Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onpa+mielenkiintoista,+että+tuostakin+voi+joku+pahoittaa+mielensä.+Onhan+tuo+vähän+typerä+lause,+mutta+toisaalta,+jos+heikko+itsetunto+ei+kestä+lukea+tuollaista,+niin+ehkä+kannattaisi+vain+hypätä+tuollaiset+ilmoitukset+yli+ja+unohtaa.
16.03.2018 12:27
Tottakai+näin+kannattaa+sanoa,+ei+siinä+ole+mitään+loukkaavaa.+Jokainen+etsii+omaa+silmää+miellyttävää+kumppania,+ei+siitä+kannata+mieltään+pahoittaa.+Ja+jos+vierekkäin+on+läski+länkisääri+ja+pitkäsäärinen+tiimalasivartalo,+niin+kuka+tahansa+terve+mies+valitsee+jälkimmäisen+vaihtoehdon.
16.03.2018 12:14
Juomallako+sen+perheen+perustaa?+Enpä+usko.+Perheen+ja+muijan+saa+kyllä+lähtemään+juomalla,+jos+oikein+yrittää.+Mutta+jos+sulle+kelpaa+juoppo+pubiruusu+ja+onnellisena+lähdet+parisuhteeseen+sellaisen+kanssa,+niin+omapa+on+valintasi.+Itse+en+ole+niin+epätoivoinen+koskaan+ollut,+että+tuollaiseen+suhteeseen+tyytyisin.
16.03.2018 12:09
Baarissa+oleva+sinkkunainen+on+monesti+"haku+päällä",+joten+lähestyminen+on+helpompaa.+Humalainen+nainen+on+muutenkin+turhan+helppo+saalis,+eli+hutsu.
Töissä+oleva+nainen+taas+keskittyy+töihinsä,+ei+parin+saamiseen.+Jos+ajatellaan+vaikka+asiakaspalveluammatissa+olevaa+naista,+montako+miestä+hän+mahtaa+työpäivän+aikana+tavata?+Alkaako+kenties+kaupan+kassaa+ärsyttämään+ukkojen+muka-hauskat-kommentit?+Onko+ne+ehkä+kuultu+jo+sen+yhden+päivän+aikana+kymmeniä+kertoja?+Miksiköhän+hän+ei+lämpene+just+minulle?+Koska+hän+on+nirso+vittupää,+eikä+ymmärrä+tasoaan.+
Samassa+työpaikassa+oleva+sinkkunainen+juttelee+kaikkien+muiden+miesten+kanssa,+mutta+ei+minun.+Miksi?+Syy+ei+voi+olla+siinä,+etten+ole+hauska+ja+kiinnostava+keskustelukumppani.+Syy+ei+myöskään+voi+olla+epätoivoinen+yritykseni+uida+liiveihin.+En+usko+syyksi+myöskään+sitä,+että+naisten+keskuudessa+suosittu+Pekka,+vaikka+onkin+varattu+ja+keskustelee+naisten+kanssa+rennosti+ja+liikaa+yrittämättä,+voisi+jotenkin+olla+parempaa+kahviseuraa+kuin+minä.+Ei,+syynä+on+se+että+nainen+on+nirso+vittupää,+eikä+ymmärrä+tasoaan.+Tai+sitten+se+on+lepakko.
16.03.2018 10:56
Ei+ne+jenkkinaiset+paljon+eroa+suomalaisesta.+Jenkki+vaan+on+tajunnut,+että+pääsee+nopeammin+eroon+ei-toivotusta+seurasta,+kun+antaa+numeron.+Tässä+kannattaa+sitten+huomioida,+ettei+nainen+tietenkään+anna+omaa+numeroaan.
16.03.2018 10:40
Perusherutuskuva,+näitä+on+netti+pullollaan.+Ei+jatkoon.
11.03.2018 11:22
Vähän+alkoholismin+oireita+ja+pettymysten+hukuttamista+taitaa+olla+ilmassa.
10.03.2018 10:16
Ei+se+kohtuutonta+ole,+aina+kannattaa+vaatia+parasta,+kun+itsekin+on+sitä+parasta+A-ryhmää.+Minä+en+ainakaan+halua+hoitaa+asioitani+puhelimessakaan+vastenmielisen+näköisen+ihmisen+kanssa.+Pitäisi+kaupan+kassallekin+olla+ulkonäkövaatimukset,+olisi+mukavampi+asioida+lähikaupassakin.
06.03.2018 08:19
Napakymppiin+tulo+on+itsekästä?+Millä+tavalla?+Koska+se+vie+joltain+syrjäytyneeltä+ätmiltä+mahdollisuuden+näyttää+ihan+valtakunnan+teeveessä,+miksi+on+sinkku?+Homoutta+ei+ole+sairaudeksi+luokiteltu+enää+vuosikymmeniin,+vaan+se+on+synnynnäinen+ominaisuus,+jota+ei+lääkkeillä+paranneta+ihan+samoin+kuin+idiotismikin.
02.03.2018 05:31
On+se+ollut+sinullakin+rankka+elämä,+että+ihan+köyhyyden+takia+on+jätetty.+Just+just....
01.03.2018 06:23
Hän+on+sanonut,+että+se+jokin+puuttuu,+se+kipinä+tästä+suhteesta.
28.02.2018 08:59
Pitää+paikkansa,+jos+on+huono+itsetunto,+ei+osaa+vaatia+itselleen+mitään+vaan+tekee+niinkuin+toinen+haluaa.+Kyllähän+siinä+omat+fantasiansa+saa+toteutettua,+mutta+onko+se+sitten+kuitenkaan+hyvää+seksiä?+Minusta+ei,+koska+alistuminen+ei+kiihota+minua+henk.koht.
28.02.2018 05:26
Eli+pitää+tehdä+ennakkotiedusteluja,+kannattaako+jatkaa+keskustelua+vaiko+matkaansa.+Tähänhän+se+monella+tyssää,+kun+ei+ymmärretä+hienovaraisia+vihjeitä+vaan+kuvitellaan,+että+nyt+on+saumaa+saada.+Eikä+muuten+ole+pelkästään+miesten+moka,+moni+nainenkin+sortuu+kuvittelemaan+liikoja+omasta+viehätysvoimastaan+eikä+tajua+jättää+rauhaan,+kun+pari+ystävällistä+sanaa+on+vaihdettu.
27.02.2018 19:32
Kohteliaisuudella+ja+mielistelyllä+on+melkoinen+ero.+Mielistelyn+nainen+kokee+vastenmielisenä,+koska+siitä+paistaa+läpi+"pillupillupillu"+ajatus.+Nainen+ajattelee+automaattisesti+miehen+vonkaavan+ja+vastenmielisen+miehen+lähentymisyritys+koetaan+siksi+vastenmielisenä.+Mutta+rumakin+mies+voi+saada+aikaan+keskustelun+naisen+kanssa,+jos+ei+sorru+kliseisiin+ja+pikkutuhmiin+heittoihin.+Kun+keskustelukumppaniin+suhtautuu+kuin+vertaiseensa,+pääsee+huomattavasti+parempiin+lopputuloksiin+kuin+joutavilla+kohteliaisuusfraaseilla+ja+palvomisella.
27.02.2018 19:25
Ja+paskat!+Vain+tohvelisankari+nysvää+naisen+hameenhelmoissa+anelemassa+kotoa+poistumislupaa.+Saa+olla+ja+pitääkin+olla+omia+menoja,+muuten+se+suhde+on+vain+vankila.+Mikä+sinustakin+perheen+pään+tekee,+kun+muija+kuitenkin+loppupeleissä+tekee+päätökset.+Oli+niin+hurskastelevaa+tekstiä,+että+oksettaa.
27.02.2018 19:11
Sellainen,+jonka+mielikuvitus+ei+riitä+keksimään+parempaa+selitystä.+Ja+pelaa+varman+päälle,+koska+uskoo,+ettei+kaverit+naiselta+koskaan+kysy,+miksei+mies+pääse+mukaan+menoihin.
27.02.2018 19:08
Sano+sille,+että+tuut+hautajaisiin+itkemään,+jos+hän+tekee+itsarin+eikä+vain+kerjää+säälipisteitä.
27.02.2018 19:04
Jos+elämän+suurin+ongelma+on+naisettomuus,+niin+antaa+mennä+vaan.+Turha+uhoaminen,+itsarillakin,+on+naurettavaa,+kannattaa+ihan+kaikessa+hiljaisuudessa+vaan+ottaa+nirri+pois,+niin+loppuu+kurjuus.
27.02.2018 19:02
Miksi+kenenkään+uteliaan+pitäisi+päästä+syynäämään+jonkun+kommenttihistoriaa?
27.02.2018 18:58
Aika+häviävän+pieni+mahdollisuus+on+parisuhteen+pelastamiseen,+jos+se+edes+tuntuu+järkevältä+vaihtoehdolta.+Töiden+kautta+olen+tutustunut+erääseen+parisuhteessa+olevaan+vähän+yli+3-kymppiseen+naiseen.+Yhden+jos+toisenkin+kerran+olen+kuunnellut++kuinka+tökerösti+mies+käyttäytyy+ja+olenkin+kysynyt,+että+miksi+hän+on+yhdessä+tuommoisen+tollon+kanssa.+Vastaus+on+ollut,+että+samaa+hän+on+ihmetellyt+itsekin.+He+ovat+kuulemma+eronneetkin+ja+palanneet+aina+yhteen+ja+hetken+päästä+tilanne+on+sama+kuin+ennenkin.+Mulla+käy+voimille+tuollainen+keskustelu,+kun+tietää,+ettei+tilanne+tule+koskaan+muuttumaan.
27.02.2018 06:25
8 / 39