Laatunaiset ei mitään

Anonyymi

pleikkaa ja pelejä pelaile. Todella lapsellista shittiä.

99

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ne pelaa ja kiva kun niistä saa pelikaverin ja vastuksen niin ei mies tarvi kuin sen oman naisen joka on miehen paras kaveri ja ainoa ystävä tosi ystävä jonka kanssa voi tehdä kaikkea

• Anonyymi

Sitten ovat sopivat ja lapsekkaat, kenties hivenen typerät, mutta oikein, keskenään nämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ovat sopivat ja lapsekkaat, kenties hivenen typerät, mutta oikein, keskenään nämä.

Mitä typerää siinä on jos mies ja nainen ovat parhaat kaverit ystävät ja rakastavaiset tai typerää ja lapsellista jos mies ja nainen pelaa kahdestaan tennistä golffia pleikkaria vaaka mamboa tai pelikorteilla pelaa niin mitä yhdessä haluavatkaan tehdä

• Anonyymi

Ei kuule vois vähempää kiinnostaa sellasen mielipiteet, joka ei itekään pelaa. Sellasta en huolis.

• Anonyymi

Ladylike tyypit ei pelaajia katselekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ladylike tyypit ei pelaajia katselekaan.

Jos joku tahtoo olla ladylike, niin siitä vaan. Itse elän elämäni mielummin niin, että mulla on mukavaa siinä eläessäni. Toivottavasti myös ladylikella on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tahtoo olla ladylike, niin siitä vaan. Itse elän elämäni mielummin niin, että mulla on mukavaa siinä eläessäni. Toivottavasti myös ladylikella on.

Pelit eivät kuulu täyteen elämään vaan ihmiset ja tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja mähän olen nainen ja vieläpä hetero, eli mua ei todella tarvitsekaan katella. Kiitos nyt kuitenki 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli suomeksi: Ajattelet vain omaa napaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli suomeksi: Ajattelet vain omaa napaasi.

Moni mut tunteva vois olla asiasta varsinneri mieltä, mutta saat toki ajatella kuten haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelit eivät kuulu täyteen elämään vaan ihmiset ja tunteet.

Sulle noi ehkä sulkee pois toisensa, mutta ei niiden lainkaan tarvii sitä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni mut tunteva vois olla asiasta varsinneri mieltä, mutta saat toki ajatella kuten haluat.

Keskity pleikkaasi ja tasoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle noi ehkä sulkee pois toisensa, mutta ei niiden lainkaan tarvii sitä tehdä.

Olet tiesi valinnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity pleikkaasi ja tasoosi.

Eri peleissä on eri tasoja. Jos reaalielämässä puhut, niin menee heittämällä susta ohi ja sen voin taata 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tiesi valinnut.

Juu, kyllä ehdottomasti olen. En taatusti luopuis esim. unelmatyöstäni vaan kun joku muu on "ladylike". Siihen tarvisin näköjään ensiksi jonku v.mäisyys siirteen, joten jätän väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri peleissä on eri tasoja. Jos reaalielämässä puhut, niin menee heittämällä susta ohi ja sen voin taata 😅

Kuten sanoin, palaa rauhassa nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä siltä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, palaa rauhassa nainen.

Mihin tässä nyt pitäis palata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä siltä :)

Siihen nyt ei näköjään paljoa tarvita ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen nyt ei näköjään paljoa tarvita ☺

No ei, sinä ja pelit, taso on siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, sinä ja pelit, taso on siinä.

Ja sä olet siitä vielä alaspäin. Ei käy kateeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä olet siitä vielä alaspäin. Ei käy kateeksi.

Tunnut olevan tuttu inttäjä. Nyt vielä pelimaanikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnut olevan tuttu inttäjä. Nyt vielä pelimaanikko.

M.O.T.

ja teitkin sen mun puolestani. Kiitos ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M.O.T.

ja teitkin sen mun puolestani. Kiitos ☺

Sulla ottaa vaan hermoon kihise tyttö kihise. :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ottaa vaan hermoon kihise tyttö kihise. :D :D

Joudut yrittään aika paljon kovempaa, ennenku mulla hermo menee. Ei lapsille kato kannata hermostua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudut yrittään aika paljon kovempaa, ennenku mulla hermo menee. Ei lapsille kato kannata hermostua.

Intä vaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intä vaan :D

Mun näkökulmasta sä olet se, joka inttää. Ole hyvä ja jatka vaan, jos siitä tulee hyvä olo. Ei sille mitään mahda, jos alkaa noin kovasti harmittaa.

• Anonyymi

Se olisi kivaa, jos voisi pelata kumppanin kanssa.

• Anonyymi

Haluatko ihan kivan näköisen, hyvätuloisen ja hiljaisen miehen, joka pelaa pleikkaa? Mulla olis täällä. Tuu hakee pois. :)

Tautava sälli valehtelematta kaikessa, mutta laiska. Ja kova kontrolloimaan, kun sille päälle rupee. Itsepäinen. Pää ei käänny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko ihan kivan näköisen, hyvätuloisen ja hiljaisen miehen, joka pelaa pleikkaa? Mulla olis täällä. Tuu hakee pois. :)

Tautava sälli valehtelematta kaikessa, mutta laiska. Ja kova kontrolloimaan, kun sille päälle rupee. Itsepäinen. Pää ei käänny.

Taino täähän on sen talo. Mä voin tehä tilaa, tässä olis rempattu iso talokin. 😂

Mä oon nääs vähän kyllästynyt häneen.

• Anonyymi

Etpä tajua, mitä toivot. En ottaisi ikinä miestä, joka pelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tajua, mitä toivot. En ottaisi ikinä miestä, joka pelaa.

Heh. Ei kuule tule toistumaan. 😛

• Anonyymi

Jos nainen ei hyväksy miehen pleikkarin pelaamista niin nainen saa mennä.

• Anonyymi

Ei hyväksy. Ciao!

• Anonyymi

Aikuinen mies ei skeittaa eikä pleikkaa.

• Anonyymi

Eikä nainen...

• Anonyymi

85% Suomen aikuisväestöstä pelaa vähintään satunnaisen säännöllisesti. Pelaajia on lähes yhtä paljon miehissä kuin naisissa, miehet 52 ja naiset 48 prosenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

85% Suomen aikuisväestöstä pelaa vähintään satunnaisen säännöllisesti. Pelaajia on lähes yhtä paljon miehissä kuin naisissa, miehet 52 ja naiset 48 prosenttia.

Ei pelaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelaa :D

Kyllä vaan pelaa. Uusimmissa tilastoissa varmasti jo isompi luku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan pelaa. Uusimmissa tilastoissa varmasti jo isompi luku.

Unissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissasi.

Ihan todellisen maailman tilastoissa. Sä saat nähdä ihan mitä unia tahdot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissasi.

"Pelaajabarometrin mukaan 98,5 prosenttia suomalaisista pelaa ainakin jotakin. Aktiivisia, vähintään kerran kuussa pelaavia on 88 prosenttia väestöstä."

^^tuossa puhutaan digitaalisista peleistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pelaajabarometrin mukaan 98,5 prosenttia suomalaisista pelaa ainakin jotakin. Aktiivisia, vähintään kerran kuussa pelaavia on 88 prosenttia väestöstä."

^^tuossa puhutaan digitaalisista peleistä.

Se on tosin kyllä ihan totta, että tuossa on mukana paljon sellasia, jotka eivät tiedosta pelaavansa. Esim. iso osa naisista väittää, etteivät he koskaan pelaa mitään, kunnes sitten ruvetaan selvittämään, että mitä sillä puhelimella tosiasiallisesti tulee tehtyä.

"Digitaalisia pelejä pelaa aktiivisesti 52,5 prosenttia ja satunnaisesti 77% suomalaisista."

Tämä siis sitä porukkaa joka ihan aidosti "myöntää" pelaavansa.

• Anonyymi

Mitä on laatunaisen määritelmä, tietystikin sellainen joka tienaa vähintään yhden miljardi euroa puhdasta rahaa kuukausittain ja antaa itsellesi vapaaseen käytöön miljoonan euron "viikkorahan", se on laatunaisen määritelmä.

• Anonyymi

Ihanaa, en ole koskaan halunnutkaan olla laatunainen, ainakaan siinä mielessä kuin miehet sen ajattelevat. Se olisi loukkaus.

• Anonyymi

Ennen en pelannut muttakun tapasin mieheni niin aloin pelaamaan myös.

• Jokainen käyttää oman vapaa-aikansa kuten haluaa. Yksi tykkää pelata pelejä, toinen tykkää sisustaa, kolmas rassata autoja, neljäs käydä punttisalilla. Jokainen tekee sitä mistä tykkää, eikä muiden tulisi sanella mitä saa tehdä ja mitä ei.

Mulle pelaaminen on lähinnä ajankulua kun pakosti joudun istumaan neljän seinän sisällä kaiket päivät, ja toisena tehtävänä viedä ajatukset muualle itse kivusta, kun hermokivut on täysillä päällä. Myös tämä toteutuu pelatessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä en jaksaisi pelaavaa miestä. Sellaista joka olisi "kadonnut" pelien maailmaan ja olisi paljon enemmän siellä kuin tässä todellisuudessa. Siihen saa menemään uskomattoman paljon aikaa, jotkut pelaavat jopa ison osan elämästään. En kestäisi sellaista miestä

• Anonyymi

Ajattele positiivisesti, kaikki se peliin käytetty aika voisi kulua kännätessä räkälässä tai vieraissa juosten. Ja saat olla rauhassa, kun pelit vie kaiken huomion. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele positiivisesti, kaikki se peliin käytetty aika voisi kulua kännätessä räkälässä tai vieraissa juosten. Ja saat olla rauhassa, kun pelit vie kaiken huomion. 😅

Varjopuoli taas, et saa huomiota silloinkaan kun kaipaat sitä, koska peli on kesken. Koti voi olla rempallaan, kirves halkopinossa tammikuusta jouluun, koska peli on kesken. Lapset huutaa leipää, koska peli on kesken.

Voi tulla aamu ja töihin lähdetään nukkumatta, koska peli oli kesken. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just meinasin kysyä, että mitäs se tässä todellisuudessa oleminen sitten vois olla? Onko se ryppäämistä ja rälläämistä, neuroottista töidentekoa, jatkuvaa koneiden rassaamista, muiden naisten perässä juoksemista, tmv. Se kun voi olla niin paljon muutaki ku harmonista parisuhdearkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just meinasin kysyä, että mitäs se tässä todellisuudessa oleminen sitten vois olla? Onko se ryppäämistä ja rälläämistä, neuroottista töidentekoa, jatkuvaa koneiden rassaamista, muiden naisten perässä juoksemista, tmv. Se kun voi olla niin paljon muutaki ku harmonista parisuhdearkea.

No se vois toki olla jotain muuta, kun pelaamista. Mielikuvitus rajana.

Ehkä jos itse miettisin kumppanina, niin se voisi olla yhdessä harrastamista, edes joskus jotain.

Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne.

Jotain muuta kun pelaamista. Toistensa näkemistä ja huomioimista.

Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista.

• Anonyymi

Oikein. Täysin samaa mieltä tästä. Enkä pelaisi itsekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jos itse miettisin kumppanina, niin se voisi olla yhdessä harrastamista, edes joskus jotain.

Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne.

Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista.

Voi olla vaikka pusuhippaa, sekin on kivaa. 😚

Ihan sama kunhan kumppanista ei tunnu, et hän on ylimääräinen omassa psrisuhteessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää molemmat. Normaaleilla ihmisillä vie työ ajan ja vapaa-aikana tarvii raitista ilmaa ja tietenkin parisuhteessa aikaa toiselle osapuolellekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varjopuoli taas, et saa huomiota silloinkaan kun kaipaat sitä, koska peli on kesken. Koti voi olla rempallaan, kirves halkopinossa tammikuusta jouluun, koska peli on kesken. Lapset huutaa leipää, koska peli on kesken.

Voi tulla aamu ja töihin lähdetään nukkumatta, koska peli oli kesken. 😂

No tuo just menee sairaan puolelle. Se on peliriippuvuus jo sitten :(( kaikki kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tätä! Järkevät tajuavat sen. Ei koneelle voi kadota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tiivistit mitä se pitäisi olla. Ja jos ei koko aikaa kumppanin kanssa niin kyllä niitä muitakin rentouttavia aktiviteetteja löytyy kasa päin ohi pelaamisen.

Ja joo. Olisko myös pelkkä pysähtyminen ja oleminen jotain. Kuuntelu ja havainnointi mitä kotona tapahtuu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla vaikka pusuhippaa, sekin on kivaa. 😚

Ihan sama kunhan kumppanista ei tunnu, et hän on ylimääräinen omassa psrisuhteessaan.

Pelit syrjäyttää rakkaimmat tehokkaasti. Niin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuh, ikävä kyllä jos ne vie mukanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tiivistit mitä se pitäisi olla. Ja jos ei koko aikaa kumppanin kanssa niin kyllä niitä muitakin rentouttavia aktiviteetteja löytyy kasa päin ohi pelaamisen.

Ja joo. Olisko myös pelkkä pysähtyminen ja oleminen jotain. Kuuntelu ja havainnointi mitä kotona tapahtuu :)

Niinno, kaikessa voi vetää överiksi. Voi roikkua liikaa toisessa kiinni ja tukehduttaa sillä toista, voi olla liikaa etäällä ja jättää toisen yksin, voi keskittyä liikaa johonkin syrjäyttäen jotain muuta oleellista. Se balanse olis kiva.

Ymmärrän, että omaakin aikaa tarvitaan. Se on ok, minäkin tarvin tai sekoan.

Olis se pysähtyminenkin jotain joo. Mut kun tuntuu pakenemiselle. Harmillista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää molemmat. Normaaleilla ihmisillä vie työ ajan ja vapaa-aikana tarvii raitista ilmaa ja tietenkin parisuhteessa aikaa toiselle osapuolellekin.

Yym. No minustakin kävelylenkki ulkona kullan kanssa ja perheen kanssa olis kivempi, kun pelikoneen pauhu ja hiostava nahkasohva, mutta kukin tietysti kokee miten kokee. Ei voi pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yym. No minustakin kävelylenkki ulkona kullan kanssa ja perheen kanssa olis kivempi, kun pelikoneen pauhu ja hiostava nahkasohva, mutta kukin tietysti kokee miten kokee. Ei voi pakottaa.

👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se voi olla hyvin paljon muutakin. Myös kaikki nuo kertomasi onnistuvat mainiosti myös valtaosalta pelaaviltakin ihmisiltä.

Olen vaan niin monta kertaa huomannut miten monet (yleensä naiset) kuvittelevat, että se yhteiselo olis just tollasta kuvailemaasi. Harvoin se kuitenkaan sitä on, vaikka kukaan ei pelaisi yhden yhtään peliä. Arki on arkea jokaisen ihmisen kanssa ja se kannattaa yrittää sisäistää. Muutoin saa olla jatkuvasti vaihtamassa miestä, milloin minkäkin syyn takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se voi olla hyvin paljon muutakin. Myös kaikki nuo kertomasi onnistuvat mainiosti myös valtaosalta pelaaviltakin ihmisiltä.

Olen vaan niin monta kertaa huomannut miten monet (yleensä naiset) kuvittelevat, että se yhteiselo olis just tollasta kuvailemaasi. Harvoin se kuitenkaan sitä on, vaikka kukaan ei pelaisi yhden yhtään peliä. Arki on arkea jokaisen ihmisen kanssa ja se kannattaa yrittää sisäistää. Muutoin saa olla jatkuvasti vaihtamassa miestä, milloin minkäkin syyn takia.

Totta! Oma aika, omat harrastukset, puolison kokema ulkopuolisuuden tunne, siinähän ne ovat ne kaikkien liittojen suurimmat kipupisteet. Mihinkään noista ei tarvita pelaamista, vaan niitä on myös valtaosassa liitoista, joissa kukaan ei pelaa lainkaan.

"Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne." En todellakaan yritä mollata mitenkään, mutta kuka ihan aidosti tekisi jatkuvasti tuollaista? Tunteeko joku edes yhden ainoan miehen, jonka kanssa elämä olisi tuota? "Toistensa näkemistä ja huomioimista", "Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista", juu toki ja saahan sitä odottaa ihan mitä vaan. Jokainen, joka on joskus ollut pidemmässä parisuhteessa, tietää tuon olevan aika unelmahöttöä. En edelleenkään halua loukata. Realismi vaan on hyvin kaukana tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka tässä puhui mitään miehen vaihtamisesta ylipäänsä tai pelaamisen takia? :)

En minä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Oma aika, omat harrastukset, puolison kokema ulkopuolisuuden tunne, siinähän ne ovat ne kaikkien liittojen suurimmat kipupisteet. Mihinkään noista ei tarvita pelaamista, vaan niitä on myös valtaosassa liitoista, joissa kukaan ei pelaa lainkaan.

"Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne." En todellakaan yritä mollata mitenkään, mutta kuka ihan aidosti tekisi jatkuvasti tuollaista? Tunteeko joku edes yhden ainoan miehen, jonka kanssa elämä olisi tuota? "Toistensa näkemistä ja huomioimista", "Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista", juu toki ja saahan sitä odottaa ihan mitä vaan. Jokainen, joka on joskus ollut pidemmässä parisuhteessa, tietää tuon olevan aika unelmahöttöä. En edelleenkään halua loukata. Realismi vaan on hyvin kaukana tuosta.

Ei se mitään unelmahöttöä ole. Tuossa näkee jatkuvasti perheitä yhdessä ulkoilemassa. Touhuumassa.

Tupauunot vaan ei ole tottuneet siihen, että 4 seinän sisältäkin voi poistua muuallekin kun töihin tai kauppaan.

:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma kun mun kanssa parisuhde olisi tuota, mutta muut ei muka pysty siihen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin, unohdin etten ole syntyjään mies. Uups. :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään unelmahöttöä ole. Tuossa näkee jatkuvasti perheitä yhdessä ulkoilemassa. Touhuumassa.

Tupauunot vaan ei ole tottuneet siihen, että 4 seinän sisältäkin voi poistua muuallekin kun töihin tai kauppaan.

:)

Se, että tuolla näkee jatkuvasti perheitä ulkoilemassa ei tarkota sitä, että perheet ulkoilisivat jatkuvasti. Huomaatko eron näiden kahden välillä, vai kuinka syvälle olet tuohon höttöön vajonnut? Ihmisten arjensietokyky on nykyään ihan järkyttävän matala. Elämän pitäis olla höttöä ja huomiointia 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli parisuhde sun kanssa olis jatkuva läheisriippuvaista yhdessä "puuhastelua" ilman, että sulta saa sekuntiakaan rauhaa. Jatkuvaa viihdyttämistä ja kyhnäämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli parisuhde sun kanssa olis jatkuva läheisriippuvaista yhdessä "puuhastelua" ilman, että sulta saa sekuntiakaan rauhaa. Jatkuvaa viihdyttämistä ja kyhnäämistä.

Näppärästi sivuutit tämän kokonaan tekstiäni kopioidessa.. Tahallisesti? :)

"Ehkä jos itse miettisin kumppanina, niin se voisi olla yhdessä harrastamista, edes joskus jotain."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että tuolla näkee jatkuvasti perheitä ulkoilemassa ei tarkota sitä, että perheet ulkoilisivat jatkuvasti. Huomaatko eron näiden kahden välillä, vai kuinka syvälle olet tuohon höttöön vajonnut? Ihmisten arjensietokyky on nykyään ihan järkyttävän matala. Elämän pitäis olla höttöä ja huomiointia 24/7.

Kyllä se tarkoittaa, kotikadulla tulee tuttuja perheitä jatkuvasti vastaan perheinä. Päivittäin. Sinulle se voi olla höttöä, se ei kuitenkaan tarkoita että se höttöä on. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät näköjään ajatella ääripää ajattelua. Ja tulkitset toisen sanat joko tai. Jos jotain toinen toivoo, sinusta se pitäisi olla jatkuvaa viihdyttämistä. Etkö sinäkään tajua mitään yhdessä olemisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivuutitko tämänkin tahallasi vai etkö ymmärrä lukemaasi ja viestipuuta?

"Niinno, kaikessa voi vetää överiksi. Voi roikkua liikaa toisessa kiinni ja tukehduttaa sillä toista, voi olla liikaa etäällä ja jättää toisen yksin, voi keskittyä liikaa johonkin syrjäyttäen jotain muuta oleellista. Se balanse olis kiva."

Silti höpötät läheisriippuvuudesta, miksi? Kiusallasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tarkoittaa, kotikadulla tulee tuttuja perheitä jatkuvasti vastaan perheinä. Päivittäin. Sinulle se voi olla höttöä, se ei kuitenkaan tarkoita että se höttöä on. :)

Kyllä, aika moni perhe liikkuu päivittäin johonkin, myös ulkotiloissa. Siitä sinulla ei kuitenkaan ole minkään valtakunnan käsitystä mihin se ovat menossa. Sinä vain kuvittelet tietäväsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät näköjään ajatella ääripää ajattelua. Ja tulkitset toisen sanat joko tai. Jos jotain toinen toivoo, sinusta se pitäisi olla jatkuvaa viihdyttämistä. Etkö sinäkään tajua mitään yhdessä olemisesta?

Ei minun sitä tarvitse kuvitella. "Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne." Tuossahan se lukee mitä arjen pitäisi jatkuvasti olla. Kovasti viihdykepainotteiseltahan tuo näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun sitä tarvitse kuvitella. "Se voisi olla yhdessä ajan viettämistä, jutellen, puuhaten kotiaskareita, käyden jossain elokuvissa, konserteissa, syömässä, pyöräilemässä, saaristoretkellä, ulkomailla, kaupungilla tai vaikka kainalossa makoilua ja tähtitaivaalle katselu jne." Tuossahan se lukee mitä arjen pitäisi jatkuvasti olla. Kovasti viihdykepainotteiseltahan tuo näyttää.

Näinpä! Siinä palstapojat ovat ihan oikeassa, että hyvin monelle naiselle mies tuntuu olevan joku oma henkilökohtainen viihdekeskus. Ei yksilö, jolla olisi omakin elämä, vaan naisen viihdykkeeksi tarkoitettu olento. Tästä havainnosta pisteet palstapojille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä lukee vaihtoehtoja mitä siinä voisi pelaamisen sijasta olla. Edes joskus. :)

Mikä on noin vaikeaa sisäistää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaten keskustelupalstat, sosiaalinen media ja se luuri ylipäänsä. Valtaosalla naisista on puhelin juurtunut käteen kiinni. Niitä "kivoja juttuja perheen kesken" ei voi harrastaa ilman, että ne pitää jakaa koko maailmalle. Puhemen tuijottelu on ihan ok, silloin kun nainen sitä haluaa, mutta mies ei voi vaikkapa pelata sitä samaa aikaa. Sellainen mies olisi "peliriippuvainen"'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä! Siinä palstapojat ovat ihan oikeassa, että hyvin monelle naiselle mies tuntuu olevan joku oma henkilökohtainen viihdekeskus. Ei yksilö, jolla olisi omakin elämä, vaan naisen viihdykkeeksi tarkoitettu olento. Tästä havainnosta pisteet palstapojille.

Yym, kumma kun naiset kykenee tuohon mutta miehet ei. Huomioimaan toista ja tekemään yhdessä kivoja juttuja. Säälipisteet siitä pojille. Yksi hyvä syy taas lisää katsella naista kumppaniksi, kun miehistä ei ole toimiviin ja mielekkäisiin parisuhteisiin.

:P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, aika moni perhe liikkuu päivittäin johonkin, myös ulkotiloissa. Siitä sinulla ei kuitenkaan ole minkään valtakunnan käsitystä mihin se ovat menossa. Sinä vain kuvittelet tietäväsi.

Tietysti on käditystä, kun tunnen kotikadun perheet. Lapseni kautta. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä lukee vaihtoehtoja mitä siinä voisi pelaamisen sijasta olla. Edes joskus. :)

Mikä on noin vaikeaa sisäistää?

"Toistensa näkemistä ja huomioimista."

"Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista."

Parisuhde toimii kaksisuuntaisesti. Siinä ei pidemmän päälle voi vain vaatia itselleen, koska minä nyt satun haluamaan. Sekin kannattaa tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yym, kumma kun naiset kykenee tuohon mutta miehet ei. Huomioimaan toista ja tekemään yhdessä kivoja juttuja. Säälipisteet siitä pojille. Yksi hyvä syy taas lisää katsella naista kumppaniksi, kun miehistä ei ole toimiviin ja mielekkäisiin parisuhteisiin.

:P

Tämä nainen tunnistaa tuon palstapoikien valituksenaiheen erittäin hyvin. Totta se on. Jostain syystä moni nainen etsii itselleen viihdekeskusta, ei kumppania. Toki sitä tekee jokunen mieskin. On niitä sellasia miehiäkin, jotka roikkuvat kiinni kuin iilimadot. Eikö teidän tuon tyyppisten kannattaisi pariutua keskenänne? Vai meneekö jatkuvaa viihdytystä vaativalta sitten kuitenkin itseltäänkin hermo toisen samanmoisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on käditystä, kun tunnen kotikadun perheet. Lapseni kautta. :)

Juu ja kukaanhan ei koskaan pidä kulissia yllä ulospäin. Juu, ei tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kukaanhan ei koskaan pidä kulissia yllä ulospäin. Juu, ei tietenkään.

