Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
244
Kommenttia
661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielenkiintoista+tietoa.+Itse+olen+ihmetellyt+hieman+erilaista+asiaa,+nimittäin+pohjois-suomessa+homobaarien+puuttumista.+
Heti+Haaparannalla+Ruotsin+puolella+on+homobaari,+vain+alle+kilometrin+päässä+Suomen+rajasta.
Paikka+on+hyvin+suosittu+pohjois-suomalaistenkin+kaappi+homojen+keskuudessa.
Avoimempaa+homokulttuuria+toivoisin+myös+pohjois-suomeen+ettei+tarvitsisi+ostaa+bussilippua+Tornioon/+Haaparannalle+pelkästään+sen+vuoksi+että+näkee+rentoa+homojen+juhlintaa+ja+homojen+tankotanssia.
10.07.2022 13:25
"Lisäksi+jos+maa+olisi+litteä"
Ei+mitään+"jos"+,+vaan+jatketaan+keskustelua+sitten+kun+myönnät+maan+olevan+litteä.
04.07.2022 16:47
Litteämaan+tutkimustyöt+on+pahasti+kesken+koska+valtamedia+suuntaa+rahoituksen+palloteoria+tukemiseen,+ja+lättäreillä+ei+ole+monilla+varaa+edes+Nikon+P900+kameraan.
Joudumme+katsomaan+tähtiä+kännykkä+kameroilla,+ja+arvaamaan+tutkimustulokset+kuvien+perusteella.
04.07.2022 16:46
Lisäksi+palloteorian++avaruudessa+ei+ole+painovoimaa,+eli+pallomaa+ja+aurinko+eivät+tipu+alas+avaruuden+pohjalle+vaan+leijuvat+tyhjyydessä.
Littateoriassa+lituskamaassa+on+myös+havaitsemamme+painovoima+jonka+suunta+on+alas.
03.07.2022 21:27
Jokainen+meistä+flättäreistä+on+ollut+NASAn+luomassa+pallomaaharhassa+eläviä+lampaita+ennenkuin+vartuimme+maatietoisiksi+ja+opimme+ymmärtämään+että+maa+onkin+oikeasti+litteä+niinkuin+Raamattu+meille+asian+ilmoittaa.
30.06.2022 17:24
Suomi+on+provosoinut+Venäjää+jo+ennen+sotaa+mm.+Väittämällä+joku+vuosi+takaperin+että+Venäjä+häiritsi+muka+elektronisesti+Suomen+sotaharjoitusten+aikana+NATOn+alusten+suunnistus+järjestelmiä+pohjois-suomessa.
Se+oli+osoitus+että+Suomi+halusi+kovistella+Venäjälle+jo+ennenkuin+mitään+sotaa+oli+olemassakaan.
Siinä+olet+oikeassa+että+olen+Kremlin+trolli.+Asun+tällä+hetkellä+työasunnossani+täällä+Mustanmeren+rannalla+Krimin+niemimaalla.
Trollaamiseeni+sisältyy+asuntoetu+sekä+venäjän+kilvissä+oleva+Mersedes+Benz+henkilöauto+on+myös+ilmaiseksi+käytössäni.
Palkkaa+saan+100-tuhatta+ruplaa+kuukaudessa+työetujen+päälle,++joten+puhdas+palkkani+trollaamisesta+on+ihan+kiitettävät+17000+euroa+eskoiksi+muunnettuna.
Vladimir+Putin+on+ollut+trollaamiseeni+tasoon+hyvin+tyytyväinen,+ja+reilu+palkankorotus+on+lähiaikoina+luvassa+:)
09.06.2022 18:12
En+kirjoittanut+209+se+ei+liity+aiheeseen.+Ylläpito+yrittää+tehdä+väärinkirjoitusohjelmalla+pilaa+vakavan+aiheen+aloituksellani.
01.06.2022 21:14
Tulen+tekemään+entistä+röyhkeämmin+liputta+matkustus+videoita+jos+mamut+saa+matkustaa+liputta,+
mutta+samaan+aikaan+köyhältä+kantasuomalaiselta+maksu+yritetään+periä+jopa+väkivaltaa+käyttämällä.
23.05.2022 21:35
Olisi+"varaa"+jos+saisin+ilmaiset+matkat+niinkuin+Ukrainan+pakolaiset+matkustaa+Ukrainan+passilla+ilmaiseksi+Suomessa+😡
23.05.2022 21:29
Ei+ole+kyse+edes+kevyt+sodasta,+koska+venäjän+ilmavoimat+ja+ohjausjärjestelmä+eivät+osallistu+operaatioon.
Kyse+on+armeijan+erityis+operaatiosta+itä+ja+etelä+Ukrainan+vapauttamiseksi,+jossa+tavoitteessa+venäjän+armeija+pääosin+on+onnistunut.
23.05.2022 21:04
En+jaksa+edes+lukea+aloitusta.+
Ukrainan+kansa+on+sääliä+keräävä+luusereita+ja+nauravat+länsimaiden+tyhmyydelle,+puhuvat+venäjää+keskenään+kun+lunastavat+Suomessa+suuria+pakolais+avustuksia+joista+kanta+suomalaiset+voivat+vain+haaveilla.
23.05.2022 21:01
Turkkiin+virtaa+nyt+laumoittain+varakkaita+turisteja+venäjältä+jotka+eivät+enää+halua+matkustaa+eurooppaan.
Turkki+lypsi+EUlta+eli+suomeltakin+3+miljardia+euroa+rahaa+siihen+että+keskeyttivät+pakolaisvirran+lähi-idästä+turkin+kautta+eurooppaan.
Aika+paljon+saa+maapallo+ja+media+uskovaiset+pallopäät+boikotoida+turkkia+että+kompensoituu+tuo+EUn+turkille+pari+vuotta+sitten+lahjoittama+3+miljardia,+josta+suomen+osuus+taisi+olla+jotain+parisataa+miljoonaa.
Itse+olen+valmis+matkustamaan+turkkiin+syksyllä+jos+sinne+saa+viisumin+helposti.+(en+ole+vielä+ottanut+selvää+asiasta)
20.05.2022 11:18
Joko+Britanniassa+on+vaihdettu+pääministeriä+ja+siten+tehty+tuo+paperi+mitättömäksi+:D
Suomen+NATO+ovi+paukahti+Turkin+ansiosta+kiinni,+joten+Britanniakin+pyrkinee+tuosta+paperista+pikaisesti+eroon.
18.05.2022 21:05
Onko+teidän+tollojen+mielestä+kaikki+EUn+ulkopuolisten+maiden+johtajat+diktaattoreita?
18.05.2022 20:57
Nyt+jokainen+suomalainen+lähetetään+viestiä+Turkin+Erdoganille+että+suomea+yritetään+diktatuurisesti+viedä+NATOon+vaikka+kansa+ei+NATOon+halua.
Kerran+omat+päättäjämme+ei+meitä+kuuntele,+niin+jos+Turkin+Erdogan+kuuntelisi?
18.05.2022 20:53
Kopioin+tämän+kommenttini+kaiken+varalta+uudelleen+julkaisemista+varten+jos+kommenttini+poistetaan
16.05.2022 21:15
Pazka+puhetta.+Harkovalle+ollaan+tarjoamassa+mahdollisuutta+liittyä+idän+demokraattiseen+venäjään+ja+shanghain+puolustus+ja+yhteistyö+unioniin.
Olen+itse+nyt+sveitsissä,+joten+voin+ottaa+vapaasti+kantaa,+ja+kaataa+vaikka+saavillisen+paskaa+suomen+armeijan+päälle+näissä+nettikeskusteluissa+:D
16.05.2022 21:13
Videon+linkki+tuli+vahingossa+ilman+Delphin+käyttäjä+tunnustani.
13.05.2022 22:55
Sinänsä+harmi,+ettei+suomen+valtio+päässyt+natoon+isottelemaan+venäjää+kohtaan.+
Olisi+ollut+mielenkiintoista+nähdä+kun+suomi+olisi+pikasodassa+tuhottu+ydinaseilla.
PS.+itse+olen+jo+nyt+Sveitsissä+Zurichin+lentokentällä,+poissa+suomesta.+
Voin+spekuloida+asiaa+vaikka+surkea+suomi+plänttinne+vallattaisiin+niin+täältä+sveitsistä+käsin.
13.05.2022 18:30
Sinänsä+harmi,+ettei+suomen+valtio+päässyt+natoon+isottelemaan+venäjää+kohtaan.+Olisi+ollut+mielenkiintoista+nähdä+kun+suomi+olisi+pikasodassa+tuhottu+ydinaseilla.
PS.+itse+olen+jo+Zurichin+lentokentällä,+poissa+suomesta.+Voin+spekuloida+asiaa+vaikka+surkea+suomi+plänttinne+vallattaisiin+niin+täältä+sveitsistä+käsin.
13.05.2022 18:28
11 / 34