Vanhempien toive

Anonyymi

Voivatko vanhemmat toivoa omasta lapsestaan, ettei hän koskaan seurustelisi?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkeahan vanhempi voi toivoa.

• Anonyymi

Aika oudolta tuntuu jos vanhempi niin ajattelisi.

• Ainahan vanhempi voi toivoa lapsellensa mitä haluaa, mutta se mitä lapsi itse päättää koskien omaa elämää, on taas aivan eri asia.

• Anonyymi

Voi.

Harmillista sinänsä.

Meinoon ,että kun tytöt kehittyvät aika lapsina jo , pian he etsivät jotain turvallista ja pysyvvöö jo kun miehet vasta ovat poikia .

Pettävät ja jättävät .

Naiset sua kovia kolauksia kun miehet vain yrittevät olla kuuliaita mutta eivät monesti ymmärrä että NAISET eivät huuda.

Ne yrittävät järjestystä ja sitomista kukkanauhoihin.

Eihän tälle tyttöjen unelmalle mitään mahda

• Anonyymi

Mulle mutsi joskus sanoi, että en saa seurustella lihavan ja lapsia omaavan naisen kanssa. No menin salaa naimisiin sitten sopusuhtaisen, mutta lapsia omaavan kanssa. Välit meni useiksi vuosiksi poikki.
      Aikanaan erosin ja sain tarpeekseni parisuhteista pitkäksi aikaa ja olenkin tapaillut naisia löyhemmin perustein ja tällähetkellä vuosia elänyt kaukosuhteessa.
      Nyt vanha äitini haukkuu "etkö kelpaa kenellekään, kun et tuo ketään näytille ja miksi et tee lapsia niinkuin muut normaalit miehet"

• Vaimoni äidillä oli erittäin epäonnistunut avioliitto. Hän jopa rohkeni ääneen toivoa, ettei sama kohtalo kohtaisi tytärtä. Esitti, ettei tämä koskaan ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa. Kun minä kuitenkin tulin kuvioon, vaimoni äiti suhtautui minuun silmin nähden kielteisesti, mutta ei sanonut mitään. Kiusallista, erittäin kiusallista.

Meillä on kuitenkin ollut jo yli 50 vuotta herttainen ja rakkaudellinen avioliitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe