Mitä se kemia on?

Kaikysyäsaa

Tuleeko se ulkonäöstä, rahasta, luonteesta, jännämäisyydestä vai mistä?

104

1922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jfjwguHohoh

Liittyy feromoneihin. Sen takia ei suositella hirveästi peitellä sitä omaa luontaista hienhajua. Kun oikea pari osuu kohdille feromonit toimivat.
      Vaatii toki lähikontaktia, joten ei kemian todellista toimivuutta voi päästä normaalioloissa toteamaan.
      Ihmisillä on tapana peittää feromoninsa "uimalla" parfyymeissä.

Moni nainen puhuu kemiasta kun tarkoittaa vain sitä veikö mies jalat alta ensitapaamisella.
      Kemia asiaa esitetään pääsääntöisesti sellaisena jota se ei varsinaisesti ole.

• kjbnm

Nykytutkimusten mukaan feromoneilla ei ole läheskään niin iso merkitys kuin aiemmin on annettu ymmärtää.

• tällämennään

Näin on, feromoneilla ei tosiaan ole väliä ihmisessä.
        Ihminen on ajattelevakin ja tunteva. Ei mikään hyönteinen. Siksi, unohtakaa hienhajut (yäk).
        Se kemia on psyykkistä kohtaamista kun kumpikin osapuoli on sopivassa vireessä ja Kk aika on sopiva.
        Sitäpaitsi se kemia ei ole tärkeää muuta kun sellaiselle, joka haluaa lapsia. Se liittyy lisääntymiseen ja oman elämänsä aikaan tuottaa jälkeläiset.

• Kaisanoasaa

Veikkaan että hajusta se tulee. Jotkut haisee paskalle ja jotkut hyvälle ja naiset suosii paskalle haisevia jännämiehiä.

• huomioitsija

Nykynaisille miehen ulkonäkö merkitsee ....voisi sanoa täydellä syyllä että aivan kaikkea.
        Ennenkaikkea mieihen pituus on naisille erittäin tärkeää. Miksikö? Siksi mm. että naiset käyttää
        korkkareita. Otetaampa esimerkki. Jos nainen on vaikkapa 165s pitkä ja laittaa 15s korkkarit jalkaansa niin kas kummaa silloin nainen onkin jo 180s pitkä !!!!!!!!!!!!!!

Ja yleensä naiset vaatii että miehen on oltava naista pitempi. Tuossa esimerkkitapauksessa
        mihen on oltava vähintään 190s pitkä !!!!!!!!!! että kelpaa kyseiselle naiselle.
        Korostan tuota sanaa VÄHINTÄIN Hyvä olisi jos mies olisi vaikkapa 2m pitkä tai jopa ylikin

Noin on näppylät ei mahda mitään. Sääliksi käy semmosia miehiä jotka ovat vaikkapa vain 170
        noin lyhyilä miehillä tuskin on mitään mahdollisuutta saada naista.

• Easton
        huomioitsija kirjoitti:

Nykynaisille miehen ulkonäkö merkitsee ....voisi sanoa täydellä syyllä että aivan kaikkea.
        Ennenkaikkea mieihen pituus on naisille erittäin tärkeää. Miksikö? Siksi mm. että naiset käyttää
        korkkareita. Otetaampa esimerkki. Jos nainen on vaikkapa 165s pitkä ja laittaa 15s korkkarit jalkaansa niin kas kummaa silloin nainen onkin jo 180s pitkä !!!!!!!!!!!!!!

Ja yleensä naiset vaatii että miehen on oltava naista pitempi. Tuossa esimerkkitapauksessa
        mihen on oltava vähintään 190s pitkä !!!!!!!!!! että kelpaa kyseiselle naiselle.
        Korostan tuota sanaa VÄHINTÄIN Hyvä olisi jos mies olisi vaikkapa 2m pitkä tai jopa ylikin

Noin on näppylät ei mahda mitään. Sääliksi käy semmosia miehiä jotka ovat vaikkapa vain 170
        noin lyhyilä miehillä tuskin on mitään mahdollisuutta saada naista.

Omalla kohdallani olen tällähetkellä kyllä varattuna, mutta jos olisin taas sinkkuna, haluaisin että nainen olisi vaikka huomattavastikin pitempi kuin itse olen. Olen 180 pitkä mies, mutta itseäni pitempi nainen on jotenkin niin upea ja "uljas".
        Ikävä kyllä naiset todellakin haluavat aina itseään pitempiä miehiä, ja sitä en kyllä ymmärrä miksi pitää aina olla juuri niinpäin.
        Olisi kiva tuntea eräänlaista henkilökohtaista ylpeyttä upeasta naisesta joka vierellä kulkiessaan olisi itseäni pitempi.
        Ilmeisesti naiselle on joku sisäänrakennettu juttu tuo että miestä ei kai koeta seksuaalisesti vetovoimaisena mikäli mies ei ole naista pitempi.
        Petipuuhissa pituudella ei kuitenkaan juuri ole merkitystä kun vaaka-asennossa ym asennoissa touhuillaan.
        Muutama kuukausi sitten näin kauppakeskuksessa niin upean ja pitkän naisen, että en voi muuta kuin toivoa että edes näkisin tuon upean ilmestyksen uudelleen.
        Koska olen varattu en toki tekisi mitään lähestymisyrityksiä "sillälailla", mutta harvoin niin upeita naisia näkee.
        Toki vaihdoin kanssaan pari sanaa, ja totesin että oli ihan suomalainen .
        Upea oli nainen kertakaikkiaan. Olisi se kiva kun 180 pitkänä joku pitempikin voisi lyhyemmänkin miehen hyväksyä "kumppanikseen".

• violetti

Yksi mies haisi voikukille. Ei jatkoon.

• ÄtmiLoboster

Mitä, jos haisee englantilaiselle Stilton juustolle....
        Feromonit, eihän niitä edes haista nenällä, et miten ne sit aistii, jos feromonit ei haise millekään.
        Eihän hienhaju, jalkahiki ja paskanhaju mitään feromoneja ole.

• ohohohohohoho
        ÄtmiLoboster kirjoitti:

Mitä, jos haisee englantilaiselle Stilton juustolle....
        Feromonit, eihän niitä edes haista nenällä, et miten ne sit aistii, jos feromonit ei haise millekään.
        Eihän hienhaju, jalkahiki ja paskanhaju mitään feromoneja ole.

"Eihän hienhaju, jalkahiki ja paskanhaju mitään feromoneja ole."

Aikoinaan exä tuli käväsemään urheilusalin miesten pukuhuoneessa, jossa haisi hiki todella voimakkaasti. Exä tuli aivan märäksi kiihotuksesta ja sanoi että hienhaju yhdistyneenä tavallaan luvattomaan miesten pukuhuoneessa käyntiin "really turn me on". (Sai naisen haluamaan seksiä heti siinä paikassa). Oltiin yksin paikalla ja otettiin siinä pikaiset sitten.
        Voin kuvitella että nainen voi kiihottua miehisestä hienhajun sekoituksesta.
        Kyllä itseäkin naisen hienhaju laittaa haluamaan naista.

• eheheheheheh
        ohohohohohoho kirjoitti:

"Eihän hienhaju, jalkahiki ja paskanhaju mitään feromoneja ole."

Aikoinaan exä tuli käväsemään urheilusalin miesten pukuhuoneessa, jossa haisi hiki todella voimakkaasti. Exä tuli aivan märäksi kiihotuksesta ja sanoi että hienhaju yhdistyneenä tavallaan luvattomaan miesten pukuhuoneessa käyntiin "really turn me on". (Sai naisen haluamaan seksiä heti siinä paikassa). Oltiin yksin paikalla ja otettiin siinä pikaiset sitten.
        Voin kuvitella että nainen voi kiihottua miehisestä hienhajun sekoituksesta.
        Kyllä itseäkin naisen hienhaju laittaa haluamaan naista.

