Kaikille äideille.🥰
Myös eläin lapsien äideille.
Hyvää äitienpäivää
66
63
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ilahdutin omaa äitini kirjoittelemalla muutamia kuulumisia vaihdettiin keskenämme, parin päivän sisällä useampia, kun yleensä silloin tällöin vain :D
Aivan mahtava asia. Tänään meidän 3 vuotiaalta sain piirustuksen joka oli täynnä hymynaamoja,
se vasta sai kyyneleet silmille kun häkellyin en odottanut häneltä mitään.
Kiitos.. minulla ensimmäinen äitienpäivä sinkkuna. Outo olo.. eilen kävin tekemässä mansikkakakun exällä ja sitä pitäisi nyt sitten mennä äitienpäivän kunniaksi maistelemaan...
Tyhmää mutta totta.
Vaikka kuinka yritän olla erossa vanhasta elämästäni - ei se onnistu. 25 vuotta ei katoa mihinkään vaikka kuinka yrittäisi.
Mutta hyvää äitienpäivää sinulle valtis.. toivottavasti katraasi kohtelee sinua kuin kuningatarta tänään.- Anonyymi
Oho tosiaan. Ei tulisi mieleenkään jäädä roikkumaan tuolleen eron jälkeen exään. Vaikka olisi kuinka hyvät välit.
Anonyymi kirjoitti:
Oho tosiaan. Ei tulisi mieleenkään jäädä roikkumaan tuolleen eron jälkeen exään. Vaikka olisi kuinka hyvät välit.
No.. tilanne kun on vähän erikoinen. En roiku, käytännön asioiden takia ollaan väleissä.
Ja kun olen viimeiset 25 vuotta leiponut kakun tässä äitienpäivän korvilla poitsun synttäreiden takia, niin siis nytkin. Nyt vaan asun omillani ja ihan mielettömän outo fiilis. Mahtava ja samalla orpo olo. Ehkä hieman jopa yksinäinenkin. Haikea...
Kaipa se kuuluu tähän sinkkuuteen myös kokea hieman nostalgiaa menneistä näin äitienpäivänä.On se pitkä aika 25 vuotta se on isopalanen elämää.
Itse vähän tahtoisin olla lasten kanssa ja kammottava pyykkivuori odottaa taas.Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. tilanne kun on vähän erikoinen. En roiku, käytännön asioiden takia ollaan väleissä.
Ja kun olen viimeiset 25 vuotta leiponut kakun tässä äitienpäivän korvilla poitsun synttäreiden takia, niin siis nytkin. Nyt vaan asun omillani ja ihan mielettömän outo fiilis. Mahtava ja samalla orpo olo. Ehkä hieman jopa yksinäinenkin. Haikea...
Kaipa se kuuluu tähän sinkkuuteen myös kokea hieman nostalgiaa menneistä näin äitienpäivänä.Olisiko aika että sinun luo tultaisiin eikä niin, että sinä menisit?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kaipa se kuuluu tähän sinkkuuteen myös kokea hieman nostalgiaa menneistä näin äitienpäivänä.Miten äitienpäivää voi juhlia ilman äitiä?
valtakunta kirjoitti:
Olisiko aika että sinun luo tultaisiin eikä niin, että sinä menisit?
No kun seinänaapureina elellään.. sama se on kumminpäin.
Yritä valtakunta tänään heittää se perheenäidin kunniakas viitta harteilta ja nauttia siitä juhlapäivästä mikä sinulle on suotu. Ole tänään lasten kanssa ja pyykit sitten huomenna. Ne pyykit eivät karkaa mihinkään...valtakunta kirjoitti:
Miten äitienpäivää voi juhlia ilman äitiä?
Menen kohta kakulle jonka olen itse leiponut.. siinä sitten äitienpäivät tuleekin vietettyä...
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kun seinänaapureina elellään.. sama se on kumminpäin.
