Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sopiva+tilannenopeus+auttaa+aika+paljon,+senkään+ymmärtämiseen+ei+kummoisia+älynlahjoja+tarvita.
19.10.2017 11:06
Helpointahan+se+on,+kun+molemmat+maksavat+omat+ostoksensa,+ei+tule+mitään+vääntöä.+Tästäkin+joku+saa+ongelman+aikaan,+mutta+minulle+on+itsestäänselvyys,+että+omat+menot+hoidetaan++itse+oltiin+sitten+treffeillä+tai+parisuhteessa.+Tosin+parisuhteessa+minä+voin+tarjota+nyt,+tarjoo+sinä+seuraavalla+kerralla+toimii+joidenkin+kanssa.+Ehkä+minä+vaan+olen+niin+pihi++etten+halua+ketään+ylläpitää,+muutama+loinen+on+tullut+tavattua+kuitenkin.
16.10.2017 08:02
Ei+tietenkään+ole,+mutta+esimerkkinä+syksyn+jälkeen+tulee+talvi+ja+silti+joka+vuosi+ensilumen+tultua,+talvi+on+yllättänyt+monta+autoilijaa.+Itsestäänselvyys,+johon+ei+tarvita+edes+älykkyyttä+ymmärtääkseen,+mitä+se+tarkoittaa.
16.10.2017 07:43
Kenelle+tahansa+on+kova+paikka+kuulla+olevansa+ruma,+mutta+normaalilla+itsetunnolla+varustettu+ihminen+ei+siitä+ota+itseensä.+Kun+vastapuoli+on+jollain+tavalla+loukkaantunut,+hän+yrittää+loukata+sillä+ainoalla+osaamallaan+tavalla,+arvostelemalla+ulkonäköä.+Normaali+ihminen+ohittaa+tuollaiset+"näpäytykset"+olan+kohautuksella+ja+se+siitä,+vain+tollo+jää+jauhamaan.+Sama+pätee+näihin+vouhottajiin,+jotka+toistelevat+aloittajan+tavoin,+miten+normaalinätit+naiset+ovat+rumia+ja+iljettäviä,+se+kertoo+vain+siitä,+ettei+sanojalla+itsellään+ole+minkäänlaisia+mahdollisuuksia+päästä+naisten+kanssa+tekemisiin+muualla+kuin+kaupan+kassalla.
15.10.2017 09:53
Onko+mies+sitten+jännänaisen+käyttämä+ja+pilalla+parisuhdetta+toivovan+naisen+silmissä?
15.10.2017 09:35
Sinä+et+taida+olla+naisista+ollenkaan+kiinnostunut,+kun+miehiä+vain+katselet+ja+kehut+ulkonäköä.
15.10.2017 09:14
Epäkypsät+keskustelijat+keskustelevat+epäkypsästi,+mutta+se+on+heille+varmasti+hyvä+keskustelu+ja+palkitsee.+Mikä+minun+mielestäni+on+hyvä+tai+huono+keskustelu,+on+taas+minun+oma+mielipiteeni.+Kun+kaikki+keskustelijat+ovat+samalla+tasolla,+tyhmyys+pääsee+oikein+kukkimaan+kunnolla+ja+älykäs+keskustelu+taas+etenee+jouhevasti.+Älykkäällä+keskustelulla+tarkoitan+sitä,+että+muiden+mielipiteet+kuunnellaan+ja+niistä+keskustellaan+vauhkoontumatta.+
Jos+haluaa+osallistua+Star+Trek+keskusteluun,+siihen+tarvitaan+mielipide.+Itse+en+kyseistä+sarjaa+ole+katsonut++joten+keskustelu+on+mielestäni+joutava,+en+osallistu,+koska+minulla+ei+ole+siitä+mitään+sanottavaa.+Keskustelun+aiheen+pitää+olla+jollakin+tasolla+kiinnostava+tai+koskettaa+minua,+että+lähtisin+siihen+mukaan.
