Mistä tunnistaa jännämiehen?

Anonyymi

Kertokaa jännämiehen tuntomerkit

23

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin arvon kiltit ja kunnolliset palstamiesätmit, avatkaa nyt sanaiset arkkunne ja kertokaa niitä tuntomerkkejä, kun aina suuna päänä niistä asiantuntevasti jauhatte. Nyt teillä voitte päteä ja näyttää tietämyksenne.

Vai olisiko kuitenkin niin, että todellisuudessa nämä jännämiehistä jauhajat eivät kyseisiä miehiä edes osaa ulkoisesti tunnistaa, ja eivät siksi uskalla vastata. 🤔

• Anonyymi

Oletko ostanut uusia pelejä ja mitä viimeeksi pelasit olis minullakin pleikka ja onko löytynyt pelikaveria tai ns vastusta tai vastustajaa

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko ostanut uusia pelejä ja mitä viimeeksi pelasit olis minullakin pleikka ja onko löytynyt pelikaveria tai ns vastusta tai vastustajaa

Oon mä ostanu uusia, kun niitä on ps storesta saanu halvalla. Sniper ghost warrior 3, metroja kolme osaa, battlefronttia, tomb raideria kolme osaa jne. Kaikkia en vielä ole pelannu. Taas menin viime viikolla codin mw:n kampanjan läpi, ja se olikin jo kolmas kerta. Pari vaikeustasoo löytyy pelaamatta vielä.

Mulla ei ole sitä plussajäsenyyttä, joten en pysty pelaamaan onlinessa, ja kampanjat on toistaiseksi riittäny. Kyllä sekin on jossain välissä suunnitelmissa hankkia, mutta toistaiseksi yksinpeluu on riittäny.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Oon mä ostanu uusia, kun niitä on ps storesta saanu halvalla. Sniper ghost warrior 3, metroja kolme osaa, battlefronttia, tomb raideria kolme osaa jne. Kaikkia en vielä ole pelannu. Taas menin viime viikolla codin mw:n kampanjan läpi, ja se olikin jo kolmas kerta. Pari vaikeustasoo löytyy pelaamatta vielä.

Mulla ei ole sitä plussajäsenyyttä, joten en pysty pelaamaan onlinessa, ja kampanjat on toistaiseksi riittäny. Kyllä sekin on jossain välissä suunnitelmissa hankkia, mutta toistaiseksi yksinpeluu on riittäny.

Onko sniper ghost peli ammunta peli ja mikä paras peli ja hintaa tulee jos ostais vaikka ralli pelin ja ratti ja polkimet mutta kiva kyllä pelailla ja pistää vaikka uuniin makkaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sniper ghost peli ammunta peli ja mikä paras peli ja hintaa tulee jos ostais vaikka ralli pelin ja ratti ja polkimet mutta kiva kyllä pelailla ja pistää vaikka uuniin makkaraa

Ja mikä suosikki sinappisi ja mikä juomaksi makkaran kanssa kahvia colaa jaffaa

• Anonyymi kirjoitti:

Joo on nimensä mukaisesti tarkka-ammuntapeli, joka vaatii myös suunnitelmallisuutta. Ehdottomasti paras peli on ps2:selle tehty Sly Cooper. Mä en yhtään tiiä mitä rallipelit ratista ja polkimista puhumattakaan maksaa, kun en oo niitä oikeestaan pelannu. Tai no edellisen kerran vuonna 2001 joko gta 3:sta tai gt 3:sta. En muista enää kumpi se oli, vai kokeilinko kumpaakin. Sillosella poikakaverilla oli pleikka ja tais olla molemmat pelit.

Mitä sinappiin tulee, niin vihreä turun tai auran sinappi. En tykkää mistään voimakkaan makusista ruuista tai mausteista.

• Anonyymi

Jännämiehen tunnistaa siitä, että hän uskaltaa työntää sormensa (ja kielensä) sinne minne moni tavis ei uskalla. Pöpöjen tarttumistasipa

• Anonyymi

Pöpöjen tarttumisvaara on ilmeinen, mutta jännämiestä ei tänä hetkauta.

• Anonyymi

Eli jännämiehen tunnistaa vasta tuossa vaiheessa ja silloinkin vain siitä, että jännämies haluaa seksiä? Kunnollinen mies ei milloinkaan seksiin suostu? Okei.

• Anonyymi

Tunnistaa siitä että heillä on korkeakoulututkinto tai ollut edes päivän korkeakoulussa ja siitä että on ollut lukiossa ja arabimiehet ja tinderimiehet he tekee jänniä asioita ja viettää jännää elämää

• Anonyymi

Miksi vankilat eivät sitten pullistele näitä "korkeakoulutettuja jännämiehiä"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vankilat eivät sitten pullistele näitä "korkeakoulutettuja jännämiehiä"?

Se tässä ihmetyttääkin miksi veijo baltsarista ei puhuta mitään tai aku hirviniemestä tai roope salmisesta tai niko ranta aho eli ketkä on rahoittajina huumeissa ja ketä osti ja käytti kuten jori lehterä ei saanut mitään eikö hänkin liittynyt jotenkin ranta ahon juttuihin ja ketä jäisikään kiinni jos totuus sanotaan taitaa olla kaikki tuomarit asianajajat mukana niin miksi ei saa mitään niin esim varakkaat huumeita ostaa ja käyttää ei köyhä pysty edes ostamaan niin jännät käyttää jännä bileissä huumeita ja seksi bileitä ulkomailla tai työ ja kokous matkoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä ihmetyttääkin miksi veijo baltsarista ei puhuta mitään tai aku hirviniemestä tai roope salmisesta tai niko ranta aho eli ketkä on rahoittajina huumeissa ja ketä osti ja käytti kuten jori lehterä ei saanut mitään eikö hänkin liittynyt jotenkin ranta ahon juttuihin ja ketä jäisikään kiinni jos totuus sanotaan taitaa olla kaikki tuomarit asianajajat mukana niin miksi ei saa mitään niin esim varakkaat huumeita ostaa ja käyttää ei köyhä pysty edes ostamaan niin jännät käyttää jännä bileissä huumeita ja seksi bileitä ulkomailla tai työ ja kokous matkoilla

Noista ei "korkeakoulutettu" ole kuin Aku Hirviniemi. Esim. Niko Ranta-aho ei ole kai onnistunut käymään edes amista, vaikka onkin rikkaasta perheestä. Jännämiehet ei korkeakouluja käy, kun eivät kykene, vaan elävät rötöstelyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista ei "korkeakoulutettu" ole kuin Aku Hirviniemi. Esim. Niko Ranta-aho ei ole kai onnistunut käymään edes amista, vaikka onkin rikkaasta perheestä. Jännämiehet ei korkeakouluja käy, kun eivät kykene, vaan elävät rötöstelyllä.

Jori Lehterä ... eikö se ole joku ex-kiekkoilija? Ei varmaan ole kauheasti koulunpenkkejä kulutellu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihä tuossa korkeammin koulutettuja ole kuin yksi ja hänkin teatteripuolelta. En siis vähättele teatteriopintoja, mutta eivät ne ihan kaikkein eniten opiskelua vaadi. Välis näkyy myös kuvittelevan, että suuret tulot automaattisesti liittyisivä korkeaan koulutustasoon. Nyt ainakin selvisi miksi koreakoulutetut on sulle iso paha mörkö. Raha ja kateus siellä takana tietysti oli.

• Anonyymi

Komea ja pitkä kuten tauski. Julkkiikset myös usein pettäviä jännämiehiä.

• Anonyymi

Lähi idän ihme on usein jännämies

• Anonyymi

Hymystä tietysti.

• Anonyymi

Ovat kilttejä ja ystävällisiä, huomioivat sinut joka sekunti eivätkä sano yhtään sanaa
      vastaan vaan samaa mieltä kaikesta. Sielunkumppaneita.
      Haluavat maailmaan rauhaa ja kannattavat samaa puoluetta kuin sinäkin.
      Avaavat auton ja asunnon oven.
      Tämän tekevät monelle naiselle samalla viikolla mutta sanovat sinun olevan one and only.

• Anonyymi

Ulospäin hiljainen ja ujo hissukka. Ei hymyile eikä katso silmiin. Neljän seinän sisällä heiluu nyrkki takuuvarmasti.

• Anonyymi

Eleet ilmeet puheet teot.

• Anonyymi

Ihan sama

• Anonyymi

Tall, dark and handsome. Noin ne britit ainaskin toteaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe