Kysymys kaikille

Anonyymi

Koetko olevasi seksikäs?

64

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En. Ehkä jonninverran sensuelli, mutta en ole seksikäs.

• Anonyymi

Sensu Elli, mikä se on?

• Anonyymi kirjoitti:

Sensu Elli, mikä se on?

Sellainen naisellinen Rölli.. :D

• Anonyymi

En koe. Jotkut muut saattavat kokea minut niin, itse en.
      En ajattele asioita siltä kantilta.
      -nainen-

• Anonyymi

Mies!

• Anonyymi

Jos nyt aivan rehellisiä ollaan niin minä olen ehkä vähän huolestunut jostain pikkutytöstä eli jotain 22-v jos joku on pelottanut sitä kun olisi mahdollisimman turvallinen paikka asua minun lähistöllä, mutta niin turhaan huolin noista pikkuisista, kun en edes tunne lainkaan :D

• Anonyymi

Fyysisisesti? En. Mun seksikkyys taitaa olla enemmänkin henkisiä ominaisuuksia.

Pikemminkin kyky saada toinen tuntemaan itsensä halutuksi ja seksikkääksi. 😇

• Anonyymi

Seksinovelleja :D :D :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hyytelöpyramidit..

Namskis joo. 😛

Jan

• Anonyymi

Koen, ehdottomasti.

• Anonyymi

Luuleko olevasi kaunis? Kuten oli eilen tuo komedia elokuva Liv-kanavalla...
      Tuli tälli päähän ja yhtäkkiä tajusinkin että olenkin huomattava kaunotar.

Minä en kyllä luokittele naisia vaikka olisi 10 elefantin kokoinen pylly, mutta silloin olisi noin suuri niin sitä pitäisi jotenkin kompensoida rahallisesti jos ei ovistakaan mahtuisi sisälle se pylly.

• Anonyymi

Mulle ei missään vaiheessa tulis kuvitelmia ett olisin kaunis. Tutut on pitäneet huolen siitä ettei liikoja luuloja omasta ulkonäöstä ole ollut missään vaiheessa, ovat sanoneet suoraan mua rumaksi ja luontaantyöntävän näköiseksikin, pitäis kyllä heittää päässä pahasti, jos enää luulisin näyttäväni edes ihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei missään vaiheessa tulis kuvitelmia ett olisin kaunis. Tutut on pitäneet huolen siitä ettei liikoja luuloja omasta ulkonäöstä ole ollut missään vaiheessa, ovat sanoneet suoraan mua rumaksi ja luontaantyöntävän näköiseksikin, pitäis kyllä heittää päässä pahasti, jos enää luulisin näyttäväni edes ihmiselle.

Kamalia on ihmiset lähelläsi olleet. Heidän häpeä se. Voikun sinulle toisin voisin osoittaa.💗

• Emmää ees mieti semmosee, mut soon kyl riemullista, kun tyttökyöpelin kaa on aina menny suopeesti ja rakkaulella.

• Anonyymi

En tiedä mitä tämä sitten on kun ajattelen itse että pitäisi jotenkin suojella lapsellisia yliopiston opiskelija tyttöjä, jotenkin tullut siitä kun tytöt ovat olleet minulle niin mukavia, ja pitäisi yrittää heitä suojella sitten omalla vallallani maailman pahuuksilta :D

• Anonyymi

Ja mikähän tämä valtasi mahtaa olla tai missä se sijaitsee, onko tyhjiö, suppilo tai vastaava muoto? Olen huvittunut

• Anonyymi
    • Anonyymi

No, en todellakaan ole millään asteikolla seksikäs, en omasta mielestä ja vielä vähempi miesten mielestä. Ei kukaan edes huomaa mua ja olen liian vanhan näköinen jo, ei sellasta pidetä seksikkäänä.

• Anonyymi

Kysymyksesi osoite oli ehkä väärä siinä olisi kai pitänyt lukea: Kysymys maailmankaikkeudelle.

• Anonyymi

Mun pulma on, että mä olen ruma naamasta, mutta mulla olisi kyllä ihan hyvä kroppa! Eli, jos mussa mitään seksikkyyttä on, hän ei tiedä siitä mitään.

• Anonyymi

Mulla on naama ruma ja niin on kroppakin, joten sulla on asia vähän paremmin kuin mulla. Ei tästä naamasta, eikä kropasta mitään seksikästä löydy vaikka sihtais suurennuslasin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on naama ruma ja niin on kroppakin, joten sulla on asia vähän paremmin kuin mulla. Ei tästä naamasta, eikä kropasta mitään seksikästä löydy vaikka sihtais suurennuslasin kanssa.

Ootte ihania! Ja hauskoja! Samiksia olleaan kaikki!💗💗💗💗

• Jätän sen kokemuksen ulkopuolisille. Koitan olla mahdollisimman oma itseni aina, niin se olisi myös todellinen kokemus sillä hetkellä.

Jostain syystä olen suurimman osan elämääni ollut jonkinlainen kameleontti. Myötäillyt taustan mukaan, mutta en ole ollut se mitä olen. Toisaalta arvostan toisissa ihmisissä uniikkiutta. Ja sen aion löytää itsestänikin.

• Anonyymi

Onko kukaan sanonu sulle koskaan, että olisit seksikäs?

Nimittäin yllättävän harvoin kuulee, että ketään olisi kehuttu suhteissa seksikkääksi tai annettu muutenkaan ymmärtää, että on haluttu.

Ei mullekaan ole kukaan koskaan sanalla sanienkaan puhunut mitään seksikkyydestä. Paitsi joku epätoivoinen iskijä on kejunut takapuolta. Mutta meinaan ihan parisuhteita. Miksiköhän se on niin vaikeaa monille?

Minusta kuitenkin tärkeää tuntea itsensä halutuksi, se on aika iso osa mm. naisen halun syntyä. Kokea, että juuri hän on kaunis ja haluttu, itsenään.

Jan

• Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin yllättävän harvoin kuulee, että ketään olisi kehuttu suhteissa seksikkääksi tai annettu muutenkaan ymmärtää, että on haluttu.

Ei mullekaan ole kukaan koskaan sanalla sanienkaan puhunut mitään seksikkyydestä. Paitsi joku epätoivoinen iskijä on kejunut takapuolta. Mutta meinaan ihan parisuhteita. Miksiköhän se on niin vaikeaa monille?

Minusta kuitenkin tärkeää tuntea itsensä halutuksi, se on aika iso osa mm. naisen halun syntyä. Kokea, että juuri hän on kaunis ja haluttu, itsenään.

Jan

En muista? Ehkä joku, joka taas minusta ei ole saanut tuntemaan samoin?

Joskus muistan, että kehuin erästä naista seksikkääksi, hän sanoi, että olen mukava ja ihana. 🤣
        Jepjep. Sitähän minäkin. 🤣

Mutta seksikkyys on kokijan kokemus. Oikeastaan minä itse olen helvetin jäävi sanomaan mitään olenko seksikäs? Selkeästi jonkun mielestä olen, toisen en. 😁

Ja oikeasti onko sillä väliä kokeeko joku minut miellyttäväksi luonteen vai kropan takia? Minulle vaikka autossa on tärkeintä toimivuus ja tekniikka. Onkos se väärin, että toiselle ulkonäkö ja vaikka tehokkuus?

Minulle joku seksikkyys toisessa on muuta mitä joku muu taas kokee. Ois vähän pöhköä vaatia samaa mitä itse haluaa. 🙄

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

En muista? Ehkä joku, joka taas minusta ei ole saanut tuntemaan samoin?

Joskus muistan, että kehuin erästä naista seksikkääksi, hän sanoi, että olen mukava ja ihana. 🤣
        Jepjep. Sitähän minäkin. 🤣

Mutta seksikkyys on kokijan kokemus. Oikeastaan minä itse olen helvetin jäävi sanomaan mitään olenko seksikäs? Selkeästi jonkun mielestä olen, toisen en. 😁

Ja oikeasti onko sillä väliä kokeeko joku minut miellyttäväksi luonteen vai kropan takia? Minulle vaikka autossa on tärkeintä toimivuus ja tekniikka. Onkos se väärin, että toiselle ulkonäkö ja vaikka tehokkuus?

Minulle joku seksikkyys toisessa on muuta mitä joku muu taas kokee. Ois vähän pöhköä vaatia samaa mitä itse haluaa. 🙄

Juu, seksikkyys voi olla henkistä, fyysistä, ihmisestä johtuvaa tai fantasiaa jne. Se mikä sytyttää, niin ei kai sillä väliä ole.

Minusta koskaan tuskin on tasa-vahvahti tasan samoista syistä tai seikoista lämpenevää ihmistä yhdessä saati löytää toista joka olisi just kun itse, siksi en edes huomioi oikeestaan tätä "Ois vähän pöhköä vaatia samaa mitä itse haluaa. 🙄".

Mut pitäs ehkä opetella lukemaan toista, nimittäin sekin on taito jolla voi luoda hyvää oloa.

Kun ymmärtää mistä toinen pitää tai lämpiää. Ihan suhteita ajatellen.

Mua kiehtoo seksuaalisuudessa nimenomaan se, miten luot fiiliksen 🔥 jossa ilma melkeinpä väreilee.

Must ois mahtavaa vielä joskus kokea sellainen seksuaalinen jännite ja kuumuus, että elän sen joka solullani. Ja että toinenkin voisi kokea sen. Aika pysähtyy, sulat yhdeksi energiaksi.

Perfektionistinen haave. 😜

Jan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, seksikkyys voi olla henkistä, fyysistä, ihmisestä johtuvaa tai fantasiaa jne. Se mikä sytyttää, niin ei kai sillä väliä ole.

Minusta koskaan tuskin on tasa-vahvahti tasan samoista syistä tai seikoista lämpenevää ihmistä yhdessä saati löytää toista joka olisi just kun itse, siksi en edes huomioi oikeestaan tätä "Ois vähän pöhköä vaatia samaa mitä itse haluaa. 🙄".

Mut pitäs ehkä opetella lukemaan toista, nimittäin sekin on taito jolla voi luoda hyvää oloa.

Kun ymmärtää mistä toinen pitää tai lämpiää. Ihan suhteita ajatellen.

Mua kiehtoo seksuaalisuudessa nimenomaan se, miten luot fiiliksen 🔥 jossa ilma melkeinpä väreilee.

Must ois mahtavaa vielä joskus kokea sellainen seksuaalinen jännite ja kuumuus, että elän sen joka solullani. Ja että toinenkin voisi kokea sen. Aika pysähtyy, sulat yhdeksi energiaksi.

Perfektionistinen haave. 😜

Jan

Mä en nimittäin ole sitä vielä kokenut. Siksi.

😁

Jan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁

Jan

Oikeastaan en usko, että sitä saa luomalla aikaan. Se tulee kun oikeat kohtaa heidän kemioistaan.

Jan

• Anonyymi kirjoitti:

😁

Jan

Mä luulen, että se on se kemia, mistä täällä puhutaan. Alkuun sitä ei ikinä mieti, mikä toisessa itsessä sen herättää, mutta ajan päästä sitä alkaa kyseenalaistamaan...projisoi omiin tuntemuksiin ja kokemuksiin. Vahvistaa oletuksia toisen sanomisilla.. ja mitä ne on? Sävyjen selityksiä... ei voi sanoa oikeasti mitä tuntee, niin että toinen sen ymmärtää.. mahdotonta.

Tunteita ei voi jakaa niin, että toinen ne kokidi samoin... never!

Mä oonpuhunut täällä ja muualla puhumisen puolesta, mutta tunteita ei voi mitenkään selittää. Vois sanoa, että hei, ne voi kokea. Kokea toisen tunteen vaikka iholla. No itsehän sen koet.. ja omalla tavalla...sittenkin. 😬

Yhteys on ehkäpä sitä, että et ikinä tule pääsemään samalle tasolle. Se on aina tuolla jossain, mutta mitä sä itse osaat kokea toisesta, se on aina tässä ja nyt. Siihen pitäis keskittyy. 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan en usko, että sitä saa luomalla aikaan. Se tulee kun oikeat kohtaa heidän kemioistaan.

Jan

Mä uskon, että sellaiset, jotka ymmärtää, ettei toisen tunteisiin pääse mitenkään käsiksi, voivat sen vapaasti kokea. 😊

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Mä luulen, että se on se kemia, mistä täällä puhutaan. Alkuun sitä ei ikinä mieti, mikä toisessa itsessä sen herättää, mutta ajan päästä sitä alkaa kyseenalaistamaan...projisoi omiin tuntemuksiin ja kokemuksiin. Vahvistaa oletuksia toisen sanomisilla.. ja mitä ne on? Sävyjen selityksiä... ei voi sanoa oikeasti mitä tuntee, niin että toinen sen ymmärtää.. mahdotonta.

Tunteita ei voi jakaa niin, että toinen ne kokidi samoin... never!

Mä oonpuhunut täällä ja muualla puhumisen puolesta, mutta tunteita ei voi mitenkään selittää. Vois sanoa, että hei, ne voi kokea. Kokea toisen tunteen vaikka iholla. No itsehän sen koet.. ja omalla tavalla...sittenkin. 😬

Yhteys on ehkäpä sitä, että et ikinä tule pääsemään samalle tasolle. Se on aina tuolla jossain, mutta mitä sä itse osaat kokea toisesta, se on aina tässä ja nyt. Siihen pitäis keskittyy. 😬

Niin, siksi mä sanoin, että perfektionistinen haave. 😂

Joo, tuskin tulee ikinä tapahtumaan. Mutta saahan sitä haaveilla.

Ainahan se kokemus on oma kokemus, myös se kun kokee että toinen kokee samoin. Varmaksi ei voi tietää. Mutuilla voi.

Mut olis silti mahtavaa osata lukea toista, kuin avointa kirjaa. Ehkä ne ns. sielunpuolikkaat lukee?

Mut nyt tarttee mennä. Palataan. 😄

Jan

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, siksi mä sanoin, että perfektionistinen haave. 😂

Joo, tuskin tulee ikinä tapahtumaan. Mutta saahan sitä haaveilla.

Ainahan se kokemus on oma kokemus, myös se kun kokee että toinen kokee samoin. Varmaksi ei voi tietää. Mutuilla voi.

Mut olis silti mahtavaa osata lukea toista, kuin avointa kirjaa. Ehkä ne ns. sielunpuolikkaat lukee?

Mut nyt tarttee mennä. Palataan. 😄

Jan

No mä oon vähän sen tyyppinen ihminen, että en usko mihinkään muuhun kun minkä näen ja koen. Mutta eipä se vielä ole vienyt uskoa. Tekniikassakin tulee vastaan koko sjan uutta. Konkreettista selviöö... kaikesta vaan ei yksi ihminen voi tietää mitenkään kaikkea. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Jan

Ei kuulu suomalaisen miehen sanavarastoon, toisin kuin lutka.. 🤔

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kuulu suomalaisen miehen sanavarastoon, toisin kuin lutka.. 🤔

No tämän palstan perusteella ei kannata päätellä suomalaista miehistä mitään. 😂

• interlocutrice kirjoitti:

No tämän palstan perusteella ei kannata päätellä suomalaista miehistä mitään. 😂

Kauniiksi kyllä kehutaan, mutta helposti seksikkäiksi koettuja naisia nimitellään lutkiksi, siis muuallakin kuin vain palstalla..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kauniiksi kyllä kehutaan, mutta helposti seksikkäiksi koettuja naisia nimitellään lutkiksi, siis muuallakin kuin vain palstalla..

Niin, voi olla... ja oonpa kuullut nsistenkin niin tekevän...🙄

Niin, voi olla... ja oonpa kuullut nsistenkin niin tekevän...🙄

Seksikäs mies taas on taas homppeli..

• Wwuwuw kirjoitti:

Seksikäs mies taas on taas homppeli..

Sekin vielä...

• Olen yhtä seksikäs kuin tilastokeskuksen seinä..

Eli kyllä koen..😘

• Eli noin 98%;sti. 🤣

Eli noin 98%;sti. 🤣

99,6% ☝️😌

• Wwuwuw kirjoitti:

99,6% ☝️😌

Olet kyllä oikea tilastonikkari. 😀

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

99,6% ☝️😌

Äläpäs mummu saivartele.

• Anonyymi

🙊😲 💃❣💪👉 = kyllä 🤔

- Sheena

• Anonyymi

En, pidän itseäni vähän sukupuolettomana ja muutenkin puunaus jäänyt aika vähiin, tiedän tekeväni hieman hoitamattoman vaikutelman verrattuna moniin, jotka kiinnittävät paljon huomiota olemukseensa, aikaa ja rahaa.

• Anonyymi

Harvemmin, mutta joskus kyllä. Sehän on enemmän mielentila, kuin juuri mitään muuta. Valtaosan ajastani en koe mitään tarvetta edes pyrkiä olemaan seksikäs. En oikeastaan edes halua olla seksikäs ehdottoman valtaosan miehistä silmissä. Silti aina yllättäen joku tuntuu kokevan minut niin, vaikka yritän sitä välttää.

• Anonyymi

Kyllä.

• Aivan varmasti olen seksikäs. Jos joku minua kadehtii, niin ei haittaa.

• Anonyymi

Kadehtiiko joku sinua ?

• En, eikä se haittaa. Oon mikä oon, ja se on sen häpee jos en omana itsenäni jollekin kelpaa.

• Anonyymi

En luule vaan tiedän etten ole.

• Anonyymi

Kyllä olen mutta minun vikani on että olen köyhä

• Eräs nainen ei ollut erityisen kaunis kasvoiltaan, mutta kun hän osui saunaan minun ja vaimoni kanssa, sain suorastaan hämmästyä, millainen kaunotar hän oli. Ja hänen kauneimpansa oli aivan erityiskaunis.

• Anonyymi

Voi yrjö 🤮🤮🤮

• Anonyymi
    • Seksikäs kuin sementtisäkki!

• Anonyymi

Laita parempi kysymys naisille: Luuletko olevasi innokas?

• Anonyymi

Ovakhonan ripesni varmas nyt seksikkäät jotta voin aina valehdella tuomareille oikeudeidenkäynneissä valehtelemalla ja ihastuttamalla heitä?

• Anonyymi

Olen seksikkäämpi ja potenaalisempis seksikssäkin kuin joku Harkki-Narkki ohjelmasta Selviytyjä, mutta joo seksiä riittää ei olla luusereita kuin koneistaja
      :D

• Anonyymi

Jos et koe olevasi seksikäs niin koetko sitten olevasi vihamielinen?

• Anonyymi

Miksi en kokisi kun olen.

• Anonyymi

En todellakaan koe enkä ole. Nelikymppinen elämään jo vähän kyllästynyt setämies ei ole ihan kuuminta hottia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe