Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+tarkoitatko,+että+mies+kilpailee+muiden+urosten+kanssa,+kun+pistää+syyttömiä+kylmäksi?+Vai+miten+tämä+eläinvertaus+liittyi+mitenkään+varsinaiseen+aiheeseen?
27.05.2018 16:43
Itseensä+tyytyväinen+ihminen+voi+haluta+keskustella+samalla+tavalla+kuin+tyytymätönkin.+Minä+en+ainakaan+pyöri+keskustelupalstoilla+sen+takia,+että+jotenkin+olisin+tyytymätön+itseeni+tai+elämääni,+vaan+ihan+ajan+kuluksi+kahvia+juodessa.
27.05.2018 16:34
Itsetunto+ei+saa+perustua+toisten+mielipiteille,+positiivisen+palautteen+voi+ottaa+imarteluna,+mutta+vain+itsekeskeinen+tollo+kuvittelee+koko+maailman+ajattelevan+samalla+tavalla.+Sama+homma+negatiivisen+arvostelun+kanssa,+jos+pahoittaa+mielensä+kaikesta+mahdollisesta,+niin+aika+onnetonta+elämää+saa+elää.+Varsinkin+netissä+anonyymit+kullinaamat+latelee+omia+arvioitaan+toisten+ulkonäöstä,+tekemisistä+ja+tekemättä+jättämisistä+ja+kuka+mistäkin.+Siinä+hetkeksi+pääsee+pätemään+ja+tarkoituksena+nimenomaan+on+pahoittaa+jonkun+mieli.+Jos+näitä+käyttää+itsetunnon+rakennusaineina,+niin+tuloksena+on+varma+katastrofi.
27.05.2018 16:26
Kyllähän+tuosta+nopeasti+lukemalla+minulle+jäi+käsitys,+että+ilman+seksiä+elävistä+miehistä+tulee+väkivaltaisia.+Tämähän+on+tällä+palstalla+jo+käynyt+moneen+otteeseen+selväksi,+että+mies+turhautuu,+kun+naiset+pihtaa,+toisaalta+nainen+on+mälliränni,+jos+antaa.+Ongelma+tuskin+on+seksin+puute+vaan+järjen+köyhyys,+pakotetut+avioliitot+tuskin+ketään+tekevät+onnelliseksi.
24.05.2018 16:22
Ootko+muuten+ikinä+tullut+ajatelleeksi,+että+kaupan+täti+käy+tuon+keskustelun+jokaisen+asiakkaan+kanssa,+eli+päivän+mittaan+hän+varmasti+jo+ulkomuistista+latelee+samat+jutut+edes+kuuntelematta,+mitä+tuttavuutta+hierova+mies+höpisee.+Mutta+jos+kyseessä+on+joku+muu+kuin+asiakaspalvelija,+niin+tottakai+sää+on+turvallinen+vaihtoehto.+Edes+nuttura+tiukalla+kulkeva+kukkahattutäti+ei+voi+keksiä+mitään+ahdistavaa.
24.05.2018 16:12
Onko+sama,+mitä+naiselle+sanoo+eli+kuuleeko+hän+kaiken+noin?+Että+jos+minä+sanon+kaupantädille,+että+mistä+löytäisin+suolan,+hän+kuulee+minun+kysyvän,+missä++hänen+karvansa+ovat??+Se+keskustelu+voi+saada+aika+mielenkiintoisen+käänteen+silloin.++Parempi+varmaan+vain+turpa+rullalla+kulkea+tästä+eteenpäin.
22.05.2018 17:13
Se+vois+monelle+olla+yllätys,+mitä+kaikkea+mukavaa+siitä+seuraa,+jos+uskaltaa/viitsii+puhua+muiden+kanssa,+tuntemattomienkin.
22.05.2018 17:09
Minä+en+ole+ikinä+ymmärtänyt,+miksi+jännämiehet,+eli+ne+komeat+ja+menestyneet+top10+miehet,+vaivautuisivat+panemaan+rumia,+lihavia+ja+tyhmiä+naisia,+kun+tarjolla+on+omantasoistakin+seuraa???+Tässä+teoriassa+nyt+jokin+mättää+ja+pahadti.
21.05.2018 09:47
Tottakai+suoritusta+parantaa,+jos+toisesta+välittää.+Mutta+ei+suurikaan+rakkaus+tai+alinomainen+tunteista+puhuminen+tee+varsinaisesta+aktista+yhtään+sen+parempaa.+Ja+jos+seksi+on+onnetonta+räpellystä,+ei+piparia+varmasti+lohkee+yhtään+sen+helpommin+parisuhteessakaan,+vaikka+kuinka+lässyttäisi+tunteistaan.
21.05.2018 09:42
Niin,+keksittiin+itse+sitä+tekemistä+ja+sosiaalinen+elämä+oli+vilkkaampaa,+kun+oikeasti+piti+ottaa+ihmisiin+yhteyttä.+Huomattavasti+vähemmän+oli+syrjäytyneitä,+meininkeihin+pääsi+mukaan,+kun+vain+käveli+ovesta+ulos.+Nykyään+kuvitellaan,+että+elämä+on+netissä+ja+istutaan+kotona+perse+homeessa+kuvitellen,+että+joku+päivä+elämä+muuttuu+kuin+taikaiskusta+jännittäväksi,+ilman+että+itse+tarvitsee+tehdä+yhtään+mitään.+Kun+totuus+alkaa+pikkuhiljaa+selvitä,+niin+sitten+itketään+netissä,+miten+julmasti+muut+ihmiset+jättää+huomiotta.
21.05.2018 09:05
Ei+ole+ollut+tarvetta+vongata+exää,+ne+on+niin+nähty+ja+koettu.+Ja+ihan+syystäkin+ovat+entisiä,+mitä+turhaa+lämmitellä+jotain+vanhaa+juttua,+jos+homma+ei+toiminut+aikaisemminkaan.
19.05.2018 05:33
Tämä+onkin+aivan+uutta+tietoa+minulle,+että+ihan+automaatista+saa+käytetyt+kalsarit+ostaa...+Onko+takuuta,+että+varmasti+on+nuoren+naisen+käyttämiä,+ettei+vahingossa+nuuhkisikin+jonkun+kurttusen+käävän+kusen+polttamia+alushousuja?+Voin+ihan+kuvitella,+miten+joku+mummeli+vetää+pinkit+stringit+aamulla+jalkaan+ja+illalla+riisuu+pois+hiestä+ja+virtsasta+märät,+jos+hyvin+käy,+on+vielä+jarrutusjälkikin+tullut+kaupan+päälle,+pakkaa+pussiin+ja+eikun+myyntiin.
15.05.2018 06:28
Kieltämättä+mukana+on+muutama+aika+erikoinen+aloitus.+Tuohon+vielä+lisätään+muutaman+drinksun+huppeli,+niin+hyvin+menee.
14.05.2018 06:29
Petos+onnistuu+vain,+jos+vastapuoli+on+tarpeeksi+tyhmä+petettäväksi.+Vertaisin+tämän+tapauksen+idiotismia+ennemmin++naisia+höynäyttäneisiin+majureihin,+kuin+käytetyn+auton+myyjiin,+vain+tyhmä+uskoo+ja+täysidiootti+maksaa.
14.05.2018 06:18
Entäs+sitten?+Sosiaalinen+kanssakäyminen+vaatii+sosiaalisia+taitoja,+toiset+osaa,+toiset+ei.
14.05.2018 06:13
Ihan+henkilökohtainen+mielipiteeni+on,+että+kemia+syntyy+keskustelun,+ulkonäön+ja+elämänarvojen+yhteisvaikutuksesta.+Joskus+natsaa,+toisinaan+taas+ei+ollenkaan.+Jos+epätoivoisesti+yrittää+parisuhteeseen+jokaisen+kanssa,+se+karkottaa+tehokkaasti+vähänkin+älykkäämmän+kumppaniehdokkaan.
13.05.2018 10:18
Jos+nainen+haisee+pillulle+treffeillä,+niin+minulle+tulisi+ensimmäisenä+mieleen,+että+on+tainnut+pari+pesukertaa+unohtua+välistä,+ei+jatkoon.
13.05.2018 10:11
Ja+tämähän+toimii,+koska+mies+uskoo+saavansa+sitä+mitä+toivoo.+Jokainen+tekee+itse+päätöksen+työntääkö+rahaa+tälläiseen+saamatta+mitään+muuta+vastinetta+rahoilleen+kuin+toiveita.+Ei+se+ole+tyhmä+joka+pyytää,+vaan+se+joka+maksaa.
13.05.2018 10:02
Sivistynyttä+seksiä??+Monesti+koulutetut+naiset+ovat+huomattavasti+uskaliaampia+seksin+suhteen,+kun+itsetunto+kestää+oman+kropan+mahdolliset+puutteet.
12.05.2018 10:40
Saattaa+olla,+en+tosin+itse+ole+törmännyt+tuollaisiin+naisiin
12.05.2018 10:32
3 / 39