Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

57

  1. Kyllä+minullakin+on+arvostus+itseäni+kohtaan+noussut+vuosien+varrella+huomattavasti.+Muistan+kuinka+kakskymppisenä+tuli+takerruttua+aivan+omituisiin+tapauksiin+ja+haaveili+vaikka+mitä+ja+oli+pää+pilvissä.+Nyt+parikymmentä+vuotta+myöhemmin+kun+sitä+aikaa+mietii+niin+pudistelee+päätään+ja+ajattelee+että+kuinka+hölmö+sitä+on+voinut+olla.+Silloin+sitä+on+tarttunut+aivan+olemattomiin+oljenkorsiin+kun+nyt+näin+jälkeenpäin+miettii+niin+lähtökohtaisesti+jo+oli+tuhoon+tuomittuja.+Mutta+tämä+on+sitä+normaalia+elämää,+sillä+elämä+opettaa..En+väitä+sitä,+että+kauneus+ja+järki+eivät+viihtyisi+samassa+päässä.+On+poikkeuksia,+puoleen+ja+toiseen.++Varmaan+vertauskuvana+voisi+sanoa+että+mitä+tekee+Ferrarilla+jos+ei+ole+varaa+bensaan+niin+että+sillä+voisi+ajaa.+Tietty,+onhan+sitä+kiva+näyttää+naapurille.+Sama+jos+on+kaunis+nainen:+Voihan+sitäkin+näyttää+naapurille+mutta+jos+tämä+nainen+on+ollut+järjenjakojonossa+viimeisenä+niin+ei+sellaista+naista+ei+kannata+päästää+naapurin+juttusille.+Tähän+ikään+mennessä+olen+pari+kertaa+tavannut+naisen+jonka+kanssa+keskustellessa+on+ajankulu+ihan+totaalisesti+kadonnut,+jo+voi+morjens+miten+hyvä+fiilis+silloin+on!+Keskustelu+ihmisen+kanssa,+oli+sitten+mies+tai+nainen,+on+todella+mahtavaa+silloin+kun+hänellä+on+sydän+ja+aivot+paikallaan.Ja+oikeasti+kiltin+ja+kunnollisen+miehen+arvostus+nousee+iän+myötä,+se+on+totta.+Minä+en++ole+harrastanut+ryyppäämistä+koskaan,+naapuri+ei+ole+koskaan+tuonut+kottikärryllä+kotiin,+en+ole+lähtenyt+mihinkään+autolla+ja+tullut+taksilla+takaisin+jne.+20-30+vuotiaana+kun+yritti+luoda+suhteita+naisiin+niin+raittius+ja+kiltteys+olivat+suurimmat+negatiiviset+asiat.+Kerran+ekoilla+treffeillä+kun+raittius+paljastui+naiselle,+niin+hän+alkoi+opettaa+minua+juomaan,+maista+nyt+tätä+ja+tätä,+tämä+on+hyvää,+tästä+pidät+jne.+Sain+paljon+palautetta+ettei+saa+mainostaa+raittiutta,+se+kuulema+tarkoittaa+että+on+ongelma+alkoholin+kanssa.+No+tottahan+se+on,+en+pidä+sen+mausta+saatika+siitä+miten+se+vaikuttaa+minuun.+Ja+toinen+niin+ei+saa+mainostaa+olevansa+kiltti+koska+se+tarkoittaa+heti+että+on+lapanen.+Eli+kiltti+on+heti+lapanen+vailla+omaa+tahtoa+ja+mielipidettä.++Tuolloin+en+saanut+minkäänlaista+arvostusta+oman+ikäisiltä+naisilta+mutta+kun+keskustelee+55++naisten+kanssa+niin+kyllä+he+arvostavat+ihan+toisella+tapaa.+Moni+vanhempi+nainen+ihmetteli,+ja+ihmettelee+vieläkin+miksen+seurustele+ja+miksen+kelpaa+naisille.+He+tietävät+elämästä,+he+ovat+eläneet+juopon+miehen+kanssa+nyrkin+ja+hellan+välissä,+heillä+on+kokemusta.+Mutta+näin+se+menee,+sitä+osaa+arvostaa+vasta+sitten+kun+sen+on+menettänyt..
  2. Ujous+on+seksikästä!
  3. ap.:lle sellaiset terveiset ettei elämää kannata tuhlata tyhmiin miehiin eikä varsinkaan muuttaa itseään siihen suuntaan mitä itse ei halua elää. Vuosia sitten kun ensitreffeillä naiselle paljastui etten käytä alkoholia ollenkaan, alkoi hän opettamaan minua juomaan. Tämä olisi hyvä vaihtoehto ja tämä olisi hyvän makuinen ja tätä kannattaisi kokeilla jos vaikka pitäisit.. Hei haloo?? Eikö se ole sama asia jos vegetaristin veisit grillijuhliin missä olisi pelkkää lihaa eri muodoissa eikä kasviksista tietoakaan? Siellä sitten kertoisit kuinka hyvää mikäkin liha on..

    Emmekö me voi arvostaa toista ihmistä juuri sellaisena kuin hän on? Olemme kaikki erilaisia, se on meidän heikkous ettei ole tehtynä yhtä ja oikeaa kirjaa siitä miten tulet toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta se on taas meidän rikkaus että olemme kaikki erilaisia. Omaamme erilaiset arvot, tavat ja toiveet.

    Itse haluaisin kerran tai kaksi vuodessa käydä euroopassa viikonloppumatkalla, kaupunkikohteissa, tutustumassa museoihin, paikalliseen elämään ja ympäristöön. Siinä olisi riittävästi matkustelua ulkomailla, kotimaassa taas voisi ottaa eväskorin mukaan ja kävellä lähimpään metsään tai meren/järvenrantaan katsomaan auringonlaskua tai muuten vain oleilemaan kunhan seura on oikea. Tosin harvalle naiselle tälläinen riittää, yleensä pitää matkustaa pidemmälle ja vielä pidemmäksi aikaan. ap.:n kaltaisen naisen kuin jostain löytäisi..
  4. Sinulla on ihanan positiivinen ajattelutapa, pisteet siitä! :o) En tiedä onko aina ollut näin, mutta suuresti ihmettelen tätä nykymaailman menoa. Miten me itse olemme tehneet tästä näin pinnallista. Useilla naisilla on vaatimuksena että miehellä täytyy olla jokin tietty koulutus, mitä suurempi omaisuus ja lompakko niin sitä kiinnostavampi. Miehillä se kiinnostavuus tuntuu rajoittautuvan ainoastaan siihen että kuinka nopeasti nainen on vällyjen välissä. Jos ei toisilla tai kolmansilla treffeillä olla sängyssä niin silloin nainen ei ole kiinnostava. Itse ainakin haluan löytää naisesta sen parhaan ystävän, keskustelukumppanin, kumppanin jonka kanssa voi kulkea maailman ääriin. Läheisyys, lämpö, se että voi katsella kesäyönä kuuta toinen ihminen sylissä, sanomatta mitään. Se, että sinulla on hyvä olla siinä..
    Se, että löytäisi tuollaisen ihanan naisen, jonka kanssa löytyy sitä kuuluisaa kemiaa mutta ennen kaikkea, jolta löytyisi myös kultainen sydän, samanlainen arvomaailma, tuntuu olevan taruolento. Kyynisiä ja pinnallisia ihmisiä maailma on täynnä, sellaisiin en halua edes tutustua. Sydämellistä ja lämpöistä naista odotellessa.. Väkisin väkerretty suhde kyyniiseen tai pinnalliseen ihmiseen on itsensä pettämistä, mihin itse en ainakaan lähde. Se, että voit ja pystyt olemaan yksin, on todella kunnioitettavaa. Ettei tarvitse heti turvautua ensimmäiseen kulkijaan jonka tapaat, vaikket viihtyisi hänen seurassaan mutta kunhan ei tarvitse olla yksin, on myös itsensä pettämistä. Itse ainakin viihdyn hyvin itsekseni, ainoa mikä hieman harmittaa on se, että joka vuosi tulee ikää lisää ja johon sopii sanat Jani Wickholmin laulusta Kaveri: "Olen vielä perheetön mies enkä tästä enää nuorene". Lapsia olisin halunnut saada mutta ikä alkaa tulemaan jo vähitellen vastaan. Tai sanotaanko näin ettei se miehelle ole juurikaan ongelma, mutta en kovin helposti näe itseäni 20 vuotta nuoremman naisen seurassa.. ..tai vaikka eihän rakkaus tunne rajoja. Sitä odotellessa, eikä epätoivoisin, vaan realistisin tavoittein..