Jos naisella pömppömaha,

Anonyymi

Paksut reidet, iso takapuoli, pienet tissit, tummat hiukset, yli 30 v. Niin semmoinen ei vaan kiinnosta. Oma taso kannattaa naisen aina muistaa kun etsii seuraa. Kannattaa arvioida itsensä realistisesti ja miettiä ketä aikoo lähestyä. Hyvä muistuttaa asiasta välillä.

☝️

34

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja naisen olis hyvä olla vähintään 170 cm pitkä!!!

• Anonyymi

Pömppömaha on ehdoton hyiiiii

• Anonyymi

Voi voi sentään sanoi mustalainen

• Älä esineellistä ihmisiä. ☝️

• Anonyymi

Taidat olla juuri aloituksessa kuvatunlainen frökynä.

• Anonyymi

Nyt täytyis saada kuvia millaista tarkoitetaan mutta kyllä pieni pömppis seksikäs on

• Anonyymi

No jos tykkää miehekkäästä naisesta nii sit varmaan on seksikäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos tykkää miehekkäästä naisesta nii sit varmaan on seksikäs

No täytyis nähdä kuva tai kuvia ennen kuin pystyy sanomaan niin maria veitola ei ole seksikäs mutta jonkun mielestä sekin on liian lihava mutta jorma uotinen on timmi ja täydellinen nainen itse taas tykkään naisista seksikkäistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täytyis nähdä kuva tai kuvia ennen kuin pystyy sanomaan niin maria veitola ei ole seksikäs mutta jonkun mielestä sekin on liian lihava mutta jorma uotinen on timmi ja täydellinen nainen itse taas tykkään naisista seksikkäistä

Niin itsekin tykkään seksikkäistä naisista ja aloituksessa kerroin mistä EN pidä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin itsekin tykkään seksikkäistä naisista ja aloituksessa kerroin mistä EN pidä

Niin jorma uotinen ei ole nainen niin sain käsityksen ettet pidä naisista ja naisten muodoista eli ei silloin voi naisista pitää mutta onko jorma uotinen kiintee ja timmi ja seksikäs ns nainen mieleesi oletko homoseksuaali

• Anonyymi

Oletko sinä se entinen she he

• Anonyymi

Mies et ole oletko nainen joka esittää miestä

• Kuis aloittaja sitten tasoansa kuvailisi?
      Luokattoman tyhmä ja ilkeämielinen.. pitänee muistaa että taso se on tuollaisilla aloituksillakin.. ala-arvoinen taso.
      Tosin taitaa olla hieman jälkeenjäänyttä ja keskenkasvuista toimintaa.

Taas yksi samperin maailman napa narsisti koko aloittaja.

Mutta hienoa että typeryksiäkin on olemassa - erilaisuus on rikkaus.

• Anonyymi

Jätä vaan ne kuvaamasi kaltaiset naiset rauhaan ja lähestyt vaan niitä jotka sua kiinnostaa.

Ei kai se sen suurempi ongelma ole?

• Anonyymi

Sitä minäkin ihmettelen että miksi edes pitää kertoa niistä jotka eivät kiinnosta.

• Anonyymi

Silti sellaiselle naiselle on kovat laatuvaatimukset miehen suhteen, ei kelpaa, kuin top10 luokan jalo valioyksilö vähintään 190cm pitkä urheilullinen ja sosiaalisesti lahjakas ja hyvätuloinen mies.

• Anonyymi

Miksi se sinua liikuttaa?

Miksi sinua itseäsi kiinnostamattoman naisen miesmaku kiinnostaa sinua laisinkaan?

