Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainahan+vanhempi+voi+toivoa+lapsellensa+mitä+haluaa,+mutta+se+mitä+lapsi+itse+päättää+koskien+omaa+elämää,+on+taas+aivan+eri+asia.
01.04.2021 11:37
Miks+pitäis+totutella+asiaan,+joka+tuskin+koskaan+tulee+tapahtumaan.+Musta+ei+tule+eikä+ole+siivoamaan+mökkiä+sen+pihapiiristä+puhumattakaan,+eikä+tekemään+muutakaan+mökkeilyyn+kuuluvaa.+Ne+kaikki+jää+yksin+toiselle+osapuolelle.+Joten+miks+lähtis+himasta+mökille,+kun+ei+siellä+olosta+voi+nauttia+yhtään?+
Pikemminkin+se+olis+niin+päin,+että+minä+istun+sohvalla+ja+mies+tekee+kaiken,+koska+sinne+mökille+kerran+halusi.+Mä+meen+aina+oma+terveys+ja+vointi+edellä.+Jos+se+ei+jollekulle+kelpaa,+niin+se+on+terve+menoo.+Mun+terveys+ei+tule+muuttumaan+paremmaksi,+enkä+tule+enää+koskaan+kykenemään+siihen+mihin+fyysisesti+terve+kykenee.+Jos+sitä+ei+joku+hyväksy,+niin+mulla+ei+ole+muuta+sanottavaa+kuin+että+painu+sitten+helvettiin.+Pärjään+kyllä+yksin.+
Jos+jonnekin+mökille+esim.+pääsiäiseksi+lähtisin,+saattais+mun+tilanne+olla+se,+että+istua+kökötän+sohvalla+naama+valkosena+koko+mökillä+olo+ajan,+pinna+kireällä+ja+helposti+suuttuvana,+koska+en+pysty+yhtään+mitään+liikkumista+vaativaa+tekemään.+Ja+koska+en+tiennyt+sitä+etukäteen,+kuten+en+koskaan+tiedä+millaisia+seuraavat+päivät+oikeasti+ovat,+en+osannut+jäädä+kotiin.+Loppujen+lopuksi+kummallakin+paska+"mökkiloma".
01.04.2021 11:25
Ja+peräti+euron+tai+kahden+jäätelö+palkaksi+jopa+monen+kymmenen+kilometrin+kauppareissusta.+Just+joo.+Mä+pysyn+sillon+mieluummin+yksin+himassa.+Ylipäätään+en+koskaan+tottunut+mihinkään+mökkeilyyn,+koska+perheelläni+ei+ole+koskaan+mitään+mökkiä,+saati+olisi+sellaista+vuokrannut.+Joten+miks+mä+menisin+edes+mökille,+kun+en+siellä+ole+koskaan+muutaman+tunnin+vierailuja+kerran+kaks+kesässä+lukuunottamatta+edes+tottunut+olemaan.+Mua+ei+edes+mökkeilyt+pahemmin+kiinnosta.
01.04.2021 10:48
Minä+en+juo+niitä+kaljoja,+enkä+silloin+myöskään+niitä+hae.+Ilmeisesti+18+kaljaa+päivässä+on+sun+mielestä+liian+vähän?+Jos+tota+tahtia+vetää+koko+pääsiäisen,+niin+silloin+koko+mökillä+olo+on+ryyppäämistä,+enkä+minä+siellä+mökillä+silloin+ole.+Mä+en+enää+jaksa+kattoo+selvinpäin+jatkuvaa+ryyppäämistä,+ja+ite+en+kännejä+enää+vedä.+Joten+no+thank+you.
01.04.2021 10:42
Eipä+se+maailmanloppu+ole.+Elämää+ei+voi+suorittaa+jonkun+tietyn+kaavan+mukaan,+joka+menee+juuri+siten+kuten+on+suunnitellut.+Aina+voi+tulla+yllätyksiä+ja+mutkia+matkaan.+Itselle+voi+sattua+jotain+äkillisesti,+tai+läheiselle.+Silloin+elämän+suunta+muuttuu+toiseksi.
01.04.2021 10:35
Mies+hankkii+omat+juomansa+ja+minä+omat+alkoholittomat.+Jos+ne+ei+riitä,+se+on+voi+voi.+Ostakoon+kerralla+niin+paljon+sitä+kaljaa,+että+se+riittää.+Ja+jos+jostain+syystä+ei+riitä,+hakekoon+itse+kaupasta+lisää.+Kuskiksi+voin+lähteä+jos+mies+ei+ole+ajokunnossa,+ja+itse+pystyn+ajamaan+-siis+ei+ole+pahinta+kipupäivää+päällä,+mutta+itse+hakekoot+kaupasta.+Kenenkään+puolesta+en+hae+siksi+että+toisen+juomat+loppuu,+enkä+myöskään+maksa+toisen+alkoholijuomia.+Edellisessä+suhteessa+jouduin+hakemaan+aamulla+Alkon+avautuessa+lisää+väkeviä,+ja+kotiin+tullessa+totesin+herran+samm+uneen.+Pari+tällaista+turhaa+reissua+aamu+yhdeksän+aikaan+riitti,+ja+tein+sen+päätöksen+etten+tule+alkoholia+kenenkään+puolesta+enää+hakemaan.
01.04.2021 10:04
En,+eikä+se+haittaa.+Oon+mikä+oon,+ja+se+on+sen+häpee+jos+en+omana+itsenäni+jollekin+kelpaa.
31.03.2021 20:41
En+oo+lekurissa+käyny,+mut+saattaa+siin+olla+hiusmurtuma,+tai+sitten+ei.+Ainakin+ylin+nivel+on+saanut+tällin,+ja+pehmytkudosta+on+vaurioitunu,+verisuonen+hajoamisesta+puhumattakaan.+Kipee+se+on,+mut+tänään+on+jo+vähän+parempi+kuin+eilen,+jolloin+liikuttaminen+ja+kävely+sattui+liikaa.+Tänään+kävin+murun+kanssa+lenkillä,+ja+se+onnistu+ihan+hyvin.+
Joo-o...mä+oon+tapaturma-altis.+😂+Oon+onnistunu+murtamaan+häntäluuni+sairaalan+sängyssä,+jossa+oli+ilmapatja.+Ja+siinä+vaiheessa+makasin+23-24h/vrk+sängyssä.+Et+joo...+👍
31.03.2021 19:15
Offina+kerron+sellasen+jutun,+et+onnistuin+sitten+telomaan+itteni+maanantaina.+Ihan+vaan+kenkää+riisuessa+yks+varvas+meni+kaksinkerroin+kovaa+kengänkantaa+vasten.+Et+jooo....+🙊
31.03.2021 18:40
Sit+se+tietää+sitä+että+kollit+alkaa+mouruamaan+ja+kierteleen+rakennusten+kulmilla+kiimasia+narttuja+houkuttelemassa,+sekä+reviirejään+merkkailemassa.+🤔
30.03.2021 19:32
Jokainen+käyttää+oman+vapaa-aikansa+kuten+haluaa.+Yksi+tykkää+pelata+pelejä,+toinen+tykkää+sisustaa,+kolmas+rassata+autoja,+neljäs+käydä+punttisalilla.+Jokainen+tekee+sitä+mistä+tykkää,+eikä+muiden+tulisi+sanella+mitä+saa+tehdä+ja+mitä+ei.+
Mulle+pelaaminen+on+lähinnä+ajankulua+kun+pakosti+joudun+istumaan+neljän+seinän+sisällä+kaiket+päivät,+ja+toisena+tehtävänä+viedä+ajatukset+muualle+itse+kivusta,+kun+hermokivut+on+täysillä+päällä.+Myös+tämä+toteutuu+pelatessa.
29.03.2021 20:24
Joo+oikeessa+oot.+Just+pelaamassa+sniper+ghost+warrior+kolmosta.+Hyvä+ja+mukaan+tempaseva+peli,+niin+aika+kuluu+lentäen.+👍
29.03.2021 17:58
Itse+asiassa+mulla+ei+tee+juurikaan+mieli+mitään+herkkuja+ku+oon+olkkarissa.+Keittiön+pöydällä+on+ollut+koskemattomana+kaksi+Fazerin+250+gramman+suklaalevyä+joulukuun+puolesta+välistä+lähtien,+olkkarin+pöydällä+pikkukorissa+isältä+synttärilahjaksi+saatuja+Mariannekarkkeja+helmikuun+puolesta+välistä+asti,+ja+joita+pääosin+isäni+on+napsinut+mulla+käydessään.+Ite+oon+niistä+muutaman+syöny.+
Kun+herkut+on+sängyn+vieressä,+silloin+ne+menis+alta+aikayksikön+kirjaa+lukiessa,+mutta+kun+ne+on+muualla+kämpässä,+oikeesti+saatan+jopa+unohtaa+että+mulla+mitään+herkkuja+on+olemassa.+
Pakkasessa+on+ollu+viime+vapusta+lähtien+korkkaamaton+pakastemunkkipussi,+jonka+olemassaolon+olen+välillä+jopa+unohtunut.+
Mitä+karkkeihin+tulee,+niin+en+juurikaan+syö+niitä,+ja+jos+syön+jotain+niin+pääasiassa+joko+djungelvråleja,+Draculan+pillereitä,+tai+smurffeja,+joita+tilaan+parin+kilon+laatikoissa+suoraan+karkkitukusta+tarvittaessa.+En+edes+muista+koska+olen+viimeksi+ostanut+kaupasta+karkkia.+
Eikä+pelatessa+tarvi+jatkuvasti+puputtaa+mitään.+Parhaat+pelithän+on+nimenomaan+niitä,+joita+pelatessa+ajan+kulumista+ei+huomaa,+eikä+tee+mieli+syödä+mitään+kun+on+keskittynyt+pelaamiseen.+Sitä+ei+välttämättä+uskois+ulkomuodoltaan+kun+lihava+olen,+mutta+oon+aika+pieniruokainen,+enkä+paljoa+jaksa+kerralla+syödä.
29.03.2021 17:43
So?+Noi+linkin+kuvissa+olevat+tatskat+on+upeita.+Väliäkö+hällä+kuka+alotuksen+teki.
29.03.2021 17:24
Joo+on+nimensä+mukaisesti+tarkka-ammuntapeli,+joka+vaatii+myös+suunnitelmallisuutta.+Ehdottomasti+paras+peli+on+ps2:selle+tehty+Sly+Cooper.+Mä+en+yhtään+tiiä+mitä+rallipelit+ratista+ja+polkimista+puhumattakaan+maksaa,+kun+en+oo+niitä+oikeestaan+pelannu.+Tai+no+edellisen+kerran+vuonna+2001+joko+gta+3:sta+tai+gt+3:sta.+En+muista+enää+kumpi+se+oli,+vai+kokeilinko+kumpaakin.+Sillosella+poikakaverilla+oli+pleikka+ja+tais+olla+molemmat+pelit.+
Mitä+sinappiin+tulee,+niin+vihreä+turun+tai+auran+sinappi.+En+tykkää+mistään+voimakkaan+makusista+ruuista+tai+mausteista.
29.03.2021 16:20
Oon+mä+ostanu+uusia,+kun+niitä+on+ps+storesta+saanu+halvalla.+Sniper+ghost+warrior+3,+metroja+kolme+osaa,+battlefronttia,+tomb+raideria+kolme+osaa+jne.+Kaikkia+en+vielä+ole+pelannu.+Taas+menin+viime+viikolla+codin+mw:n+kampanjan+läpi,+ja+se+olikin+jo+kolmas+kerta.+Pari+vaikeustasoo+löytyy+pelaamatta+vielä.+
Mulla+ei+ole+sitä+plussajäsenyyttä,+joten+en+pysty+pelaamaan+onlinessa,+ja+kampanjat+on+toistaiseksi+riittäny.+Kyllä+sekin+on+jossain+välissä+suunnitelmissa+hankkia,+mutta+toistaiseksi+yksinpeluu+on+riittäny.
29.03.2021 15:44
Ainakin+joskus+osannut.+Vuosiin+ei+ole+sitä+taitoa+tarvinnut+kun+ei+oo+tullu+käytyä+Jukolassa+sitten+2012,+mutta+kaipa+se+kupoliteltan+pystytys+palautuis+mieleen+selkärangasta.
29.03.2021 15:28
Niin+arvon+kiltit+ja+kunnolliset+palstamiesätmit,+avatkaa+nyt+sanaiset+arkkunne+ja+kertokaa+niitä+tuntomerkkejä,+kun+aina+suuna+päänä+niistä+asiantuntevasti+jauhatte.+Nyt+teillä+voitte+päteä+ja+näyttää+tietämyksenne.+
Vai+olisiko+kuitenkin+niin,+että+todellisuudessa+nämä+jännämiehistä+jauhajat+eivät+kyseisiä+miehiä+edes+osaa+ulkoisesti+tunnistaa,+ja+eivät+siksi+uskalla+vastata.+🤔
29.03.2021 14:47
Voi+juma....noi+on+upeita.
29.03.2021 13:19
Eipä+se+haittaisi,+kun+itse+en+lapsia+pysty+saada/hankkimaan.+Tai+siis+raskaaksi+voin+tulla,+ellei+endometrioosi+ja+ikä+ei+sitä+estä,+mutta+selkäni+ei+kestä+raskautta+lantiosta+puhumattakaan.
28.03.2021 17:30
61 / 86