Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

49

  1. ok
  2. Joopa joo kyllä on kaukaa haettu toi yhden ihmisen tupakointi parvekkeella,että savu haittaisi vauvan terveys riskiä.Väitän että kyseinen henkilö ei voi välttää tupakan savua missään muuallakaan missä ihmiset polttaa,koska savu leviää joka paikassa.Itse asun rivitalossa missä yksi asukas polttaa eikä se savu haittaa ollenkaan vain kaksi asuntoa välissä naapuri talossa poltetaan myös eikä sekään savu tule meille asti välimatka on noin 10 metriä.Tälläisiä tapauksia on paljon,mutta ei siitä nosteta melua,oli asia mikä tahtoo niin kyllä siitä asian saa tässä yksi esimerkki kahden asunnon välissä kasvoi iso vaahtera joka suojasi aurinkon paisteelta heidän etupihaa ja heillä on myös lapsi joka nukkui pihalla puuta ei saannut kaataa,kun heidän lapsi nukkuu etupihalla aamu aurinko paistoi suoraan pihalle.Yksi naapuri sanoi että laita lapsesi takapihalle nukkumaan sinne ei paista,kun illalla aurinko mutta ei laittanut,vaan he muuttivat jonkun ajan päästä omakotitaloon keskelle ei mitään.Olen nähnyt jälkeenpäin ne ja kysynyt miltä tuntuu asua korvessa ja vastaus on ollut,että on pitkä matka joka paikkaan elikkä tolla tavalla erakoituu muusta maailmasta.Väitän edelleen,että on muitakin terveys riskiä kuin tupakan savu esim home ja epäterveelliset ruuat ja alkoholi vaikka kaikilla noilla ei ole suoranaista haittaa lapselle,mutta lasten vanhemmille.