Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Miks+pitäis+totutella+asiaan,+joka+tuskin+koskaan+tulee+tapahtumaan.+Musta+ei+tule+eikä+ole+siivoamaan+mökkiä+sen+pihapiiristä+puhumattakaan,+eikä+tekemään+muutakaan+mökkeilyyn+kuuluvaa.+Ne+kaikki+jää+yksin+toiselle+osapuolelle.+Joten+miks+lähtis+himasta+mökille,+kun+ei+siellä+olosta+voi+nauttia+yhtään?+Pikemminkin+se+olis+niin+päin,+että+minä+istun+sohvalla+ja+mies+tekee+kaiken,+koska+sinne+mökille+kerran+halusi.+Mä+meen+aina+oma+terveys+ja+vointi+edellä.+Jos+se+ei+jollekulle+kelpaa,+niin+se+on+terve+menoo.+Mun+terveys+ei+tule+muuttumaan+paremmaksi,+enkä+tule+enää+koskaan+kykenemään+siihen+mihin+fyysisesti+terve+kykenee.+Jos+sitä+ei+joku+hyväksy,+niin+mulla+ei+ole+muuta+sanottavaa+kuin+että+painu+sitten+helvettiin.+Pärjään+kyllä+yksin.+Jos+jonnekin+mökille+esim.+pääsiäiseksi+lähtisin,+saattais+mun+tilanne+olla+se,+että+istua+kökötän+sohvalla+naama+valkosena+koko+mökillä+olo+ajan,+pinna+kireällä+ja+helposti+suuttuvana,+koska+en+pysty+yhtään+mitään+liikkumista+vaativaa+tekemään.+Ja+koska+en+tiennyt+sitä+etukäteen,+kuten+en+koskaan+tiedä+millaisia+seuraavat+päivät+oikeasti+ovat,+en+osannut+jäädä+kotiin.+Loppujen+lopuksi+kummallakin+paska+"mökkiloma".