Sua huijattiin. Ei se mitään. Jatka vaan samaan malliin.

• pääsääntöisesti.näin

Ulkonäöstä ja/tai statuksesta ja/tai resursseista.

• 980980809

Siis naiselle muodostuva kemian tunne.

• Tvxxx

Joskus tuli tunne, että bemari olis auttanut kemian syntymisessä..

• Saa saa. No se on se kemia just vaan. Kuka tietää??? EHkä noista eniten se luonne on joka auttaa asiassa. Tosi rakkaus on tosirakkautta, ihastuminen ihastumista. Kyl määkin kauniisiin aina ihastun ja joskus semmosen saanut viereenikin. Parikin.. enemmänkin. HEHE.

• pintura.chocha

Miehellä on erillinen hajuaisti

Halimalla tietää onx maalari talossa vai pannaax heti

• Pillujen--asiantuntija

Se tulee ulkonäöstä jos naiset miettii mikä miehissä kiinnostaa. Naisille on tärkeintä että miltä mies näyttää muiden silmissäkin.Naiset pitää kulissia yllä että komea mies on kunnollinen naisen kavereiden silmissä

• Qswq

Olemus, ensivaikutelma? Luonnekin minusta tärkeä.

• Älykkyys

• Luonne

• paxupenis.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Luonne

Rose ei niinkään sen pituudesta piittaa..

Paxumpi tuntuu karvahirviössä paremmalta

Mahtuu sieltä 3.6 koiloiset vauvatki ulos

Mun syntymäpaino oli4.5kg

Onx jokin taika, ke jättiläisäijät syntyvät pikkaraisina keskosina?

• paxupenis.chocha kirjoitti:

Höpö höpö 3.9 kiloinen ulos ja tuskaa se oli. Lapsien syntyminen ei ole hauskaa tuntuu että menettää tajuntansa ja sen tekee vain sen vuoksi että haluaa lapsen. Lapset antaa merkityksen elämiseen ja ovat kauniita.
        Ilman lapsia minulla ei ole mitään. Kaikki elämäni uroteko ovat lapsen kanssa olemista ja niiden opettamista,tukemista ja heistä välittämistä.
        Heihän Onnellisuus on erittäin tärkeää.

• paxupenis.chocha kirjoitti:

Ainut kikka on pitää sitä vauvaa pienenä ettei syö yhtään herkkuja, olisi muuten ollut minulla vielä isompi.

• romantiikka.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Ainut kikka on pitää sitä vauvaa pienenä ettei syö yhtään herkkuja, olisi muuten ollut minulla vielä isompi.

Lapsien kanssa puuhailevan miehen testosteronitaso laskee turhan alas

kroppa luulee, että miehellä no jo liikaa mukeloja

ja stoppaa paneskelun.....

Laita Ukko vuodexi lusimaan ja kotilekkiromantiikka puhkeaa

taas kukkaloistoonsa

• romantiikka.chocha kirjoitti:

Lapsien kanssa puuhailevan miehen testosteronitaso laskee turhan alas

kroppa luulee, että miehellä no jo liikaa mukeloja

ja stoppaa paneskelun.....

Laita Ukko vuodexi lusimaan ja kotilekkiromantiikka puhkeaa

taas kukkaloistoonsa

Noh mutta ei tässä kerkeä romantiikkaa pitää yllä itsekkään.
        meidän romantiikka on halit pusut silloin tällöin ja miehen nopea kassien tyhjentäminen kerran tai kaksi viikossa.

• sincero.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Noh mutta ei tässä kerkeä romantiikkaa pitää yllä itsekkään.
        meidän romantiikka on halit pusut silloin tällöin ja miehen nopea kassien tyhjentäminen kerran tai kaksi viikossa.

Rose tarttee sinkkurakastajan, joka tekee kunnon työt aina

Minäkin olen jo tuhansille naisille tehnyt kunnolliset työt

ku voi olla niinkin, ettei enää keltään muulta lohkeakaan

kerta se on viimeinenkin--tiedä koska pippeli tipahtaa pois

The last time:
        https://www.youtube.com/watch?v=yna45-jxDcA

• sincero.chocha kirjoitti:

The last time:

Elä haaveile mut sinkut kelpaa ystäviksi

The last time:

On kauniita ilmoja ollut että hävettää että oli kotona aamupäivän siivoamassa.

The last time:

Nuoret miehet on äitiäni kellistänyt ja vaan useammin tuntuu käyvän.😵

The last time:

Oon ihan häkeltynyt miksi ihmeessä niinkin paljon suosiossa äitini on.

• impikettu.chocha
        valtakunta kirjoitti:

Elä haaveile mut sinkut kelpaa ystäviksi

Mut, Rose minhän olen olen sinkkuystäväsi!!111

Wanhana viekkaana kettuna uin liiveihinkin=)

sinkuila on aina mukana kettu repussa (=7

• 67ktykwr6ksyks

Itsevarmuus on varmastikin oleellisin kemian tuottaja.

• Totuus-

Ihmettelen kanssa, 50% avioliitoista päättyy eroon. Ei se voi olla ainakaan luonne.

• 44444444444444444

Ei mikään ihme että 50% päättyy eroon ja osa lopusta 50%,sta ei eroa vaan kitkuttelee suhteessaan väkisin kun haku ja valintakriteerit on mitä on.
        Harvoin näkee pariskuntia jotka oikeasti viihtyvät yhdessä, sanaakaan ei sanota, tuijotetaan poispäin, ei hymyn häivää kun näitä joskus tulee seurattua livenä, vaikka on kyse arjesta niin vois siltikin olla vähän enemmän jotain kanssakäymistä.
        Jotkut parit taas sitten todellakin viihtyvät yhdessä mutta harvinaista se on.

Toisille näyttäminen tulee hyvin esille siinä että kun näkee pariskunnan ulkoilemassa, on mies yleensä päätä pitempi kuin nainen, tasapituisia näkee harvemmin vaikka niitäkin on.
        Nainenhan valinnan tekee ja avioerotilastot senkun paranevat..

• 44444444444444444 kirjoitti:

Ei mikään ihme että 50% päättyy eroon ja osa lopusta 50%,sta ei eroa vaan kitkuttelee suhteessaan väkisin kun haku ja valintakriteerit on mitä on.
        Harvoin näkee pariskuntia jotka oikeasti viihtyvät yhdessä, sanaakaan ei sanota, tuijotetaan poispäin, ei hymyn häivää kun näitä joskus tulee seurattua livenä, vaikka on kyse arjesta niin vois siltikin olla vähän enemmän jotain kanssakäymistä.
        Jotkut parit taas sitten todellakin viihtyvät yhdessä mutta harvinaista se on.

Toisille näyttäminen tulee hyvin esille siinä että kun näkee pariskunnan ulkoilemassa, on mies yleensä päätä pitempi kuin nainen, tasapituisia näkee harvemmin vaikka niitäkin on.
        Nainenhan valinnan tekee ja avioerotilastot senkun paranevat..

.. No tuo PituusJuttu on taas tuota.. Ihme Nillitystä.. Koska miehet nyt Vaan ovat muutenkin keskimääräisesti pidempiä, kuin naiset, niin Ihmekös Tuo, että suhteessa mies on yleensä pidempi, kuin nainen.. Aika Hankalaks menis, jos "sais" pariutua vain samanpituisen (ja painoisenko?.. ;D) kanssa.. ;P

.. Mut joo.. Tuosta Sun alku tekstistäsi olen AikaLailla samoilla Linjoilla.. Tosin.. Monissa parisuhteissa, jotka ns. "kestävät.. On toinen tai molemmat pettänyt kumppaniaan.. Naiset siinä, missä miehetkin.. ;P

• sddt
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. No tuo PituusJuttu on taas tuota.. Ihme Nillitystä.. Koska miehet nyt Vaan ovat muutenkin keskimääräisesti pidempiä, kuin naiset, niin Ihmekös Tuo, että suhteessa mies on yleensä pidempi, kuin nainen.. Aika Hankalaks menis, jos "sais" pariutua vain samanpituisen (ja painoisenko?.. ;D) kanssa.. ;P

.. Mut joo.. Tuosta Sun alku tekstistäsi olen AikaLailla samoilla Linjoilla.. Tosin.. Monissa parisuhteissa, jotka ns. "kestävät.. On toinen tai molemmat pettänyt kumppaniaan.. Naiset siinä, missä miehetkin.. ;P

Niin se vaan on, mies päätä pitempi kuin nainen joita kävelylenkeillä eniten näkee, pitää näyttää muille että tälläisen sain, samanpituista ei nainen mukaansa pyydä.

• analysaattori
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Naisten ja miesten keskimääräinen pituusero on 13cm.

• pettuynyt.175.tunppi
        sddt kirjoitti:

Niin se vaan on, mies päätä pitempi kuin nainen joita kävelylenkeillä eniten näkee, pitää näyttää muille että tälläisen sain, samanpituista ei nainen mukaansa pyydä.

kyllä se miehen pituus ratkaisee toki komeuskin on tosi tärkeä naisille mutta pituus ennekaikkea

Jos mies meinaa edesjossakin määrin pärjätä naismaailmassa on oltava reilusti yli 180s Tuolla
        180 s pituudella voi juuri ja juuri pärjätä jotenkin mutta yli 190s on jo hyvät mahdollisuudet saada nainen

• kkkkft
        analysaattori kirjoitti:

Naisten ja miesten keskimääräinen pituusero on 13cm.

Pään pituus on paljon enemmän. Minä en lyhytjalkaista naista huolisi, sekstatessa kun on korot katossa, ei lyhytjalkainen nainen sytytä millään lailla.
        Nainen haluaa pitkän miehen korkokenkien vuoksi joita käyttävät kerran pari vuodessa niin minä haluan pitkäjalkaisen naisen seksin vuoksi jota käytän joka päivä. Kummalla on paremmat syyt?

• ÄtmiLooseri

Yksinkertaisesti, se on se PILLUN TUOKSU joka vie miehen jalat alta ja huumaa miehen täysin.

• Jos nainen haisee pillulle treffeillä, niin minulle tulisi ensimmäisenä mieleen, että on tainnut pari pesukertaa unohtua välistä, ei jatkoon.

• Ahd

Onko

• ÄtmiLooseri
        elämänpeli1 kirjoitti:

Jos nainen haisee pillulle treffeillä, niin minulle tulisi ensimmäisenä mieleen, että on tainnut pari pesukertaa unohtua välistä, ei jatkoon.

Japanissahan pilluntuoksulla on suuri merkitys miehille. Suomessa on karkkiautomaatteja, mutta Japanissa on joka korttelissa automaatteja, joista saa ostettua pillun tuoksuisia nuorten naisten alushousuja. Ne ovat erittäin haluttuja miesten keskuudessa.
        Suomeenkin pitää saada samanlaisia automaatteja, joissa myydään pillun tuoksuisia alushousja.

• ÄtmiLooseri kirjoitti:

Japanissahan pilluntuoksulla on suuri merkitys miehille. Suomessa on karkkiautomaatteja, mutta Japanissa on joka korttelissa automaatteja, joista saa ostettua pillun tuoksuisia nuorten naisten alushousuja. Ne ovat erittäin haluttuja miesten keskuudessa.
        Suomeenkin pitää saada samanlaisia automaatteja, joissa myydään pillun tuoksuisia alushousja.

Tämä onkin aivan uutta tietoa minulle, että ihan automaatista saa käytetyt kalsarit ostaa... Onko takuuta, että varmasti on nuoren naisen käyttämiä, ettei vahingossa nuuhkisikin jonkun kurttusen käävän kusen polttamia alushousuja? Voin ihan kuvitella, miten joku mummeli vetää pinkit stringit aamulla jalkaan ja illalla riisuu pois hiestä ja virtsasta märät, jos hyvin käy, on vielä jarrutusjälkikin tullut kaupan päälle, pakkaa pussiin ja eikun myyntiin.

• Kemia tulee nallemaisesta miehestä, jota saa pusuttaa ja rapsuttaa, ja sotkea tukan :D

Ja jolla on iso rutistus hali, nih. Ja jolta saa varastaa yöllä kaikki peitot.

• mierda.de.caballo.chocha

söpöläisen kemia on hevosmunkkien tuaxu

ja sontatalikolla tökkii näppixeltä oudot textit

"ruisleipää ja kauraa kattilaan"---evakkoflikan motto

• misssöpöläinen
        mierda.de.caballo.chocha kirjoitti:

söpöläisen kemia on hevosmunkkien tuaxu

ja sontatalikolla tökkii näppixeltä oudot textit

"ruisleipää ja kauraa kattilaan"---evakkoflikan motto

Mie annan poikineelle lehmäl kossukahvii ja lehmäemon seurana

ryystän itekkii kohviplöröä jahuppelissa söpöilen palstal

• misssöpöläinen kirjoitti:

Mie annan poikineelle lehmäl kossukahvii ja lehmäemon seurana

ryystän itekkii kohviplöröä jahuppelissa söpöilen palstal

Mees nyt pois...

Miksi hän tahtoo minussa roikkua?

• vaikkasamapatuo

Vaikea sanoa järkevänä ihmisenä mikä ajaa ihmiset sellaiseen alennustilaan että he nuuhkivat toistensa feromoneja kuin elukat. Tai miksi ihminen haluaa kumppanikseen menestyvän ihmisen kun kuitenkin ihminen kuolee ja samalla kaikki menestys nollautuu. Tosi vaikea ymmärtää miksi jokin muu kuin yhteisymmärrys voisi olla kemian aiheuttaja.

• Metaanikin on kemiallinen yhdiste, mutta varmaan sitä väärää kemiaa.

• huevopedo.chocha

Pierunpidättäjäflikan tukkakin houkuu metaania

ke pdätetty suolikaasu imeytyy vereen pieru pääsee materian orjuudesta

vapaaxi ihon läpi

• ÄtmiLooseri

Siksikö naiset käyttää niin paljon hajuvesiä, että naisesta jää kymmenien metrien hajuvana, jota seuraamalla löytää naisen ja samalla astmaatikko saa astmakohtauksen ja on vaarassa tukehtua.

• gaasureagtio

Kemia tulee pyllystä.

• culo.chocha

Justniin...rakkaus on sanamukaisesti......perseestä

• ÄtmiLooseri

Totta puhut, kemia tulee pyllystä ja pillusta.
        Ei se mitään tekemistä kemian kanssa ole ulkonäkö, itsevarmuus, pituus, itsetunto, sosiaalinen lahjakkuus ym.
        Nehän ovat ihmisen ominaisuuksia, ei mitään kemian kanssa tekemistä.

