Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Hyvin+osaan+jo+kroppani+tuntea.+Tää+päivä+on+enemmän+kuin+yhtä+tuskaa.+Tää+päivä+on+sitä,+että+rukoilen+tajunnan+menetystä+hetken+helpotukseksi,+en+halua+tavata+ketään,+enkä+puhua+kenenkään+kanssa.+Naama+on+valkoinen++kuin+lakana,+ja+lähes+itken+kivusta.+Siitä+huolimatta+eiliset+lenkit+ja+toissa+päiväinen+olivat+tämän+arvoisia.+Tää+päivä+tiukasti+sisällä,+ja+huomenna+sit+taas+liikkeelle.+Voimia+arkeesi.+❤
  2. Kiitos.+Samoin+on+sinulla.+Kun+on+tarpeeksi+monta+kertaa+ollut+oman+kuolevaisuutensa+kanssa+tekemisissä,+ja+selvinnyt+pahoista+paikoista,+ei+pikku+jutut+ja+ongelmat+ole+niitä+suurimpia+mörköjä+jotka+valloittavat+koko+maailman.+Tai+edes+niitä+maailmanloppuja.+En+sitten+tiedä+onko+se+sinnikkyyttä+vai+pelkkää+itsepäisyyttä,+mutta+välillä+tulee+niitä+hetkiä+jolloin+olisi+ymmärrettävää+luovuttaa+hetkeksi,+mutta+siitä+huolimatta+ei+sitä+tee.+Tästä+tulee+mieleeni+esimerkki+siitä+kun+silloin+vuosi+sitten+helmikuussa+olin+paria+viikkoa+aiemmin+lopettanut+tupakoinnin,+ylirasitustila+oli+päällä+liiasta+liikkeellä+olosta,+ja+silloisen+tukarin+lähtiessä+meidän+tapaamisesta,+totesin+meneväni+tupakalle,+ja+lakon+päättyvän.+Mut+sitten+tuli+hetken+päästä+ajatus,+että+ei+hitto,+en+mene.+En+luovuta.+Enkä+mennyt.+Toisaalta+mulla+on+äitini+sisarensa+kanssa+vauvasta+lähtien+antanut+esimerkkiä+siitä,+kuinka+sairaudesta+ja+kivuista+huolimatta+voi+elää+suhteellisen+hyvää+elämää,+katkeroitumatta,+ja+mustalla+huumorilla+höystettynä.+Se+on+antanut+mallia+siihen,+että+tiedän+sen+paremman+päivän+tulevan+vielä,+kuten+on+omallakin+kohdalla+jo+kertaalleen+käynyt.+Mulla+on+kummallakin+puolella+sukua+vahvoja+naisia,+niin+sukuun+syntyneitä+kuin+naituja,+jotka+vaikeuksista+huolimatta+eivät+ole+luovuttaneet.+Se+on+antanut+itsellenikin+lisäboostia,+mutta+myöskään+ei+olla+voivoteltu+kenenkään+takia,+tai+ruvettu+kohtelemaan+eri+tavalla.+Aina+on+saanut+olla+oma+itsensä,+ja+apua+on+saanut+aina+kun+on+sitä+tarvinnut+ja+pyytänyt.Tiedän+että+huominen+päivä+tulee+olemaan+yhtä+tuskaa,+ja+päivä+meneekin+lepuutellessa,+mutta+siitä+tiedosta+huolimatta+halusin+käydä+vielä+koiruuden+kanssa+lenkillä+kotiin+palattua.+Hänelle+se+on+nautinnollista+kun+pääsee+haistelemaan+toisten+koirien+jättämiä+jälkiä.+Huolimatta+siitä+että+se+oli+kolmas+lenkki+tälle+päivälle,+ja+yhteensä+neljäs+reilun+vuorokauden+aikana,+joista+kolme+tein+ilman+rollaa.+Pellolla+on+hankala+sitä+käyttää,+mutta+pidän+siellä+kävelyssä,+kun+heinäpelto+on+nivelrikkoisille+polville+hyvä+alusta+kävellä.+Se+oli+kuitenkin+sen+arvoista.+Tekee+silloin+kun+pystyy,+ja+nauttii+liikkumisesta+silloin+kun+pystyy.+Kun+tulee+se+huono+hetki+tai+päivä,+voi+silloin+olla+armollinen+itselle,+eikä+vaadi+itseltään+sellaista+mitä+ei+sillä+hetkellä+pysty+tekemään,+tai+on+liian+ylivoimaista.+Kaikkeen+lopulta+tottuu+ja+turtuu,+kun+tarpeeksi+kauan+jotain+tekee+tai+jättää+tekemättä.+Miten+sitä+voi+muutoinkaan+viettää+sitä+äitienpäivää,+tai+ylipäätään+mitään+vapaapäivää,+kuin+ottaen+rennosti+ja+akkuja+lataillen,+sekä+itseään+hemmotellen.+Jokainen+tekee+niin+kuin+parhaaksi+näkee,+ja+muiden+on+turha+narista+toisen+päätöksistä.
  3. Ja+nykyään+ex-mies.
  4. Itse+asiassa+se+riittää+niiden+aloutusten+määrän+laskemiseen,+että+näkee+pitemmältä+ajalta+palstan+etusivulla+eniten+kommentteja+saaneet+ja+uudet+aloitukset,+ei+niitä+tarvitse+klikata+auki.+Kun+lukee+otsikot+päivittäin,+huomaa+niiden+määrään.
  5. Onko+hän+kertonut+että+hänen+exä/exät+ovat+k*sipäitä,+ja+että+exässä+oli+syy+sille+miksi+he+erosivat?+Jos+vastaus+on+kyllä,+hän+todellakin+on+narsisti,+joka+yrittää+vain+saada+näyttämään+itsensä+viattomalta,+vaikka+todellisuudessa+on+itse+ollut+syypää+eroon,+jonka+exä/exät+ovat+alulle+panneet.+Oma+exäni+oli+samanlainen,+ja+aluksi+hurmasi+ja+auttoi,+sekä+kohteli+kuin+kukkaa+kämmenellä.+Lopulta+yhteiselo+kahden+vuoden+jälkeen+päättyi+siihen,+että+hän+käytti+niin+taloudellisesti+kuin+henkisesti+minua+hyväkseen,+kunnes+en+enää+jaksanut+tehdä+yksin+parisuhteen+eteen+työtä,+sen+ohella+että+olin+koko+suhteen+ajan+ollut+fyysisesti+sairas.+Seksiä+piti+harrastaa+aina+kun+hän+halusi,+ja+jos+en+antanut,+alkoi+sellainen+valitus+että+kaikista+helpointa+oli+vain+levittää+jalat,+vaikkei+itse+olisi+haluttanut.+Eron+jälkeen+alkoi+kiukuttelu,+ja+kaiken+mitä+hän+vain+pystyi+tekemään+kiusakseni,+hän+myös+teki.+Maksatti+asunnon+kaikki+kulut+minulla,+olihan+vuokrasopimus+yksin+minun+nimissä,+vaikka+molemmat+olimme+kirjoilla+asunnossa.+Minä+asuin+sen+kevään+-tammikuussa+erottiin,+ja+toukokuun+lopulla+pystyin+vasta+vaihtamaan+virallisesti+paikkakuntaa+keskeneräisten+hoitojen+takia-+muutaman+sadan+kilometrin+päässä,+koska+en+voinut+asua+mieslapsen+-tai+siltä+se+kiukuttelu+tuntui-+kanssa+pienessä+kaksiossa,+kun+taas+hän+asui+ilmaiseksi+asunnossani.+Vuokrakuluja+oli+häneltä+turha+vaatia,+sillä+niitä+en+olisi+kuitenkaan+saanut.+Lähde+suhteesta,+sillä+siitä+et+saa+muuta+kuin+tuskaa.+Ei+se+mies+muutu,+koska+narsistina+näyttää+tällä+hetkellä+sen+todellisen+luonteensa.+Aluksi+hän+esitti+hyvää,+jotta+sai+sinut+hurmattua+ja+koukkuun,+ja+kun+sai+alkoi+todellinen+luonne+paljastua.