14.10.2017 05:14
Aika+suppeaksi+se+keskustelu+jää,+jos+kaikki+vaan+nyökyttelevät,++että+näinhän+se+on.+Joko+keskustelu+loppuu+siihen+tai+siirrytään+toiseen+aiheeseen,+joka+herättää+enemmän+mielipiteitä.+En+kyllä+sanoisi+epäkypsän+keskustelun+olevan+hedelmällisenpää,+eihän+se+etene+mihinkään+vaan+jankkaa+paikallaan.
13.10.2017 12:40
Kuten+sanoin,+usko+koululaitokseen+romuttui,+koska+se+ei+opeta+tenavia+lukemaan+ja+kirjoittamaan.+Mutta+jos+et+osaa+näitä+perustaitoja,+mistä+hankit+sitten+tietoa?+Jos+et+suomea+osaa,+et+opi+muita+kieliäkään+ja+suurin+osa+mielenkiintoisesta+tiedosta+löytyy+englanniksi.+Työelämässä+tarvitaan+luku-+ja+kirjoitustaitoa,+jos+haluaa+vähänkin+paremmin+palkkattuun+hommaan.+Älykäs+ihminen+opettelee+ja+oppii+varmasti+jo+koulussa,+mutta+joku+toinen+ajattelee,+että+helpommallakin+voi+päästä+ja+kierre+on+valmis.+Ei+lapsi+tai+teini+mieti+monestikaan,+miten+tämä+tai+tämä+vaikuttaa+minuun+10-20+vuoden+päästä,+hyvä+jos+jos+huomista+miettii.
13.10.2017 08:32
Älykkyyttä+on+monenlaista,+itse+arvostan+enemmän+soveltavaa+älykkyyttä.+Tarkoitan,+että+esim+työelämässä+arvostan+ihmistä,+joka+osaa+tehdä+ja+siirtää+tietonsa+käytäntöön+samalla+oppien+itsekin+uutta.+Kun+taas+ihminen,+joka+puhuu+paljon+ja+teoriassa+tietää+paljon,+mutta+käytännössä+ei+osaa+edes+ruuvia+vääntää+oikeaan+suuntaan+ei+minulta+pisteitä+saa.+Samoin+itsestäänselvyyksien+jauhaminen+ei+kiinnosta,+kuka+tahansa+voi+jakaa+viisauksia,+jotka+joku+toinen+on+keksinyt.+Samalla+tavalla+arvostan+kumppanina+itseni+kaltaista+tekevää+ihmistä,+joka+ajattelee+muutakin+kuin+vain+itseään.+Älykäs+ihminen+pystyy+ajattelemaan+ja+käsittelemään+asioita+muillakin+tavoilla+eikä+vain+sillä+ainoalla+oikealla+eli+oman+näkemyksen+mukaan.
13.10.2017 08:20
Vähän+aikaa+sitten+luin+juttua+siitä,+miten+riittävä+luku-+ja+kirjoitustaito+ei+olekaan+itsestään+selvyys+enää.+Eli+koulu+ja+opettajat+eivät+varmista,+että+tenavalla+on+tarpeelliset+taidot+luokalta+toiselle+siirtyessään.+Jenkeissähän+tämä+oli+uutinen+jo+vuosikymmeniä+sitten,+että+peruskoulun+voi+suorittaa+loppuun+ilman,+että+oppii+lukemaan.+Mutta+kyllä+minun+uskoni+kotimaan+koululaitokseen+romuttui,+kun+tuon+jutun+luin.+Älykkyys+ei+minun+mielestäni+ole+kirjaviisautta,+mutta+jos+ihminen+ei+lukemaansa+ymmärrä,+niin+aika+paljosta+jää+paitsi.
13.10.2017 08:02
Mitä+kukakin+riitelyksi+käsittää,+mutta+keskusteluahan+ei+synny,+jos+kaikki+ovat+samaa+mieltä.+Yleensä+pahimpia+riitelijöitä+ovat+ne++joilla+on+suppea+käsitys+elämästä+yleensä.+Kun+ei+ole+elämänkokemusta,+niin+ei+oikein+osaa+keskustellakaan+mistään.
13.10.2017 07:47
Juu,+ihan+varmasti+näin+tekevätkin.
