Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jos laukoo tuollaisia idiotismeja kuin aloittaja, niin silloin on kyllä jo häväissyt itse itsensä. Ei siihen muiden apua tarvitse."
Oletko sillä kannalla, että jos keskustelija lausuu jotakin, millä mielestäsi häväisee itsensä, siihen saa sitten lyödä lisää löylyä? 🌹👀
13.12.2022 09:34
Jos olisin seurusteluiässä, minulle ei mikään kertoisi, että tyttö rakastaa minua, kuin herttaisesti hymyilevä kuva hänestä, jossa hän vielä sievästi avaisi sukupuolielimiään.
Se ei toisi mieleen, että hän on narsisti, vaan että hän haluaisi olla ystävällinen. 🌹👀
13.12.2022 09:23
Biologinen yleinen seikka. Luontoa seuraamalla näkee, kuinka koiras on innostunut ja naaras välinpitämätön, tai suorastaan asettaa koiraan moniin testeihin ja sitten hylkää piirittäjäkoiraan, joka on ahkerasti yrittänyt, mutta vetää vesiperän.
Ihmisten kohdalla on myös mahdollista ajatella enemmän. Sisko, joka vaatii hidasta etenemistä, ei ota huomioon, että mies tekee kannattamattomuuspäätelmän nopeammin kuin nainen, joten mies menettää mielenkiintonsa ja ryhtyy katsomaan, jos ruoho olisi vihreämpää toisaalla.
Tulema on se, että sisko on kulkenut peruuttamattomasti onnensa ohi.
Minulle tapahtui nuorena, että selväsanaisesti kysyin tyttöä vaimokseni, ja hän kieltäytyi. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan, että se oli minulle lopullinen ei. Luuli vielä pitkään, että piiritin häntä. En taatusti piirittänyt. Kyllä se on kertakysymällä selvä.
Sattui, että tuleva vaimoni oli samalla matkalla hänen ja eräiden muiden seurakuntanuorten kanssa. Kuulin vaimoltani myöhemmin, että tyttö oli matkalla tosiaan myös hänelle puhunut, että muka piiritin häntä.
Toinen tyttö oli kotibileissä kovin myötäsukainen minua kohtaan, mutta sitten jo seuraavana päivänä etäinen. Kun hän huomasi, etten piirittänyt häntä, rupesi liennyttelemään ja flirttailemaan. Minä olin kuitenkin jo menettänyt mielenkiintoni häneen.
Käsitykseni on, että miehen ja naisen tunne-elämän rytmi on osasyynä useaan kohtaamattomuustilanteeseen. Tytöt, joiden tarvitsee venyttää tutustumista, eivät todellakaan pysty ottamaan huomioon mahdollisuutta, että miesehdokas menettää mielenkiintonsa, ja pysyvästi. 🌹👀
13.12.2022 09:01
"Niin hyvä, lämmin, hellä on mieli jokaisen. Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen!" 🌹👀
13.12.2022 08:00
Meillä oli Fiat 600:n jugoslavialainen lisenssiversio Zastava 750. Se katseli ihan pystyyn kamaloituneena teeveestä, miten liekkimeret olivat täyttäneet koko Zastavan tehtaat. Totesi, että olipa hyvä, kun oli ajoissa päässyt ihan toiseen maahan.
Sit sen psyyke asettui espanjalaisen Fiatin samanväriseen pienoismalliin, Seat 600 D, joka me pojan kanssa ostettiin Portugalin lelukaupasta. Se on nyt meidän kaapin päällä ja sanoo, että on leppoisaa kun on päässyt kotiin. 🌹👀
12.12.2022 19:59
Kolmannen halu määritellä moraalin 'oikeat' rajat on vallanhimoa, mutta usein myös kateutta ja mustasukkaisuutta. 🌹👀
12.12.2022 19:31
Kiitos. Siunausta myös sinulle🦌 ja läheisillesi. Toivomme myös maahan rauhaa ja ihmisille hyvää tahtoa. 🌹👀
12.12.2022 19:21
Feminismi tuli heti syntyaikanaan 1960-luvulla Usasta Suomeen. 🌹👀
12.12.2022 19:02
Mistä johtuu viha myös niitä miehiä kohtaan, miesten enemmistöä, jotka eivät pyri alistamaan, vaan tasa-arvoon? Mistä johtuu, että normaalinaiset, naisten enemmistö, ei tällaista vihaa tunne tarvitsevansa? 🌹👀
12.12.2022 18:56
Olisi todella vaikeata olla sellaisen kanssa, joka selittäisi vihan, katkeruuden ja alemmuudentunteen tasa-arvon tavoitteluksi sekä noudattaisi ad hoc -filosofiaa. En usko, että onnistuisi. 🌹👀
12.12.2022 16:25
Ja sen jälkeen rehvastella. 🌹👀
12.12.2022 15:06
Jos toinen ei miellytä, ei riitä, ettei valitse. Pitää vielä pilkata ja häväistä. 🌹👀
12.12.2022 14:38
Entiseen aikaan pääosa ihmisistä meni naimisiin piipahtamalla pappilassa vihillä. Hääjuhlia viettivät ne, joilla oli siihen varaa. Kansan muistitiedossa kulkee tarina suurista häistä, koska vain niitä muistellaan. 🌹👀
12.12.2022 14:11
Pienemmällä kyrvällä voi nussia myös sellaista siskoa, jolle suuri on liian iso. 🌹👀
12.12.2022 10:12
Biologille on heti selvää, että aloituksen johtopäätös on aivan väärä: "Nyt tiedetään miksei lyhyet miehet kelpaa naisille. Lyhyet miehet on vaarallisia, narsisteja."
Koska suurikokoiset urokset ovat luonnossa hyvin menestyviä, tappelussa pärjääviä, kysyttyjä puolustajia, evoluution automatiikka on pannut naaraan valitsemaan niitä. 🌹👀
12.12.2022 10:00
Sosiologian tutkimusmenetelmissä painotettiin kovin, että syy voi olla myös kolmas tekijä. Esimerkkejä tuotiin monia, kuten se että haikaroiden esiintymisfrekvenssillä ja syntyvyydellä on selvä positiivinen korrelaatio.
Aloituksessa annettiin ymmärtää, että huono luonne saattaisi olla välttämättömässä syy-yhteydessä napoleonkompleksin kanssa. Pyrin tuomaan esiin, että asia on paljon mutkikkaampi, eikä korrelaatiomittauksilla vielä pitkälle päästä. Varoin toisaalta myös aiheen laajentamista, että se olisi mahdollisimman helppoymmärtyinen myös oppimattomimmille lukijoille. 🌹👀
12.12.2022 09:37
Halu laskea naisen emättimeen johtuu evolutiivisesta valinnasta. Niillä, jotka haluavat laskea spermansa emättimeen, on eniten niitä geenialleeleja, jotka panevat näin toimimaan.
Nämä miehet saavat enemmän jälkeläisiä, joten nämä alleelit lisääntyvät populaatiossa, ja jättävät siis jälkeensä eniten geenialleelejansa. 🌹👀
11.12.2022 17:05
Jos tarkoitat pilpillä vittua, mitään neuvoa ei ole. Ei voi tehdä itseään halutummaksi, kuin on, vaikka päällään seisoisi. 🌹👀
11.12.2022 09:58
Kun tutkimus osoittaa, että kahden ominaisuuden välillä vallitsee korrelaatio, tässä tapauksessa lyhyyden ja napoleonkompleksin, on vasta selvitetty yhteys, mutta ei, kumpi on kummankin syy.
Kertoisikohan jotakin se, että pitkillä miehillä ei ole napoleonkompleksia? Olisikohan lyhyys sittenkin syy, ja kompleksi seuraus? 🌹👀
11.12.2022 09:47
Väärin. Markkina-arvoa tai arvon laskua tuottavat monet seikat, ei vain komeus. Markkina-arvoa voidaan kuvata KAIKKIEN seikkojen summapistemäärällä. 🌹👀
10.12.2022 21:33
10 / 88