Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

57

  1. Itse+miehenä+olen+miettinyt+samaa,+naista+ei+tahdo+löytyä.+Siis+järkevää+ja+tasapainoista.+Ja+pituuteni+on+paha+asia+joka+on+suuri+vika.+Minulla+on+pituutta+192cm+mutta+todella+monelle+naiselle+se+on+liikaa,+miehen+pitää+olla+max+190cm+pitkä.+Tuo+2cm+on+karsiva+kriteeri..+Jos+esimerkiksi+täällä+treffipalstalla+on+naisen+kriteereissä+max+pituus+190cm,+niin+minä+kunnioitan+sitä+enkä+viitsi+ilmoittaa+olemassaolostani+koska+en+kuitenkaan+kelpaa+sellaisenaan+hänelle.Joku+vuosi+sitten+kirjoittelin+erään+naisen+kanssa+muutaman+kuukauden+tutustumistarkoituksessa.+Minua+alkoi+ottamaan+jo+päähään+kun+jokaisessa+viestissä+hän+kertoi+exsästään,+minkälainen+hän+oli+ja+mitä+hän+teki+ja+mitä+he+olivat+yhdessä+tehneet.+Hän+ihan+oikeasti+ikävöi+entistään,+vertasi+kaikkea+häneen.+Minulla+loppui+mielenkiinto+koska+tuli+tunne+että+hän+etsii+entisen+kloonia+ja+minun+olisi+pitänyt+täyttää+tuo+paikka+samoilla+kriteereillä+ja+ominaisuuksilla.+Tuntui+ettei+hän+halunnut+menneisyydestä+eroon+eikä+ollut+kiinnostunut++minusta+ollenkaan.+On+siis+hyvä+asia+ettei+esitä+mitään,+mutta+hieman+saisi+miettiä+mitä+sanoo+niin+ettei+loukkaa+toista+ihmistä.+Suhteessa+on+hyvä+olla+avoin+ja+puhuminen+kaikista+asioita+syventää+suhdetta+mutta+tuskin+kukaan+mies+tai+nainen+pitää+siitä+että+toinen+pulputtaa+jatkuvasti+entisestään.
  2. Tuskin+kelpaan..
  3. Tässä+on+juuri+tuo+oravanpyörä+jota+on+vaikea+saada+pysähtymään.+Itse+olen+iso,+miehen+kokoinen+mies+joka+pärjää+normaalissa+elämässä+hienosti,+pystyn+kommunikoimaan+ihmisten+kanssa.+Mutta+sitten+kun+mennään+yksityisyysalueen+sisäpuolelle,+tulee+heti+ongelmia.+Omaan+herkän+ja+suuren+sydämen+jota+on+helppo+satuttaa.+Vuosien+varrella+sydäntäni+on+satuttaneet+juuri+nuo+rempseät+naiset.+He+eivät+ilmeisesti+tiedä+minkälaista+on+elää+suuren,+pehmeän+ja+herkän+sydämen+kanssa.+Noista+asioista+viisastuneena+olen+oppinut+sulkemaan+sydämeni+kylmää+ja+pahaa+maailmaa+vastaan.+Sydämeeni+on+pitkä+matka+eikä+hätäisimmät+naiset+sinne+pääse+koska+heiltä+loppuu+kärsivällisyys+kesken.++En+osaa+"iskeä"+naista+koska+kunnioitan+häntä+kun+en+tiedä+hänen+taustojaan+eli+onko+vapaa+ja+etsiikö+hän+kenties+miestä.++Ja+toiseksi+pelkään+että+taas+kerran+sydämeeni+sattuu..+Asiasta+mitään+tietämättömän+on+varmaan+helppo+sanoa+että+mitä+sitten+jos+suhde+ei+toiminut+ja+maailma+on+täynnä+naisia.+Tälläisen+kommentin+esittänyt+ei+todellakaan+tiedä+mitä+kaltaiseni+ihmisen+rinnassa+tuntuu+kun+ihan+oikeasti+sattuu.+Vaikka+kenties+järki+sanoisi+ihan+muuta,+mutta+kun+sydän+itse+tietää+että+milloin+sitä+sattuu.+Toiset+ihmiset+voivat+heti+suhteen+päätyttyä+aloittaa+uuden,+mutta+minä+en+siihen+pysty.+Saattaa+kuullostaa+hölmöltä,+mutta+minulla+menee+ainakin+vuosi+tai+kaksi+että+saan+haavani+nuoltua+ja+koottua+itseni.++Pidän+rauhallisesta+ja+tasaisesta+elämästä,+en+halua+elämäni+olevan+sirkusta.+Olisi+mahtavaa+rakastua,+kietoa+nainen+kainaloon,+suukottaa+ja+sitten+nukahtaa+siihen.+Tuntea+toisen+ihmisen+läheisyys,+toisen+ihmisen+hengitys,+toisen+ihmisen+sydämen+lyönnit..+Mutta+mieluummin+yksin+kuin+rempseän+naisen+kaltoin+kohdeltavana.+Ja+tähän+lopuksi+on+ihan+pakko+sanoa,+että+vieno+ujous+on+mielestäni+seksikästä.
  4. Niin,+taas+tulemme+siihen+että+kysyntä+ja+tarjonta+ei+kohtaa..+:o(+Minä+olen+raitis+(lue+absotutisti)+kuten+tuolla+ylempänä+mainostin.+Mutta+niille+tapaamilleni+naisille+se+ei+kelpaa,+vaan+miehen+PITÄÄ+käyttää+alkoholia.+Muistan+erittäin+hyvin+yhdet+ensitreffit+jossa+sitten+jossain+vaiheessa+tuli+juttua+alkoholin+käytöstä.+Naiselle+se+oli+todellinen+shokki+kun+en+käytä+alkoholia.+Kerroin+etten+pidä+sen+mausta+niin+hän+kyllä+löysi+erilaisia+juomia+mitä+minun+pitäisi+kokeilla+ja+totutella+alkoholin+käyttöön.++Sama+on+kaljan+kanssa.+Olen+kertonut+etten+pidä+mallaksen+mausta,+ei+juo+edes+kotikaljaa+niin+tähänkin+on+tullut+vastaus+että+niin+se+aina+alussa+maistuu+pahalta,+sinun+pitää+vain+juoda+enemmän+ja+treenata.++Ihan+oikeasti+hei??+Mikä+juttu+tämä+on??+Usein+kuulen+että+naiset+valittavat+kun+mies+vain+juo+mutta+sitten+kun+on+absolutisti+mies+niin+miksi+häntä+pitää+alkaa+opettamaan+ryyppäämistä?+Ikäluokassani+minua+on+aina+pidetty+outona+tämän+takia,+mutta+noin+60v+ja+vanhempien+naisten+kanssa+kun+keskustelee+niin+he+taas+arvostavat+minun+päätöstäni.++Joskus+aikoja+sitten+seurustelin+yhden+naisen+kanssa+ja+olimme+minun+sukulaisten+luona+mökillä.+Hänellä+oli+sieltä+kiire+pois+että+pääsee+kavereiden+kanssa+ryyppäämään.+Silloin+huomasin+meidän+erilaisuuden.Toinen+asia+tuli+minulle+suurena+yllätyksenä.+Kun+aktiivisemmin+kirjoittelin+naisten+kanssa,+niin+huomasin+että+myös+heillä+oli+verkot+vedessä+jatkuvasti.+Kirjoittelin+pitkään+erään+naisen+kanssa+ja+tulimme+hyvin+juttuun.+Olimme+sopineet+ensitreffit+ja+samana+päivänä+muutamaa+tuntia+ennen+treffejä+tuli+viesti+jossa+hän+perui+meidän+treffit.+Hänellä+oli+ollut+hieman+aikaisemmin+treffit+toisen+miehen+kanssa+ja+heillä+oli+tullut+kipinää.++Itse+kun+olen+(ilmeisesti)+liian+yksinkertainen+mies+ja+kirjoittelen+sekä+tutustun+vain+yhteen+naiseen+kerrallaan.++Mutta+kuulema+tämä+on+moneen+suuntaan+tutustuminen+on+ihan+normaalia,+niin+miehille+kuin+naisille.+Minä+en+halua+mitään+missiä+enkä+fitnessurheilijaa,+vaan+naisen+jonka+kanssa+voisi+höpöttää,+hieman+höppönää+naista+jonka+kanssa+voisi+vaikka+maata+lämpöisenä+kesäpäivänä+nurmikolla+viltillä+ja+katsella+taivaalle.+Naista,+jonka+kanssa+voisi+hassutella.+Taidenäyttelyihin+ja+oopperaan+minua+tuskin+saa,+mutta+esim.+piirrettyjä+katsomaan+leffateatteriin+lähden+vaikka+ne+olisivatkin+tarkoitettu+lapsille.++Itse+olen+pettynyt+myös+nettideittailuun,+sillä+siellä+on+todella+helppo+laittaa+kriteerit+siitä+mitä+toinen+ihminen+saa+painaa+tai+saa+olla+pitkä.++Jos+esim.+nainen+on+laittanut+kriteereihin+maksimipituudeksi+190cm+niin+en+viitsi+kirjoittaa+hänelle+koska+olen+191cm+pitkä.+Kunnioitan+hänen+asettamiaan+kriteereitä+sen+verran+etten+viitsi+itseäni+tuputtaa.+Mutta+hei,+mitä+se+1cm+ihan+oikeassa+elämässä+merkitsee??
  5. On+kuva+profiilissa..+:o)+Tuo+kuvakin+on+aika+jännä+asia.+Naiset+vaativat+aika+usein+mieheltä+kuvaa,+mutta+usein+naiset+esiintyvät+kuvattomina.+Ja+syynä+on+aika+usein+työ..+(kuulema)+Olen+saanut+paljon+palautetta+siitä,+kun+profiilissa+esiintyy+naisille+muutama+vastenmielinen+sana:+Raitis,+kiltti,+herkkä..+Jos+mies+on+raitis+tai+minun+tapauksessa+absolutisti,+niin+sitä+ei+saa+mainostaa+koska+naisilla+nousee+heti+karvat+pystyyn+koska+raittiilla+miehellä+on+ongelmia+alkoholin+käytössä+eli+käytännössä+entinen+juoppo+joka+ei+voi+ottaa+enää+pisaraakaan.+Minun+tapauksessa+se+ei+pidä+paikkansa,+koska+en+pidä+alkoholin+mausta+enkä+varsinkaan+siitä+olotilasta+jonka+se+aiheuttaa.+Jos+mies+on+kiltti,+on+hän+kuulema+lapanen+eli+mies+ilman+omaa+tahtoa.+Eikö+mies+muka+voi+olla+kiltti+ilman+että+hän+olisi+lapanen?+Kyllä+minä+ainakin+yritän+olla+ystävällinen+ja+auttavainen+koska+se+kuuluu+luonteeseeni.+Ja+herkkä+mies+on+muuten+vain+outo..+No+saattaahan+se+olla+outoa+että+mies+kyynelehtii+kun+katsoo+hömppäelokuvia.+Muutamia+hyviä+tälläisiä+elokuvia+ovat+Forest+Gump,+Neljät+häät+ja+yhdet+hautajaiset,+Notting+Hill,+Rakkautta+vain.+Kerran+olen+katsonut+Titanic-elokuvan,+toista+kertaa+en+enää+katso,+liian+koskettava.+Onko+sitten+väärin+ilmoittaa+rehellisesti+profiilissa+omat+ominaisuudet?+Eikö+rehellisyys+ole+hyvä+asia,+koska+totuus+tulee+kuitenkin+joskus+julki?+Vai+onko+asia+niin,+että+minun+pitää+alkaa+juopoksi+niin+sitten+saataisin+kelvata+naisille?