Ravintoloissa käynti

Kuinka usein käyt ulkona syömässä, tavallaan itseä palkitsemassa? Minkälaisissa paikoissa käyt. Laatu rafloissa vai mennäänkö pizza kebab burger linjalla? Mikä on ravintolassa lempi ruokasi jonka olet syönyt useaan otteeseen, kuten esim klassikko pippuripihvi?

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koskaan ellei ole pakko, palkitsen itseni kotiruualla, tietää mitä syö ja eineksetkin turvallisempia.

      • Kyllä. Mut on se kiva mennä välillä valmiiseen pöytään. Ja monesti oppii uutta omaa ruuan laittoa ajatellen?


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kyllä. Mut on se kiva mennä välillä valmiiseen pöytään. Ja monesti oppii uutta omaa ruuan laittoa ajatellen?

        Eihän sitä näe miten tekevät ja mistä aineksista, voisi jäädä syömättä. Valmiiseen pöytään meno tietysti mukavaa jos ruoka hyvää, mutta iso vaiva lähteä ulos, menee vaan enemmän aikaa. Kummasti lihoo porukka kun syövät grillillä tai ravintoloissa.

        Kun katsoo noita raviontolaohjelmia tai lukee lehdistä niin ei paljon houkuttele, ruokaan sylkeminen yksi pienimpiä piloja, pilaantuneet raaka-aineet, valtavasti rasvaa, huono hygienia... Toki tekevät jossain hyvääkin ruokaa kohtuuhintaan.


      • Anonyymi

        Pahoittelut aloittajalle, meni sivuraiteille. Kertokaa toki omista tavoistanne.

        Nuorempana kun vielä kävin grillillä, palkitisin itseni ennen tilipäivää ostamalla kokolihahampurilaisen jos en ollut tuhlannut liikaa. Juodessa tullut myös joskus syötyä jos ylimääräistä rahaa, terassit, ravintolalaivat jne houkuttelee enemmän kuin ravintolat, sisätiloissa lähinnä pizzaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut aloittajalle, meni sivuraiteille. Kertokaa toki omista tavoistanne.

        Nuorempana kun vielä kävin grillillä, palkitisin itseni ennen tilipäivää ostamalla kokolihahampurilaisen jos en ollut tuhlannut liikaa. Juodessa tullut myös joskus syötyä jos ylimääräistä rahaa, terassit, ravintolalaivat jne houkuttelee enemmän kuin ravintolat, sisätiloissa lähinnä pizzaa.

        Mä oon elämässäni istunut todella paljon valmiissa pöydässä. Mutta sittemmin oppinut laittamaan ruokaa itse. Semmoista keski tasoa olen. Nykyään tulee harvemmin ulkona käytyä. Tosin eilen meni kinkku aurajuusto ananas pizza. Mut lähtökohtaisesti tulee harvemmin käytyä.. Enkä oo jäänyt mitään paitsi, omasta mielestäni.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mä oon elämässäni istunut todella paljon valmiissa pöydässä. Mutta sittemmin oppinut laittamaan ruokaa itse. Semmoista keski tasoa olen. Nykyään tulee harvemmin ulkona käytyä. Tosin eilen meni kinkku aurajuusto ananas pizza. Mut lähtökohtaisesti tulee harvemmin käytyä.. Enkä oo jäänyt mitään paitsi, omasta mielestäni.

        Jos tuo tutkimus pitää paikkansa niin ei grilliruoassa menetä muuta kuin terveytensä.

        "Esimerkiksi yksi 85 gramman kanansiipi lyhensi tervettä elämää 3,3 minuuttia, lihahodari jopa 36 minuuttia. Suolapähkinät, paistettu lohi ja riisi pavuilla sen sijaan lisäsivät tervettä elämää 10–15 minuuttilla. Maapähkinävoi-hilloleipä toi lisäterveyttä 33 minuuttia, pähkinäannos 26 minuuttia."
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yksi-hot-dog-vie-36-minuuttia-elamastasi-tasta-terveystutkimuksessa-on-oikesti-kyse/8219414

        Ihmetyttää silti että suolainen ja makea lisäisi terveyttä, pelkät pähkinät vähemmän kuin sokerilla makeutettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe