Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ashera12
profiilit
Ashera12
Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+kai+väitä,+että+uskontojenuhrit+ovat+mielikuvituksen+tuotetta?
10.03.2021 08:20
En+kumpikaan.
Älä+mene+henkilökohtaisuuksiin.+Se+osoittaa+usein,+että+sinulta+loppuivat+argumentit.
Mutta+112+voi+todella+soittaa+jos+olen+tehnyt+jotain+sopimatonta.+Ikävä+kyllä+täällä+ei+mitään+keskiaikaisia+kidutusvälineitä+ole+enää+käytössä.
Aikansa+kutakin,+sanoi+pässi+kun+päätä+leikattiin.
10.03.2021 08:17
En+edes+tiedä+mitä+olen+tehnyt.
10.03.2021 08:11
Tuhatvuotinen+valtakunta+mainitaan+ilmestyskirjassa+ja+se+on+niin+kuvaannollinen,+että+luulenpa+ihmisten+odottelevan+moista+turhaan.
10.03.2021 08:07
Eihän+sitä+millään+taialla+tapahdu.
Tällaisessakin+tilanteessa+voisi+sanoa+"tapahtukoon+niin+kuin+uskot,"+mikä+tarkoittaa+sitä,+että+jos+tarpeeksi+lujasti+uskoo+pystyvänsä+johonkin,+niin+oma+mieli+hoitaa+asian.
10.03.2021 07:56
Millä+tavalla+pilkkaan+häntä?+
Ei+Raamatussa+edes+ole+helvettiä,+eikä+sen+mukaan+tule+elää+jos+se+ei+tuota+iloa.
10.03.2021 07:51
Kristittyjä+on+kolmea+eri+tyyppiä
1.+He,+jotka+eivät+välitä+mitään+tehdä+itse,+paitsi+tietysti+vikoja+etsiä+muista.+He+vakuuttavat+olevansa+puhtaita+niin+fyysisesti+kuin+henkisestikin+ja+siteeraavat+Raamattua.
2.+He+noudattavat+jokaista+sääntöä+pilkun+tarkasti+lähinnä+pelon+tähden,+aivan+kuin+Raamattu+olisi+kirjoitettu+vasta+eilen+ja+juuri+heille.
3.+Nämä+ovat+hyvin+harvinaisia.+He+tahtovat+oikeasti+tehdä+muutoksen+elämäänsä+ja+näkevät+vaivaa+sen+eteen.+Heillä+on+tietyt+jakeet+eri+tilanteisiin,+mutta+niitä+he+toistavat+vain+itselleen+kun+on+tarve+ja+selviävät+näin+tavallisesta+arjesta.
1+on+tekopyhä+ja+2+on+uskonnonuhri.+Ennen+kuin+1+voi+tulla+huutelemaan+kuinka+tulee+elää+voisi+hän+hankkia+itselleen+uuden+asenteen.
10.03.2021 07:48
Millä+tavoin+tuollaiset+lapset+on+kasvatettu?+Onko+heille+kasvanut+oikeutuksen+tunnelukko+alistumisen+-+tai+kaltoinkohtelun+tunnelukon+päälle?
10.03.2021 07:25
Niin,+monta+ihmistä+käydään+"tempaamassa"+yläilmoihin+tänä+yönäkin.
10.03.2021 00:44
Kuvittele,+että+ihminen+makaa+sairaalassa+karhun+kynsi+ripustettuna+kaulaansa,+se+on+amuletti.+Hän+uskoo+sen+parantavan+hänet.+Toinen+makaa+viereisessä+vuoteessa,+muttei+usko+moiseen.+Aiempi+on+varma,+että+hän+nousee+vielä+amulettinsa+avulla.
Kumpi+heistä+todennäköisemmin+nousee?+Aiempi+tietysti+ja+hänelle+voidaan+sanoa+"uskosi+on+sinut+pelastanut."+Kyse+oli+uskosta+siihen,+että+"Minä+pystyn"+taian+sijasta.
Vaikka+siis+vauva+uskoisi+ihan+mitä+tahansa,+niin+usko+mörköihin+ja+yksisarvisiin+ei+pelasta+häntä+kasteella.
10.03.2021 00:41
Minun+uskonnonvapauttani+eivät+minun+vanhempani+rikkoneet+viemällä+kasteelle.
Minusta+tuollaiset+rituaalit+pitäisi+lopettaa+kokonaan,+vaikka+se+onkin+vain+veden+pirskottelua.
10.03.2021 00:29
En+tiedä+kolareista,
mutta+luminen+maisema+on+todella+kaunis.+Kukkiinkin+kyllästyy+jos+niitä+joutuu+jatkuvasti+katselemaan.
10.03.2021 00:22
Eihän+tähän+mitään+typeriä+gendereitä+tarvittaisi,+päinvastoin.+Kun+ymmärrettäisiin,+että+on+vihdoin+aika+luopua+sukupuolistereotypioista,+niin+ongelma+olisi+ratkaistu.+Genderideologia+vain+vahvistaa+ajatusta+sukupuolirooleista.
10.03.2021 00:16
Unia+osaavat+selittää+vain+niihin+perehtyneet+ihmiset.+Unet+tuovat+esille+sen+mikä+on+alitajunnassamme+ja+kaikki+mitä+siinä+tapahtuu+olet+sinä.
10.03.2021 00:08
Esitin+toisella+palstalla+mitä+on+minusta+aito+jumalanpalvelus.+
Se+on+sitä,+että+pyrimme+uudistamaan+mielemme+ja+olemaan+parempia+ihmisiä.+Se+vaatii+työtä,+eikä+lopu+koskaan,+mutta+on+se+vaivan+arvoista.+Aikaa+myöten+muutumme+iloisemmiksi,+ystävällisemmiksi,+anteliaammiksi,+nauramme+enemmän+jne.
Joku+sanoi+että+tuo+on+omavanhurskautta.+Hän+oli+pahastunut,+etten+tyytynyt+ajattelemaan,+että+ei+tarvitse+kuin+uskoa.
09.03.2021 23:52
Minulle+kerrottiin,+että+minun+tulee+maksaa+teoistani+ja+paikkani+on+tulijärvessä.
Mitä+olen+tehnyt?+Soita+112,+niin+saat+apua.
09.03.2021 23:44
"Jumala+tahtoo+kaikkien+pelastuvan+ja+totuuden+tuntemiseen+tulevan."
Näin+jae+kuuluu+suoraa+käännettynä,+mutta+siitä+on+tehty+ehdollinen+Raamatussa+:
"Jumala+tahtoisi,+että+kaikki+pelastuisivat+ja+tulisivat+tuntemaan+totuuden."
09.03.2021 23:41
"Ai+mää,+vai?"
Aloittaja+vaikuttaa+aika+masentuneelta,+eikä+silloin+auta+helvetillä+uhkailut.
Joku+kykenee+paranemaan+Raamatun+avulla+vaikkapa+huonosta+itsetunnostaan+tms,+mutta+se+ei+onnistu+jos+siihen+pakotetaan.
Ihminen,+jolle+Raamatusta+on+iloa+
ajattelee+epätoivon+hyökätessä+"Kaiken+minä+voin+kristuksessa."
Surressaan+hän+muistaa+"Älkää+mistään+murehtiko."+
Peloissaan+tuo+ihminen+ajattelee+"Minä+olen+teidän+kanssanne+maailman+loppuun+asti."+jne
Kaikilla+se+ei+toimi+ja+silloin+on+etsittävä+toinen+konsti.
09.03.2021 23:34
Osaatko+ilmaista+asioita+mitenkään+muuten+kuin+hartauskirjoituksella?+Vaihda+edes+sanajärjestystä+tms.
"Ja+todistamme+ja+nähneet+olemme+me,+että+Vapahtajaksi+maailman+Poikansa+lähettänyt+on+Isä."
09.03.2021 23:20
En+edusta+mitään+lahkoa.+
Uskikset+tuntuvat+aina+vain+mollaavan+niitä,+jotka+haluavat+tehdä+hyvää,+koska+se+kuulemma+häpäisee+Jeesuksen.+Minun+on+vaikea+käsittää+tällaisten+ajatuksenjuoksua.
09.03.2021 23:15
339 / 376