Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antiantivapari
profiilit
antiantivapari
antiantivapari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+nämä+vapariliiton+tavoitteet+eivät+ketään+pelottaisi,+niin+nehän+olisi+toteutuneet+jo.
24.04.2018 21:13
Ketjun+otsikkoa+voi+kommentoida+hyvin+lyhyesti:+Vihdoinkin!
24.04.2018 21:07
Vaparien+keskimääräisestä+ajattelutavasta+en+ole+tehnyt+tutkimusta.+Minä+ajattelen,+että+lapsikaste+kuitenkin+symboloi+lapsen+liittämistä+seurakunnan+jäseneksi,+ja+sitä+pidän+valitettavana.+Tuollainen+asia+pitäisi+olla+kunkin+itse+päätettävissä.
24.04.2018 21:03
Jätän+myös+linkin+pois+samasta+syystä.+Mutta+se+työturvallisuuskeskuksen+kanta+voidaan+samoin+tähän+lainata,+laitan+isoilla+kirjaimilla+tähän+asiaan+nähden+olennaiset+sanat:"+Poissaolevan+työntekijän+kanssa+VOIDAAN+SOPIA+MITÄ,+MITEN+ja+kenelle+...KERROTAAAN".+Jos+nyt+olen+ymmärtänyt+oikein,+niin+oli+sovittu,+että+kerrotaan+yhdistyksille+sen+yhdistykset-listan+kautta.+
Periaatteessa+olet+tietenkin+oikeassa,+että+ei+lähtökohtaisesti+saisi+kertoa,+ja+samaa+sanoo+tuo+Työturvallisuuskeskuksenkin+dokumentti,+mutta+sitten+tulee+jatkoksi+tuo+lainaamani+virke.
24.04.2018 21:00
Valitettavasti+kuuluu.
10.04.2018 23:02
Kaksi+kysymystä:+jos+"työsuhde+on+purettu+yhteisymmärryksessä+työntekijän+ja+työnantajan+edustajan+kesken",+kuten+tuossa+ylempänä+sanotaan,+niin+miksi+otsikossa+valehdellaan,+että+työntekijä+olisi+irtisanottu?+Kuka+henkilö+oli+tämä+"työnantajan+edustaja"?
10.04.2018 22:49
Itse+asiassa+ei+ole:+juuri+tuo+Työturvallisuuskeskus+sanoo+nimenomaan+niin,+että+työntekijän+kanssa+voidaan+sopia+miten,+millä+tavalla+ja+kenelle+kerrotaan.+Jos+liiton+edustaja+ja+työntekijä+ovat+sopineet,+että+liiton+edustaja+kertoo+sähköpostilistalla,+niin+sitten+tuota+on+noudatettu.+Tuon+numeroidun+tapahtumakuvauksen+1.+kohdassa+syytä+ei+kerrottu+varmaankaan+juuri+siksi,+että+siinä+vaiheessa+ei+oltu+sovittu.+Ennen+kohtaa+3+kai+oli+sovittu.+Miksipä+muuten+olisi+vaivauduttu+uudestaan+samalla+listalla+tiedottamaan,+ellei+olisi+jotain+siinä+välissä+tapahtunut?+Minä+en+tosin+tiedä,+kuinka+suuri+auktoriteetti+se+Työturvallisuuskeskus+sitten+on.
10.04.2018 22:47
Etkö+sinä+osaa+lukea?+Sitähän+minä+tuossa+juuri+yritin+selittää:+usko+kivien+parantavaan+voimaan+on+tasan+yhtä+älytöntä+kuin+usko+niihin+älyttömyyksiin,+mitä+ns.+normiuskonto+opettaa.+Ei+siis+yhtään+sen+älyttömämpää.+Rinnasteisia+ovat+siis+usko+kiviin+ja+usko+niihin+väitteisiin,+mitä+se+sinun+normiuskontosi+esittää.+Molemmat+ovat+perusteettomia+uskoja,+jotka+ovat+vastoin+tieteen+antamaa+kuvaa+todellisuudesta.
10.04.2018 22:38
Aloitus+on+jotenkin+sisäisesti+ristiriitainen.++Pitäisi+pyrkiä+välttämään+ajautumista+humpuukin+uhriksi,+Tämä+tapahtuisi+pitäytymällä+uskonnossa,+eli+humpuukissa.
20.03.2018 21:24
Otsikko+pitää+paikkansa:+eivät+vapaa-ajattelijat+ole+neutraaleja+katsomusten+suhteen.+Vapaa-ajattelijat+ovat+uskonnottomia.+Mutta+eiväthän+vaparit+väitäkään+olevansa+neutraaleja.+Vaparit+vain+vaativat+valtiolta+ja+kunnilta+neutraaliutta.+Uskovaiset+saavat+edelleenkin+pysyä+epäneutraalisti+uskovaisina+ja+vaparit+epäneutraalisti+uskonnottomina.+Valtion+ja+kuntien+ei+vain+pitäisi+kallistua+kumpaankaan+suuntaan.
22.02.2018 22:20
Minä+ainakin+olen+ylpeä+siitä,+että+vapaa-ajattelijat+ovat+onnistuneet+ainakin+jossain+yksityiskohdassa+edistämään+juuri+niitä+asioita,+joiden+vuoksi+olen+kauan+sitten+liittynyt+jäseneksi.+Kiitokseni+niille+aktiiveille,+jotka+ovat+tuon+konkreettisesti+kanteluillaan+tms,+tehneet.+Jos+se+on+jonkun+mielestä+häiriköintiä,+niin+sitten+"häiriköintiä"+on+syytä+lisätä.
15.12.2017 11:42
Ainoa+keino+saada+tuollainen+tieto+olisi+kysyä+erikseen+jokaiselta+noin+20+jäsenyhdistykseltä.+Jotenkin+minusta+tuntuu+että+ei+ole+kysytty.+Ja+vaikka+olisi+kysyttykin,+olisivatko+ainakaan+kaikki+yhdistykset+jollekin+epämääräiselle+kyselijälle+vastanneet?+Tuskinpa.+Joten+koko+ketju+perustuu+valheelle.+Mutta+niinhän+antivaparien+toiminta+yleensäkin.
30.09.2017 13:08
Tyypilliseen+antivaparin+tapaan+et+vastaa+tuohon+esitettyyn+kommenttiin.+Sinun+mielestäsi+siis+on+oikein+liittää+ihminen+kirkkoon+hänen++tietämättään?
25.09.2017 21:13
Ihan+loogista+että+antivapari+ihmisoikeuksien+vastustajana+vastustaa+myös+demokratiaa.
09.06.2017 08:54
Sinähän+optimisti+olet.+Vapariliiton+jäseniä+ovat+jäsenyhdistykset.+Ylempänä+kerrotaan,+että+niitä+olisi+nyt+23.+Luku+on+varmaan+ainakin+suunnilleen+oikea.+Jotta+niitä+olisi+vähintää+sata+viidessä+vuodessa,+tulee+kiire+perustaa+uusia.+Mihin+päin+Suomea+ajattelit+seuraavan+perustaa?
24.05.2017 23:57
Täällä+on+yksi+vapari,+joka+ei+tiedä+miksi+US+on+perustettu+ja+vielä+noin+typerällä+nimellä.+Saa+tietenkin+yhdistyksiä+perustaa.+En+minä+sitä+tarkoita+että+se+jotain+haittaisi.+En+vain+oikeasti+ole+saanut+selville+syytä.+Sehän+olisikin+hienoa+jos+olisi+monta+rinnakkaista+järjestöä+edistämässä+vapareiden+hienoja+ihmisoikeustavoitteita.+Mutta+eipä+tuosta+Uskonnottomat+Suomessastakaan+(joko+ymmärrätte,+miksi+pidän+nimeä+typeränä)+ole+oikein+varteenotettavaa+yhteiskunnallista+toimijaa+tullut,+ainakaan+vielä.+Kaikki+tuki+ja+kannustus+heille,+jos+vaikka+joskus+tulisi.+En+minä+muuten+tiedä+sitäkään+miksi+PAT+on+perustettu.+Sehän+oli+aluksi+Vapariliiton+jäsenjärjestö,+mutta+miksi+se+piti+perustaa,+kun+Helsingissä+oli+jo+Helsingin+vaparit?
24.05.2017 23:54
Siitä+olemme+sitten+samaa+mieltä.+Siksi+vaparit+eivät+valehtelekaan,+vaan+edistävät+ihmisoikeuksia.
23.05.2017 23:53
Paitsi+ne+1500.
23.05.2017 18:18
Kaikki+muut+paitsi+sinä+tietävät+ettei+vapareilla+voi+olla+mitään+pyhimyksiä.+Se+koko+pyhimys-asia+kuuluu+sinne+vastapuolelle.
21.05.2017 13:26
Ihan+tyhmää+on+olla+liittymättä+vapareihin,+jos+kannattaa+vapareiden+tavoitteita.+Tietenkään+kaikki+eivät+kannata,+mutta+sekin+on+tyhmää,+että+vastustaa+ihmisoikeuksia.
21.05.2017 13:24
1 / 2