- Laitatko sähköpostia, [email protected]
- No ei kehtaa mennä esim saunaan muiden kanssa, mulla penis levossa joku 3cm siis ihan oikeasti, stondiksessa 13-14cm.
- Sopii, haluutki nähä netin välityksellä vai livenä?
- Tuun sun äitis tisseille epätoivonen iki neitsyt.
- En vielä, mutta naista oon saanu aivan varmasti enemmän ku ykskää täällä suomi24 oleva epätoivoinen mies. Jos ite koen että oon valmis nussimaa vanhempaaki ni anna nussia se että sä olit lapsi ja virgin 18v ei tarkota että kaikki muut on😅
- Saatanan ämmä panisin sua ku halpaa huoraa, tarvisit kyllä selkeesti nuorempaa miestä. Sulta pitäs nussia niinsanotusti aivot pellolle. Ite alottanu hommat 2vuotta sitte ja siinä tullu höylätyyä joka vklp.
- Itse olen 18v niinkuin nimestäni saattaa huomata, kiihottaa kaikki 17-60vuotiaat, haluisitko panna tällästä randomia urheilullista miestä?
- No missäs sulle saa laitettua viestiå? Voitais tavata?
- Moro! Mulla olis sulle varmaan kiinnostavaa asiaa, jos viittit ni ota yhteyttä snäpissä @ernahuskonpylly
Jos et kehtaa omalla snäpilläs ni tee feikki, se on ihan ok. - Vastasitkohan nyt oikealle henkilölle?
- Ai saatana ku sua pääsisin panemaa ni voin kertoo että hoitelisin tarpees ja kunnolla. Panisin saatanan kovaa ja hieroisin hyvin 🤤
- No panisitko random 16vuotiaan kaa? 185cm pitkä 75kg käyn salilla.
- Haluisitko tulla nussimaa mun kanssa? T: 16v neitsyt 183cm 74kg käyn salilla :)
- Kyllä ne parhaat on 22-24vuotiaita, mutta kunnon itsevarmat flirttailevat 29-34v milffit kiihottaa eniten.
- Joo oon 16v poika jos haluut nussia ni vastaa tähän. Oon 185cm pitkä.
- Mikä vittu sua vaivaa, anna pojan hakea täältä seksiä jos sitä haluaa. Mikä on ongelma?