Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

49

1. Joo naisten lelut on nykyään korvassa ja ennen aikaa aleempaana.Naiset ei varmaan enään osaa mennä mihinkään ilman puhelinta saatikka ajaa autoa pakko se on soittaa heti kaverille,että pääsin just töistä olen kohta kotona soitellaan.Puhelin on semmoinen kapistus,että se ei petä eikä jätä ja sen kanssa tulee toimeen,sekä sen saa äänettömäksi.Tällä tavallahan myös nykynuoriso kasvatetaan ilman puhelinta ei pääse lähtemään edes kavereiden luokse,vaan pitää olla tavoitettavissa.Ennen aikaa kotona keskusteltiin mitä päivän aikana on tapahtunut töissä sekä koulussa tai tarhassa mielestäni jos joku soittaa ilman handsfriitä kolme kertaa ja jää kiinni niin otetaan puhelin pois ja annetaan se kuukauden päästä takaisin.
  2. ok
  3. Joopa joo kyllä on kaukaa haettu toi yhden ihmisen tupakointi parvekkeella,että savu haittaisi vauvan terveys riskiä.Väitän että kyseinen henkilö ei voi välttää tupakan savua missään muuallakaan missä ihmiset polttaa,koska savu leviää joka paikassa.Itse asun rivitalossa missä yksi asukas polttaa eikä se savu haittaa ollenkaan vain kaksi asuntoa välissä naapuri talossa poltetaan myös eikä sekään savu tule meille asti välimatka on noin 10 metriä.Tälläisiä tapauksia on paljon,mutta ei siitä nosteta melua,oli asia mikä tahtoo niin kyllä siitä asian saa tässä yksi esimerkki kahden asunnon välissä kasvoi iso vaahtera joka suojasi aurinkon paisteelta heidän etupihaa ja heillä on myös lapsi joka nukkui pihalla puuta ei saannut kaataa,kun heidän lapsi nukkuu etupihalla aamu aurinko paistoi suoraan pihalle.Yksi naapuri sanoi että laita lapsesi takapihalle nukkumaan sinne ei paista,kun illalla aurinko mutta ei laittanut,vaan he muuttivat jonkun ajan päästä omakotitaloon keskelle ei mitään.Olen nähnyt jälkeenpäin ne ja kysynyt miltä tuntuu asua korvessa ja vastaus on ollut,että on pitkä matka joka paikkaan elikkä tolla tavalla erakoituu muusta maailmasta.Väitän edelleen,että on muitakin terveys riskiä kuin tupakan savu esim home ja epäterveelliset ruuat ja alkoholi vaikka kaikilla noilla ei ole suoranaista haittaa lapselle,mutta lasten vanhemmille.