Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jtee
profiilit
jtee
jtee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
57
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enää+kymmenen+vuotta+niin+sitten+saan+naisen!+:o)
08.09.2016 21:45
Kyllä+minullakin+on+arvostus+itseäni+kohtaan+noussut+vuosien+varrella+huomattavasti.+Muistan+kuinka+kakskymppisenä+tuli+takerruttua+aivan+omituisiin+tapauksiin+ja+haaveili+vaikka+mitä+ja+oli+pää+pilvissä.+Nyt+parikymmentä+vuotta+myöhemmin+kun+sitä+aikaa+mietii+niin+pudistelee+päätään+ja+ajattelee+että+kuinka+hölmö+sitä+on+voinut+olla.+Silloin+sitä+on+tarttunut+aivan+olemattomiin+oljenkorsiin+kun+nyt+näin+jälkeenpäin+miettii+niin+lähtökohtaisesti+jo+oli+tuhoon+tuomittuja.+Mutta+tämä+on+sitä+normaalia+elämää,+sillä+elämä+opettaa..
En+väitä+sitä,+että+kauneus+ja+järki+eivät+viihtyisi+samassa+päässä.+On+poikkeuksia,+puoleen+ja+toiseen.++Varmaan+vertauskuvana+voisi+sanoa+että+mitä+tekee+Ferrarilla+jos+ei+ole+varaa+bensaan+niin+että+sillä+voisi+ajaa.+Tietty,+onhan+sitä+kiva+näyttää+naapurille.+Sama+jos+on+kaunis+nainen:+Voihan+sitäkin+näyttää+naapurille+mutta+jos+tämä+nainen+on+ollut+järjenjakojonossa+viimeisenä+niin+ei+sellaista+naista+ei+kannata+päästää+naapurin+juttusille.+Tähän+ikään+mennessä+olen+pari+kertaa+tavannut+naisen+jonka+kanssa+keskustellessa+on+ajankulu+ihan+totaalisesti+kadonnut,+jo+voi+morjens+miten+hyvä+fiilis+silloin+on!+Keskustelu+ihmisen+kanssa,+oli+sitten+mies+tai+nainen,+on+todella+mahtavaa+silloin+kun+hänellä+on+sydän+ja+aivot+paikallaan.
Ja+oikeasti+kiltin+ja+kunnollisen+miehen+arvostus+nousee+iän+myötä,+se+on+totta.+Minä+en++ole+harrastanut+ryyppäämistä+koskaan,+naapuri+ei+ole+koskaan+tuonut+kottikärryllä+kotiin,+en+ole+lähtenyt+mihinkään+autolla+ja+tullut+taksilla+takaisin+jne.+20-30+vuotiaana+kun+yritti+luoda+suhteita+naisiin+niin+raittius+ja+kiltteys+olivat+suurimmat+negatiiviset+asiat.+Kerran+ekoilla+treffeillä+kun+raittius+paljastui+naiselle,+niin+hän+alkoi+opettaa+minua+juomaan,+maista+nyt+tätä+ja+tätä,+tämä+on+hyvää,+tästä+pidät+jne.+Sain+paljon+palautetta+ettei+saa+mainostaa+raittiutta,+se+kuulema+tarkoittaa+että+on+ongelma+alkoholin+kanssa.+No+tottahan+se+on,+en+pidä+sen+mausta+saatika+siitä+miten+se+vaikuttaa+minuun.+Ja+toinen+niin+ei+saa+mainostaa+olevansa+kiltti+koska+se+tarkoittaa+heti+että+on+lapanen.+Eli+kiltti+on+heti+lapanen+vailla+omaa+tahtoa+ja+mielipidettä.++Tuolloin+en+saanut+minkäänlaista+arvostusta+oman+ikäisiltä+naisilta+mutta+kun+keskustelee+55++naisten+kanssa+niin+kyllä+he+arvostavat+ihan+toisella+tapaa.+Moni+vanhempi+nainen+ihmetteli,+ja+ihmettelee+vieläkin+miksen+seurustele+ja+miksen+kelpaa+naisille.+He+tietävät+elämästä,+he+ovat+eläneet+juopon+miehen+kanssa+nyrkin+ja+hellan+välissä,+heillä+on+kokemusta.+Mutta+näin+se+menee,+sitä+osaa+arvostaa+vasta+sitten+kun+sen+on+menettänyt..
06.09.2016 12:02
Saatan+olla+joukosta+poikkeava+mies,+olen+kiltti+ja+kunnollinen,+raitis,+savuton+jne+mutta+omaan+sen+verran+hyvän+itsetunnon+etten+ala+kasvattamaan+toisten+miesten+tenavia.+Tässä+vuosien+varrella+olisi+ollut+useita+mahdollisuuksia+alkaa+leikkimään+kotia+tai+alkaa+isäpuoleksi,+mutta+ihan+aikuisten+oikeesti,+ei+kiitos!+Isänpäivänä+minulle+ei+tule+yhtään+korttia+joten+kyllä+silloin+pitää+olla+myös+niin+ettei+äitienpäivänä+tule+naiselleni+yhtään+äitienpäiväkorttia.+Saattaa+olla+kylmää+ja+kyynistä+tekstiä+mutta+arvostan+itseäni+sen+verran+etten+pistä+lusikkaani+tuollaiseen+soppaan.
Entä+sitten+se+kuvankaunis+hoikka+povipommi??+Mitä+virkaa+on+kauneudella+jos+on+penaalin+tylsin+kynä?+Siis+ei+mitään+virkaa..+Minun+makuni+naisten+suhteen+on+seuraava:+Hoikka?+Ei.+Povipommi?+Ei.+Se+mitä+on+korvien+välissä,+merkitsee+paljon,+se+mitä+on+sydämessä,+merkitsee+vielä+enemmän.+Se,+miten+nainen+puhuu,+se+miten+nainen+kohtelee+toisia+ihmisiä,+se+miten+nainen+puhuu+toisista+ihmisistä,+kuvastaa+hänen+sydäntään.+Tänä+päivänä+on+yllättävän+paljon+pinnallisuutta+ja+itserakkautta,+ne+asiat+huomaa+puhumalla,+eikä+katsomalla+povipommia..+Pieni+pyöreys+on+seksikästä+mutta+vieno+ujous+naisessa,+se+vasta+onkin+seksikästä..+:o)
06.09.2016 01:17
Mistä+keskustelun+aloittajan+löytää+mies+joka+ei+käy+baareissa+ja+joka+ei+usko+nettideittailuun?
29.08.2016 14:20
Nella.99,+kiitos+lyhyestä+mutta+todellisesta+listasta.+Siinä+pitäisi+olla+vielä+yksi+ranskalainen+viiva:
-+Ei+akateeminen
24.08.2016 16:57
Keskustelun+aloittajalle+sen+verran+että+ainoa+mahdollisuus+taitaa+olla+sitten+se+oikea+elämä..+Mutta+samalla+sitten+voisi+kysyä+aloittajalta+että+mistä+löytää+sinkkunainen+jos+sinkkumies+A:+Ei+käy+baareissa+B:+On+kyllästynyt+nettideittailuun.+Vuosien+kokemus+on+opettanut+ettei+kunnollinen+mies+kiinnosta+naisia.+Tasainen,+rauhallinen,+kiltti+(en+tarkoita+lapasta)+terveelliset+elämäntavat+omaava+mies+ei+kiinnosta+koska+taustalla+ei+ole+akateemista+koulutusta.+Nettineittailussa+on+helppo+lokeroida+ihmiset,+paino+ja+pituus+pitää+olla+juuri+oikeat.+Jossain+naisten+treffiprofiileissa+haetaan+max.+190cm+pitkää+miestä+mutta+minun+on+turha+sellaiseen+ilmoitukseen+vastata+koska+minulla+on+pituutta+191cm.+Mutta+mitä+se+sitten+tosielämässä+vaikuttaa?+
Itse+olen+miehenä+tätä+samaa+asiaa+miettinyt.+Kaupassa+tai+jossain+muualla+elämän+arkisessa+askareessako?+Olen+miesvaltaisella+alalla+töissä+ja+harrastukset+ovat+miesvaltaisia+joten+kauppa+lienee+sitten+ainoa+vaihtoehto.+Mutta+mistä+sitten+tunnistaa+vapaan+ja+varsinkin+naisen+joka+olisi+halukas+pariutumaan?+Nettideittailuun+kyllästyneenä+olen+tulossa+siihen+tulokseen+että+jos+haluaa+naisen+niin+ilmeisesti+sellainen+pitää+sitten+ostaa+jostain+päin+Aasiaa.+Mutta+sentään+niin+epätoivoinen+en+ole,+tulen+hyvin+toimeen+yksinkin+ja+jossain+sisällä+sydämessä+palaa+vielä+pieni+toivo+siitä+että+oikea+rakkaus+saataa+vielä+jostain+löytyä.
