Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jyri.laitinen
profiilit
jyri.laitinen
jyri.laitinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
49
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo naisten lelut on nykyään korvassa ja ennen aikaa aleempaana.Naiset ei varmaan enään osaa mennä mihinkään ilman puhelinta saatikka ajaa autoa pakko se on soittaa heti kaverille,että pääsin just töistä olen kohta kotona soitellaan.Puhelin on semmoinen kapistus,että se ei petä eikä jätä ja sen kanssa tulee toimeen,sekä sen saa äänettömäksi.Tällä tavallahan myös nykynuoriso kasvatetaan ilman puhelinta ei pääse lähtemään edes kavereiden luokse,vaan pitää olla tavoitettavissa.Ennen aikaa kotona keskusteltiin mitä päivän aikana on tapahtunut töissä sekä koulussa tai tarhassa mielestäni jos joku soittaa ilman handsfriitä kolme kertaa ja jää kiinni niin otetaan puhelin pois ja annetaan se kuukauden päästä takaisin.
21.11.2013 11:35
No siinähän se tuli kun et itse käytä alkoholia,niin ei muutkaan saisi käyttää.Olen minäkin istunut koneessa kerran vuodessa 5-6 tuntia kerrallaan,ei ainankaan niillä lennoilla kukaan ole häirinnyt millään tavalla.Kyllä ne suurimmat juopot on jäänyt asemalle eikä ole päässyt lennolle,ja kukaan ei ole mielestäni saanut niin paljon alkoholia matkalla,että olisi aiheuttanut kenellekkään häiriötä pääsäännöllisesti ollaan lennetty finnairin koneilla afrikkaan egypti ja sitä ennen marokko.
18.11.2013 19:13
No eipä todellakaan laskettaisi kesken kasvanutta porukkaa aseiden kanssa tekemisiin.Aina muutenkin valitetaan siitä,että ton ikäiset ottavat jo videopeleistä vaikutteita itse olisin myös sitä mieltä,että armeija vapaaehtoiseksi ja ikärajaksi 20v.
17.11.2013 11:46
No meitä on moneen junaan sivusta seuranneena olen huomannut semmoisia asioita,että tämänpäivän lapset tekevät lapsia ja vievät mummilaan hoitoon,että itse voivat mennä elokuviin tai ravintolaan viettää omaa aikaa,Jos meinaatte että tämänpäivän lapset katsoisivat omia vanhempia,kun ei ne kerkee hoitaa omiakaan lapsia ei semmoiset katso kuin omaa napaa.
14.11.2013 14:10
No johan pomppas taas.Kielletään myös aamupaska ennen kello kuutta eiköhän tupakointi ole jokaisen ihan oma asia,jos on täysikäinen.Eihän ketään voi kieltää polttamasta,juomasta,ajamasta jos on siihen oikeus,eikä se ole rikos kyttäkää ennemmin herroja ja muita viranomaisia,kun ne tekee enemmän laittomuuksia kuin tupakoitsijat.Duunari käyttää tupakkaan omaa rahaa kun taas herrat veronmaksajien rahaa keinolla,jos toisella tämä on jo tavallisia ihmisiä kohtaan ajojahtia,ja herrat saa taas tehdä laittomuuksia mistä kukaan ei valita oikeuslaitoksiin.
12.11.2013 14:16
Jaaha eiköhän se olisi parempi kertoa jossain vaiheessa lapselle kuka isä on,mutta vasta kun lapsi sitä alkaa kyselemään.Tässä vaiheessa ei kannata kumminkaan sitä vielä miettiä,kun lapsi on niin pieni ei se mitään kuitenkaan ymmärrä,ja lasta ei saa kieltää tapaamasta myöhemmin omaa isää jos lapsi niin tahtoo.Kyllä kannattaisi miettiä ammattiauttajaa ennemmikin kuin lukija kaartia,täältä saa vain pahan mielen,koska mielipiteitä tulee yhtämonta kuin on kirjoittajia.PS jokainenhan meistä tiensä valitsee.
11.11.2013 09:06
ok
06.11.2013 10:42
Ei minulla ainankaa ole kulunut yhtään liitonpäivää kursilla ollessani,kun siltä ajalta ei ole tarvinnut täyttää yhtään lappua,ja kurssin päätyttyä on edelleen samat päivät jäljellä itse et varmaan ole ollut samaan aikaan työtön ja ollut kurssilla.
06.11.2013 09:32
Kyllä työpaikkaa kannattaa vaihtaa,mutta ei ennenkuin on löytynyt uusi.Se sitten on aivan eri asia että kannattaako ottaa lopputili,jos ei ole tietoa uudesta työpaikasta. Kyllä kannattaisi hakeutua kursille ettei ne liiton päivät kuluisi ja tietysti toivoa,että sitä kautta löytyisi uusi työpaikka itse olen ottanut lopputilin ja olen myös löytänyt aika äkkiä uuden työpaikan,mutta ei se aina ole ollut parempi,kuin edellinen työ.Suosittelisin sinulle kuitenkin sitä vuorotteluvapaata yhden vuoden ja yrittäisit sinä aikana joko lataa akkujasi,tai etsiä uuden työpaikan.Koita jaksaa äläkä tee väärää valintaa ja hyvää loppuvuotta sinulle.
06.11.2013 08:38
Kyllä jokaisella on oikeus pukeutua niin kuin haluaa joidenkin mielestä 80 luku oli ainut ja oikea vuosikymmen monessakin asiassa.Joskushan se tulee muotiin kuitenkin jolloin moni kävelee samanlaisissa vermeissä,itse tykkään myös 80 luvusta,kun elin oman nuoruuteni silloin.Nykymuoti ei nappaa minuun ovat kuin variksenpelättämiä,kun tulee vastaan sekä tämänpäivän muoti on suunniteltu vain ja ainoastaan laihoille ihmisille ei normaalivartaloisille eikä XL kokoisille.
31.10.2013 12:31
No johan pomppas eikö se olisi parasta kaikille,että noin 1200€ kk ja veroprosentti 10 sekä ylisuuret eläkkeet ja herrojen palkat pienemmiksi niin eiköhän napina ainankin vähene sekä kelan päivärahat verottomana käteen.Olen myös sitä mieltä että ihmisen sairastumiselle sairauksiin josta joutuu osatyökyvyttömyyseläkkeelle,niin sitten kun joutuu työttömäksi ei pitäisi vähentää mistään työttymyyspäivärahasta sitä eläkkeen suurusita summaa.
29.10.2013 15:46
Huomenta kaikille.Kyllä meidänkin rivitalossa on muutama,jotka ei kunnolla tervehdi tai ei viitsi.Hyvän ilmapiirin luomiseksi olisi hyvä kyllä pitää hyvät naapuri suhteet,jotta kaikki asiat sujuisi paremmin,niin hyvässä kuin huonoissa asioissa.Ne ihmiset jotka ei pidä naapuri suhteita kunnossa ovat hankalia,myös koko taloyhtiölle ja valittavat kaikista muutoksista mitä muut haluaisivat,jonka jälkeen alkavat myös pakoilla muita naapureita kokemusta on.Tämä koskee varmaankin omakoti asujia ihan samalla lailla ilmeisesti tämä kuuluu suomalaisuuten ei puhu eikä pussaa.
29.10.2013 08:53
Kylläpä! onko raha tärkeäämpää,kuin hammassärky itse käytän yksityistä,kun pääsee nopeammin jos on tarves,muuten vuoden välein tuleepi aina ilmoitus ensin hyvissä ajoin kotiin,ja sen jälkeen kun aika lähestyy niin tulee tekstiviesti,yleensä päivää aikaisemmin.Varmaan joka paikkakunnalla on omat hinnat yksityis puolella,ei voi verrata toisiin paikkakuntiin.Itse maksoin hammaslääkäri ja hammashoitaja maksuja yhteensä 93€.Jos tulee tarves päästä halvemmalla,niin vedä se hammas itse pois eipä tarvi miettiä kumpaan menisi,kyllä tulee halvaksi.
24.10.2013 15:44
Huomenta kyllä moni kirjoittaja on oikeassa tosta maikkarin lotosta,mutta se kun ei ole ainoa asia mitä maikkari pilaa.Nykyään sieltä ei tule muuta,kuin uusintoja ja ostos teeveetä,mitä järkee on lähettää joka kanavalta samallaista ohjelmaa tämänpäivän suomessa.Moni varmaan katsoisi telkkua enemmän,jos sieltä tulisi enemmän uudenlaista katsottavaa ja loton kannalta olisi parempi,kun se olisi samanlainen kuin ennenkin,ja lähetys aika sama kun ennenkin.Varmaan maikkarin työntekijät yrittävät ensi vaaleissa eduskuntaan tekemään yhtä huonoja päätöksiä,kun on jo kokemusta kuinka kansalle voidaan tehdä huonoja päätöksiä.
23.10.2013 09:02
Joo kyllähän muutoksia tehdään lotossa ja eduskunnassa,mutta molemissa vain huononpaan suuntaan.
22.10.2013 12:44
Oletko todellakin mies aja kaljuksi niin moni muukin tekee siinä vaiheessa,kun hius raja muuttuu.Vain amerikkalaiset miehet tekee hius siirtoja ei suomalaiset itse ajoin hiukset pois vähän reilu vuosi sitten olen ihan tyytyväinen valintaani.
04.10.2013 19:27
Huomenta kaikille. Jokainen meistä on erilainen yksilö ei voida sanoa mikä on hyvä ja mikä on huono näissäkin asioissa täytyy ottaa huomioon ihmisen nyky terveyden tila onko minkälaisia lääkityksiä ja mitä voidaan syödä ja mitä ei.Kokeilemalla itse pääsee varmaan sopiviin ruoka aineksiin ja sitä kautta painonhallintaan.
04.10.2013 08:54
Huonenta kyllä niitä katuvaloja voisi pitää määrättynä aikana vähemmän aikaa päällä,ja antaa tukea puolet nykyisestä tuesta.Kyllä niitä kokouspalkkioita vois myös puolittaa,sekä kunnanjohtajan palkkaa pienentää,ei se tavallinen taatelintallaajakaan saa tukea kun se menee kauppaan tai uimaan ( työssä käyvät) Huonoja asioita siellä muutenkin kaupunkin hallituksessa päätetään,kun kunnan työntekijöitä pistetään pakkolomalle,niin toiselle puolen kaupunkia aletaan heti rakentamaan jotain tyhjän päiväistä.Jos säästetään niin silloin säästetään ei tuhlata samat perusasiat ne on jokaiselle ihmisille toitotettu,jos menee heikosti.
02.10.2013 07:59
Sittenpä ei kannata astua ovesta ulos jos pelkää.Kyllä moottorivikainen kone pystyy lentämään,jos koneessa on esim 3 moottoria ei se heti tipu ja kyllähän se kone pystyy liitämään jonkun aikaa myös ilman moottoreita ei kaikki viat tule merellä lentäessä.Aina ei kannata uskoa mitä telkkarista näkee tai naapurilta kuulee.Kyllähän jokaista ensinmäinen lento pelottaa,mutta sitten siihen tottuu.
25.09.2013 19:36
Joopa joo kyllä on kaukaa haettu toi yhden ihmisen tupakointi parvekkeella,että savu haittaisi vauvan terveys riskiä.Väitän että kyseinen henkilö ei voi välttää tupakan savua missään muuallakaan missä ihmiset polttaa,koska savu leviää joka paikassa.Itse asun rivitalossa missä yksi asukas polttaa eikä se savu haittaa ollenkaan vain kaksi asuntoa välissä naapuri talossa poltetaan myös eikä sekään savu tule meille asti välimatka on noin 10 metriä.Tälläisiä tapauksia on paljon,mutta ei siitä nosteta melua,oli asia mikä tahtoo niin kyllä siitä asian saa tässä yksi esimerkki kahden asunnon välissä kasvoi iso vaahtera joka suojasi aurinkon paisteelta heidän etupihaa ja heillä on myös lapsi joka nukkui pihalla puuta ei saannut kaataa,kun heidän lapsi nukkuu etupihalla aamu aurinko paistoi suoraan pihalle.Yksi naapuri sanoi että laita lapsesi takapihalle nukkumaan sinne ei paista,kun illalla aurinko mutta ei laittanut,vaan he muuttivat jonkun ajan päästä omakotitaloon keskelle ei mitään.Olen nähnyt jälkeenpäin ne ja kysynyt miltä tuntuu asua korvessa ja vastaus on ollut,että on pitkä matka joka paikkaan elikkä tolla tavalla erakoituu muusta maailmasta.Väitän edelleen,että on muitakin terveys riskiä kuin tupakan savu esim home ja epäterveelliset ruuat ja alkoholi vaikka kaikilla noilla ei ole suoranaista haittaa lapselle,mutta lasten vanhemmille.
25.09.2013 08:37
2 / 3