Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+jouduit+lähettämään+tuhat+viestiä+jotta+sait+treffit+sovittua+17+naisen+kanssa?+Mä+tein+pelkästään+profiilin+suomalainen+mies+etsii+seuraa+Thaimaasta+enkä+ole+lähettänyt+vielä+yhtään+viestiä+enkä+vastannut+kenellekään.
Lisäksi+poistan+profiilini.
Tämä+oli+pelkkä+testi,+ja+nyt+tiedän+et+Thaimaassa+minulle+ois+kysyntää.
Ehkä+alan+suunnitella+muuttoa+Thaimaaseen+maaliskuun+19.3.+lättäpää+veljien+tapaamisen+jälkeen.
Operaatiokeskus+YouTube+kanavahan+tarjoaa+rahaa+vastaan+ohjeita+Thaimaahan+muuton+suhteen.
29.01.2022 18:21
Vaikka+joutuisinkin+naurunalaiseksi+niin+ainakaan+minua+se+ei+haittaa+koska+litteämaa+on+totuus+jota+haluan+tiedottaa+kaikille.
Ja+täytyy+muistaa,+jos+joku+nauraa+ihmiselle+litteämaa+tietoisuuden+vuoksi,+niin+ne+on+itse+valheen+ja+eliitin+orjuudessa+eläviä+maapallo+uskovaisia.
29.01.2022 18:12
Oikeesti+kaikki+lituskapäät+aktivoidutaan+marssimaan+litteänmaan+totuuden+puolesta+tuolloin+19.3.2022+kello:+13.00.
Meillä+on+mahdollisuus+korona+salaliitto+porukkaan+soluttautumalla+saada+iso+määrä+ihmisiä+kääntymään+littareiksi.
29.01.2022 18:08
Kyllä+se+on+terveempää+kuin+pallomaa+harhassa+valtamedian+aivopesemänä+uunona+eläminen.
29.01.2022 18:02
Itse+tein+Viktorin+kertomusten+perusteella+profiilin+thai+treffit+sovellukseen.
Ja+katsoa+kehveliä,+67+naista+haluaisi+tavata+minut+jos+saavun+Thaimaaseen+heitä+katsomaan+😍
https://imgur.com/a/D96kGrF
Enää+vain+lentoyhtiöiden+kalliit+hinnat+ja+koronarajoitukset+on+minun+ja+noiden+kaunottarien+tapaamisten+välissä+🤔
29.01.2022 18:00
Itse+uskon+että+kun+me+flättärit+siirrytään+nettikirjoitteluista+ensin+mielenosoituksiin+ja+lopulta+mellakoimaan+kadulle+litteänmaan+puolesta+niin+lopulta+totuus+voittaa.
Palloteoreetikot+joutuvat+luovuttamaan,+NASA+lakkautetaan+ja+NASAn+korruptioon+kuluttamat+rahat+lahjoitetaan+tulevaisuudessa+flättäreiden+tutkimustyölle.
29.01.2022 14:25
*litteämaa+viirejä
29.01.2022 14:00
Tule+ihmeessä+paikalle!+Ehdit+vielä+muuttaa+mielesi.+Itse+olen+tulossa+pohjois-suomesta+saakka+ja+kannan+mielenosoituksessa+litteämaa+viitenä+ja+kuvaan+YouTubeen+videoita+Helsingistä,+esim.+Tulen+haastattelemaan+Helsingin+pallopäitä+YouTubeen+ja+lahjoittamaan+ohikulkijoille+litteämaa+tiedotuslehtisiä.
Eikä+mua+kiinnosta+v*ttuakaan+mitä+idiootit+palloteoreetikot+ajattelee+toiminnastani.
29.01.2022 13:59
19.3.2022+kello:+13.00+Helsingissä.+Tarkempi+aloituspaikka+on+vielä+päättämättä.
