ukkoseen+huomiota+mitä+nuorempana.+Vaikka+täytyy+tunnustaa+että+edelleen+jos+salama+lyö+lähelle,+kädet+menee+automaattisesti+korville.+Sama+juttu+jos+näkee+jonkin+onnettomuuden.+Kai+se+on+alitajuntainen+reaktio+suojella+itseään+kovilta+ääniltä.
Eläimillähän+kovat+äänet+oikeasti+sattuu+korviin,+ja+siten+esim.+paukkuarat+koirat+ja+kissat+pelkäävät+ilotulitteita.+Meillä+kun+koira+on+onnettomuutensa+takia+jo+muutenkin+arka,+mutta+sen+lisäksi+sillä+on+huono+kokemus+paukuista.+Ensimmäisenä+tai+toisena+uutenavuotena+isä+ja+muru+olivat+illalla+käymässä+iltapissalla,+ja+naapurista+ammuttu+paukku+räjähti+muutaman+metrin+päässä+heistä.+Sisälle+tultuaan+koira+pakeni+portaiden+alle+tärisemään,+ja+kesti+kauan+ennen+kuin+sen+sai+houkuteltua+sieltä+pois.+Sen+jälkeen+muru+on+ollut+jopa+niin+arka,+että+se+tärisee+ja+häviää+omaan+maailmaansa+kun+raketit+alkavat+naapurissa+paukkua.
06.06.2021 16:45
Ja+jos+käsi+väsyy,+niin+sitten+vaihtaa+toiseen+käteen.
06.06.2021 16:04
Tämä+alkaa+jo+kuvastamaan+enemmän+viinamiehen+naisseikkailuita,+sen+suhteen+mikä+totuus+on.+Siis+mielikuvitusta.
06.06.2021 16:00
Sillähän+on+se+Angelansa.+Sitä+paitsi+se+on+livenä+ihan+vastenmielinen+tyyppi.+Hyvä+soittamaan,+mutta+muutoin...+Niin,+nimmarista+olis+pitäny+pulittaa+50+markkaa,+kun+pyysin+siltä+nimmaria+sen+ollessa+trubaduurikeikalla+paikallisessa+kuppilassa+90-luvun+lopussa.+Niin+kiinnostunu+en+ollut+nimmarista,+että+siitä+jotain+olisin+maksanut.
06.06.2021 15:50
Ja+sä+et+ole+varmaan+saanut+edes+sitä+kertaakaan.+Enää+ei+olla+kuule+1800-luvulla,+eikä+edes+1900-luvulla.
06.06.2021 14:48
Tämä.+😂🤣😂
06.06.2021 14:01
Ehdottomasti+tämä+tyyppi+ja+muut+samaa+sarjaa+olevat+miehet+miellyttävät+enemmän+omaa+silmää+Bull+Mentulan+tai+vastaavan+sijaan.
06.06.2021 14:00
Ei+voi+käydä+niin.+Se+voi+käydä,+että+Suomi+voittaa+maailmanmestaruuden,+mutta+muu+ei.+Eipä+täällä+asuinpaikassa+edes+ole+yhtään+suihkulähdettä,+ja+"torikin"+on+jotain+reippaasti+alle+50+neliön+tyhjä+läntti+kahden+rakennuksen+välissä.
06.06.2021 13:53
Muako+sä+kutsut+idiootiksi?+Tällä+naisella+on+ollut+ehkäisy+kunnossa+viimeset+14+vuotta,+vaikka+sille+ei+ole+ollut+aina+tarvetta.
06.06.2021 13:37
28 / 86