Yritä valtakunta tänään heittää se perheenäidin kunniakas viitta harteilta ja nauttia siitä juhlapäivästä mikä sinulle on suotu. Ole tänään lasten kanssa ja pyykit sitten huomenna. Ne pyykit eivät karkaa mihinkään...On kun kaikki on loppu vaatteet ja äidinmaitoa vielä pitää pumpata ei muuten saunaakaan päästäisi kun pyyhkeet loppu.
Vähän taas vaikeuttaa ettei kukaan nyt halua vauvan kanssa olla on niin kädet täynnä omia juttuja. Enköhän kohta mene.
Ei oikein voi väistyä velvollisuuksia. Kaikki luvannut kaksi kertaa viikossa vaihtaa vaateet mutta joka päivä suihkussa käy kun on niin kuuma ollut kun juosseet pallon perässä tai yms liikkumista. Niin syy mennä suihkuun kun haisee.valtakunta kirjoitti:
On kun kaikki on loppu vaatteet ja äidinmaitoa vielä pitää pumpata ei muuten saunaakaan päästäisi kun pyyhkeet loppu.
Vähän taas vaikeuttaa ettei kukaan nyt halua vauvan kanssa olla on niin kädet täynnä omia juttuja. Enköhän kohta mene.
Ei oikein voi väistyä velvollisuuksia. Kaikki luvannut kaksi kertaa viikossa vaihtaa vaateet mutta joka päivä suihkussa käy kun on niin kuuma ollut kun juosseet pallon perässä tai yms liikkumista. Niin syy mennä suihkuun kun haisee.Jaa..
Et siis jätä velvollisuuksiasi hoitamatta.. sepä hyvä. Äiti on äiti aina. Toivottelen hyvää jaksamista arkeesi ja toimivia pesukoneita pyykkivuoren selättämiseksi.
Ja vielä kerran hyvää äitienpäivää palstan superäidille. Eli sinulle.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa..
Et siis jätä velvollisuuksiasi hoitamatta.. sepä hyvä. Äiti on äiti aina. Toivottelen hyvää jaksamista arkeesi ja toimivia pesukoneita pyykkivuoren selättämiseksi.
Ja vielä kerran hyvää äitienpäivää palstan superäidille. Eli sinulle.Taisit jättää unohtamatta että vaikeuksia tuossa alhaalla luettelin . Noi tuhokonee 2v ja 3v on eivät vieläkään jätä tahallaan sotkematta. Kaikki alas minkä saa. Rasvani tuhosi ja 7 euroo putelilli oli jo toinen.🙄
Niih juuh kaikki askartelu jutut vaan ritsrats.
Leffa katseltiin yllätys yllätys äiti leffa. 😁
Siellä kirjaimellisesti maalattiin seinäpiirustukset heti piiloon.😅Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa..
Ja vielä kerran hyvää äitienpäivää palstan superäidille. Eli sinulle.Noh hiukset ollut harjaamatta toista viikkoa itsensä huolehtiminen kärsii.
Ne velvollisuudet toista viikkoa takussa ikinä ei kerkeä ja kun kerkeää ei löydä harjaa.😔😬
Mutta kiitos nyt arki on pyöritettävä.
Aina ne kerkeää tuhoaan monen euron edestä. Kaikki vaan lukkojen taas lapsilukkojen.
Tuhokaksikko ja ihania sellaisia se on vaan niille leikkiä.valtakunta kirjoitti:
Noh hiukset ollut harjaamatta toista viikkoa itsensä huolehtiminen kärsii.
Ne velvollisuudet toista viikkoa takussa ikinä ei kerkeä ja kun kerkeää ei löydä harjaa.😔😬
Mutta kiitos nyt arki on pyöritettävä.
Aina ne kerkeää tuhoaan monen euron edestä. Kaikki vaan lukkojen taas lapsilukkojen.
Tuhokaksikko ja ihania sellaisia se on vaan niille leikkiä.No voimia sinulle arjen pyörittämiseen. En itse pystyisi samaan..minulta puuttuu se äitigeeni tai jotain. Tiedän että nautit nassikoistasi ja että äitiys on sinulle parasta.. meitä kun on niin moneksi. Toinen ei ole toista paremmassa asemassa..vain erilaisessa. Ja hyvä niin, sillä erilaisuus on rikkaus.
- Anonyymi
Ei noin pirpana, ei noin. Jos exäsi olisi pyöräyttänyt sen kakun, eri juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Niihän oikeassa olet. Pirpana on antanut exän vielä pyörittää pillin mukaansa toivottavasti pujottelija on kakun tehnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Exäkö? Kylläpä sä vitsin murjaisit. Exä ei eväänsä liikauta äitienpäivän takia.
Mutta poikani oli tehnyt tänä vuonna mustikkapiirakkaa. Eli en tehnyt perinteistä kakkua tänä keväänä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Exäkö? Kylläpä sä vitsin murjaisit. Exä ei eväänsä liikauta äitienpäivän takia.
Mutta poikani oli tehnyt tänä vuonna mustikkapiirakkaa. Eli en tehnyt perinteistä kakkua tänä keväänä.Ihana että poikasi on tehnyt.🥰
- Anonyymi
Hyvää äitienpäivää sinulle valtakunta.
- Anonyymi
Pirpana on myös äiti, hänelle lähtee onnittelut tästä.
Anonyymi kirjoitti:
Pirpana on myös äiti, hänelle lähtee onnittelut tästä.
Joips, olen myös äiti. 25 vuotta tuli pojalla täyteen männä viikolla. Iso mies jo..
Mutta kiitos.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joips, olen myös äiti. 25 vuotta tuli pojalla täyteen männä viikolla. Iso mies jo..
Mutta kiitos.Onnittelut. Pisti silmään tuo männä viikolla koska mun poika, muita lapsia ei ole, täytti 25v kolmisen viikkoa sitten. Poijan äiteen luo en mennyt vaikka olemmekin hyvissä väleissä ja asuu lähellä mutta mun vanhempien kotiin lähetään poijan kanssa käymään ja maistamaan täytekakkua ja...liian laihaa kahvia.
Jiiiii Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut. Pisti silmään tuo männä viikolla koska mun poika, muita lapsia ei ole, täytti 25v kolmisen viikkoa sitten. Poijan äiteen luo en mennyt vaikka olemmekin hyvissä väleissä ja asuu lähellä mutta mun vanhempien kotiin lähetään poijan kanssa käymään ja maistamaan täytekakkua ja...liian laihaa kahvia.
JiiiiiLiian laiha kahvi ... plääh.. yök..
Se mitään kavia ole.. teetä.
Joko on presidentti kirjoitellut?
valtakunta kirjoitti:
Miksi se minulle kirjoittaisi?
No hyvää Äitienpäivää nyt kun taisi jäädä toivottamatta. Muutaman vuosikymmenen kuluttua sitten. Sehän äitienpäivän alla usein muistaa kansalaisia, jotka ovat tehneet paljon uusia kansalaisia.
Thymallus kirjoitti:
No hyvää Äitienpäivää nyt kun taisi jäädä toivottamatta. Muutaman vuosikymmenen kuluttua sitten. Sehän äitienpäivän alla usein muistaa kansalaisia, jotka ovat tehneet paljon uusia kansalaisia.
Höm . Jos neuvola täti on minulle kotipalvelua joka kuukausi painostamassa koska oon koko ajan myöhässä koska se ei oikein arvosta minua mitä teen kuin lapsien kanssa Eikä edes tiedä että lapset osaa asioita vaan huolissa joka vuosi tuosta etten päiväkotiin pistä kun on sitä kiellellistä vaikeutta tuskinpa oon listan ykkös äitinä. 😁 ja en ole kuukauteen lasta kerennyt viemään kun ei kerkeisi olla kuin tunnin siellä sit kolmen sijaan.
En nyt noin supersankari ole kuin nuo ovat.
Vaikka minulla on monta rautaa tulessa.Thymallus kirjoitti:
Ainiin linkkikin
https://yle.fi/uutiset/3-11920129Thymallus kirjoitti:
Noh mutta miehellä ei ole tässä kuussa koulua noihin aikoina niin saan vietyä lapsen kerhoo ajoissa kuin kuuluu 3h kolmena päivänä viikossa ja äidinpumppauskin taas jää.
Noh mutta sijaisäidillä on paljon tukea.😁👍🏼 Varmasti taxi kuljettanut jos tarvitsee.Thymallus kirjoitti:
Eikä se neuvola täti tajua ettei ne hae lasta kerhoon erikseen ja varsinkin, jos on 2 vanhempaa kotona.
Tavaroiden hukkaaminen on vielä isompi ongelma ei johdu siitä ettei ole paikallaan vaan ne tavarat ovat vapaata riistaa 2vuotiaalle eikä pysy paikallaan ja sit kun siivoaa niin itse ei löydä mistään edes omia vaatteita tai kenkiä edes kännyä jos on yksin kukaan ei soita siihen ja kerran lähdin ilman kännyä ja auto hyytyi ei käynistynyt.
Kun olis vaan pelkkää siivoamista joten mielummin sitten lasten kanssa jos siivoo ne vaan sotkee enemmän.
Plääh odottelen kaapin ovia sosiaalista toivosti myöntävät lukot ja ovet ei lähde sitten tärkeät tavarat liikkumaan epätoivottuihin käsiin.Thymallus kirjoitti:
Mutta kiitos kuitenkin toivotteluista
Kaikki säppiin sit voidaan taas hyvin.
Yleensä ihminen ajaa itsensä rikki tässä kohtaan kun ei ymmärrä missä ongelma.Thymallus kirjoitti:
Siis kerhossa ei sitten päiväkodissa päiväkotiin en todellakaan pistä lasta.
- Anonyymi
Itselläni on nyt ikkunat niin kun yläkerroksessa ja kulmassa: aamulla aamuaurinko paistaa keittiön ikkunoista sisään, ja illalla ilta-aurinko paistaa olohuoneeseen.
Auringon noustessa syödä aamiaispuuroa. Kiitos. Samoin. :)
- Anonyymi
Kiitos. Myös sinulle! 🌸
- Anonyymi
Nykyään paljon näitä yh-mameja, joilla useampi katras eri iskille, miksi tämmösiä ei palkita, ihan yhtä iso työhän se on pukata niitä. Nää äitimitalit annetaan yleensä lestoille. Yh-mamit on enempi sisältäohjautuvia kuitenki.
- Anonyymi
Äitienpäivänä äidin ja lapsen kanssa 5 tuntia ulkona.
Tärkein lahja äidille on nähdä lapsen kehittyvän hyvin turvallisessa kasvuympäristössä ja terveenä. Tuli tänäänkin sellainen tunne et se oma lapsi on äidille maailman paras, miellyttävin lahja. Sitä lahjaa saakin sitten ihailla ihan jokainen päivä:)
AsianVierestäAnonyymi kirjoitti:
Pienintä jännittää vähiten:)
https://www.youtube.com/watch?v=oRF6qTQLrnc
AsianVierestäIhan kiva laulu äidille sinulla. Itse olin joskus äitienpäiväkonsertissa, mutta lopulta teki siellä kipeetä, kun oma äiti oli kuollut jo 20-luvullani. Jotenkin liian aikaisi se tapahtui. Olin siellä äitienpäiväkonsertissa 30-vuotiaana. Sen jälkeen en ole osallistunut äitienpäivätilaisuuksiin. Isänpäivää sen sijaan olen viettänyt.
Äidin merkityksen vasta ymmärtää, kun jo menettänyt hänet. Onneksi monesti unissani en muista aina, että äiti on kuollut. Siellä hän esiintyy silloin tällöin, kun satun heräämään kesken unieni. Pitäkää äitiä arvossa, kun vielä voitte! :)Eikä se tunne lopu vaikka lapsi olisi jo aikuinen. Siis että oma lapsi on paras lahja.
Oma äitini sanoi toissa päivänä kun soiteltiin, että hänelle ei tarvitse ostaa lahjaa ja/tai kukkia, et hälle riittää lahjaksi se että menen heille. Myöhästyi toiveessaan 4,5 vuorokautta -siis ei lahjoja-, mutta oli kyllä iloinen saadessaan lahjansa -uutuuskirjan yhdestä lukemastaan sarjasta-, ja kukkia.Hieno päivä teillä varmasti ollut.
Lapsilla on mahtavia leikkejä, eilen polttopalloa menivät😁
Tänään satoi vettä joten sisällä sitten leikkivät ja tekivät tehtäviä ja katsottiin leffa tottakai.- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ihan kiva laulu äidille sinulla. Itse olin joskus äitienpäiväkonsertissa, mutta lopulta teki siellä kipeetä, kun oma äiti oli kuollut jo 20-luvullani. Jotenkin liian aikaisi se tapahtui. Olin siellä äitienpäiväkonsertissa 30-vuotiaana. Sen jälkeen en ole osallistunut äitienpäivätilaisuuksiin. Isänpäivää sen sijaan olen viettänyt.
Äidin merkityksen vasta ymmärtää, kun jo menettänyt hänet. Onneksi monesti unissani en muista aina, että äiti on kuollut. Siellä hän esiintyy silloin tällöin, kun satun heräämään kesken unieni. Pitäkää äitiä arvossa, kun vielä voitte! :)Äitisi on kyllä läsnä elämässäsi, hän elää sinussa, niin kauan kun elät.
Haikeetahan se on.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Äitisi on kyllä läsnä elämässäsi, hän elää sinussa, niin kauan kun elät.
Haikeetahan se on.
AsianVierestä"Äitisi on kyllä läsnä elämässäsi, hän elää sinussa, niin kauan kun elät.
Haikeetahan se on." by AsianVierestä
Onko sinultakin äiti kuollut? Hyvää kevättä ja toukokuun puolenvälin lämpöä! :)- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ihan kiva laulu äidille sinulla. Itse olin joskus äitienpäiväkonsertissa, mutta lopulta teki siellä kipeetä, kun oma äiti oli kuollut jo 20-luvullani. Jotenkin liian aikaisi se tapahtui. Olin siellä äitienpäiväkonsertissa 30-vuotiaana. Sen jälkeen en ole osallistunut äitienpäivätilaisuuksiin. Isänpäivää sen sijaan olen viettänyt.
Äidin merkityksen vasta ymmärtää, kun jo menettänyt hänet. Onneksi monesti unissani en muista aina, että äiti on kuollut. Siellä hän esiintyy silloin tällöin, kun satun heräämään kesken unieni. Pitäkää äitiä arvossa, kun vielä voitte! :)Äitisi elää vielä sinussa, ajattele niin.
Sain oliko vuonna 2019 aikuiselta lapseltani lahjaksi yllättäen Juhla Mokkaa, yleensä hän kahvia ostele. Mutta silloin oli ostanut sen paketissa olevan Anna Puun runon vuoksi:
"Peilistä katsot minuun, vuosi vuodelta enemmän. Sillä minä olen sinusta ja sinä olet minussa, Äiti".
- Anonyymi
Hyvää äitienpäivää sullekin :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Ja lässyn lässyn!
- Anonyymi
Valtakunta toivottaa itse itselleen hyvää äitienpäivää, minä kyllä toivotin omalle äidille ennakolta, että jos unohdan päivcän.
Tuokin on hyvä itse toivotellla itselle kaikkea hyvää kuten tietokoneeni sanoo käynnistyessään itselle: Good Morning Sir... juttua. - Anonyymi
Miten dieetti sujuu?
Jaah heikosti lopetin sen käytännössä joulukuussa kun vaikea köyhyydessä pitää tuota eri ruokaa mutta kaikkineen olen laihtunut nyt 18 kg marraskuulta asti.
Sekä jos kaikki hyvin menee joulukuussa on pikkuinen.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jaah heikosti lopetin sen käytännössä joulukuussa kun vaikea köyhyydessä pitää tuota eri ruokaa mutta kaikkineen olen laihtunut nyt 18 kg marraskuulta asti.
Sekä jos kaikki hyvin menee joulukuussa on pikkuinen.Oho, sehän hienoa. Ja onneksi olkoon TAAS. :D
Anonyymi kirjoitti:
Oho, sehän hienoa. Ja onneksi olkoon TAAS. :D
Kiitos 🥰🦋 laskeskelin olisi sitten alle kouluikäiset 5v(melkein)ja 4v(melkein) ja 2v(melkein) kun pikkuinen tulee 0v . Sopiva ikä.hyvin voi mennä yhdessä joka paikkaa isommat on jo niin taitavia. Esikoinen taas jos lähempänä jo 16v, siitä seuraava jo 13v, 12v ja 9v ja 7v .
Mahtavat leikit isoilla ja pienillä. Jännä kun tekivät leikkiin kortin lukijoita ja avaimia pahvista ja kortinlukia korttiavaimen. Myös lankkuja pahvista.
Jännä kun kohta täyttäö 9v tyttö niin haluaa aloituspakkauksen tätä.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/542690/Arduino-MKR-IoT-Bundle-Arduino-aloituspakkausvaltakunta kirjoitti:
Kiitos 🥰🦋 laskeskelin olisi sitten alle kouluikäiset 5v(melkein)ja 4v(melkein) ja 2v(melkein) kun pikkuinen tulee 0v . Sopiva ikä.hyvin voi mennä yhdessä joka paikkaa isommat on jo niin taitavia. Esikoinen taas jos lähempänä jo 16v, siitä seuraava jo 13v, 12v ja 9v ja 7v .
Mahtavat leikit isoilla ja pienillä. Jännä kun tekivät leikkiin kortin lukijoita ja avaimia pahvista ja kortinlukia korttiavaimen. Myös lankkuja pahvista.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/542690/Arduino-MKR-IoT-Bundle-Arduino-aloituspakkausSuunnitteli jo rakentavan minecraft lyhtyjä.🥰
Veljensä(15v) taas askartelee kaikkea pahvista kaikkea.valtakunta kirjoitti:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/542690/Arduino-MKR-IoT-Bundle-Arduino-aloituspakkausEiköhän se isukki katso sopivamman noista aloituspakkauksista.
Anonyymi kirjoitti:
Meille kun noita kauppa-auto tuo ihan hirveästi laatikoikoissa ruokia 9 pahvilaatikoita.
valtakunta kirjoitti:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/542690/Arduino-MKR-IoT-Bundle-Arduino-aloituspakkausEipä moni 9vuotias tyttö toivo johtoja ja piirejä tms.
Jännä juttu hän näyttää tykkäävän samoista kuin minäkin pienenä avasin kaukosäätinmen kun kiinnostuin miten se toimii.Anonyymi kirjoitti:
Myös tykkää tiedettä lainattuja kirjoja lukee kirjastosta kuin minäkin se on erityisen mahtava edes joku lapsi tykkää samoista kuin minä.
Opeteltiin 9 lintulajia.Anonyymi kirjoitti:
100 lajia olisi tarkoitus opetella. Lintuviikko on pian.🥰 myös muisti isukki ostaa kiikarit ja nyt pesii taas lokki katoksen päällä. Tässä jännitelty nähdäänkö pikkuisia.
https://tiedostot.birdlife.fi/lintuviikko/Lasten-lintuviikko-lintukortit.pdfvaltakunta kirjoitti:
100 lajia olisi tarkoitus opetella. Lintuviikko on pian.🥰 myös muisti isukki ostaa kiikarit ja nyt pesii taas lokki katoksen päällä. Tässä jännitelty nähdäänkö pikkuisia.
https://tiedostot.birdlife.fi/lintuviikko/Lasten-lintuviikko-lintukortit.pdfTuohan se oli.
https://www.birdlife.fi/lintuharrastus/100lintulajia/opi-tuntemaan/
- Anonyymi
hyvä kauhuelokuva oikein: äidint tappacat vaucojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478