No mitä kulissia vaaditaan, jos iskä vetää muksua perässä pulkalla ja äiti työntää toista rattaissa? :)

Tai pyöräillään täällä landella, missä ei ole kauppoja tms. mihin mennä kulissin vuoksi hengaamaan.

Autuaan pihalla säkin näytät olevan ns. normaalista perhe-elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nainen tunnistaa tuon palstapoikien valituksenaiheen erittäin hyvin. Totta se on. Jostain syystä moni nainen etsii itselleen viihdekeskusta, ei kumppania. Toki sitä tekee jokunen mieskin. On niitä sellasia miehiäkin, jotka roikkuvat kiinni kuin iilimadot. Eikö teidän tuon tyyppisten kannattaisi pariutua keskenänne? Vai meneekö jatkuvaa viihdytystä vaativalta sitten kuitenkin itseltäänkin hermo toisen samanmoisen kanssa?

Viihdytystä? Niin että sulle olis okei puoliso joka elää omaa elämää sohvalla ja muu perhe elää omaansa millon missäkin? :)

Okei. Oot sitten erikoinen. Hatun nosto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toistensa näkemistä ja huomioimista."

"Mä odotan, että parisuhde tarkoittaa omasta kumppanista kiinnostumista ja häneen myöskin panostamista."

Parisuhde toimii kaksisuuntaisesti. Siinä ei pidemmän päälle voi vain vaatia itselleen, koska minä nyt satun haluamaan. Sekin kannattaa tajuta.

Kyllä voi vaatia.

• Anonyymi

Tää pelaa mitä nopsempaa vaan painaa.

• Anonyymi

Laatumiehet ei missää räkälöissä pyöri

• Hupaisaa, kunka helposti toksinen trolli saa otteen ja vetää jänkkävajakkiuden pohjattomaan suohon. Käy aivan samoin kuin Disselle. ; )

• Anonyymi

Täh? Mikä rokkari trolli?

• No laatunainen tekee mitä tykkää ja siitä vielä pitää. 😃

Minusta parasta ihmisessä on intohimo johonkin. Vähän kaikkeen mistä pitää. Tekee sitä mitä haluaa sillä hetkellä ja tekee sitä intohimoisesti. Tietenkin parempi jos on useampi mielenkiinnon kohde.

Itse en pleikkareista ja tietokonepeleistä perusta, mutta eipähän se haittaa, jos toinen niistä pitäisi ja välillä pelaisi. Voisin lukea kirjaa ja katsoa välillä toisen eläytymistä pelimaailmaan. Itsekin olen varmaan huvittavan näköinen, kun eläydyn johonkin lätkä-, tai säbämatsin katseluun. 😄

Eläytyminen ja intohimo on lumoavan kaunista katseltavaa. Edellinen naisystävä eläytyi laittaessaan ruokaa työkseen. Hän oli ihan omassa maailmassaan ja kun maistoi ruokaansa, hän otti sellaisen Tiina Lillak-maisen lähtöasennon ja mieli teki työtä makuärsykkeen kanssa... ”lisää suolaa!” Hän saattoi sanoa ja singahti lisäämään sitä. 😃

• Anonyymi

Joo laatunaisen tunnistaa siitä jo heti seurustelukumppanina että hän antaa käteisenä suuria "viikkorahoja" jotka saa itse käyttää miten haluaa vähintäänkin 120000euroa pitää saada viikkorahaa omaan käyttöön verovapaasti.

Joka noin tekee on laatunainen ja hyvä seurustelukumppani.

• Anonyymi

Totta.niin totta.

• Anonyymi

Onpa joku tehnyt hyvän aloituksen.

• Anonyymi

Melko säälittäviä aloituksia palstalla nykyään. Koko ajan "mitä nainen ei saa olla"... Joidenkin miesten ongelmana näyttäis olevan se, että keskittyvät niihiin "vääriin" naisiin ajatuksissaan. No takuulla menee se oikeanlainen ohi tuolla konstilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko säälittäviä aloituksia palstalla nykyään. Koko ajan "mitä nainen ei saa olla"... Joidenkin miesten ongelmana näyttäis olevan se, että keskittyvät niihiin "vääriin" naisiin ajatuksissaan. No takuulla menee se oikeanlainen ohi tuolla konstilla.

Ja kaikista surullisinta on sellainen elämä jossa keskitytään vit tuilemaan muille palstoilla.. kun senkin energian vois keskittää ihannekumppanin löytämiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe