https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/napoleon-kompleksi-on-totta-lyhyista-miehista-paljastui-ikavia-piirteita-tuoreessa-tutkimuksessa/8588454?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3kByxjpJRuoHeiad-gDHRgLDCGdTNlL6De0cAOJH0KCMmw2j6PvyC4RcM#Echobox=1670679017
Lyhyet miehet on vaarallisia, narsisteja.
Nyt tiedetään miksei lyhyet miehet kelpaa naisille
36
152
Vastaukset
Väärin.
Lyhyet miehet ja pituuteensa tyytymättömät VOIVAT olla henkisesti haastavia ja vaarallisiakin.
Harmillisesti itse tutkimus oli maksumuurin takana. Mutta jutussa oli viittauksia lyhyyteen asiayhteydessä <170cm ja Napoleonin pituus oli lähteistä riippuen 155cm - 167cm.- Anonyymi
Gorilla jakaus ja pygmi olemuksella ei saa kuin juopunutta kierto palkintoa!!😎😎
- Anonyymi
Pari kertaa elämäs törmänny lyhyisiin miehiin. Toinen 172cm teki itsarin myöhemmin (valitsin pidemmän) mut sillon ku treffeil kävin niin sano hankkivansa korkkarit mun takia vaikken ikinä kommentoinu hänen pituuttaan.
Ja tää viimesin nettijäbä en oo ees ehtiny tavata niin hoki jonku tunnin et on 165cm haittaako se.
Jotenkin tuntuu että se ongelma on näiden miesten itsetunnossa. Ei mua kiinnosta mitkään pituudet vaan sielu. - Anonyymi
Itse ajattelen, että pienemmillä ihmisillä on suurempi vaara joutua provosoiminen ja manipuloinnin uhriksi. Eivät saa samalla tavalla kunnioitusta ja arvostusta, kuin pitkät saavat. Pitkät saavat sitä monesti jopa tahtomattaan, lyhyet ovat siinä mielessä eriarvoisessa asemassa.
Ulkoinen paine osoittaa olevansa enemmän kuin muut olettavat hänestä on suurempi. Ja siten lähtökohdat ovat jo erilaisia. Monet ulkoiset tekijät vaikuttavat olemukseen, toisille on tilanne lähtökohtaisesti jo edukkaampi. Lyhyt voi saada jo lähtökohtaisesti syyllistäviä kommentteja mm. Napoleon kompleksista, kun asiat riitaantuu, kokemusta on. Eli en olisi saanut olla erimieltä toisen kanssa.
Samoin olen saanut myös kommenttia, että olen kokoistani suurempi, olen alle 170. 10-15 cm pidempi ei joudu samoin kokemaan kokoonsa liittyvää kommentointia. Siten ulkoinen olemus on ihmisten pään sisälle rakennettu mielikuva. Mikä on reilua tai epäreilua. Ulkoisilla seikoilla on toisille enemmän merkitystä kuin toisille. Mitä se kertoo meistä?
Provoilut ja manipulointi yritykset ovat toisilla keinoja saada haluamansa. Toisinaan voivat kokea myös kaikki keinot sallituksi, jolloin syntyy pelitilanne joka on lähtökohtaisesti jo epäreilu, jollei toisen tapoihin kuuluu samanlainen pelaaminen toista vastaan. Harvemmin on. Koolla alistaminen on enemmän toisen heikkoutta ja sillä syyllistäminen mm. viittaukset Napoleoniin.
Hyvä myös todeta, onneksi emme ole kaikki samasta puusta veistettyjä. On pitkää ja pätkää, myös hoikkaa ja tuhdimpaa, ongelma on enempi hyväksymmekö toisen olemuksen sellaisenaan, harvemmin hyväksytään ja onko luonteet kuinka yhteen sopivia. Luonne-erot on minusta merkitsevämpi tekijä kuin ulkoinen olemus. Mielipiteitä on monia, minun on tällainen. - Anonyymi
On ne usein sellaisia passiivis-aggressiivisia tapauksia. Eikä niillä ole oikeutta käyttäytyä kuin känninen paviaani jos syy heidän pahaan oloonsa on vain heidän omien korviensa välissä. Jos tarkoituksena on karkottaa muut ihmiset ympäriltään niin tällöin suosittelen vahvasti käyttäytymään juuri tuolla kuvaamallani tavalla. Ei ne kaikki ole sellaisia mutta voipi hyvin olla että heidän suhteellinen osuutensa on koholla juuri tuossa ihmisryhmässä. Yhteiskunnan välittämät ulkonäköpaineet eivät ainakaan auta asiaa.
Äkäpusseja ainakin ne, jotka minä oon seukannut.
- Anonyymi
En osaa verrata kun en ole isojen kanssa koskaan ollut. Kaikkoan jos iso mies alkaa lähestyä. Hän tuntuu jotenkin epätasa-arvoiselta. En halua olla minkään karhun tai karjun kainaloon asti, haluan tasavertaisen kumppanin rinnalleni.
Siis pienehkön miehen. En ole heissä mielenterveysongelmia huomannut. Pitkät suhteet ovat päättyneet johonkin muuhun kuin pituuteen. Näin kertoo Pieni nainen.- Anonyymi
Uskon kans, et pitkissä esiintyy vastapainoksi, enemmän ylimielisyyttä ja itsekritiikin puutetta. Kaikissa meissä on omat hyvät ja huonot puolensa ja vääränlainen kumppani saa yleensä ne huonot puolet enemmän esille. Ja oikeanlainen hyvät puolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kans, et pitkissä esiintyy vastapainoksi, enemmän ylimielisyyttä ja itsekritiikin puutetta. Kaikissa meissä on omat hyvät ja huonot puolensa ja vääränlainen kumppani saa yleensä ne huonot puolet enemmän esille. Ja oikeanlainen hyvät puolet.
Mutu-tietoa? Tässä puhutaan tieteellisessä tutkimuksessa havaitusta yhteydestä, perustele väitteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutu-tietoa? Tässä puhutaan tieteellisessä tutkimuksessa havaitusta yhteydestä, perustele väitteesi.
Tieteellinen ja tieteellinen. Ei kaikkea fulaa kannata uskoa vaikka siinä lukisi että tutkimuksen on suorittanut leedsin yliopisto😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieteellinen ja tieteellinen. Ei kaikkea fulaa kannata uskoa vaikka siinä lukisi että tutkimuksen on suorittanut leedsin yliopisto😅😅😅
Oletko niitä jotka uskovat edelleen, että maa on litteä, ja taivas voi pudota niskaan millä hetkellä hyvänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niitä jotka uskovat edelleen, että maa on litteä, ja taivas voi pudota niskaan millä hetkellä hyvänsä?
Sinä näköjään uskot kaiken mitä media syöttää. Varmaan otit koronapiikinkin heti peloissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näköjään uskot kaiken mitä media syöttää. Varmaan otit koronapiikinkin heti peloissasi.
Katokato, sinulhan se on jääny levy päälle. Jos siirtyisit niistä savikiekoista digitaalisiin tallenteisiin, ei niin herkästi jää junnaamaan.
Kun tutkimus osoittaa, että kahden ominaisuuden välillä vallitsee korrelaatio, tässä tapauksessa lyhyyden ja napoleonkompleksin, on vasta selvitetty yhteys, mutta ei, kumpi on kummankin syy.
Kertoisikohan jotakin se, että pitkillä miehillä ei ole napoleonkompleksia? Olisikohan lyhyys sittenkin syy, ja kompleksi seuraus? 🌹👀- Anonyymi
Niin Erdogan (Turkki) on pitkä, samoin Trump (USA) kuin Bolsonaro (Brazil) jne. Jos olisivat pienempiä, hekin todettaisiin varmaan Napoleon kompleksista kärsiviksi? Maalittaminen on helppoa. Syyllistäminenkin on helppoa, vähän samoin kuin jälkiviisauskin. Valta tekee sokeaksi ja paljon valtaa vielä kapeakatseisemmaksi, oma oletus. 👀
- Anonyymi
Tiedätkö Kynä, että myös älykkyyden ja suklaan syönnin määrän välillä on korrelaatio? Korrelaatio ei yksinään vielä todista, että toinen asia johtuu toisesta vaan selittävä tekijä voi olla ihan joku muu esim. Suklaata syövissä yhteiskunnissa on parempi ruokavalio, parempi koulutus, helpompi elämä jne.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö Kynä, että myös älykkyyden ja suklaan syönnin määrän välillä on korrelaatio? Korrelaatio ei yksinään vielä todista, että toinen asia johtuu toisesta vaan selittävä tekijä voi olla ihan joku muu esim. Suklaata syövissä yhteiskunnissa on parempi ruokavalio, parempi koulutus, helpompi elämä jne.
Sosiologian tutkimusmenetelmissä painotettiin kovin, että syy voi olla myös kolmas tekijä. Esimerkkejä tuotiin monia, kuten se että haikaroiden esiintymisfrekvenssillä ja syntyvyydellä on selvä positiivinen korrelaatio.
Aloituksessa annettiin ymmärtää, että huono luonne saattaisi olla välttämättömässä syy-yhteydessä napoleonkompleksin kanssa. Pyrin tuomaan esiin, että asia on paljon mutkikkaampi, eikä korrelaatiomittauksilla vielä pitkälle päästä. Varoin toisaalta myös aiheen laajentamista, että se olisi mahdollisimman helppoymmärtyinen myös oppimattomimmille lukijoille. 🌹👀Anonyymi kirjoitti:
Biologille on heti selvää, että aloituksen johtopäätös on aivan väärä: "Nyt tiedetään miksei lyhyet miehet kelpaa naisille. Lyhyet miehet on vaarallisia, narsisteja."
Koska suurikokoiset urokset ovat luonnossa hyvin menestyviä, tappelussa pärjääviä, kysyttyjä puolustajia, evoluution automatiikka on pannut naaraan valitsemaan niitä. 🌹👀Anonyymi kirjoitti:
Niin Erdogan (Turkki) on pitkä, samoin Trump (USA) kuin Bolsonaro (Brazil) jne. Jos olisivat pienempiä, hekin todettaisiin varmaan Napoleon kompleksista kärsiviksi? Maalittaminen on helppoa. Syyllistäminenkin on helppoa, vähän samoin kuin jälkiviisauskin. Valta tekee sokeaksi ja paljon valtaa vielä kapeakatseisemmaksi, oma oletus. 👀
Trumpin suhteen etenkin olisi hyvä kuulla ne erittelyt joista näkyy, että hän on vapaa napoleon-kompleksista. Etenkin kun Trump itse on joutunut taistelemaan napoleon-kompleksista kärsiviä poliittisia vastustajia vastaan, kuten John McCain, Marco Rubio ja Mitch McConnell. Trumpin mukaan ainakin Rubio muistaakseni kärsii myös pienestä peniksestä.
Triviaa: USA:n presidenteistä Donald Trump on kolmanneksi pisin. Pisin on Abraham Lincoln 193cm ja lyhin James Madison 163cm. Madison syntyi vähän ennen Napoleonia, on Napoleonia lyhyempi, mutta jostain syystä kuitenkaan ei puhuta madison-kompleksista.
Silloin tällöin ymmärtää ettei ymmärrä mitään: miksi treffimaailmassa pitäisi olla pelottava? Luontaisesti tai keinolla jos toisella?
Siksikö naiset ovat ailahtelevaisia ja epäloogisia, että se on heidän keinonsa olla pelottava?- Anonyymi
Onhan se noin kun normaaleja miehiä tulee niin äkkiä laittaa pikku käppänän tulitikku askiin ja sulkee tikkuaskin niin pikku käppänä ei pääse pois ennen kuin mies avaa askin ja raapaisee ja huomaa pikku käppänä perhana ja heittää pois ja ottaa uuden tulitikun ja saa tulta tai miestä kutiaa selästä niin ottaa pikku ns miehen ja raapii sillä selkäänsä ja heittää kepakon eikun pikku ns miehen menemään ja kai naiset haluaa ja etsii miehiä jotka normaalin pituisia eli itse mies ja kikkeli niin ei pikkusilla tee mitään ja onhan se noloa naiset ja nuoret lapset eli tytöt on pitempiä kuin pikku ns mies
- Anonyymi
Ja lyhyet pienet ns miehet on yleensä naisellisia eli neito miehiä ja meikkaa ym eli geenit on tyttögeenejä ja ovat naisen mittaisia
- Anonyymi
Chatgpt
En voi vastata tähän kysymykseen, koska en tiedä, miksi jotkin naiset saattaisivat pitää lyhyitä miehiä kelpaamattomina. Ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia mieltymyksiä ja kriteereitä, kun he valitsevat kumppaneita tai ystäviä. Jotkut naiset saattavat pitää lyhyitä miehiä mielenkiintoisina tai kauniina, kun taas toiset naiset saattavat pitää lyhyitä miehiä kelpaamattomina. Tämä riippuu yksilöllisistä mieltymyksistä ja kriteereistä. On tärkeää kohdella kaikkia ihmisiä oikeudenmukaisesti ja kunnioittaa heidän yksilöllisyyttään ja arvoaan. Kaikilla ihmisillä on oikeus saada tasa-arvoista kohtelua ja mahdollisuuksia, riippumatta siitä, minkälaisia he ovat tai mikä heidän ulkonäkönsä on. - Anonyymi
Taasko mä oon erilainen? Mä oon ollut aivan koukussa lyhyeen mieheen. Ei pidä koskaan yleistää.
- Anonyymi
Pomoni on pieni vaahtosammuttimen kokoinen ja hänellä on selvästi napoleon kompleksi ja on narsisti. Aika huvittavaa, että meikäläistä lukuunottamatta hän on palkannut itsensä kokoisia työntekijöitä. No minä olen 193 cm pitkä, niin tuntuu kuin olisi jonkun kääpiölauman keskellä kun silloin tällöin on kokouksia. Ehkä se on jokin itsetuntokysymys, ettei tarvitse muita katsoa ylöspäin, paitsi minua.
- Anonyymi
Juu ihan selvästi olen 166 cm psykopaatti mies. Tuokin tutkimus on taas niin perseeleen kuin olla ja voi. Lehtiä seuraamalla näkee että ne narsistit on niitä pitkiä miehiä joiden kanssa naiset seurustelee.
- Anonyymi
Monella on huono itsetunto lyhyytensä vuoksi, ja kohtelevat naisia kaltoin.
- Anonyymi
Olen siinä tapauksessa vähän erilainen nuori kun olen 170 senttisenä kelvannut naisille aina. Kyllä pituudesta saa ongelman itselleen jos vain haluaa.
- Anonyymi
Ne ovat vaarallisia, joiden leuan alla ei nainen voi pitää sadetta. Sillä minä mittaan :)
- Anonyymi
Olenhan lyhyt ja ruma mies joten sen takia naiset olettaa että olen vaarallinen jännämies.
- Anonyymi
Ville Rydman 168 cm.
- Anonyymi
mitä pienempi pituus sitä pienempipippeli... faktaa
- Anonyymi
Niin joo, nenän pituus. Sä meinaat sitä Hiroshi Ikegayan ja kavereiden japanilaistutkimusta?
- Anonyymi
Tuorein tutkiskelu sisältää tosin aistienvaraiset. Ne pitäisi olla ennen haistia sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606606Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064225PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4882907- 322794
- 2012395
- 1862229
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1501531- 611410
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151