• Anonyymi

Mulle tekis hyvää löytää joku rikas mies, sillä se avittaa pömppiksen katoamista. Ei tarttis käydä töissä ja stressata työasioilla, stressi kun aiheuttaa vatsan turpoilua. Lisäksi pystyis syömään hyviä, täysin vatsaystävällisiä ruokia. Vois käydä operaatiossa, jossa mahdollisesti synnytyksissä erkautuneita vatsan lihaksia korjataan. Vois hankkia personal trainerin, huippulääkärit. ravintoterapeutit, oman koti kuntosalin. Lomakeitaan rauhoittumiseen Etelän mailla. Joo, ei enää vatsa pömpöttäis ollenkaan ja elämä olis kivaa ja täydellistä, vai olisko?

• Anonyymi

Minä sanoisin, että nainen, jolla on pömpelimaha pömpöttää.

• Anonyymi

Mulle kelpais nainen joka on kiva perus nätti.. kaljamahaa saa olla ja lihava.. mut mä en kelpaa ees lihavalle.

T. Allu

• Anonyymi

Lähestyä? Siis tarkoitatko, että mukä lähestyiosin jotakuta miestä niinku ikipäivänä?! Phyi! Kaltaisesi pidän mahdollisimman kaukana itsestäni. Hyi helevetti teijän kanssa.

• Anonyymi

"Silti sellaiselle naiselle on kovat laatuvaatimukset miehen suhteen, ei kelpaa, kuin top10 luokan jalo valioyksilö vähintään 190cm pitkä urheilullinen ja sosiaalisesti lahjakas ja hyvätuloinen mies."

Kerropa sitten edes vaivaudut ottamaan stressiä asiasta. Itsehän et "sellaista naista" edes halua?
      Eikö se ole se ja sama minkälaista miestä kyseiset naiset tavoittelevat? Itseäsi ei kiinnosta, itse et ole mitään vailla?
      Minulle ainakin on yhdentekevää minkälaisesta naisesta mikrokikkelinen kaljamaha haveilee, sellaista en huolisi mistään hinnasta mutta annan rauhassa haaveilla.

• Tietenkin tärähtää silmään tämä aloitus. Ja mikä siinä tärähtää?

Tutkitaampas..

Minkälainen ihminen kirjoittaa tälläisen? Ei ainakaan kovin tasapainoinen ihminen? Tasapainoinen ihminen antaa muiden olla mitä on. Hän itse hoitaa omat rajansa rauhassa hymyillen, eikä hänen tarvitse puolustaa itseään ja rajojaan. Hän tietää oman arvonsa, eikä täten tunne tarvetta arvostella muita.

Eli kyllä minua käy sääliksi aloittaja. Kokee uhkana tietynlaiset naiset. Ei mahda olla helppoa elää noin? Jaksamisia ja suosittelen vähän tutkimaan itseä pintaa syvemmältä, kaikki ei selkeästi ole hyvin.

• Vaimollani oli nuorena sievä kohollaan oleva maha. Hän tuli sanoneeksi, että piti sitä ulkonäkövirheenä. Kun kerroin pitäväni siitä aivan erityisesti, hänen luulonsa katosi. Jos mikä on tytöllä suloinen, niin pyöreähkö vatsa. 🌹👀

• Anonyymi

Lihavat naiset haluaa aina komean top 10 miehen. Siksi lihavat miehet ei saa naisia koska lihavat naiset ei halua lihavaa miestä. Komeat miehet on urheilullisia ja niitä naiset haluaa.

• Anonyymi

No niin väärin se on

• Anonyymi

Aikas armottomia puheita, mutta tiedän että kun on naisella muotoa, se ei enää kiinnostakkaan miehiä...

Pidän sitä vähän outona ajatuksena mutta kyllä ymmärrän sen että vanhempi nainen ei kiinnosta keteen miestä.

Eikä nainen mitenkään ylpeä ole muodoistaan mitä nyt kukin elämäntavoillaan saa🤗

Ei pitäisi olla liian armoton ..

Luonto kyllä pitee huolen siitä miten keho toimii

Läskiä tulloo mutta kyllä sitä kohtaan vässyy joskus jo taistelemaan.

Helpompi antoo jo olla .

