Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipaleet ovat oikein herkullisia. Mitenköhän nää kinkku viipaleet?
Sinkulle kinkku
7
129
Vastaukset
Tästä kinkusta arvionne.
https://snellman.fi/fi/tuotteet/leikkeleet/superior/superior-joulukinkku/- Anonyymi
Osta pikkukinku. Kuka sitä kokonaista nykyään ostaa se on 12 kg se perinteinen.
Pitää funtsia. Ei nuo Snellin viipaletkaan välttämättä huonoja ole. 400 tai 500 g pakkaus, riittää mulle vallan mainiosti. Jonkun 7 ekua. Mä oon laatikko miehiä enemmän. Laittakaa hyvät ihmiset porkkanalaatikon joukkoon voita tai voisulaa. Aivan erilainen maku ja siis positiivisessa mielessä. 😃
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Pitää funtsia. Ei nuo Snellin viipaletkaan välttämättä huonoja ole. 400 tai 500 g pakkaus, riittää mulle vallan mainiosti. Jonkun 7 ekua. Mä oon laatikko miehiä enemmän. Laittakaa hyvät ihmiset porkkanalaatikon joukkoon voita tai voisulaa. Aivan erilainen maku ja siis positiivisessa mielessä. 😃
Ei siivuilla saa paistuvan kinkun tuoksua kotiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siivuilla saa paistuvan kinkun tuoksua kotiin.
No jos ostaa pienen pienen. Raakapaino 2,5 kg. Kuinka paljon siinä on syömistä?
Jos ostan niin ostan pienen. 2,5 kilosen.
Mulla on negatiivinen kokemus pikkukinkuista, sen takia kierrän sitä kaukaa. Voi olla että sain vain huonon kinkun, mutta en sitä toista kertaa osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437