Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TSK
profiilit
TSK
TSK
Vapaa kuvaus
M40
Helsinki
Sinkku
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyllistä koulukiusattu
29.12.2023 19:00
Huoraamista olisi joo. Aika natsia semmosta. Asiakkaat ois varmaan just niitä alistuvia hinttejä, jotka kaapissa kitisee kuinka isoilla miehillä on tennispallot kainalossa.
29.12.2023 00:10
Hajut ei ole mulle sytyke, päinvastoin.
28.12.2023 14:29
No tämähän on kuin treffi-ilmoitus, niin lisätään nyt tärkeitä :D Vielä jos muksun tai kaksi haluat, niin ok. Haluisin kyllä olla yhden isä lisää. Jos kaksi, niin voin juu, jos naapuri ei ehi ensin.
26.12.2023 14:58
Hmm. Kaikkein parasta jos nainen olisi sellainen, että ei oikein onnistu olemaan uskollinen vaikka yrittäisi. Eli vähän viettiensä vietävä nainen. Tai ehkä jos pettäminen on hänelle kiihottava juttu, ehkä se olisi se kaikkein paras variaatio.
Kaikkihan tuo on vähän miestä (minua) kohtaan alistavaa ja käytös mitä tulee tuohon uskollisuuteen, niin sen ympärillä jopa hieman nöyryyttävät otteet ihan ok. Ei se haittaisi jos se sängyssä olisi perus lievästi alistuva nainen.Tasan kaksi kokemusta sängyssä jonkin muun laisesta naisesta ja toinen positiivinen ja toinen ei niin mahtava.
No joo eli aisankannatus fetissiä mulla. Ei jaettavaksi alistuva täysin alistuva nainen vaan nainen joka tekee miehestä aisankannattajan.
Siihen jos plussia päälle, niin tummempien miesten perään on, niin aika hyvä.
Et joo moiset asiat nyt saisi olla jotain mistä nainen fantasioi.
Vaan kun tietää, että jotkut elää fetissejään 24/7, niin olisi ehkä hyvä jos naisella olisi olemassa arkimoodi myös. Elämässä kun pitää olla lapselle/lapsille mallina ja muutenkin kunnon kansalaisena välillä.
26.12.2023 14:55
Itseasiassa oliskohan menekkiä isokokoselle kaljupää farkkumiehelle joka käy antamassa nahkavyötä. Pitänee miettiä sivubisnestä.
24.12.2023 17:46
50 kybää ja käyn pieksee pakarat verille.
24.12.2023 17:43
En ole ajatellut. On tullut vastaan hajuja kyllä. Itse olen noille herkkä sitten toiseen suuntaan. Stondis menee.
Pitää olla hanuri pesty ennen kuin takaapäin pannaan.
24.12.2023 17:32
Ei ole pissajutut mun ykkösjuttu ei. Jos olis naisen, niin ei mulla kyllä niissä mitään ongelmaa olisi. Nyt kun noista puhut, niin oishan se aika kiehtova ajatus kusta muijan perseeseen.
24.12.2023 17:30
Onhan se lisääntymisjuttu seksin taustalla biologian vuoksi.
Ehkä kovimmat kiksit ikinä oli erään naisystävän kanssa, joka tuli baarireissultaan kotiin, minä panetuksissani odottanut himassa ja sain huomata että sen sisään oli just joku lauennut. Oli antanut kuskille. Että joo ei vain se kun itse laukeaa sisään...
22.12.2023 15:59
Onhan noita ollut. Toki siinäkin on se että muodokas pitää ison tosiaan olla, ei muodoton.
22.12.2023 14:34
Jos joku sulle sen joku päivä kertoo, niin tule tänne sit huutamaan.
20.12.2023 23:54
Suomenkielisiä+jos+etsii,+niin+ei+mistään.
En+ole+kokeillut+kuin+ilmaisversiota,+jolla+ei+näe+mitään,+mutta+ehkä+Xperience+United:in+ryhmissä?+Vähän+Alastonsuomi+sivustolla+myös.
Mutta+muuten+ei+kielellä+löydä+suomalaiset+yhteen+kyllä+missään+Redditeissä+tai+muissa.
16.04.2022 08:13
Avaamalla+treffiprofiilin.+Nikki+siellä+sama+ja+viestejä+voi+laittaa.
10.04.2022 21:05
Ei+kyllä+kokemusta+kimppajutuista.+Vaikka+cuckold+jutuista+jonkun+verran.+Ei+mulla+ole+erityistä+halua+osallistua,+haluun+oikeastaan+että+nainen+haluu+pitää+kivaa+ihan+omillaan.+Kuva+on+kiva+saada+ja+tarinat+tietysti+sit+sängyssä+kun+on+mun+vuoro.
En+mä+noista+tuntemuksista+tiedä,+vain+että+kiihottavaa,+kun+suhde+on+sillä+pohjalla+että+huolta+ei+ole+kenenkään+jätetyksi+tulemisesta+noiden+jälkeen
02.04.2022 06:12
No+meitsihän+ois+ihan+nurkilta,+mut+en+tapaa+juosta+kovien+herkästi.+Semmosia+cruisailijoita+Helsingin+väki+kaks+kumia+tekee+mieli+laittaa+päällekkäin.
21.03.2022 16:31
Mä+kans+pukeudun+muuten+joskus.+Ja+meikkaan+ja+sitä+rataa.+Mä+en+kiihotu+siitä+suoraan+niin+paljoa.+Ehkä+vähän+itteni+kattomisesta+videolta+ja+sillei.+Se+on+enemmän+alistumis+juttu.+Omaan+"asemaan",+"oikealle"+Miehelle.++Ja+mitä+siihen+forced+osastoon.+Niin+ehkä+sillein,+jos+olis+"pakko"+aisankannatus+kuviossa+tyttöillä+kun+talossa+on+se+oikea+mies.
21.03.2022 16:26
Se+voi+olla+onnekasta.+Iteki+joskus+aattelin+nuin.+Sit+muutin+tänne+:D+Aika+hyvä+kylä+asua.
20.03.2022 14:57
1 / 1