12.10.2017 18:15
Meillä+on+sitten++hyvin+erilaisen+kauneuskäsitys,+ihmisen+ulkonäköön+ei+vaikuta+se,+mitä+samnakoita+hän+suustaan+päästelee.+Kun+katson+kuvaa,+en+välitä+hänen+mielipiteistään.+Kun+luen+mielipiteet,+ne+lähinnä+huvittavat,+saahan+sitä+huudella+ihan+mitä+tahansa.+Mutta+jos+tuon+näköinen+nainen+on+yli+10+vuotta+ollut+sinkkuna,+niin++syy+ei+varmasti+ole+siinä,+että+hän+olisi+liian+kaunis.+Samahan+se+on+palstaurputtajilla,+ei+se+ulkonäkö+välttämättä+ole+syynä+sinkkuuteen,+vaan+ne+typerät+puheet.
12.10.2017 07:32
Raha-asiat+pitää+sopia+ja+sen+verran+mies+pitää+olla,+että+pitää+sopimuksesta+kiinni.+Asumiskustannukset+puoliksi,+kumpikin+maksaa+oman+henk.koht.+menonsa+ja+muista+kuluista+neuvotellaan.+Ei+se+nyt+sen+ihmeempää+vaadi.
12.10.2017 07:22
Aika+omituinen+tapa+ajatella,++että+riistetään+lapseton+nainen+lapsettomien++miesten+markkinoilta.+Eiköhän+se+ole+miehen+omalla+vastuulla,+saako+sitä+naista+vai+ei,+eikä+suinkaan+jonkun+sellaisen+miehen++joka+on+lapsensa+jo+tehnyt.+Toisaalta+myös+se+lapseton+nainen+tekee+itse+valinnan,+haluaako+miehen,+jolla+on+lapset+ja+exä+rasitteena.+Jos+jäädään+miettimään+sitä,+että+minä+en+nyt+voi+Martan+kanssa+seurustella,+kun+mulla+on+lapsia+ja+naapurin+Pertillä+ei.+Pitää+antaa+Pertille+mahdollisuus+lapsiin,+vaikkei+Marttaa+Pertti+edes+kiinnosta.+Martta+ottaa+ja+lähtee+ja+kumpikin+mies+jää+ilman+naista.+Olihan+melkoinen+aivopieru+tämä+sinun+ajatuksesi+taas.
12.10.2017 07:18
Juttu+alkoi+ärsyttää+aloittajaa,+koska+kyseinen+nainen+tylyttää+miehiä+samoilla+sanoilla+kuin+miehet+naisia+täällä+palstalla.+Kuinka+tosissaan+nainen+lausunnoissaan+on,+sitä+en+tiedä,+mutta+itsevarmuuden+ja+itserakkauden+raja+on+aika+häilyvä.+Minusta+hän+kuitenkin+on+kaunis+nainen,+vaikka+en+luulisi+häntä+lastensa+siskoksi+kuitenkaan.
11.10.2017 10:06
Pitää+aika+kiirettä+sillä+20%+miehistä,+jotka+joutuu+höyläämään+valtaosaa+naisista.+Ehkä+se+on+kutsumustyötä,+muuten+voi+alkaa+tympäisemään+ainainen+naiskentelu.
10.10.2017 21:28
Kyllä+7-kymppisen+pitäisi+olla+vielä+komeampi+ja+haluttavampi+naisten,+nimenomaan+nuorten+naisten,+silmissä,+jos+sinun+teoriaasi+uskoo.+Missä+vaiheessa+se+vanhetessa+paraneminen+muuttui+pahenemiseksi+tämän+7-kymppisen+kohdalla?+Koska+rumahan+ja+luotaantyöntävä+hänen+pitää+todellakin+olla,+kun+sinäkin+ivaat+häntä.
09.10.2017 16:59
Miehenhän+piti+vain+parantua+vanhetessaan,+tämä+kyseinen+mies+sitten+vesitti+teoriasi??+Kannattaisi+vähän+miettiä,+mitä+julkaisee,+ettei+puhuisi+itsensä+kanssa+ristiin.
09.10.2017 08:58
18 / 39