29.01.2022 13:55
Senverran+korjaan,+että+video+onkin+näköjään+Euronewsin+kuvaama.++Kuitenkin+löysin+videon+erään+jenkkiblogi+flättärin+kautta
15.01.2022 23:41
Tässä+flättärin+kuvaamalla+videolla+näemme+NASAn+naurettavaa+räpellys+yritystä+piilottaa+satelliittien+laukaisu+propagandaa+nostamalla+kaasupalloilla+satelliitteja+taivaankannen+korkeuteen.
https://www.youtube.com/watch?v=UwKgHuqu5Fw
15.01.2022 23:38
Satelliitteja+ei+ole+olemassa.+Ajattelin+tilata+kiusaksi+itsekkin+tv-antenni+asentajan+ja+kyselen+häneltä+asennusyrityksen+aikana+kiusallisia+pallomaateoria+kysymyksiä.
Ja+koska+kuvaa+ei+näy+kun+satelliitteja+ei+ole+olemassa+niin+vaadin+rahat+takaisin.+Ilmaista+huvia+siin,+aivan+niinkuin+junamatkustaminenkin+:)
15.01.2022 23:24
Juuri+näin.+SIksi+halusinkin+kysyä+vain+flättäreiden+mielipidettä.
15.01.2022 23:21
Aloituksessani+oli+myös+tuollainen+kohta:
"Odotan+tosiaan+kommentteja+vain+flättäreiltä.+Maapalloharhassa+elävien+mielipiteet+ei+enää+kiinnosta."
Vaikutat+kommenttisi+perusteella+maapallo+uskovaiselta.+Miksi+kuitenkin+kommentoit?
15.01.2022 23:20
Minä+en+uskonut+aiemmin+koronan+olemassaoloon.+Nyt+uskon+koska+sairastin+sen+itse.+Mutta+rokotteita+vastustan+yhä.
15.01.2022 23:18
Toinen+herjaavien+maapallopää+persekärpästen+suosittu+väite+viimeaikoina+on+t+että+minä+olisin+kuollut+koronaan.
Kirjoitin+toki+oireistani+rehellisesti+kun+kykenin,+mutta+viestini+ei+ollut+tarkoitettu+media+uskovaisille+maapallopäille+vaan+kriittisille+ja+tiedostaville+littareille.
Kerroin+rehellisesti+kokemani+taudin+oireet+ja+miten+ne+koin+rokotekielteisenä+flättärinä.
15.01.2022 23:17
Onhan+se+hauska+:)+mutta+vanhana+sarjana+kuitenkin+piirros,+ei+animaatio.+
Kynäilijöiden+aikaa+on+säästetty+esim.+Toistamalla+muutamia+parin+sekunnin+kohtauksia+eri+jaksoissa+uudestaan.
09.01.2022 18:06
Pete+ei+muuten+oleta+tuollaisia+lukemia.+Kirjoittaa+blogissaan+myös+uskovansa+3000km+etäisyyteen.
09.01.2022 18:04
Kyllä+me+lättärit+ihan+yhdessä+tuumin+pidetään+3000km+oikeana+auringon+ja+kuun+korkeutena.
Kiistaa+on+lähinnä+tähtitaivaan+etäisyydestä+ja+taivaankannen+korkeudesta+ja+rakenteesta.
09.01.2022 18:02
Olen+käynyt+Hitlerin+bunkkerin+paikalla+Berliinissä.+
Bunkkeri+on+sodan+jälkeen+räjäytetty+ja+täytetty+soralla.
Paikan+päällä+on+nykyään+tavallisen+kerrostaloalueen+asfaltoitu+parkkialue.
Itse+ihmettelen+miksi+bunkkeria+ei+hyödynnetä+turistikohteena.
Bunkkerin+seinät+ja+lattiat+jäi+ehjiksi+täjäytysten+jälkeen.
Paikalla+olisi+luultavasti+mielenkiintoista+paranormaalia+toimintaa+jos+Hitlerin+haamu+siellä+yhä+kummittelee.
Tosin+jos+itse+olisin+Hitler+ja+eläisin+kummiyuksena+niin+matkustaisin+junalla+näkymättömät+kummituspummina+lentokentälle+josta+samalla+taktiikalla+vaikka+Havaijille+kummittelemaan+🤓
09.01.2022 17:59
15 / 31