• Iltarennosti

Ainakin Olemus. Miten kannat itsesi muitten silmissä ja mitä sieltä leipälävestäsi muille lauot. Kuiva tilannehuumori sekä nokkela sarkasmi voivat auttaa. Äläkä kerjää, vaikuta riippumattomalta. Vaikuta siltä, että elämä on siinä hetkessä. Fyysisesti, hengitä, olkapäät alas ja ole RENTO. Ei se ole mikään witun työhaastattelu. Äläkä ala käsikirjoittamaan mitään odotuksia, "kummiski käy niin tai näin". Siinä vastapäätä on myös pelkkä ihminen odotuksineen, pelkoineen ja toiveineen.

• Anna-34

Voin kertoo omasta kokemuksesta. Olen ollut saman miehe kanssa 15 vuotta. Kun tavattiin niin mies oli minusta 15 vuotta muita kypsempi, on nyt 42 vuotias. Aikuisen jutut ja puheet, itsevarma ja tiesi ettei siedä yhden yön juttuja eikä pelejä. Sanoi suoraan että joko seurustellaan tai nussitaan pari kertaa eikä koskaan enää tavata. Siitä tiesin ettei mies halua enää muita naisia ja tässä ollaan. Mies ei ollut rikas eikä komea eikä ole vieäkään.

• "tiesi ettei siedä yhden yön juttuja eikä pelejä."

Versus..

" Sanoi suoraan että.. nussitaan pari kertaa eikä koskaan enää tavata."

.. VoeElämänKevät näit Juttui.. ;D

• iyhtdu

kuis pitkä hän on ?

• .. Tärkein Neuvo.. Sulle.. ;P

.. Suhtaudu (HyvinHyvin) Varauksella SeliSelittäjien SeliSelityksiin.. ;D

• Kun ei nukuta vielä, niin kysytäänpä...

Joko Nuuska on löytänyt rakkauden? :)

Onhan kuitenkin kevät ja silleen..

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kun ei nukuta vielä, niin kysytäänpä...

Joko Nuuska on löytänyt rakkauden? :)

Onhan kuitenkin kevät ja silleen..

.. Tsori.. En ole ainakaan nyt Just Virittäytynyt ja Asennoitunut keskustelemaan tälläisistä asioista.. Väsy ja Kaikkee.. Kyl Sä Tiiät.. ;D

.. Mut.. Jos "tylsä" ja lyhyt vastaus kelpaa.. Ilman (MinkäänNäköistä.. ;D) JälkiPuintia ja LisäSelvitysPyyntöä, niin.. Sitten vastaan Lyhyesti&Ytimekkäästi, että.. EN.. ;P

.. Ja jos ei kelpaa, niin sitten Vastaan NoComments.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Tsori.. En ole ainakaan nyt Just Virittäytynyt ja Asennoitunut keskustelemaan tälläisistä asioista.. Väsy ja Kaikkee.. Kyl Sä Tiiät.. ;D

.. Mut.. Jos "tylsä" ja lyhyt vastaus kelpaa.. Ilman (MinkäänNäköistä.. ;D) JälkiPuintia ja LisäSelvitysPyyntöä, niin.. Sitten vastaan Lyhyesti&Ytimekkäästi, että.. EN.. ;P

.. Ja jos ei kelpaa, niin sitten Vastaan NoComments.. ;D

No en minä nyt odottanutkaan mitään sirkusta ja serpenttiinejä tässä. Kunhan yöllä keikkuessani kysäisin kesäkuulumisia Leijonaharjalta (sori heh)... :D

Kun sullekin pitäis saada joku takun selvittäjä. Ei saa suuttua.. :D
        Onkireissuillakin ois kiva olla joku virvelinkantaja tai siiman sotkija mukana, et voi kieltää...

Tämä johtunee kai siitä, että viikolla tapasin nuoren miehen, joka kertoi lähtevänsä viikoksi yksin erävaellukselle. YKSIN. Kivan oloinen kaveri sekin oli, mutta metässä ilman mimmiä...?

Kyllä miekkoset ovat kummallisia. Ei ahvena voi naista korvata..

• misspönttöuuni kirjoitti:

No en minä nyt odottanutkaan mitään sirkusta ja serpenttiinejä tässä. Kunhan yöllä keikkuessani kysäisin kesäkuulumisia Leijonaharjalta (sori heh)... :D

Kun sullekin pitäis saada joku takun selvittäjä. Ei saa suuttua.. :D
        Onkireissuillakin ois kiva olla joku virvelinkantaja tai siiman sotkija mukana, et voi kieltää...

Tämä johtunee kai siitä, että viikolla tapasin nuoren miehen, joka kertoi lähtevänsä viikoksi yksin erävaellukselle. YKSIN. Kivan oloinen kaveri sekin oli, mutta metässä ilman mimmiä...?

Kyllä miekkoset ovat kummallisia. Ei ahvena voi naista korvata..

.. Yrität selvästi Ärrsyttää.. Senkin.. ;(

.. Mä Sulle jo sanoin, etten Pitkää Harjaa Kasvata.. Ainakin Kahdesti.. ;D.. Täytyykin taas Käyrä HarjaLekurilla.. MuutamaMillistä.. Muutamaan Senttiin on Varpisti Just Hyvä.. Köykäinen&Hengittävä.. ;P

.. Ja sitten Sulla jäi selvästi "vahingossa" lukematta muutenkin mun Kommentti.. ;(

"Ilman (MinkäänNäköistä.. ;D) JälkiPuintia ja LisäSelvitysPyyntöä, niin.."

.. *heristää.. Sormeaan.. Ja KuNmastelee Kujeilevan Typykän touhuja*.. ;D

• eiollenkaanhassumpia

Eniten ulkönäöstä, ne charmikkaat suunnilleen saman ikäiset tai hiukan vanhemmat miehet.

• Ihan henkilökohtainen mielipiteeni on, että kemia syntyy keskustelun, ulkonäön ja elämänarvojen yhteisvaikutuksesta. Joskus natsaa, toisinaan taas ei ollenkaan. Jos epätoivoisesti yrittää parisuhteeseen jokaisen kanssa, se karkottaa tehokkaasti vähänkin älykkäämmän kumppaniehdokkaan.

• omakokemukseni

Olen samaa mieltä.

• ÄtmiToteaa
        omakokemukseni kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

No eihän asialla ole mitään tekemistä minkään kemian kanssa, vaan kaikki on sosiaalista lahjakkuutta ja sosiaalista kanssakäymistä.
        Siinä milläään feromoneilla ole mitään tekemistä, jos kerran ensivaikutelma syntyy ulkonäön ja keskustelujen kautta.

• ÄtmiToteaa kirjoitti:

No eihän asialla ole mitään tekemistä minkään kemian kanssa, vaan kaikki on sosiaalista lahjakkuutta ja sosiaalista kanssakäymistä.
        Siinä milläään feromoneilla ole mitään tekemistä, jos kerran ensivaikutelma syntyy ulkonäön ja keskustelujen kautta.

Entäs sitten? Sosiaalinen kanssakäyminen vaatii sosiaalisia taitoja, toiset osaa, toiset ei.

• Minusta se koostuu monesta asiasta. Se on hyvin pitkälti olemus, ensivaikutelma ihmisestä. Se joko vetää puoleensa tai ei. Kemiaan kyllä vaikuttaa myös hienokseltaan aiempi tutustuminen. Että ei välttämättä ole täysin ulkoinenkaan...ainakaan omalta kohdalta.

Olen kyllä miettinyt, että ihmismaku voi muuttua iän myötä, mutta kemia vaan tulee jos on tullakseen. Jotenkin veikkaan, ettei siihen se toinen voi vaikuttaa...

• Oman, äärimämisen kitkerän kokemuksen perusteella toteaisin, että "ihmismaku voi muuttua", kun erilaisia vapauksia julistavat mediat saavat ihmisen ajatusmaailman valtaansa, jolloin edessä onkin vain niitä vapauksia mistä valita ja millaisia valita, kun taas vastuut & velvollisuudet lakaistaan maton alle. Noin symbolisesti, koska mitään käytännön lakaisutoimia siinä vaiheessa ei enää tapahdu.

• Optinisti kirjoitti:

Oman, äärimämisen kitkerän kokemuksen perusteella toteaisin, että "ihmismaku voi muuttua", kun erilaisia vapauksia julistavat mediat saavat ihmisen ajatusmaailman valtaansa, jolloin edessä onkin vain niitä vapauksia mistä valita ja millaisia valita, kun taas vastuut & velvollisuudet lakaistaan maton alle. Noin symbolisesti, koska mitään käytännön lakaisutoimia siinä vaiheessa ei enää tapahdu.

Tarkpitatko ennen suhdetta vai suhteessa? Muutenhan sillä, että vuonna kivi ja kirves jollain on mieltymyksenä joku ja taas mietittyää ja koettuaan erilaisia ihmisiä mieltymys voikin olla jo toinen. Ihminen voi oppia huomaamaan tärkeimpiä piirteitä toisesta.

Mutta toisaalta jos menee suhteeseen sellaisen ihmisen kanssakin, joka ei tiedosta mitä haluaa, voi sellainen muutos käydä suhteessakin...

• Dissident kirjoitti:

Tarkpitatko ennen suhdetta vai suhteessa? Muutenhan sillä, että vuonna kivi ja kirves jollain on mieltymyksenä joku ja taas mietittyää ja koettuaan erilaisia ihmisiä mieltymys voikin olla jo toinen. Ihminen voi oppia huomaamaan tärkeimpiä piirteitä toisesta.

Mutta toisaalta jos menee suhteeseen sellaisen ihmisen kanssakin, joka ei tiedosta mitä haluaa, voi sellainen muutos käydä suhteessakin...

Tuo jälkimmäinen kohta, ja varmaan kyllä kävi muutos molemmin puolin. Mutta tulipahan nähtyä nekin menneen talven lumet, ei muuta kuin eteenpäin sanoi ätmi hangessa...

• Optinisti kirjoitti:

Tuo jälkimmäinen kohta, ja varmaan kyllä kävi muutos molemmin puolin. Mutta tulipahan nähtyä nekin menneen talven lumet, ei muuta kuin eteenpäin sanoi ätmi hangessa...

Suhteessa pitäisikin osata myötäelää...siinähän on kaksi ihmistä.
        Kummankin on huomioitava toinen tai muuttuminen tapahtuu erikseen, itsenäisesti.

Parisuhteet on hankalia, mutta niin on toisen, sopivan löytäminenkin. Ja ennenkaikkea oma minuuden löytäminen ennen sitä.

• Dissident kirjoitti:

Suhteessa pitäisikin osata myötäelää...siinähän on kaksi ihmistä.
        Kummankin on huomioitava toinen tai muuttuminen tapahtuu erikseen, itsenäisesti.

Parisuhteet on hankalia, mutta niin on toisen, sopivan löytäminenkin. Ja ennenkaikkea oma minuuden löytäminen ennen sitä.

Tässä sunnuntaina tapasin sen naisen, josta aikaisemmin oli puhe. Hän tulee luokseni katsomaan leffaa lauantaina, mutta ei meillä ehkä kemiat kohtaa sen takia, että hän on liian lätkäfani. Seuraa ehkä liian antaamuksella Suomen lätkäjoukkuetta. Ei meinaa jännissä paikoissa kuulema pysyä edes sohvalla vaan katsoo paremmaksi seurata peliä lattialta, sillä niin voimakkaasti elää pelissä mukana. Jotenkin tämän taipumuksen takia emme sovi yhteen? Itse en ole yhtä intohimoinen Suomen Leijonajoukkueen fani. Jotenkin tuntuu siltä, että ei meistä tule paria. Tutustun häneen kuin kaveriin, sillä onhan hän syntynyt 90-luvun alussa ja minä en edes ole syntynyt edes 80-luvulla vaan 70-luvun puolella.

Onko neuvoja kemian suhteen lauantaiksi, kun hän tulee luonani käymään? Jos Suomi pelaa kello neljän välierissä niin ehkä kutsun hänet katsomaan myös matsia kuin jatkoilla ja muutamaa muuta joita lätkä saattaa kiinnostaa. Elokuva katsotaan yhden maissa päivällä sen takia, että ei häiritä kenenkään Leijonafanin viikonloppua illan puolella, sillä Suomi saattaa pelaa lauantaina mahdollisesti välierissä. Mitä neuvoisit naisen suhteen, joka tulee katsomaan kaveriporukassa luokseni leffaa ja mahdollisesti Suomen matsia? Vai kannattaa minun jatkaa vain poikamiehenä ja sinkkuna??

Mitäs Sinulle kuuluu? Oletko seurannut lätkäkisoja ja onko santtua virrannut kurkusta alas?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Tässä sunnuntaina tapasin sen naisen, josta aikaisemmin oli puhe. Hän tulee luokseni katsomaan leffaa lauantaina, mutta ei meillä ehkä kemiat kohtaa sen takia, että hän on liian lätkäfani. Seuraa ehkä liian antaamuksella Suomen lätkäjoukkuetta. Ei meinaa jännissä paikoissa kuulema pysyä edes sohvalla vaan katsoo paremmaksi seurata peliä lattialta, sillä niin voimakkaasti elää pelissä mukana. Jotenkin tämän taipumuksen takia emme sovi yhteen? Itse en ole yhtä intohimoinen Suomen Leijonajoukkueen fani. Jotenkin tuntuu siltä, että ei meistä tule paria. Tutustun häneen kuin kaveriin, sillä onhan hän syntynyt 90-luvun alussa ja minä en edes ole syntynyt edes 80-luvulla vaan 70-luvun puolella.

Onko neuvoja kemian suhteen lauantaiksi, kun hän tulee luonani käymään? Jos Suomi pelaa kello neljän välierissä niin ehkä kutsun hänet katsomaan myös matsia kuin jatkoilla ja muutamaa muuta joita lätkä saattaa kiinnostaa. Elokuva katsotaan yhden maissa päivällä sen takia, että ei häiritä kenenkään Leijonafanin viikonloppua illan puolella, sillä Suomi saattaa pelaa lauantaina mahdollisesti välierissä. Mitä neuvoisit naisen suhteen, joka tulee katsomaan kaveriporukassa luokseni leffaa ja mahdollisesti Suomen matsia? Vai kannattaa minun jatkaa vain poikamiehenä ja sinkkuna??

Mitäs Sinulle kuuluu? Oletko seurannut lätkäkisoja ja onko santtua virrannut kurkusta alas?

No itse tykkään lätkästä, niin innokas lätkänkatsoja ei haittais. Mutta vaikka ois innokas katsomaan/fanittamaan jotain sellaista mitä minä en, en usko sen vaikuttavan juuri kemiaan...mutta jokaisella onkin se oma yhdistelmänsä mikä ihmisessä sytyttää.
        Että ei kemian suhteen toiselle mitään voi neuvoa, muuta kuin kuunnella hyvin itseään. Sitä mikä vetoaa kovasti toisessa..

Viime perjantaina virtasi santtukin...mutta ei tässä ole liikaa aikaa ollut oluenjuonnille. Kevät on kiireistä aikaa...

• Dissident kirjoitti:

No itse tykkään lätkästä, niin innokas lätkänkatsoja ei haittais. Mutta vaikka ois innokas katsomaan/fanittamaan jotain sellaista mitä minä en, en usko sen vaikuttavan juuri kemiaan...mutta jokaisella onkin se oma yhdistelmänsä mikä ihmisessä sytyttää.
        Että ei kemian suhteen toiselle mitään voi neuvoa, muuta kuin kuunnella hyvin itseään. Sitä mikä vetoaa kovasti toisessa..

Viime perjantaina virtasi santtukin...mutta ei tässä ole liikaa aikaa ollut oluenjuonnille. Kevät on kiireistä aikaa...

"Viime perjantaina virtasi santtukin...mutta ei tässä ole liikaa aikaa ollut oluenjuonnille. Kevät on kiireistä aikaa..."

Nythän ei ole enää kevät vaan täysikesä. Joensuussa ainakin kolmatta päivää olen nauttinut hellelämpötiloista. Nyt olisi syytä juhlia, kun Suomi voitti lätkässä lohkonsa! :)

En ole varma siitä kemiasta sen naisen suhteen. Ehkä se kemia tulee sitten pitemmmän tutustumisen jälkeen ja kaveruussuhteesta! Ehkä se Suomi pelaa välierissä lauantaina neljältä, joten leffan jälkeen meillä saattaa olla kyseessä myös jääkiekkostudio. Kaverin kanssa oli tänään kiva riemuita Suomen menestystä. Ehkä se äärimmäinen naislätkäfanikin nauttii, jos Suomi pääsee lauantaina loppuotteluun? Pitää katsoa sen naisen suhteen tänä vuonna, sillä kuukausi riittää ja tuttavuussuhde kestää ehkä vuosia.

Hyviä kesäisiä keväitä kiireeseisiisi! :)

"Viime perjantaina virtasi santtukin...mutta ei tässä ole liikaa aikaa ollut oluenjuonnille. Kevät on kiireistä aikaa..."

Nythän ei ole enää kevät vaan täysikesä. Joensuussa ainakin kolmatta päivää olen nauttinut hellelämpötiloista. Nyt olisi syytä juhlia, kun Suomi voitti lätkässä lohkonsa! :)

En ole varma siitä kemiasta sen naisen suhteen. Ehkä se kemia tulee sitten pitemmmän tutustumisen jälkeen ja kaveruussuhteesta! Ehkä se Suomi pelaa välierissä lauantaina neljältä, joten leffan jälkeen meillä saattaa olla kyseessä myös jääkiekkostudio. Kaverin kanssa oli tänään kiva riemuita Suomen menestystä. Ehkä se äärimmäinen naislätkäfanikin nauttii, jos Suomi pääsee lauantaina loppuotteluun? Pitää katsoa sen naisen suhteen tänä vuonna, sillä kuukausi riittää ja tuttavuussuhde kestää ehkä vuosia.

Hyviä kesäisiä keväitä kiireeseisiisi! :)

No kelien puolesta on kesä jo. Mutta kevät jäi välistä. Kaikki keväthommat kipsahti kerralla ja ryysistä on. Poikakin pääsee viikonloppuna ripille ja on tässä kaikenlaista hässäkkää, ennenkuin pääsee huilaamaan kesäks. Aitaa pitäis alkaa rakentaa jne.

No minusta pitemmässä tutustumisessa alkaa olla jo kyse enemmän ihastumisesta tai rakastumisesta, kuin kemiasta. Se kemia oikeastaan minun mielestä päästää tilanteen siihen. Sitä joko on tai ei, jos on, niin tutustuu lisää, mutta jos ei, niin sitten se jää pintapuoliseksi tai sukset käännetään erisuuntiin.

No aikamoista seikkailua hyvien ja huonojen pelien välimaastossa tuo Suomen peli on ollut. Jotenkin vaan tuo tuntuu hyvältä, että vahvoja vastustajia kohtaan peli toimii. Varman puolustuksen joukkueita kohtaan taas ei sitten yhtään. Mutta eipä neljän parhaan joukosta taida löytyäkään sitten mitään "kyykkäävää" sakkia.

Joo, kiitos kiitos...

• Faith.Hope.Love
        Dissident kirjoitti:

No kelien puolesta on kesä jo. Mutta kevät jäi välistä. Kaikki keväthommat kipsahti kerralla ja ryysistä on. Poikakin pääsee viikonloppuna ripille ja on tässä kaikenlaista hässäkkää, ennenkuin pääsee huilaamaan kesäks. Aitaa pitäis alkaa rakentaa jne.

No minusta pitemmässä tutustumisessa alkaa olla jo kyse enemmän ihastumisesta tai rakastumisesta, kuin kemiasta. Se kemia oikeastaan minun mielestä päästää tilanteen siihen. Sitä joko on tai ei, jos on, niin tutustuu lisää, mutta jos ei, niin sitten se jää pintapuoliseksi tai sukset käännetään erisuuntiin.

No aikamoista seikkailua hyvien ja huonojen pelien välimaastossa tuo Suomen peli on ollut. Jotenkin vaan tuo tuntuu hyvältä, että vahvoja vastustajia kohtaan peli toimii. Varman puolustuksen joukkueita kohtaan taas ei sitten yhtään. Mutta eipä neljän parhaan joukosta taida löytyäkään sitten mitään "kyykkäävää" sakkia.

Joo, kiitos kiitos...

Dissident: "No minusta pitemmässä tutustumisessa alkaa olla jo kyse enemmän ihastumisesta tai rakastumisesta, kuin kemiasta. Se kemia oikeastaan minun mielestä päästää tilanteen siihen. Sitä joko on tai ei, jos on, niin tutustuu lisää, mutta jos ei, niin sitten se jää pintapuoliseksi tai sukset käännetään erisuuntiin."

Minusta tuntuu siltä, että ehkä olen kääntänyt jo suksen eri suuntaan, mutta voi sanomassasi rakastumisessa muuttaa niiden suksien suuntaa. Tai siihen voi vaikuttaa ratkaisevasti se, että rakastuuko hän. Ainakin jonkinlainen kaverisuhde taitaa olla alustavasti taattu vuosiksi eteenpäin.

Vai menee poika ripille. Rippikoulun myötä saadaan naimalupa kirkon silmissä. Sitä ollaan jo alustavasti isoja. Kohta saadaan mopokortti tai mopoauto. Sitten on edessä täysi-ikä - niin ne lapset kasvaa! :)

Itsekin käyn tässä jonkinlaista rippikoulu. Tarkoitus lukea noin kuukaudessa koko Raamattu läpi. Jos teen niin - se parantaa mahdollisuuksiani tämän naisen suhteen, sillä hän on uskovainen. Naivisti olen rukoillut ilmeisesti joka ilta marraskuun lopusta lähtien eli jo puolivuotta. Kenties sekin voi olla naisesta kiva uutinen. Tietysti kemiamme ei ehkä sovikaan yhteen!

"No aikamoista seikkailua hyvien ja huonojen pelien välimaastossa tuo Suomen peli on ollut. Jotenkin vaan tuo tuntuu hyvältä, että vahvoja vastustajia kohtaan peli toimii. Varman puolustuksen joukkueita kohtaan taas ei sitten yhtään. Mutta eipä neljän parhaan joukosta taida löytyäkään sitten mitään "kyykkäävää" sakkia. "

Nyt se vähän näyttää siltä, että puolivärierissä vastassa on Sveitsi, joka voitetaan. Sen jälkeen hävitään välierissä Kanada/Venäjä/Ruotsi yhdistelmälle. Vielä en tätä kirjoittaessani tiennyt sitä, että voittaako Ruotsi ottelunsa. Suomella on teoreettiset mahdollisuudet voittaa koko turnaus, mutta tuo Ruotsi näyttää kaikkein kovimmalta vastustajalta?

Itse päätin tämän viikon pitää lomaa, kun on niin hyvät säät. Juon huomenna vielä kokista ja katson Elisa Viihteen sisältöä, johon kuuluu muun muassa Netflix minulla. Istuskelen myös auringossa. Torstaina siivoan ja käyn yliopistolla syömässä. Lauantaina tulee niitä vieraita, miksi silloin viimeistelen asuntoni siivouksen. Teen torstaina suursiivouksen ja katson jääkiekkoa. Mitäs sinä lähipäivinä puuhaat niissä kevätkiireissä? Jotain kerroit jo, mutta onko ohjelmassa jääkiekko vai sattuuko työaika matsien aikaan?

Dissident: "No minusta pitemmässä tutustumisessa alkaa olla jo kyse enemmän ihastumisesta tai rakastumisesta, kuin kemiasta. Se kemia oikeastaan minun mielestä päästää tilanteen siihen. Sitä joko on tai ei, jos on, niin tutustuu lisää, mutta jos ei, niin sitten se jää pintapuoliseksi tai sukset käännetään erisuuntiin."

Minusta tuntuu siltä, että ehkä olen kääntänyt jo suksen eri suuntaan, mutta voi sanomassasi rakastumisessa muuttaa niiden suksien suuntaa. Tai siihen voi vaikuttaa ratkaisevasti se, että rakastuuko hän. Ainakin jonkinlainen kaverisuhde taitaa olla alustavasti taattu vuosiksi eteenpäin.

Vai menee poika ripille. Rippikoulun myötä saadaan naimalupa kirkon silmissä. Sitä ollaan jo alustavasti isoja. Kohta saadaan mopokortti tai mopoauto. Sitten on edessä täysi-ikä - niin ne lapset kasvaa! :)

Itsekin käyn tässä jonkinlaista rippikoulu. Tarkoitus lukea noin kuukaudessa koko Raamattu läpi. Jos teen niin - se parantaa mahdollisuuksiani tämän naisen suhteen, sillä hän on uskovainen. Naivisti olen rukoillut ilmeisesti joka ilta marraskuun lopusta lähtien eli jo puolivuotta. Kenties sekin voi olla naisesta kiva uutinen. Tietysti kemiamme ei ehkä sovikaan yhteen!

"No aikamoista seikkailua hyvien ja huonojen pelien välimaastossa tuo Suomen peli on ollut. Jotenkin vaan tuo tuntuu hyvältä, että vahvoja vastustajia kohtaan peli toimii. Varman puolustuksen joukkueita kohtaan taas ei sitten yhtään. Mutta eipä neljän parhaan joukosta taida löytyäkään sitten mitään "kyykkäävää" sakkia. "

Nyt se vähän näyttää siltä, että puolivärierissä vastassa on Sveitsi, joka voitetaan. Sen jälkeen hävitään välierissä Kanada/Venäjä/Ruotsi yhdistelmälle. Vielä en tätä kirjoittaessani tiennyt sitä, että voittaako Ruotsi ottelunsa. Suomella on teoreettiset mahdollisuudet voittaa koko turnaus, mutta tuo Ruotsi näyttää kaikkein kovimmalta vastustajalta?

Itse päätin tämän viikon pitää lomaa, kun on niin hyvät säät. Juon huomenna vielä kokista ja katson Elisa Viihteen sisältöä, johon kuuluu muun muassa Netflix minulla. Istuskelen myös auringossa. Torstaina siivoan ja käyn yliopistolla syömässä. Lauantaina tulee niitä vieraita, miksi silloin viimeistelen asuntoni siivouksen. Teen torstaina suursiivouksen ja katson jääkiekkoa. Mitäs sinä lähipäivinä puuhaat niissä kevätkiireissä? Jotain kerroit jo, mutta onko ohjelmassa jääkiekko vai sattuuko työaika matsien aikaan?

"Minusta tuntuu siltä, että ehkä olen kääntänyt jo suksen eri suuntaan, mutta voi sanomassasi rakastumisessa muuttaa niiden suksien suuntaa. Tai siihen voi vaikuttaa ratkaisevasti se, että rakastuuko hän. Ainakin jonkinlainen kaverisuhde taitaa olla alustavasti taattu vuosiksi eteenpäin."

No sitä se kemia minusta on. Käännätkö vai et? Ei hänen reaktiot sinuun pitäisi vaikuttaa? Sinä joko pidät hänestä sellaisena kun hän on tai et. Ja kerrot sen hänelle.

Mopokortti ja mopo on jo. Viilettää jo omia aikojaan...

"Itsekin käyn tässä jonkinlaista rippikoulu. Tarkoitus lukea noin kuukaudessa koko Raamattu läpi. Jos teen niin - se parantaa mahdollisuuksiani tämän naisen suhteen, sillä hän on uskovainen. Naivisti olen rukoillut ilmeisesti joka ilta marraskuun lopusta lähtien eli jo puolivuotta. Kenties sekin voi olla naisesta kiva uutinen. Tietysti kemiamme ei ehkä sovikaan yhteen!"

Sinä olet itse haaveillut sen parantavan mahdollisuuksia naisen suhteen, ei hän, että aika hakuammuntaa omilla haaveilla. Uskonto on ihmisille oma juttu, ei välttämättä tietous raamatun kirjoituksista. Se on ihmisten kirjoittama tarina vuosia sitten. (Mun mielipide)

Minä toivoisin kovaa vastusta puolivälieriin. Sveitsi vois olla pahin mahdollinen...se ois se eniten kyykkyporukka.

Huilaahan välillä ja nauti viihteistä. Mä missasin usamatsin töissä tänään. Ja seuraavaks teen vuorot ja laitan kämpän ja pihat kuntoon ripareille. Ehkä ma-ti teen jotain kivaa välillä...en ole suunnitellut sinne asti. Ehkä käyn polttopuiden kimppuun jossain??

• Dissident kirjoitti:

"Minusta tuntuu siltä, että ehkä olen kääntänyt jo suksen eri suuntaan, mutta voi sanomassasi rakastumisessa muuttaa niiden suksien suuntaa. Tai siihen voi vaikuttaa ratkaisevasti se, että rakastuuko hän. Ainakin jonkinlainen kaverisuhde taitaa olla alustavasti taattu vuosiksi eteenpäin."

No sitä se kemia minusta on. Käännätkö vai et? Ei hänen reaktiot sinuun pitäisi vaikuttaa? Sinä joko pidät hänestä sellaisena kun hän on tai et. Ja kerrot sen hänelle.

Mopokortti ja mopo on jo. Viilettää jo omia aikojaan...

"Itsekin käyn tässä jonkinlaista rippikoulu. Tarkoitus lukea noin kuukaudessa koko Raamattu läpi. Jos teen niin - se parantaa mahdollisuuksiani tämän naisen suhteen, sillä hän on uskovainen. Naivisti olen rukoillut ilmeisesti joka ilta marraskuun lopusta lähtien eli jo puolivuotta. Kenties sekin voi olla naisesta kiva uutinen. Tietysti kemiamme ei ehkä sovikaan yhteen!"

Sinä olet itse haaveillut sen parantavan mahdollisuuksia naisen suhteen, ei hän, että aika hakuammuntaa omilla haaveilla. Uskonto on ihmisille oma juttu, ei välttämättä tietous raamatun kirjoituksista. Se on ihmisten kirjoittama tarina vuosia sitten. (Mun mielipide)

Minä toivoisin kovaa vastusta puolivälieriin. Sveitsi vois olla pahin mahdollinen...se ois se eniten kyykkyporukka.

Huilaahan välillä ja nauti viihteistä. Mä missasin usamatsin töissä tänään. Ja seuraavaks teen vuorot ja laitan kämpän ja pihat kuntoon ripareille. Ehkä ma-ti teen jotain kivaa välillä...en ole suunnitellut sinne asti. Ehkä käyn polttopuiden kimppuun jossain??

Dissident: "No sitä se kemia minusta on. Käännätkö vai et? Ei hänen reaktiot sinuun pitäisi vaikuttaa? Sinä joko pidät hänestä sellaisena kun hän on tai et. Ja kerrot sen hänelle."

Ehkä ne kemiat ei ihan seurustelun tasoisesti sovi yhteen, mutta ehkä kaveruussuhde on mahdollinen. Ratkaisulla ei ole vielä kiire.

"Mopokortti ja mopo on jo. Viilettää jo omia aikojaan..."

Hän on siis jo 15-vuotias, kun on kortin saanut? 16-vuotias vaaditaan mopoautoon?

"Sinä olet itse haaveillut sen parantavan mahdollisuuksia naisen suhteen, ei hän, että aika hakuammuntaa omilla haaveilla. Uskonto on ihmisille oma juttu, ei välttämättä tietous raamatun kirjoituksista. Se on ihmisten kirjoittama tarina vuosia sitten. (Mun mielipide)"

Oikeastaan tapailemme kirkossa isän asuinpaikkakunnalla ja kirkkokahveilla. Nyt lauantaina hän tulee käymään luonani. Perjantaina on paineita siivota vähän asuntoa. Se on sellainen uskovaisten suhde ja kemia tulee välillämme yhteisestä uskosta.

"Minä toivoisin kovaa vastusta puolivälieriin. Sveitsi vois olla pahin mahdollinen...se ois se eniten kyykkyporukka."

Nyt parhaimmillaan Suomi pelaa Sveitsiä vastaan. En meinaa katsoa ottelua loppuun asti vaan yritän nukkumista vähän ennen kello 22. Viime yönä valvoin kello 3:een asti, miksi nyt pitäisin kuitata ilmeisesti pienoista univelkaa. Tässä vaiheessa tuo ottelu on nolla-nolla. Tätä lukiessa sinä mahdollisesti tiedät sen, miten ottelu päättyi. Helpolla Suomi ei tainut päästä?

"Huilaahan välillä ja nauti viihteistä. Mä missasin usamatsin töissä tänään. Ja seuraavaks teen vuorot ja laitan kämpän ja pihat kuntoon ripareille. Ehkä ma-ti teen jotain kivaa välillä...en ole suunnitellut sinne asti. Ehkä käyn polttopuiden kimppuun jossain??"

Itse siivoilen huomenna perjantaina elokuvatapaamista varten. Nyt se Suomi muuten teki maalin ja meni johtoon 1-0. Toivottavasti voitto tuli!

• hienoahienoa

Pituus, ulkonäkö, resurssit ja sosiaalinen status. Vähimmäisvaatimus naisille on se pituus ja ulkonäkö. Aika usein olen myös huomannut teennäisyyden ja epärealismissa elävien miesten kelpaavan naisille. Rehelliset miehet eivät kelpaa.

• panisin-mies

Minulle se on ulkonäkö. Jos näen kauniin naisen hymyilevän niin alkaa panettaa ja menen iskemää naista. Monesti spontaanit iskemiset onnistuu, ei naiset ole lainkaan niin vaikeita mitä väitätte. Ette vaan uskalla lähestyä naisia. Naiset haluaa että niitä isketään ja naisia panettaa myös.

• Semylkky

Taa hommahan ei paree ko mulkuttamalla.

• sitäseon

rakastuneet molemminpuolisesti, halut molemmilla rakastella intohimoisesti

• örkkienplaneetta

Se on jotain sellaista, millä örkkinaaras tunnistaa örkkiuroksen, vaikka kaikki muutoin näyttää ihmisiltä. Toisaalta on hyvä, että örkit päätyvät yhteen, koska örkin sielunkumppani on toinen örkki.

• seonsitäkemiaa

Kemiaa ei voi selittää, sen vaan tuntee. Mies vaan vetää puoleensa, se sama mies kerta toisensa jälkeen.

• Pillujen--asiantuntija

Joo, jännämies vetää naista turpaan sama mies joka kerta ja aina löytyy kemiaa naisten kanssa.

• varmapillu.chocha
      • Easycake.chocha

• lahjoitanko

• pheromon.chocha
        lahjoitanko kirjoitti:

Pitäiskö tommosta antaa kokeiltavaksi sellaiselle miehelle jonka kokee vain kaveriksi. Muuttuisko koko tilanne erilaiseksi.

Muuttuupa hyvinkin, naiste pupillit laajenevat ja tulevat yställisexy
        Miehetkin kunniottavaxi

Vaan luontainen alfauros kokee kilpilijaxi ja haastaa riitaa

• dromedaaritoe.chocha
        pheromon.chocha kirjoitti:

Muuttuupa hyvinkin, naiste pupillit laajenevat ja tulevat yställisexy
        Miehetkin kunniottavaxi

Vaan luontainen alfauros kokee kilpilijaxi ja haastaa riitaa

Naisest huomaa, ellei muuten, niin varpaat kipristelevät
        tuhmi a ajatellesaan

Juttele tuhmia eukolles ja sen pikkusiskon varpaat kipristelevät
        ja puristaa polvia yhteen

Mitähän flikalla mielessä?:D

• Jännämies käynnistää naisen kemiaattorin lyömällä naista lapiolla naamaan ja laittamalla naisesta vittupersetatuointivideon internettiin. 100% väkivallaton!

• YlihoitajaKaijaKottara

Pahoitelen potilaan käytöksestä pitäisi ymmärtää dementikkoja
        muta en mielisairaanoitajanakan aina jaksa.

Työnnä tämän vanhuksen pyörätuissa sänkyynsä ottamaan makuutuslääkkeensä
        Ylilääkärin miitingissä harkitsemme saatohoitopotilaallemme nettikieltoa

• omakokemus

Se on sekoitus ulkonäköä, luonnetta ja ihmisen omaa tuoksua.

• tuoksu.luonne

• tunneälyä
        tuoksu.luonne kirjoitti:

miehille ei riitä

https://www.youtube.com/watch?v=_HkX0Mrh_dU

Voi kyllä se kuule riittä, niinkuin naisetkin niin kaikki miehet eivät ole samanlaisia, miksi ajatella liian stereotyyppisesti ja leimata jopa tuntematta ihmisiä ihan jo ulkonäön perusteella kun se on vaan lapsellista ja tyhmää, itsellä juurikin se naisen luonne ja tuoksu on mitkä herätää mun tunteet ja halut, en ihastu ede helposti

• Henkisestä

Ei mistään aloittajan luettelemista. Tietenkään. Se tulee siitä osasta ihmistä, jota ei aivan yleisesti tiedetä, tajuta ja käsitetä olevan olemassakaan.

• Pikkusen oli liikaa kemiaa tänään kassajonossa...ja maitohyllyllä, lihatiskillä,
      banaanien seassa...ja bensatankilla!! Armoa...

Rakkaushormooni...

• Oikeesti

Mullakin on ollut aika monta kertaa pikkukiwaa kassa- ja ruokakaupan lihatiskin jonossa ja varsinkin iltayön ravintelijonossa. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä kemioitten kanssa jos jonoissa ei ole sattunut olemaan sellaista tyyppiä, jonka kanssa kemiat kohtaavat - oikeasti.

• Totuus-

Se tulee komeudesta ja jännämäisyydestä. Komeat miehet on aina jännämiehiä.

• missäkemia

Etkö tunne kemiaa ollenkaan naisten kanssa?

• iina-c

Ulkonäkö miellyttää, puheet osuu yksiin ja sitä vaan niin tykkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe