Osaatko koota...

Anonyymi

teltan? Minä en. Hermo menee rimojen kanssa. Nukun sitten mättäällä.

30

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippunee teltasta ja annetuista ohjeista. Eihän se vaadi kuin hieman avaruudellista hahmotuskykyä. Ja kerran väärin kasattuna oppii miten sitä ei tehdä... heh.

• Anonyymi

Miten kauan menee?

• Anonyymi

Jos itse en saa heti oikein, heitän teltan v it tuu n.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan menee?

Riippuu teltasta. Kärsivällisyyttä ja uudelleen yrittämistä. Sama onko se teltta tai huonekalu. Oikeassa järjestyksessä ja maltilla hyvä tulee.

Kun sen oppii .. ei ole homma eikä mikään. Se vaan ettei kukaan ole seppä syntyessään.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Riippuu teltasta. Kärsivällisyyttä ja uudelleen yrittämistä. Sama onko se teltta tai huonekalu. Oikeassa järjestyksessä ja maltilla hyvä tulee.

Kun sen oppii .. ei ole homma eikä mikään. Se vaan ettei kukaan ole seppä syntyessään.

Ihme hermot teillä rouva.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme hermot teillä rouva.

Lehmän hermot ja tykkään kasailusta. Se on kivaa, vaikka ei heti onnistuisikaan, sit puretaan ja aloitetaan alusta. Jos tarvis vastii. Yritys ja erehdys.

Kun näkee vaivaa ja onnistuu, tunne on mahtava.

Jokunen vuosi vierähtänyt kun viimeksi teltan olen kasannut, mutta aina se on onnistunut ennemmin tai myöhemmin. Tosin teltta ollut vierasvarana mökillä ja joskus pihamaalle kasattu useampiakin telttoja. Ja festaritelttoja tullut kasailtua. Minä mikään eränkävijä ole...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Lehmän hermot ja tykkään kasailusta. Se on kivaa, vaikka ei heti onnistuisikaan, sit puretaan ja aloitetaan alusta. Jos tarvis vastii. Yritys ja erehdys.

Kun näkee vaivaa ja onnistuu, tunne on mahtava.

Jokunen vuosi vierähtänyt kun viimeksi teltan olen kasannut, mutta aina se on onnistunut ennemmin tai myöhemmin. Tosin teltta ollut vierasvarana mökillä ja joskus pihamaalle kasattu useampiakin telttoja. Ja festaritelttoja tullut kasailtua. Minä mikään eränkävijä ole...

Entäpä helvetinmoidessa myrskyssä?

• Kyllä se jotenkin aina pystyyn on saatu. Kannattaa varmistaa jo kotona että se on ehjä eikä palasissa. Reissussa se sitten vaan pystytetään. Toivotaan lämmintä kevättä ja kuivia mättäitä :)

• Anonyymi

Niitä sopii toivoa.

• Anonyymi

Nukut sitten naisen mättäällä?

• Anonyymi

Metsän mättäällä.

• Anonyymi

Kupoliteltta on helppo kasata ja myös purkaa.
      Itselläni on McKinleyn teltta ja siihen saa netistä käyttöohjeet jos ei muuten osaa.

• Anonyymi

Riippuu teltasta, mutta uskallan sanoa että osaan.

• Anonyymi

Kannattaa hankkia automaatti teltta joko heitetään tai vedetään ylös ja se on valmis ja narukiilat maahan ja se on siinä mut jos hankala teltta niin äkkiä voi olla että heittää roskiin ja hakee asuntovaunun

• Anonyymi

Voivathan ne olla välillä kinkkisiä, mutta kyllä me sun kanssa pärjättäisiin erämaassa vaikka viikkoja!

• Anonyymi

Ei tule mitään.

• Anonyymi

Näin tulisi käymään. Luulisin ja uskoisin.

• Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään vaikeuksia teltan pystytyksessä. Ja ihan sama vieläpä onko selvinpäin tai tuhannen päreissä. Aina on onnistunut.

• Anonyymi

Joo, sama. Kyllä teltan on saanut aina pystyyn...

Itseasiassa päinvastoin; minulla on välillä vaikeuksia saada pidettyä telttaa nousemasta, kun hän pyörii ajatuksissani!!! Aina on teltta pystyssä väärässä paikassa!

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, sama. Kyllä teltan on saanut aina pystyyn...

Itseasiassa päinvastoin; minulla on välillä vaikeuksia saada pidettyä telttaa nousemasta, kun hän pyörii ajatuksissani!!! Aina on teltta pystyssä väärässä paikassa!

Sellasen teltan pystyttämisessä on nykyään kuulemma jo ihan nuorilla parikymppisillä pojilla jo vaikeuksia.

• Anonyymi

Sen koommin teltoista tiedä mutta haastaavaahan teltan pystytys on... Juuh.

• Anonyymi

Puolijoukkueteltta löytyy ja sen kokoaminen yksin on haasteellista mutta toki ei mahdotonta... Viimeksi kun telttaa koottiin hänen naisen kanssa niin en kyllä kyllä kyllä sitä unohda pfff... 😂😂😂👍👍👍

• Anonyymi

Partiolaisille opetetaan lapsena nämä taidot. Pystyttämiset ja yöpymiset tulee kaupan päälle leirien ja vaelluksien yhteyksissä.

• Ne jotka eivät osaa telttaa pystyttää, ovat varmaan niitä samoja jotka kokevat Ikeakaulsteiden kasaamisen ja autonrenkaiden tai hehkulampun vaidon ylivoimaiseksi.

• Anonyymi

Minulla on teltta alati pystyssä. Hieman hävettää käydä esim. kaupassa.

• Mitä ihmeen vaikeeta siinä muka on? 🤔

• Anonyymi

Osaatko purkaa teltan vaikka aamuteltan tai päivä ja iltapäivä teltan niin teltan osaat pystyttää joko vaan pussaat miestäsi tai olet vaan näkyvillä ja varma pystytys näytät paljasta pintaa

• Ainakin joskus osannut. Vuosiin ei ole sitä taitoa tarvinnut kun ei oo tullu käytyä Jukolassa sitten 2012, mutta kaipa se kupoliteltan pystytys palautuis mieleen selkärangasta.

• Anonyymi

Teltan saa pystyyn parissa minuutissa. Meillä on kolme telttaa ja lähdemme lappiin taas kesäkuussa urho kekkosen kansallispuistoon. Viime vuonna oltiin lemmenjoen kansallispuistossa. Viikko metsässä on mukavaa hommaa, nukutaan myös autiotuvissa ja ollaan vaan.

• Anonyymi

Onnistui jo lapsena vanhanaikasten telttojen pystytys. Mieluisampaa puuhaa kuin palapelit...

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe