Auto on kyljelläänalhaalla rotkossa ja kuskia irrotettiin 4 t. Miksi Jumala sallii tulon kamalan lumen sataa täällä kun muissa maissa narsissit kukkivat. Miksi hän sallii kolarit. Tuokin kuski loukkaantui vakavasti. Jumala olettaa että jokainen vanhempi rakastaa lastaan ja toimii tämän hyväksi. Miksei hän toimi itse niin vaan kiusaa luotujaan
Näin kuvan 23v kuskin sillalta pudonneesta rekasta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monet pyhät vastaa että Jumala paransi sut 2000v sitten.
- Anonyymi
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.- Anonyymi
Sananl. 11:31
Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Room. 3:12
kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
Room. 5:12
Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sananl. 11:31
Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Room. 3:12
kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
Room. 5:12
Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet.Ps. 51:5
(51:7) Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun. [1. Moos. 8:21; Job 14:4, Job 25:4]
- Anonyymi
5. Moos. 29:22
(29:21) "Seuraavat sukupolvet, teidän lapsenne, jotka tulevat teidän jälkeenne, ja kaukaisista maista saapuvat muukalaiset näkevät, miten Herra on kurittanut maatanne sairauksilla ja muilla vitsauksilla- Anonyymi
2. Moos. 12:12
Sillä minä kuljen sinä yönä kautta Egyptin maan ja surmaan kaikki esikoiset Egyptin maassa, sekä ihmiset että eläimet, ja panen toimeen rangaistustuomion, jonka minä olen langettanut kaikista Egyptin jumalista. Minä olen Herra.
- Anonyymi
Ehkä ihmiset eivät rukoile siunausta ja varjelusta itselleen ja omaisilleen ja olosuhteille. Jos ihminen on päättänyt ylimielisyydessään pärjätä omillaan, niin Jumala tietenkin kunnioittaa hänen tahtoaan. Meitä kristittyjä on paljon, jotka rukoilemme esirukouksia muidenkin puolesta. Montakohan jatkoaikaa sinäkin olet saanut? Oletko edes huomannut läheltä piti tilanteita? Nyt elelet rukoilevien siipimiehenä ja pidät pelastumisia sattumana. Samalla haukut Jumalaa normaali elämässä sattuvista, inhimillisistä tapahtumisista. Moralisoit maailman kaikkeuden suurinta viisautta, hurskasta teeskennellen. Vaikka sinun pitäisi olla huolissasi siitä, kuinka paljon teitä kadotukseen meneviä pilkkaajia on.
- Anonyymi
En pilkkaa. Olen pettynyt ja ihmettelen. Tuo ällöttävä lumi jota monet rukoilee on monen surma.
- Anonyymi
Toivon ja rukoilen että poika selviytyy mahdollisimman vähin vammoin.
- Anonyymi
Ihmiset ajaa liian kovaa.
- Anonyymi
Job.37:6 Sillä hän sanoo lumelle: Putoa maahan, samoin sadekuurolle, rankasateittensa ryöpylle.
- Anonyymi
> Miksei hän toimi itse niin vaan kiusaa luotujaan
"Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa."
Jaak. 1:3
> Auto on kyljelläänalhaalla rotkossa ja kuskia irrotettiin 4 t. Miksi Jumala sallii tulon kamalan lumen sataa täällä kun muissa maissa narsissit kukkivat. Miksi hän sallii kolarit.
On ihmisen oma valinta lähteä ajamaan autolla. Jos ei halua riskiä siitä, että tekee itse virheen autolla ajaessa, kannattaa kävellä ennemmin, eikä syyttää Jumalaa omista valinnoista. Jos lumi ahdistaa, voi muuttaa etelään, missä ei ole lunta.
Ihminen karkotettiin tähän ensimmäiseen kuolemaan, koska halusi oppia tuntemaan pahan. Tässä koulussa voimme kokea mitä paha todella tarkottaa. Se tarkottaa, että paljon ikäviä asioita voi tapahtua. Onneksi mikään tästä maailmasta ei voi tappaa sielua ja tämä oppitunti on lyhyt ja ne, jotka ovat vanhurskaita, voivat päästä takaisin elämään. En tiedä kolareista,
mutta luminen maisema on todella kaunis. Kukkiinkin kyllästyy jos niitä joutuu jatkuvasti katselemaan.- Anonyymi
Ihminen se istuu ratin takana, ja toinen istuu toisen ratin takana.
He kumpikin tekee omat valinnat ja tilanteet elävät sen mukaan. - Anonyymi
Vaikka kuinka paljon uskovat rukoilevat tonnado iskee Flodiraan, hirmumyrsky Norjan rannikolle. Maa on luotu ja sen lait pysyvät vielä voimassa. Ei vaan muutu.
- Anonyymi
"sillä hän [isänne... joka on taivaissa] antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin"
"Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sillä hän [isänne... joka on taivaissa] antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin"
"Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja."Noinhan joku taikauskoinen hörhö on joskus kirjoittanut, mutta mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798