Vinkkejä? Ei jaksa kokonaista ostaa. Snellmannilla ois Superior kinkkuviipsleita. Ainenkin Superior leivän päällis viipaleet ovat oikein herkullisia. Mitenköhän nää kinkku viipaleet?
Sinkulle kinkku
7
116
Vastaukset
Tästä kinkusta arvionne.
https://snellman.fi/fi/tuotteet/leikkeleet/superior/superior-joulukinkku/- Anonyymi
Osta pikkukinku. Kuka sitä kokonaista nykyään ostaa se on 12 kg se perinteinen.
Pitää funtsia. Ei nuo Snellin viipaletkaan välttämättä huonoja ole. 400 tai 500 g pakkaus, riittää mulle vallan mainiosti. Jonkun 7 ekua. Mä oon laatikko miehiä enemmän. Laittakaa hyvät ihmiset porkkanalaatikon joukkoon voita tai voisulaa. Aivan erilainen maku ja siis positiivisessa mielessä. 😃
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Pitää funtsia. Ei nuo Snellin viipaletkaan välttämättä huonoja ole. 400 tai 500 g pakkaus, riittää mulle vallan mainiosti. Jonkun 7 ekua. Mä oon laatikko miehiä enemmän. Laittakaa hyvät ihmiset porkkanalaatikon joukkoon voita tai voisulaa. Aivan erilainen maku ja siis positiivisessa mielessä. 😃
Ei siivuilla saa paistuvan kinkun tuoksua kotiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siivuilla saa paistuvan kinkun tuoksua kotiin.
No jos ostaa pienen pienen. Raakapaino 2,5 kg. Kuinka paljon siinä on syömistä?
Jos ostan niin ostan pienen. 2,5 kilosen.
Mulla on negatiivinen kokemus pikkukinkuista, sen takia kierrän sitä kaukaa. Voi olla että sain vain huonon kinkun, mutta en sitä toista kertaa osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1423991Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182237Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261687- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8973Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958