24.08.2016 16:47
Ujous+on+seksikästä!
17.06.2016 21:39
Ei+voi..+Vuosia+sitten+kävin+muutamissa+tapahtumissa+ja+se+on+enemmänkin+iso+kaveriporukka+joka+hengailee+ja+keskustelee.+Osa+on+varattuja+ja+tulevat+tapahtumiin+kavereita+tapaamaan,+osa+tulee+kehumaan+että+montako+kaatoa+on+viikon+aikana+tehnyt.+Jos+olet+yksinäinen+ja+haluat+vaihtelua+elämääsi,+niin+se+on+hyvä+siihen+tarkoitukseen,+saat+kavereita+joiden+kanssa+voi+hengailla+mutta+rakkauden+takia+sinne+ei+oikein+kannata+mennä.
13.06.2016 23:02
Kuinkakohan monta Jania on tässä maassa??
17.05.2016 22:11
No yleensä ns. munahaukat erottuvat joukosta eikä sellainen kiinnosta ollenkaan. Ja kun sanon etten käy baareissa, se pitää myös tulkita niin.. Viimeksi olen käynyt baarissa vuonna -98 tai -99, nuorena poikana ryyppykuskin ominaisuudessa. Onko muka outoa olla menemättä firman pikkujouluihin?? Kuukausi sitten oli firman ns. pikkujouluristeily Tallinnaan. Eipä kyllä vähempää voisi kiinnostaa mennä firman porukan kanssa risteilylle..
18.12.2015 20:45
Minä en ainakaan pidä agressiivisistä naisista. Pieni ujous naisessa on seksikästä, vieno, ujo hymy on paljon parempaa kun kiinni käyminen. Itse olen kiltti, tasainen ja rauhallinen mies joka pitää samanlaisesta naisesta. Mutta se on valitettavaa, että kaikki naiset jotka olen tavannut, eivät jaksa kiinnostua tälläisestä miehestä. Kun on itse kiltti ja ystävällinen, niin jostain syystä vedän puoleeni naisia jotka ovat ilkeitä ja haluavat vain satuttaa kilttiä miestä. Minulle on monesti sanottu, ettei saa sanoa olevansa "kiltti", koska se kuvastaa että on lapanen jolla ei ole mitään omaa tahtoa. Ja toinen on juuri se, ettei naisia kiinnosta tasainen ja rauhallinen mies. Monesti olen päässyt siihen käsitykseen että nainen haluaa hieman jännitystä elämäänsä ja etsii miestä joka baari-illan päätteeksi saattaa löytyä jopa 100km:n päästä kotoa. Itse en baareissa käy ja on vaikea tietää kaupan kassajonossa kuka nainen on vapaa ja onko haku päällä.
18.12.2015 19:57
Et ole edes pitkä nainen.. Olen aikoinaan seurustellut naisen kanssa joka oli 183cm pitkä ja oli tosi kiva kävellä yhdessä kun minulla on pituutta 191cm. Itse haluaisin löytää n. 180cm pitkän naisen mutta yleensä naisilla on pituutta 160-165cm..
11.12.2015 22:08
Kaksi vuotta?? Mikä saavutus tuo on? Pitäisikö siitä antaa joku mitalli? Kun on seurustelematta 10 vuotta ja siitä yli, se alkaa olla jo meriitti.. 39 vuoteen seurustellut 1,5v saman naisen kanssa. Itse raitis ja savuton, vapaa ja lapseton, työssäkäyvä mies mutta nuo asiat eivät naista kiinnosta ollenkaan. Treffipalstoilla en viitsi enää kirjoittaa naisille, vaikka kirjoittaa kuinka asiallisen ja henkilökohtaisen viestin, niin naisilta ei saa vastausta. Viimeksi pari viikkoa sitten päätin tehdä poikkeuksen ja kirjoitin naiselle joka vaikutti mukavalta. Hän luki viestini, katsoi ilmoitustani jonka jälkeen poisti oman ilmoituksensa. Tälläkö tavalla nainen ilmoittaa ettei ole kiinnostunut?
Olisi romanttista tutustua naiseen vaikka kaupassa, avaamalla hänelle oven josta alkaisi elokuvissa tuttu vuosisadan rakkaustarina. Mutta en ole vielä keksinyt keinoa että miten tietää onko hän vapaa tai onko hänellä edes haku päällä..
11.12.2015 21:57
No sellaisia miehiä löytyy varmaan ympäri Suomea. Itse ainakin pidän naisten rinnoilla leikkimisestä, hyväilystä, suukottelusta, näykkimisestä, nuolemisesta ja kielellä kiusaamisesta. Samalla on kiva kielellä piirtää viivaa naisen alastomassa vartalossa, varsinkin sileää sisäreittä pitkin ylös.. ..ja toista pitkin alas. Pitkää ja harrasta kiusaamista.
30.11.2015 18:58
Tunteellisena miehenä elämä on todella vaikeaa. Jos tapaat naisen jonka kanssa synkkaa hyvin, niin et silti uskalla "avata" tunteitasi heti ja täysillä.. ..en ainakaan minä. Olen joskus tehnyt niin että olen luottanut naiseen liian nopeasti ja liian paljon, ja nenille siinä on tullut. Kun on ihan oikeasti rakastunut, niin minulla siitä toipumiseen kestää vähintään vuoden enkä mitenkään pysty kuvittelemaan että sillä aikaa alkaisin mihinkään uuteen suhteeseen. Näistä viisastuneena kun yrität varjella omaa sydäntäsi ja pyrit piilottamaan tunteesi, niin nainen on jo lähtenyt karkuun.. :o(
29.10.2014 22:49
ap.:lle sellaiset terveiset ettei elämää kannata tuhlata tyhmiin miehiin eikä varsinkaan muuttaa itseään siihen suuntaan mitä itse ei halua elää. Vuosia sitten kun ensitreffeillä naiselle paljastui etten käytä alkoholia ollenkaan, alkoi hän opettamaan minua juomaan. Tämä olisi hyvä vaihtoehto ja tämä olisi hyvän makuinen ja tätä kannattaisi kokeilla jos vaikka pitäisit.. Hei haloo?? Eikö se ole sama asia jos vegetaristin veisit grillijuhliin missä olisi pelkkää lihaa eri muodoissa eikä kasviksista tietoakaan? Siellä sitten kertoisit kuinka hyvää mikäkin liha on..
Emmekö me voi arvostaa toista ihmistä juuri sellaisena kuin hän on? Olemme kaikki erilaisia, se on meidän heikkous ettei ole tehtynä yhtä ja oikeaa kirjaa siitä miten tulet toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta se on taas meidän rikkaus että olemme kaikki erilaisia. Omaamme erilaiset arvot, tavat ja toiveet.
Itse haluaisin kerran tai kaksi vuodessa käydä euroopassa viikonloppumatkalla, kaupunkikohteissa, tutustumassa museoihin, paikalliseen elämään ja ympäristöön. Siinä olisi riittävästi matkustelua ulkomailla, kotimaassa taas voisi ottaa eväskorin mukaan ja kävellä lähimpään metsään tai meren/järvenrantaan katsomaan auringonlaskua tai muuten vain oleilemaan kunhan seura on oikea. Tosin harvalle naiselle tälläinen riittää, yleensä pitää matkustaa pidemmälle ja vielä pidemmäksi aikaan. ap.:n kaltaisen naisen kuin jostain löytäisi..
28.10.2014 23:10
Itse olen mies, muutamaa vuotta vaille 40. Raitis, savuton ja ainakin omasta mielestäni mukava ja kiltti. Kiltti muttei mikään lapanen.. Lapseton eikä koskaan ole kihlattu. Eikä raittiuteen ole syynä alkoholiongelma eikä uskonto. Omaan suuren, hellän ja herkän sydämen, suuret tunteet. Pidän lapsista ja olen halunnut jo 15 vuoden ajan vaimon, lapsia ja rakkautta huokuvan kodin. Baareissa en ole koskaan käynyt etsimässä naista, sillä oman taustan huomioiden en halua tavata mitään baarikärpästä. Oikeassa elämässä ei ole ollut sellaista tilaisuutta jossa olisin tavannut naisen niin että siitä olisi tullut jotain. Täällä virtuaalielämässä taas tuntuu olevan todella helppo asettaa tarkkoja kriteereitä toivomastaan puolisosta. En halua esittää ketään muuta kuin olen, haluan olla rehellinen joka asiassa mutta minulla ei ole tätä paljon puhuttua "markkina-arvoa". En omaa huonoa itsetuntoa, vaan yritän olla realistinen..
Olen lopettanut etsimällä etsimisen, siitä ei tullut kuin paha mieli ja paniikki. Olisi aivan mahtavaa viettää aikaa toisen ihmisen kanssa mutta mukavan naisen löytyminen on todella vaikeaa joten en viitsi enää etsiäkkään. Kulutan aikaani oman elämän elämiseen ja toivon että jostain nurkan takaa se Elämän Nainen tulisi vastaan.
28.10.2014 22:30
Sinulla on ihanan positiivinen ajattelutapa, pisteet siitä! :o) En tiedä onko aina ollut näin, mutta suuresti ihmettelen tätä nykymaailman menoa. Miten me itse olemme tehneet tästä näin pinnallista. Useilla naisilla on vaatimuksena että miehellä täytyy olla jokin tietty koulutus, mitä suurempi omaisuus ja lompakko niin sitä kiinnostavampi. Miehillä se kiinnostavuus tuntuu rajoittautuvan ainoastaan siihen että kuinka nopeasti nainen on vällyjen välissä. Jos ei toisilla tai kolmansilla treffeillä olla sängyssä niin silloin nainen ei ole kiinnostava. Itse ainakin haluan löytää naisesta sen parhaan ystävän, keskustelukumppanin, kumppanin jonka kanssa voi kulkea maailman ääriin. Läheisyys, lämpö, se että voi katsella kesäyönä kuuta toinen ihminen sylissä, sanomatta mitään. Se, että sinulla on hyvä olla siinä..
Se, että löytäisi tuollaisen ihanan naisen, jonka kanssa löytyy sitä kuuluisaa kemiaa mutta ennen kaikkea, jolta löytyisi myös kultainen sydän, samanlainen arvomaailma, tuntuu olevan taruolento. Kyynisiä ja pinnallisia ihmisiä maailma on täynnä, sellaisiin en halua edes tutustua. Sydämellistä ja lämpöistä naista odotellessa.. Väkisin väkerretty suhde kyyniiseen tai pinnalliseen ihmiseen on itsensä pettämistä, mihin itse en ainakaan lähde. Se, että voit ja pystyt olemaan yksin, on todella kunnioitettavaa. Ettei tarvitse heti turvautua ensimmäiseen kulkijaan jonka tapaat, vaikket viihtyisi hänen seurassaan mutta kunhan ei tarvitse olla yksin, on myös itsensä pettämistä. Itse ainakin viihdyn hyvin itsekseni, ainoa mikä hieman harmittaa on se, että joka vuosi tulee ikää lisää ja johon sopii sanat Jani Wickholmin laulusta Kaveri: "Olen vielä perheetön mies enkä tästä enää nuorene". Lapsia olisin halunnut saada mutta ikä alkaa tulemaan jo vähitellen vastaan. Tai sanotaanko näin ettei se miehelle ole juurikaan ongelma, mutta en kovin helposti näe itseäni 20 vuotta nuoremman naisen seurassa.. ..tai vaikka eihän rakkaus tunne rajoja. Sitä odotellessa, eikä epätoivoisin, vaan realistisin tavoittein..
11.10.2014 19:46
Saanko kysyä että miksi miehen pitää olla akateemisesti koulutettu? Onko se niinkin pinnallinen asia kuin raha? Siis se, että akateemisesti koulutettu ansaitsee enemmän? Minulla on kyseisistä miehistä negatiivisia kokemuksia, ovat tylsiä, kuivia ja jäykkiä.. Matalammin koulutetut omaavat lämpöisemmän sydämen koska he eivät kilpaile koulutuksellaan vaan omana itsenään ja monet vielä suurella sydämellään. Ja tulotasoon sen verran että tiedän paljon matalammin koulutettuja miehiä jotka ansaitsevat jopa kaksi kertaa enemmän kuin akateemiset ihmiset..
Minulla nousee aina höyry korvista kun ihmisiä luokitellaan koulutuksen, tulotason ja omaisuuden mukaan. Eikö vähemmän ansaitseva, kultainen, huomaavainen, kiltti ja suuren sydämen omaava mies ole ollenkaan kiinnostava kohde?
10.10.2014 20:36
Tietääkseni en ole kussut sinun muroihisi joten turhaan minulle auot päätäsi. Et tunne minua etkä tiedä minusta mitään. Täällä on näköjään turha olla oma itsensä ja keskustella asiallisesti..
09.10.2014 22:59
2 / 3