• Anonyymi

Ajatellaanpa ap. taas positiivisesti, my way tyyliin. 😜

pömppömaha - Ihanan pehmeä hypisteltävä ja suukoteltava

Paksut reidet - Pehmeät silitellä, olla vasten, kun ovat ympärillä

iso takapuoli - On mitä käsin paijata, välillä vöhän puristellakin ja tulla ihan villiksi, kun kädet on täynnä kankkua

pienet tissit - Söpöt nöpöt, muiskis

tummat hiukset - Tummat on hyvät, punaiset on hyvät, vaaleat on hyvät, ristiveriset on hyvät, värjätyt on hyvät.. Kun ne on jonkun ihanan ihanassa päässä

yli 30 v. - Yes, aikuinen nainen ei enää pikkulikka

Jan

• Offina kerron sellasen jutun, et onnistuin sitten telomaan itteni maanantaina. Ihan vaan kenkää riisuessa yks varvas meni kaksinkerroin kovaa kengänkantaa vasten. Et jooo.... 🙊

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Offina kerron sellasen jutun, et onnistuin sitten telomaan itteni maanantaina. Ihan vaan kenkää riisuessa yks varvas meni kaksinkerroin kovaa kengänkantaa vasten. Et jooo.... 🙊

Auts. Ei kai murtunut? 😬

Tapaturma alttiutta.. 🙉

Jan

• Anonyymi kirjoitti:

Auts. Ei kai murtunut? 😬

Tapaturma alttiutta.. 🙉

Jan

En oo lekurissa käyny, mut saattaa siin olla hiusmurtuma, tai sitten ei. Ainakin ylin nivel on saanut tällin, ja pehmytkudosta on vaurioitunu, verisuonen hajoamisesta puhumattakaan. Kipee se on, mut tänään on jo vähän parempi kuin eilen, jolloin liikuttaminen ja kävely sattui liikaa. Tänään kävin murun kanssa lenkillä, ja se onnistu ihan hyvin.

Joo-o...mä oon tapaturma-altis. 😂 Oon onnistunu murtamaan häntäluuni sairaalan sängyssä, jossa oli ilmapatja. Ja siinä vaiheessa makasin 23-24h/vrk sängyssä. Et joo... 👍

• Anonyymi

Pömppömaha ei muuten välttämättä ole pehmeä. Jos on vatsa turvoksissa niin se tuntuu kivikovalta.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

En oo lekurissa käyny, mut saattaa siin olla hiusmurtuma, tai sitten ei. Ainakin ylin nivel on saanut tällin, ja pehmytkudosta on vaurioitunu, verisuonen hajoamisesta puhumattakaan. Kipee se on, mut tänään on jo vähän parempi kuin eilen, jolloin liikuttaminen ja kävely sattui liikaa. Tänään kävin murun kanssa lenkillä, ja se onnistu ihan hyvin.

Joo-o...mä oon tapaturma-altis. 😂 Oon onnistunu murtamaan häntäluuni sairaalan sängyssä, jossa oli ilmapatja. Ja siinä vaiheessa makasin 23-24h/vrk sängyssä. Et joo... 👍

Voi voi.. Nyt se kaitsija ja ilmatossut. 😛🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pömppömaha ei muuten välttämättä ole pehmeä. Jos on vatsa turvoksissa niin se tuntuu kivikovalta.

No ei välttis ole joo. No ihana bongorumpu ja huulipärinää kumpuun.

Mutta sanomani oli, että jos joku on sulle ihana, rakas, hän on sitä sellaisenaan tai sitten hän ei ole edes tärkeä. Kaikki ei tietysti viehdy kaikista, sekin on tosi.

En ole vielä ikinä pitänyt mitään kohtaa vastenmielisenä ihmisessä jota rakastan ja josta välitän. Ja mulle nuo kuvatut ominaisuudet käy. Vielä jos tukan alla raksuttaa mukavasti ja löytyy pirtee mieli.

Jan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe