Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hah.+Vai+ei+naiset+osaa+kommunikoida.+Miehethän+ne+yleensä+tuppaa+olemaan+tuppisuita+ja+pikemminkin+naiset+puhua+kaikki+asiat+halki+poikki+ja+pinoon.
29.05.2021 20:57
On+siitä+vissiin+jo+yli+12+vuotta+kun+viimeksi+olin+kännissä,+mutta+samalla+metodilla+mennään+kun+menneet+636+edellistä+viikonloppua.+Miksi+sitä+hyväksi+koettua+tapaa+tulis+muuttaa.+Kohta+lähden+petiin+iltapalan+kanssa+lukemaan,+ja+sitten+nukkumaan.+Yksin+kuten+tavallista,+mutta+eipä+ole+ahdasta+sängyssä,+vaan+saa+vallottaa+koko+sängyn+vain+ja+ainoastaan+itselle.
29.05.2021 20:54
Ahaa,+nythän+se+totuus+tais+paljastua+niiden+pokaamisleuhkinnan+suhteen.+Viinamies+ei+ole+todellisuudessa+saanut+yhtäkään+naista+pokattua,+koska+hän+on+ehtinyt+aina+sammua+ennen+tapahtumien+alkua,+ja+on+vain+unissaan+onnistunut+saamaan+naisen.+
Elikkäs+viinamies+puhuu+vain+siitä+mistä+on+itse+puutteessa...siis+naisenpuutteessa.+Kiinni+jäit.+😂
29.05.2021 20:48
Mä+en+viitsi+edes+yrittää+pelata+mitään+autopeliä+konsolilla+tai+tietsikalla,+jossei+mulla+ole+rattia+ja+polkimet.+Mulla+on+kato+yks+oma+pelityyli+ollu+niin+autopelien,+kuin+nykyään+lentokoneiden+ohjaamisen+suhteen+lapsesta+lähtien,+enkä+voi+sille+mitään+kun+se+tulee+selkärangasta+automaattisesti.+
Mä+itse+meinaan+kurvailen+aina+samaan+suuntaan+mihin+päin+auto+kääntyy+mutkassa,+eli+yläkroppa+kääntyy+pelin+mukana+puolelta+toiselle+(kuten+myös+ohjain),+vaikkei+siitä+mitään+hyötyä+ole+itse+pelin+suhteen.+Ja+teen+sen+vielä+tiedostamatta+ja+ajattelematta.+😂🤣😂
29.05.2021 20:44
Et+näköjään+ymmärtänyt+mitä+ajoin+takaa,+joten+väännetään+se+sitten+selkosuomella+rautalangasta.+
Sillä+ei+ole+mitään+merkitystä+millainen+ehdokas+on+sen+suhteen+mitä+tarkoitan.+Unohda+ehdokkaasi+hyvät+ja+huonot+puolet,+ja+keskity+pelkkään+paikkakuntaan.
Täällä+palstalla+on+ympäri+Suomen+äänestäjiä.+Kukaan+muu+ei+Suomessa+voi+äänestää+ehdokastasi+kuin+ne,+jotka+asuvat+samalla+paikkakunnalla+missä+tämä+tyyppi+on+ehdolla.+
Hyvin+todennäköisesti+tilanne+on+se,+että+99%+palstalaisista+asuu+väärällä+paikkakunnalla,+ja+kuuluvat+eri+vaalipiiriin.+Joten:+kyseessä+on+erittäin+pieni+ihmisjoukko+joka+ehdokastasi+voi+äänestää,+jos+häntä+edes+haluaa+äänestää.+Se+pistää+miettimään+onko+siinä+järkeä+mainostaa+palstalla+kuten+teet.+Mutta+jos+haluat+niin+tehdä,+laita+edes+vaalipiiri+mainokseesi.+
Siis+suomeksi.+Otetaan+otantana,+siis+pieni+esimerkkijoukko,+jolla+vertaan+palstan+tilannetta+ehdokkaasi+suhteen,+vaikka+500+palstalaista.+495+palstalaista+asuvat+eri+paikkakunnalla+kuin+ehdokkaasi.+Jäljelle+jäävät+palstan+5+saman+vaalipiiriin+äänestäjää,+jotka+itse+päättävät+ketä+äänestävät.+Onko+sinun+järkeä+mainostaa+kyseistä+ihmistä++näille+viidelle+ihmisille?+Onko+siitä+mitään+hyötyä?+
Toisaalta+sä+voit+äänestää+Persujen++teologian+maisteria+ja+pappia+Petri+Lainetta+(270).+Siinä+sulle+oikein+kirkonmies+äänestettäväksi.+Hän+oli+muuten+viime+vuonna+niistä+kahdesta+seurakunnasta+toisen+seurakunnan+kirkkoherra,+jotka+yhdistyivät+viime+vuonna.+Säästösyistä+tietenkin.+Eihän+sillä+ole+väliä,+vaikka+tämä+mies+kuuluu+eri+vaalipiiriin+kuin+sinä,+mutta+anna+ihmeessä+äänesi+tälle.+
PS.+En+ole+persujen+kannattaja,+vaikka+joitain+yhteisiä+ajatuksia+löytyy.++Annan+ääneni+pikkuserkulleni,+jonka+tunnen+oikein+hyvin.+Hän+ei+kuulu+perussuomaisiin.+
Lopuksi+siis.+Vaikka+joku+kuinka+haluaisi+äänestää+ehdokastasi,+niin+jos+hän+ei+asu+samalla+paikkakunnalla+missä+ehdokkaasi+on+ehdolla,+EI+tämä+ihminen+VOI+ÄÄNESTÄÄ+tätä+Raimoa.+Alkuperäinen+asia:+kannattaako+SINUN+täällä+PALSTALLA+mainostaa,+koska+siitä+ei+välttämättä+ole+mitään+apua+äänien+saamiseen.+Mainostaa+pikemminkin+omalla+paikkakunnallasi,+jossa+mainostamisesta+on+jotain+hyötyä.+Ymmärsitkö+nyt+mitä+ajoin+edellisellä+kommentilla+takaa?
29.05.2021 20:27
Ota+sitten+kaunis,+mutta+varaudu+siihen+että+saatat+saada+yhtä+pinnallisen+kuin+itse+vaikutat+olevan.+Ja+siihen+että+kannattaa+varata+paksu+lompakko+itselle.
29.05.2021 18:52
Jaa-a,+tuskin+varmaan+mitään+syntyjä+syviä+osasin+edes+miettiä,+kun+taaperona+pääsin+vanhempieni+kanssa+saunaan.+Varmaankin+enemmän+kiinnosti+läträtä+vadissa+olevan+löylyveden+kanssa.
29.05.2021 18:49
Promoo+vaan,+tosin+todennäköisesti+teet+sen+turhaan.+Kato+kun+suurin+osa+ei+tiedä+edes+paikkakuntaa+missä+kyseinen+tyyppi+on+ehdolla,+saati+että+pystyisi+sitä+edes+äänestämään+vaikka+sen+tietäisi,+koska+vieraspaikkakuntalaiset+kun+ei+saa+kyseisellä+paikkakunnalla+äänestää,+josset+sitä+sattunut+muistamaan.+Kovin+montaa+ääntä++hän+tuskin+tulee+täällä+promoamisella+saamaan.
29.05.2021 18:46
Oot+selvinnyt+eilisestä.+Yks+pyyntö+Välis,+seuraavan+kerran+kun+alat+juomaan+perseet+olalle,+piilota+ensin+näppis.+Sun+viesteistä+ei+loppuillasta+oikein+meinannut+saada+mitään+selvää.+Ihan+vaan+sillä+sanon.
29.05.2021 14:02
Hyvä+että+et+ole+luovuttanut+olemasta+se+kuka+olet,+ja+yrittänyt+olla+joku+muu+sillä+seurauksella,+että+kadottaisit+lopulta+sen+itsesi+syvimmän+olemuksen+mikä+tekee+sinusta+sinun.+Se+ei+ole+helppoa+kun+näkee+kaikkien+muiden+tulevan+hyvin+juttuun+ja+viettävän+aikaa+keskenään,+mutta+kukaan+ei+halua+olla+juuri+minun+kanssani.+Sulla+on+hyvä+asenne+elämään.+Aika+paljon+tunnistan+itsessäni+samaa+mitä+sinussa+on.+Jos+ei+jollekulle+kelpaa,+niin+se+on+sitte++sen+toisen+ongelma.+
Mulla+juurikin+yläaste+ja+lukio+meni+siinä,+että+roikuin+välituntisin+tyttöporukan+laidoilla,+välillä+päästen+mukaan+ja+välillä+ulkopuolelle+jätettynä.+Osin+se+on+omaa+syytäni,+kun+seiskalla+roikuin+välitunneilla+kaksi+vuotta+vanhemman+ystäväni+ja+hänen+kavereidensa+kannoilla,+yrittämättä+luoda+yhteyttä+omien+luokkakaverieni+kanssa.+
Miksi+tein+niin?+Siirryin+pienestä+18+oppilaan+kyläkoulusta,+jossa+kaikki+oli+kavereita+keskenään,+ainoana+oppilaana+noin+viiden+sadan+(ya+lukio)+oppilaan+kouluun,+kahden+hengen+vuosiluokalta+28+oppilaan+luokkaan,+josta+en+ennestään+tuntenut+kuin+kolme+oppilasta.+Siksi+turvauduin+koko+ikäni+tuntemaani+ystävään,+ja+menetin+mahdollisuuden+luoda+uusia+ystävyyssuhteita.+
Koska+lukio+toimi+samoissa+rakennuksissa+kuin+ya,+olivat+opiskelijat+kaikki+lähtöisin+samalta+yläasteella,+tosin+rinnakkaisilta+luokilta.+Jotenkin+tunsin+itseni+ei-halutuksi.+Oli+kuitenkin+yksittäisiä+tyttöjä+joiden+kanssa+saatoin+satunnaisesti+viettää+aikaa,+tai+no+kaksi+tyttöä,+mutta+heidänkään+kanssa+en+juurikaan+nähnyt+vapaa-ajalla.+
Kysyin+kerran+yhdeltä+toiselta+tytöltä+lähtisitkö+tämä+juuri+alkaneella+yhteisellä+hyppytunnilla+käymään+viereisessä+kirjastossa,+mutta+sain+vastaukseksi+ettei+hän+voi+kun+hänen+pitää+odottaa+yhtä+kaveriaan.+Tämä+hänen+kaveri+oli+parhaillaan+tunnilla,+joka+päättyisi+meidän+hyppytunnin+päättyessä.+Tämä+tyttö+ei+vain+halunnut+lähteä+juuri+minun+kanssa+kirjastoon.+
Lähtiessäni+opiskelemaan,+jatkui+sama+touhu.+Vaikka+en+ennakkoon+tuntenut+ketään+luokaltani,+ja+koska+kyseessä+oli+amis+jonka+linjalla+oli+niin+peruskoulupohjaiset+että+jo+toisen+asteen+käyneet+samalla+luokalla,+oli+suurin+osa+luokkakavereistani+kolme+vuotta+minua+nuorempia.+Tulin+heidän+kanssa+toimeen+tunnilla+ja+tauoilla,+mutta+emme+tavanneet+vapaa-ajalla.+
Asuin+ensimmäisen+vuoden+asuntolassa,+ja+ystävystyin+aika+pian+itseäni+pari+vuotta+nuoremman+naapurin+kanssa,+jonka+kanssa+olimme+samankaltaisia+ns+poikatyttöjä,+ja+huumorintajumme+osui+yhteen.+Muutamaa+kuukautta+myöhemmin+porukkaamme+tuli+kolmas+nuori+nainen.+Me+kolme+olimme+aika+lailla+kuin+paita+ja+peppu+seuraavat+2,5+vuotta,+ja+näimme+toisiamme+vielä+valmistuttuamme,+kunnes+elämä+tuli+väliin.+Nykyään+olemme+facessa+keskenämme+kavereita,+joten+tiedämme+jonkin+verran+toistemme+kuulumisia.+Mä+kun+en+ole+mikään+puhelimessa+pälättäjä,+on+face+ollut+hyvä+tapa+pysyä+toinen+toistemme+elämästä+kartalla.+
Muutama+vuosi+sitten+sain+kutsun+abien+-99+luokkatapaamiseen.+Heti+kutsun+saatuani+olin+sillä+ajatuksella+että+mä+en+sinne+mene,+kun+muutenkin+olin+hylkiö+kouluaikoina,+ja+jopa+jonkin+verran+kiusattu.+Kävin+kuitenkin+kutsun+ja+tilaisuuden+ajankohdan+välillä+useita+keskusteluja+psyk.sh:n+kanssa+siitä+ahdistuksesta+mitä+koin+kouluaikana,+että+myös+tulevasta+tapaamisesta.+
Lopulta+kuitenkin+ilmoittauduin+tulevaksi+tilaisuuteen,+ja+jännitys+kipristeli+mahassa+tilaisuuteen+mennessäni.+Enhän+ollut+nähnyt+suurinta+osaa+luokkakavereistani+kasvotusten+sitten+kirjoitusten,+joista+oli+ehtinyt+vierähtää+yli+20+vuotta.+Lähtiessäni+myöhään+illalla+kotiin+sanoin+järjestäjille+kiitoksena+etten+olisi+halunnut+jäädä+tulematta,+sitä+tarkoittaen.+Siis+ilta+oli+oikein+onnistunut,+eikä+suurimmassa+osaa+ihmisissä+ollut+enää+sitä+kyräilyä+ja+väheksyntää+aistittavissa+kuten+oli+kouluaikoina.+
Joskus+voi+kokea+positiivisia+yllätyksiä+heiltä,+jotka+aikanaan+koki+hyljeksivinä.
29.05.2021 13:33
Tämä+😂🤣😂
29.05.2021 11:58
Se,+että+saa+olla+oma+itsensä+omine+omituisuuksineen+ilman+että+tarvii+kenellekään+muuta+esittää,+ja+on+hyväksytty+sellaisena+kuin+on,+antaa+vahvuutta+uskaltaa+tehdä+omia+juttuja,+ja+nostaa+itsevarmuutta+kokeilla+uusia+asioita+tarvitsematta+pelätä+itselle+tärkeiden+ihmisten+hylkäämistä.+
Mulla+oli+monta+vuotta+koulu-+ja+opiskeluaikoina,+etten+tuntenut+kuuluvani+mukaan+muuhun+porukkaan+kuten+toiset+kuuluivat,+ja+siten+jätettiin+ulkopuolelle+lähes+kaikissa+asioissa+niin+koulussa+kuin+vapaa-ajalla.+Ne+kaksi+vuotta,+kun+oikeasti+tunsin+että+minut+hyväksyttiin+ja+minusta+pidettiin+itseni+vuoksi+sellaisena+kuin+olin,+ovat+olleet+elämäni+parhainta+aikaa,+siitä+huolimatta+vaikka+mielenterveyteni+rakoili+niinä+vuosina+muista+syistä+kuin+ystävieni+takia.+Myös+pari+muuta+ystävää+ja+heidän+kanssaan+viettämä+aika+ennen+tuota+kahden+vuoden+jaksoa+oli+hyvää+aikaa.+
Kokemusta+löytyy+siis+kummassakin+tapauksessa:+se+miltä+tuntuu+olla+hyväksytty,+mutta+myös+se+miltä+tuntuu+olla+hyljeksitty,+joka+roikkuu+muiden+perässä+yrittäen+päästä+mukaan+toisten+yhteiseloon.+Juurikin+niiltä+vuosilta,+kun+nuoren+identiteetti+ja+itsevarmuus+muokkaantuu+sellaiseksi+mikä+se+myöhemmin+on.+Kukaan+ei+ole+toista+huonompi+tai+parempi.
29.05.2021 11:53
Voin+kertoa+että+myös+minä+olen+aika+usein+tykännyt+joistakin+Periksen+kommenteista,+vai+väitätkö+minua+Perikseksi?+Väitätkö+41v.+naista+-joka+on+aina+tuntenut+identiteettinsä+naiseksi,+ja+jolta+oikeasti+löytyy+pillu+jalkojen+välistä-+mieheksi,+ja+joka+ei+myöskään+ole+Jan,+vaikka+asuukin+Janin+naapurikaupungissa+naapuriläänissä?++Onko+sinulla+kaikki+kunnossa+siellä+korvien+välissä,+vai+koliseeko+viimeinen+herneen+kokoinen+aivosolu+tyhjyydessä+kalloa+vasten+poispääsyä+etsien?+
En+aina+ole+samaa+mieltä+enkä+suosi+ketään,+mutta+mikä+vitun+idea+siinä+on+aina+haukkua+ja+syytellä+toisia.+Ihmiset+muuttuu,+ja+suurin+osa+ottaa+myös+loppujen+lopuksi+oppia+virheistään.+Sinä+et+taida+niin+tehdä?
29.05.2021 10:54
Välis+hei,+pidä+pientä+taukoa+ennen+seuraavaa+juomaa.+Sä+alat+olla+aika+naamat.+😋
28.05.2021 20:22
Pidä+taukoo+seuraavan+välillä+vaikka+pari+viikkoo.+Ei+sun+kirjotuksesta+saa+mitään+selvää.
28.05.2021 19:48
Mä+voin+pistää+paremmaksi.+Multa+löytyy+kaapista+avaamaton+Stroh-pullo+vuodelta+2014.+Yks+Breezeri+on+ollu+jääkaapissa+muutaman+viikon+korkkaamattomana,+ja+sitä+edeltävät+viis+kuukautta.+
Ite+juon+tosi+harvoin,+ja+mulle+riittää+yks+Breezer+kerrallaan+silloin+kun+juon.
28.05.2021 19:47
Eihän+huonosti+riippunut+maistu+edes+hyvältä.+Sitähän+sanotaan+että+hätäilemällä+ei+tule+kuin+kusipäisiä+kakaroita.
28.05.2021 19:43
Tais+osua+ja+upota.+Mun+hampaissa+ei+ole+mitään+vikaa.+Itse+asiassa+tällä+hetkellä+ei+ole+edes+yhtään+reikää.+Itse+asiassa,+mulla+on+ollut+tasan+yksi+reikä+sitten+maitohampaiden,+ja+sekin+hammas+on+jo+poistettu+muutama+vuosi+sitten.+
Miten+on+omiesi+laita?
28.05.2021 19:12
Mitä+sä+tiedät+toisten+elämästä?+
Oletko+itse+ruma?+
Oletko+itse+halveksittu?+
Elätkö+itse+ilman+rakkautta?+
Miksi+sä+oot+itse+niin+utelias?+
Vai+mistä+nyt+tuulee?+
Kerro+itse+ensin+jokaiseen+kysymykseen+rehellinen+ja+totuudenmukainen+vastaus+omasta+elämästäsi,+ja+utele+toisilta+vasta+sen+jälkeen+niiden+kokemuksia.+Toi+mitä+kysyt+on+joillekin+arka+paikka,+ja+todella+henkilökohtainen+asia,+josta+kaikki+eivät+halua+julkisesti+puhua.+
Omalta+kohdallani+voin+sanoa,+että+en+ole+enkä+koe+olevani+yksinäinen.+En+myöskään+ole+enkä+koe+olevani+halveksittu,+ja+jos+joku+mua+halveksii+siksi+mikä+olen+tai+mitä+olen+tehnyt,+ei+se+mun+ongelma+ole.+Se+on+sen+halveksijan+ongelma.++En+koe+olevani+mikään+sysiruma,+mutta+se+on+vain+oma+mielipiteeni.+Sama+ihminen+joka+sinun+mielestä+on+ruma,+onkin+jonkun+toisen+ihmisen+mielestä+kaunein/komein+päällä+maan.+Makuja+on+monia,+ja+kauneus+on+katsojan+silmissä.+
Rakkautta+on+montaa+erilaista.+Mikään+rakkauden+muoto+ei+ole+toinen+toistaan+parempi.+Oikeastaan+on+kaksi+kaksi+ryhmää,+jotka+antavat+pyyteetöntä+rakkautta+välittämättä+siitä,+mikä+on+rakkauden+saajan+tausta,+kuinka+arvostettu+on+työ-+ja+ihmissuhderintamalla,+mikä+on+toisen+varallisuus,+kuinka+tunnettu+kyseinen+henkilö+on+jne:+pienet+lapset+ja+eläimet.+Muiden+ihmisten+väliseen+rakkauteen+kaikki+ulkoinen+vaikuttaa.+Jos+pettää+lapsen+tai+eläimen+luottamuksen,+sitä+on+vaikea+rakentaa+ja+saada+uudelleen.+Vielä+vaikeammin+kuin+muissa+ihmissuhteissa.+
Joten+viimeiseen+vastaukseni.+Kun+näen+koirani+kasvoilla+leveän+hymyn+hänen+tullessa+luokseni,+hän+on+oikeasti+iloinen+ja+onnellinen+nähdessään+minut,+sen+sijaan+että+hymy+olisi+pakotettu+sen+kasvoille+kohteliaisuudesta.+
Mietippä+näitä+vastauksia+itse,+ja+myös+sitä,+kuinka+pystyy+muokkaamaan+omaa+ajatteluaan.+Jokainen+ihminen+on+jollekin+toiselle+ihmiselle+se+tärkein+ja+rakas,+jonka+puolesta+voi+tehdä+melkein+mitä+tahansa.+Oletko+sinä+jollekin+se+tärkein?
28.05.2021 19:07
Oletko+itse+ottattanut+sen+tarvitsemasi+lobotomian?+Epäilen+että+edelleen+harkinnassa+typerän+aloituksen+perusteella.
28.05.2021 18:39
33 / 86