Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kustaan
profiilit
Kustaan
Kustaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
49
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sano+Heikille+terveisiä+Hessulta,+kun+tilaat+sen+kirjan.+;)
15.08.2021 14:13
En+ole+kirjoittanut+kirjaa+Fysikaalinen+teologia.+Minusta+henkilö,+joka+luulee+sellaista,+on+älylllisesti+vajaa+ja/tai+luulotautinen.+Miten+joku+voi+luulla+minun+kirjoittaneen+kirjan,+jonka+perusajatusta+vastustan+henkeen+ja+vereen?+(ai+niin:+en+usko+hengen+olevan+todellinen,+joten...+;))
Olet+nyt+Heikille+velkaa+yhden+kirjan,+joten+pistä+tilaus+menemään,+mutta+suosittelen,+että+et+lue+sitä+paskaa.+Ihan+käsittämätöntä+jargonia+ja+tyhjää+paskan+jauhamista,+ihan+kuin
15.08.2021 14:12
Selitä+universumin+synty+tyhjiöenergian+väreilystä,+jota+tapahtuu+ajan+ja+avaruuden+ulkopuolella+olevassa+ulottuvuudessa,+jossa+fysiikan+laki+asuu?+Mutta+siellä+ei+tietenkään+ole+älyä+tai+tietoisuutta,+koska+se+on+aineen+ominaisuus:+ei+henkeä+ole+olemassa,+tollo.+:)
15.08.2021 14:00
Jos+ihminen+ei+voi+määrittää+tarkasti+hiukkasten+paikkaa+ja+liikemäärää,+niin+miten+se+todistaa+hiukkasten+siirtyvän+tämän+universumin+ajan+ja+avaruuden+ulkopuolelle,+tai+että+yksi+ja+sama+hiukkanen+on+yhtä+aikaa+Tampereella+ja+Helsingissä,+tai+että+tyhjiöenergia+väreilee+siinä+ulottuvuudessa,+johon+tuo+hiukkanen+valoa+nopeammin+siirtyy+ja+palaa+takaisin,+vaikka+ei+koskaan+poistunut+koetilasta?+
Olet+vain+ääliö,+jota+kosmologit+kusettavat,+ja+pistävät+rahat+taskuunsa.+Paljonko+olet+maksanut+esitelmistä,+luennoista+ja+kirjoista,+joita+nämä+satusedät+ovat+tehtailleet?+
Hanki+parempaa+luettavaa.+Suosittelen+sinulle+kirjaa+Fysikaalinen+teologia,+jonka+kirjoittaja+on+arvostettu+uskontofilosofi+Oulun+yliopistosta,+ja+tieteellistä+uraa+jo+noin+30+vuotta+takana.
15.08.2021 13:58
Ei+ole+kiistaa+siitä,+etteikö+Israel+olisi+historiassaan+palvellut+monia+jumalia.+Tämä+on+fakta,+joka+löytyy+myös+Raamatusta.+Kyseenalaista+on+vain+se,+pitävätkö+Mooseksen+kirjoittajat+muiden+kansojen+jumalia+todellisina+vai+eivät.+Näyttö+on+vahvasti+sen+puoleen,+että+eivät+pidä+niitä+todellisina,+ja+siihen+perustuu+myös+vaatimus+palvella+yhtä+ainoaa+elävää+Jumalaa,+joka+on+luonut+taivaan+ja+maan,+ja+kaiken+niissä+olevan.+
Tiedätkö+vieläkään+sitä,+mistä+Israel+omaksui+monoteismin?+
Etkö?+No+se+ei+minua+yllätä,+koska+se+edellyttäisi+Exoduksen+osan+totena+pitämistä,+vaikka+kirja+pääosin+onkin+fiktiota.+Vituttaahan+se,+jos+huomaa+erehtyneensä.+Eikö+vain?+Ei+sitä+passaa+ainakaan+tunnustaa?+
Miksi+helvetissä+et+muuten+tullut+eilen+Vanhalle,+vaikka+kutsuin?+;)
15.08.2021 13:49
Se,+että+viittaan+välillä+Ehrmaniin,+ei+tarkoita+sitä,+että+pitäisin+kaikkia+hänen+näkemyksiään+oikeina+ja+todellisuutta+kuvaavina.+Arvostan+muun+muassa+Francis+Fukuyaman+tiettyjä+näkemyksiä,+mutta+kokonaisuudessaan+pidän+häntä+pienenä+mulkkuna,+joka+ei+tiedä+paskaakaan+yhtään+mistään.+Tyhjää+retoriikkaa+vailla+oikeita+johtopäätöksiä+havainnoista,+jotka+ovat+kaikkien+nähtävänä,+koska+ovat+jo+tapahtuneet:+todellista+historiaa.+Oikea+profeetta+ja+näkijä+kertoisi+asioista,+joita+kukaan+muu+ei+osaa+aavistaa,+koska+ne+tulevat+niin+suurena+yllätyksenä.+Esimerkiksi+kirja+Fysikaalinen+teologia+räjäytti+pään,+niin+että+jouduin+hylkäämään+hyvän+ystäväni.+Aiemmin+vielä+kallistettiin+mukia+ja+kilistettiin+laseja,+mutta+kun+hän+sanoi+kaljan+maistuvan+kissan+pissalta,+niin+siinä+vaiheessa+tiesin+hänen+tulleen+hulluksi.+
Kuka+joisi+kissan+pissan+makuista+juomaa+tai+voisi+edes+tietää,+miltä+kissan+pissa+maistuu,+ellei+olisi+sitä+jo+aiemmin+juonut?+
Hyi+helvetti!+:)
15.08.2021 13:44
Okei,+hyvin+sinä+olet+kusettanut+aikoinaan.+Ja+totta+on+sekin,+että+sinä+olet+iso+poika.+En+yllä+tasollesi.+Miksi?+Koska+olen+vain+amispoju,+mutta+sinä+sentään+olet+diletantti+pilkunviilaaja.+
Ja+mitä+loogiseen+ajatteluusi+koskien+hyvän+ja+pahan+määritelmää+tulee,+niin+olet+ihan+saatanan+pihalla+siinä+asiassa.+Kyykytinkin+sinut+siinä+väittelyssä+mennen+tullen.+:)
15.08.2021 13:30
Voi+että+olet+lapsellinen+ja+typerä.+Jopa+ateistien+tutkijoiden+joukossa+pidetään+Jeesusta+historiallisena+henkilönä+ja+vain+muutama+älykääpiö+tekee+tässä+poikkeuksen.+Katsopas,+kun+se+Paavali+on+historian+henkilö,+ja+kirjoitti+historian+henkilöstä,+Nasaretilaisesta+Jeesuksesta.
15.08.2021 13:25
Tiedätkö+sen,+mistä+monoteismi+on+siirtynyt+Israeliin?+
Ai+etkö+tiedä?+No,+se+ei+yllätä.+Katsopas+kun+sen+tiedon+tunnustaminen+edellyttäisi+Israelin+tunnustamista+aikana,+jolloin+se+palveli+faraota+Egyptissä...+:)
15.08.2021 13:23
Jahvisti,+papisti...+kuka+tahansa+kirjoittikaan,+tiesi,+että+muiden+kansojen+jumalat+eivät+ole+todellisia,+ja+siksi+kielsi+niitä+palvelemasta.+Se,+että+joku+kieltää+palvomasta+mielikuvitusolentoja,+ei+tarkoita+sitä,+että+sen+kieltäjä+uskoo+niiden+olevan+todellisia.+
Tollo.+:)
Otit+taas+pataan.+;)
15.08.2021 13:21
Kaduttaako+sinua+se,+että+sanoit+minun+olevan+palstan+älykkäin+kirjoittaja+ohellasi?+
Tällainen+ripulivajakki,+kun+olen.+:)
15.08.2021 12:58
Miksi+kirjoitat+Anonyymina?+
Hävettääkö+sinua+käyttää+nikkiäsi,+Strong-atheist?+
Vai+onko+se+Kampelatutkija?
15.08.2021 12:57
Pidät+siis+dualismia+virheenä+ja+perustat+näkemyksesi+positivismiin,+naturalismiin+ja+materialismiin?
15.08.2021 12:38
Asiallinen+viesti+ilmoitettu+poistoon.+Ei+kuulu+tälle+palstalle.+Vittuile+tai+keksi+elämä.
15.08.2021 12:21
No+esimerkiksi+tässä:+
Matteuksen+evankeliumi:
5:17+Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.
5:18+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.
5:19+Sentähden,+joka+purkaa+yhdenkään+näistä+pienimmistä+käskyistä+ja+sillä+tavalla+opettaa+ihmisiä,+se+pitää+pienimmäksi+taivasten+valtakunnassa+kutsuttaman;+mutta+joka+niitä+noudattaa+ja+niin+opettaa,+se+pitää+kutsuttaman+suureksi+taivasten+valtakunnassa.+
Mooseksen+laki+käskee+tappaa+monesta+eri+syystä,+joten+kyllä+uudessa+liitossa+myös+käsketään+tappaa,+jos+Jeesusta+on+uskominen.+Vai+kumosiko+Jeesus+lain?+;)
15.08.2021 11:36
Olet+vainoharhainen.+En+ole+vastannut+itse+omaan+viestiini.+Näitkö+taas+Hessun?+:)
15.08.2021 11:34
Minä+en+ole+koskaan+uskonut,+toisin+kuin+sinä.+Eikö+nolota+yhtään+se,+että+olet+entinen+hihhuli+ja+nykyinen+hehhuli,+joka+uskoo,+kun+ei+tiedä?+
Minä+tiedän,+että+Aku+Ankka+ja+Ankkalinnan+henkilöt+tapahtumineen+eivät+ole+todellisia,+enkä+lainkaan+epäile+tätä+asiaa.+Pidän+idiootteina+niitä,+jotka+pitävät+mahdollisena+sen,+että+ne+olisivat+todellisia.+Ja+sellainen+sinä+olet.
15.08.2021 11:24
Älä+puhu+paskaa.+Suurin+osa+ihmisistä+tietää+tämän+tuntemattoman+jumalan+luoneen+tämän+maailman+siihen+uskovien+mielestä.+Mitään+muuta+ei+tästä+luomisesta+ole+kuin+havaintoja,+näyttöä+ja+todisteita.+Kaikki+todistaa+siitä,+eikä+mikään+todista+sitä+vastaan.+
Sinua+vain+vituttaa+se,+kun+minä+en+usko+typerään+ja+lapselliseen+ateismiisi.+Por+fin+olet+vain+naurettava+lapsellinen+trolli,+joka+ei+pysty+aitoon+järkevään+keskusteluun+kenenkään+argumenttiesi+järjettömyyden+osoittaneen+henkilön+kanssa.
15.08.2021 11:20
Venäjällä+aborttia+käytetään+jälkiehkäisynä,+samoin+Suomessa.+Kun+ei+tahdota+lasta,+niin+sitten+abortoidaan+se+lapsi,+jota+ei+haluta+synnyttää.+Sinutkin+olisi+pitänyt+abortoida,+sillä+on+kuvottavaa,+että+lestadiolaiset+ääliöt+puskeva+sisäsiittoisia+pedofiileja+maailmaan.
15.08.2021 11:12
Kuinka+suuri+osa+abortin+puolustamisesta+jälkiehkäisynä+johtuu+lestadiolaisesta+taustastasi?+Olisiko+ollut+parempi,+että+sinut+olisi+abortilla+tapettu+kuin+että+synnyit+sisäsiittoisena+idioottina+häpäisemään+ateismin+tälle+palstalle?
15.08.2021 10:56
2 / 3