Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Ravintoloissa käynti
Kuinka usein käyt ulkona syömässä, tavallaan itseä palkitsemassa? Minkälaisissa paikoissa käyt. Laatu rafloissa vai menn6122Millä röökistä eroon
Mä pääsin jo mutta puhun kaverin toimesta.. Saako e röökiä ja nikotiininesteitä vielä? Entä nikotiinipussit, onko niist1122Köyhän on pakko yrittää - säästö vinkkejä?
Esim jouluksi. Mun vinkki on tässä. Joulu suklaat maksaa helposti 10 - 15 euroa per kilo. Markettien irtomyynnidsä kar2116Liiterin vaihtuvat tuotteet
Mistä johtuu että Lidlillä on on ja off tuotteita? Eli ovat myynnissä. Sitten taas pari kuukautta poissa ja tulevat jälk1115Ministerien arvosanat - Kanki Kaikkonen voittoon
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009285234.html Sannakin sai yllättävän hyvän arvosanan kun ottaa huomioon Suomen h4111Odotatko JO jalkapallon MM kisoja?!
Kaksi viikkoa ja sit se herkku alkaa!! Pitää unohtaa politiikka ja keskittyä jalkapalloon. Toki nää ois voitu järjestää39110Oikea loisteputki
Malli S 11 W 27. Liikkeistä löytyy S 11 W 827. Onko kyse samasta lampusta? Käykö tuo S 11 W 827?13110- 0108
Metsureiden liigan finaali..
Pool - Real. Piti alkaa tasan 22. Poolin fanit jotain säätävät. 😆 En oo Pool fani mutta tässö heitä kannatan. Hieno ka0108Hyvin kauhea lääkäri - mikä avuksi
Ylilääkärin runkkari ei suostu kirjoittamaan Oxamin 15 mg reseptiä. Edes pientä sellaista. Rauhoittava sieltä miedommas2108Konkurssi aalto tullee
Jos oon ymmärtänyt oikein niin uhkaa kymmeniä tuhansia yrityksiä. Jos tuo määrä menee konkkaan niin se on valtavan huo30107- 10106
Tekeekö tämmöisellä mitään
https://hobbyhall.fi/fi/kodinkoneet-ja-kodinelektroniikka/keittion-pienkoneet/sahkogrillit/ecg-ecgs1070-voileipapanini-g4106Infernaalinen polvikipu läheisellä
Voltarenit tuskin auttaa. Onko muita hoitomuotoja kuin leikkaus? Joku pistos?2101Italia - Englanti klo 22 TV 2
EM Studio alkaa jo klo 20. Kaikki heterot ja muijatkin Teeveen ääreen.. Kumpi vie ja miksi? Mä veikkaan että Englanti44100Maailma ei unohda
Vaikka putinin runkku voittaa sodan niin maailma ei saa unohtaa! Pakotteita, naton laajentumista ja kaiken poliittisen1299Reilu tunti ja a 350 ilmojen teille
Tadaa, Timmy lähtee valloittamaan Pattayan. Laittakaa konkarit vinkkejä että mitä kaikkea kandee touhuta.. Kiitos!2199Let the song contest begin :)
Euroviisut alkoi. Jos katsot niin oletko hetero gay vai bi? Mä oon hetsku ja joka vuosi katson. Miten käy Rasmukselle?894Game seven - koutsin heaven
Niin sanotaan nhl jne playoffeista. MM kisoissa se on tää game eight. Kannustetaan leijonat (murska) voittoon..094Hedelmien ostaminen monesti lottoa
Moni kakku päältä kaunis, mutta vasta syötäessä tietää. Että mikä on mitäkin. Tähän sopii lukuisat hedelmät mutta nost692