Parinvalintaa kattavasti luotaava katsaus/opas josta on paljon hyötyä "sitä oikeaa" etsiessä: https://thepowermoves.com/sexual-market-value/ Saitti 'The Power Moves' on kokonaisuudessaan varsin korkeatasoinen, paljon parempi kuin poiminta artistien (deittailu valmentajien eli pickup artists) sivut.
Seksuaalinen markkina-arvo, SMV
56
96
Vastaukset
- Anonyymi
Toisin kuin kirjoitit, kyseinen sivusto ei käsittele parinvalintaa vaan seksikumppanien etsimistä. Sen verran olen tutustunut myös pick-up-"artisteihin", että tunnistan tuon sivuston ihan samanlaiseksi pick-up-"taiteeksi" kuin kaikki muutkin lajin edustajat.
En usko, että sivustosta on mitään hyötyä "sitä oikeaa" etsittäessä.
🦄- Anonyymi
Linkki vie parinvalintaa kattavasti luotaavaan katsaukseen/oppaaseen josta on paljon hyötyä niin lyhyissä suhteissa kuin pitkissä suhteissa. Siinä käsitelleen sekä Short-Term SMV että Long-Term SMV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki vie parinvalintaa kattavasti luotaavaan katsaukseen/oppaaseen josta on paljon hyötyä niin lyhyissä suhteissa kuin pitkissä suhteissa. Siinä käsitelleen sekä Short-Term SMV että Long-Term SMV.
Pysyn kannassani. Opas käsittelee seksiseuran löytämistä (ja sitäkin lähinnä vain miehen näkökulmasta). Opas ei käsittele parinvalintaa tämän pidemmälle.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyn kannassani. Opas käsittelee seksiseuran löytämistä (ja sitäkin lähinnä vain miehen näkökulmasta). Opas ei käsittele parinvalintaa tämän pidemmälle.
🦄Parinvalintaan saattaa vaikuttaa myönteinen asenne muita kohtaan ja haukkuminen tai valehtelu on lähinnä luotaantyöntävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parinvalintaan saattaa vaikuttaa myönteinen asenne muita kohtaan ja haukkuminen tai valehtelu on lähinnä luotaantyöntävää.
Myönteinen asenne muita ihmisiä kohtaan on aina suositeltavaa ja se on myös parin löytämisen edellytys, mutta siihen sen rooli parin löytymisessä sitten loppuukin. Se on vain edellytys, samaan tapaan kuin se, että osaa jotain kieltä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Parinvalinta on yhtä kuin seksuaalinen valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parinvalinta on yhtä kuin seksuaalinen valinta.
Väitteen esittäjällä on todistustaakka.
🦄
Minusta on karseeta ettei ihmiset osaa elää enää ilman oppaita ja opuksia, omaa järkeään käyttäen. ☹️
Mihin kaikki terve järki on mennyt?Minulle tuli aivan sama mieleen tästä. Jos näin vaikeaksi on suhteeseen pääseminen niin annan suosiolla olla. Jos se ei tapahdu luonnollisesti ja luontevasti, niin mikä järki?
mustasusi kirjoitti:
Minulle tuli aivan sama mieleen tästä. Jos näin vaikeaksi on suhteeseen pääseminen niin annan suosiolla olla. Jos se ei tapahdu luonnollisesti ja luontevasti, niin mikä järki?
Ihan kuin jostain helvetin oppaasta pystyisikin omaksumaan kaikki niin hyvin, että sen jälkeen se sujuu kuin vettä vaan... Ei suju. Jos on joku niin pielessä että pitää tuollaisiin oppaisiin turvautua, niin anna olla.
mustasusi kirjoitti:
Ihan kuin jostain helvetin oppaasta pystyisikin omaksumaan kaikki niin hyvin, että sen jälkeen se sujuu kuin vettä vaan... Ei suju. Jos on joku niin pielessä että pitää tuollaisiin oppaisiin turvautua, niin anna olla.
Niin ja kun opas on opas, ei päivääkään sun elämää sun nahoissasi, sun elämänkokemuksilla ja arkipäivällä.
Toki oppaat onkin opastusta, ei mikään valmis vastaus, pitää osata ammentaa oppaastakin se oleellinen osa itseä auttamaan ja karsia pois tyrha, mitä et tartte. Eli tienviitaksi korkeintaan. Tuohon suuntaan...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulle tuli aivan sama mieleen tästä. Jos näin vaikeaksi on suhteeseen pääseminen niin annan suosiolla olla. Jos se ei tapahdu luonnollisesti ja luontevasti, niin mikä järki?
Niin. Ja ellei se tapahdu luonnollisesti ja luontevasti, se voi myös jäädä tapahtumatta. Tai se voi tapahtua luonnottomasti ja ihminen voi päätyä huonoon tai vaaralliseen ihmissuhteeseen.
Minä en ainakaan osaa sanoa, miten ihminen voisi löytää kumppanin. Jotkut etsivät kuukauden, toiset vuoden, toiset 30 tai 50 vuotta. Ja vielä senkin jälkeen kumppani voi löytyä tai jäädä löytymättä.
Mutta siitä olen varma, että aloitusviestin linkillä ei ole asian kanssa tekemistä.
🦄 mustasusi kirjoitti:
Niin, mä luen hyvin vähän mitään ja satunnaisesti muutenkin. Pikemminkin tykkään ajatella itse, oivaltaa itse ja oppaat jää aina katsomatta. Sitten on kiva törmätä tekstiin, ai katos joku muukin on ajatellut noin.
Minusta elämä maistuu paremmalle omalla suulla puremalla, kuin valmiiksi purtuna. :)Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ja ellei se tapahdu luonnollisesti ja luontevasti, se voi myös jäädä tapahtumatta. Tai se voi tapahtua luonnottomasti ja ihminen voi päätyä huonoon tai vaaralliseen ihmissuhteeseen.
Minä en ainakaan osaa sanoa, miten ihminen voisi löytää kumppanin. Jotkut etsivät kuukauden, toiset vuoden, toiset 30 tai 50 vuotta. Ja vielä senkin jälkeen kumppani voi löytyä tai jäädä löytymättä.
Mutta siitä olen varma, että aloitusviestin linkillä ei ole asian kanssa tekemistä.
🦄Jotain opasta seuraamalla, jos nyt jaksaa edes sellaiseen perehtyä, saattaa mennä ihan väkinäiseksi yrittämiseksi. Esittää voi aina jotain mitä ei oikeasti ole, mutta siihen väsyy ja totuus paljastuu ennen pitkää kuitenkin, sitten on suhde karilla välittömästi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jotain opasta seuraamalla, jos nyt jaksaa edes sellaiseen perehtyä, saattaa mennä ihan väkinäiseksi yrittämiseksi. Esittää voi aina jotain mitä ei oikeasti ole, mutta siihen väsyy ja totuus paljastuu ennen pitkää kuitenkin, sitten on suhde karilla välittömästi.
Kyllä.
En sinällään kiellä ihmisiä neuvomasta toisiaan tai ottamasta neuvoja vastaan. Kannustan rehellisyyteen. Kun kyseessä on seksikumppanin löytämiseen liittyvä opas, sitä ei tule markkinoida kutsumalla sitä "parinvalintaa kattavasti luotaavaksi katsaukseksi". Opas ei luotaa parinvalintaa eikä tee sitä kattavasti. Sen sijaan se saattaa auttaa seksiseuran löytämisessä.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
En sinällään kiellä ihmisiä neuvomasta toisiaan tai ottamasta neuvoja vastaan. Kannustan rehellisyyteen. Kun kyseessä on seksikumppanin löytämiseen liittyvä opas, sitä ei tule markkinoida kutsumalla sitä "parinvalintaa kattavasti luotaavaksi katsaukseksi". Opas ei luotaa parinvalintaa eikä tee sitä kattavasti. Sen sijaan se saattaa auttaa seksiseuran löytämisessä.
🦄Jep. Seksiseuraa mies saa varmaan, jos osaa olla riittävän itsevarma ja osaa leperrellä. On se nähty miten se tapahtuu kun sen osaa. Itse en osaa. Siitä myös katkera.
mustasusi kirjoitti:
Jotain opasta seuraamalla, jos nyt jaksaa edes sellaiseen perehtyä, saattaa mennä ihan väkinäiseksi yrittämiseksi. Esittää voi aina jotain mitä ei oikeasti ole, mutta siihen väsyy ja totuus paljastuu ennen pitkää kuitenkin, sitten on suhde karilla välittömästi.
Auton korjaus opas on ihan jees. Mua ei niin paljon ole jaksanut kiinnostaa perehtyä auton anatomiaan, että ulkoa osaisin ja ymmärtäisin kaiken, mutta manuaalia lukemalla mitä tarviikin.
Nuo pitäis sitä ja tätä on aina niin ihmisen omista kyvyistä kiinni, kumppanin saaminenkin.G-LoveR kirjoitti:
Auton korjaus opas on ihan jees. Mua ei niin paljon ole jaksanut kiinnostaa perehtyä auton anatomiaan, että ulkoa osaisin ja ymmärtäisin kaiken, mutta manuaalia lukemalla mitä tarviikin.
Nuo pitäis sitä ja tätä on aina niin ihmisen omista kyvyistä kiinni, kumppanin saaminenkin.Auton korjaaminen nyt onkin ihan muuta kuin ihmisten kanssa pelaaminen. Kenenkään päänsisälle mahdotonta päästä ja jos ei edes juttelemaan pääse niin silloin on annettava vaan olla. Kun ei ota kenestäkään selvää. Lähtee siitä, että ketään ei kiinnosta ja kaikki parhaat on jo viety.
mustasusi kirjoitti:
Auton korjaaminen nyt onkin ihan muuta kuin ihmisten kanssa pelaaminen. Kenenkään päänsisälle mahdotonta päästä ja jos ei edes juttelemaan pääse niin silloin on annettava vaan olla. Kun ei ota kenestäkään selvää. Lähtee siitä, että ketään ei kiinnosta ja kaikki parhaat on jo viety.
Yym, mulle taasen itselleni on helpompaa tuo päänsisään pääseminen ilman neuvoja, kun korjata kokonainen auto. Siks vertauskuakin autoon. :)
Mutta uskon, että itseään voi kehittää melkein kaiken suhteen. :)- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jep. Seksiseuraa mies saa varmaan, jos osaa olla riittävän itsevarma ja osaa leperrellä. On se nähty miten se tapahtuu kun sen osaa. Itse en osaa. Siitä myös katkera.
Minä en ole katkera. Jos olisi aivan pakko valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta, tunkisin sisuksiini mieluummin lämpimän grillimakkaran kuin täysin vieraan ihmisen peniksen. En ymmärrä ihmisiä, jotka mielellään tunkeutuvat peniksellään täysin vieraisiin ihmisiin, mutta eipä minun tarvitse kaikkea onneksi ymmärtääkään.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole katkera. Jos olisi aivan pakko valita kahdesta huonosta vaihtoehdosta, tunkisin sisuksiini mieluummin lämpimän grillimakkaran kuin täysin vieraan ihmisen peniksen. En ymmärrä ihmisiä, jotka mielellään tunkeutuvat peniksellään täysin vieraisiin ihmisiin, mutta eipä minun tarvitse kaikkea onneksi ymmärtääkään.
🦄Hehheh, nyt olin tukehtua maapähkinöihini. 😆👍
Mut joo, samma här.
- Anonyymi
tiedä sitten, kun ole yhtään sillä mielellä mies matkassa niin tilaisuus menee ohi nainen ottaa sen omaan laskuun,
- Anonyymi
Palstan sinkuilla ei taida olla mitään arvoa.
- Anonyymi
Seksuaalinen MARKKINA arvo? Eli markkinoilla kaupan kuin ennen orjat tai kotieläimet? Voi hyvää päivää,ja tänäpäivänä 2022. 🙈häpeän olle ihminen
- Anonyymi
Onko markkinat nousussa vai laskussa, mitä sanoo palstan analyytikot? Milloin on oikea aika myydä tai ostaa? 📈📉🧐
- Anonyymi
Sen voi kyllä näin syvällä naisen rintaäänellä sanoa, että hemmetti soikoon miehellä, joka käyttää termiä "SMV" ei ole yhtään mitään mahdollisuuksia. Hyi yökötys, mitä touhua. Pariutukoot pitämiensä pick-up artistien kanssa.
- Anonyymi
Linkkisivulla ei ole yhtäkään iskukikkaa tai -jippoa, vaan se on pullollaan tutkimustietoa parisuhteen onnistumisen edellytyksistä, niin miesten kuin tyttöjen kannalta. Miksi myrkyllisen feminismin asianajajat riehaantuivat?
- Anonyymi
Ongelma tuon linkin takaisessa on se, että se on täyttä soopaa. On säälittävää, jos joku mies siihen oikeasti uskoo, koska siinä menee kyllä sen miehen "SMV" ropisten pohjamutiin jokaisen aivojaan käyttävän naisen kohdalla. Ei hyvänen aika aikuinen mies voi tuollaiseen ratketa?
Valistunut arvaukseni on että suurin osa kritiikin esittäjistä ei edes silmäillyt tekstiä. Varsinaisestihan kritiikki ei edes koske tekstiä vaan henkilöä, joka edes lukee moista tekstiä.
Itse ainakin löysin jopa ihan uuden mielenkiintoisen näkökulman.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Valistunut arvaukseni on että suurin osa kritiikin esittäjistä ei edes silmäillyt tekstiä. Varsinaisestihan kritiikki ei edes koske tekstiä vaan henkilöä, joka edes lukee moista tekstiä.
Itse ainakin löysin jopa ihan uuden mielenkiintoisen näkökulman.Arvauksesi on väärä.
Otetaan vaikka naisten pitkäaikainen SMV ja sieltä kolme piirrettä, jotka ovat miesten mielestä tärkeimpiä:
1. Ystävällinen ja ymmärtävä luonne
2. Älykkyys
3. Fyysinen puoleensavetävyys
Minun väitteeni on, että nainen ei tee mitään tuolla tiedolla pariutumisen kannalta.
Ei. Yhtään. Mitään.
Jokainen ihminen (kai?) pyrkii olemaan ystävällinen, fiksu ja katseenkestävä. Ei se edes liity mitenkään pariutumiseen vaan ihmisenä elämiseen.
Ei tuollaisella tiedolla vain tee mitään. Tuollainen tieto ei tuo unelmien miestä millimetriäkään lähemmäs ketään naista, mutta ei se toki vie kauemmaksikaan.
🦄 - Anonyymi
scrg kirjoitti:
Itse ainakin löysin jopa ihan uuden mielenkiintoisen näkökulman.Totta kai kritiikki koskee myös henkilöä, joka moista tekstiä lukee, koska koko asetelma on lähtökohtaisesti ihan hullu, joten pakkohan siinä on epäillä mitä tuollaisen ihmisen (miehen) päässä liikkuu. Tässä asetelmassa otetaan deskriptiivistä tilastotietoa (jonka pohjalla toivon mukaan ON iso otanta, jotta tulokset ovat tilastollisesti päteviä) ja yritetään siitä jotenkin ekstrapoloida yksilötasolle jotain varteenotettavia "vinkkejä" tai ohjenuoria. Siis mitä ihmettä?? Järkikin sen sanoo, että tuosta ei ole kenellekään mitään hyötyä parinvalinnassa, jossa on kyse siitä, että kaksi yksilöä kohtaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai kritiikki koskee myös henkilöä, joka moista tekstiä lukee, koska koko asetelma on lähtökohtaisesti ihan hullu, joten pakkohan siinä on epäillä mitä tuollaisen ihmisen (miehen) päässä liikkuu. Tässä asetelmassa otetaan deskriptiivistä tilastotietoa (jonka pohjalla toivon mukaan ON iso otanta, jotta tulokset ovat tilastollisesti päteviä) ja yritetään siitä jotenkin ekstrapoloida yksilötasolle jotain varteenotettavia "vinkkejä" tai ohjenuoria. Siis mitä ihmettä?? Järkikin sen sanoo, että tuosta ei ole kenellekään mitään hyötyä parinvalinnassa, jossa on kyse siitä, että kaksi yksilöä kohtaavat.
Minun järkeni sanoo mainitsemillasi lähtötiedoilla aivan päinvastaista kuin sinun, mutta se johtuu kahdesta syystä:
1) Oppaan neuvot tähtäävät seksin saamiseen, ja lisäksi ne on suunnattu enemmän miehille kuin naisille.
2) Kukaan ei ole väittänyt, etteikö oppaan tieto voisi olla tilastollisesti pätevistä väitteistä muodostettu. Väitteen esittäjän tulisi vain viedä tehtävänsä loppuun saakka ja kertoa, miten kyseinen tieto voisi auttaa naista parisuhteen löytämisessä. Sitä opas ei tee.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvauksesi on väärä.
Otetaan vaikka naisten pitkäaikainen SMV ja sieltä kolme piirrettä, jotka ovat miesten mielestä tärkeimpiä:
2. Älykkyys
Minun väitteeni on, että nainen ei tee mitään tuolla tiedolla pariutumisen kannalta.
Ei. Yhtään. Mitään.
Jokainen ihminen (kai?) pyrkii olemaan ystävällinen, fiksu ja katseenkestävä. Ei se edes liity mitenkään pariutumiseen vaan ihmisenä elämiseen.
Ei tuollaisella tiedolla vain tee mitään. Tuollainen tieto ei tuo unelmien miestä millimetriäkään lähemmäs ketään naista, mutta ei se toki vie kauemmaksikaan.
🦄"1. Ystävällinen ja ymmärtävä luonne"
Miehenkipeä nainen oppii tutkiskelemaan itseään ja kehittymään sitä kautta.
"2. Älykkyys"
Naisen ajatuksen mukaan tässä näyttäisi olevan iso ongelma, kunnes joku opastaa häntä että naiset kilvoittelevat miesten huomiosta yhdessä rintamassa, siis kaikki ovat osapuilleen samalla viivalla tämän suhteen.
"3. Fyysinen puoleensavetävyys"
Tässä miehenkipeälle naiselle on tarjolla, ja käytettävissä, valtavasti tehokkaita työkaluja, iso ja painava pakillinen. Naisen on mahdollisuus oppia ja kehittyä valtavasti. Aloittaisinko nyt vaikka minihameen alta pilkistävistä koipi-reisistä (paljaana). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"1. Ystävällinen ja ymmärtävä luonne"
"2. Älykkyys"
Naisen ajatuksen mukaan tässä näyttäisi olevan iso ongelma, kunnes joku opastaa häntä että naiset kilvoittelevat miesten huomiosta yhdessä rintamassa, siis kaikki ovat osapuilleen samalla viivalla tämän suhteen.
Tässä miehenkipeälle naiselle on tarjolla, ja käytettävissä, valtavasti tehokkaita työkaluja, iso ja painava pakillinen. Naisen on mahdollisuus oppia ja kehittyä valtavasti. Aloittaisinko nyt vaikka minihameen alta pilkistävistä koipi-reisistä (paljaana).Toistan väitteeni: mainitsemasi asiat ovat toivottavia ja positiivisia, mutta parisuhteen syntymisessä niiden vaikutus on plus miinus nolla.
Etkö voisi kommentoida jotain järkevää tähän keskusteluun?
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Arvauksesi on väärä.
2. Älykkyys
Ei. Yhtään. Mitään.
🦄Jokainen voi pyrkiä mitä vaan, mutta reaalimaailmassa ihmiset jakautuvat myös mainittuhen ystävällisyyden, fiksuuden ja ulkonäön suhteen kellokäyrän muotoon. Kunkin oma paikka on missä on ja sen muuttamiseen on rajalliset keinot ja mahdollisuudet. Mutta kuka tahansa voi hyötyä, jos tietää oman paikkansa ja tunnistaa vahvuutensa tai heikkoutensa.
Eihän yleisellä tasolla voi kirjoittaa "ohjeita", miten tietoja tulisi soveltaa, koska kirjoittaja ei voi tietää kuka lukija on ja mitä hän tahtoo.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Jokainen voi pyrkiä mitä vaan, mutta reaalimaailmassa ihmiset jakautuvat myös mainittuhen ystävällisyyden, fiksuuden ja ulkonäön suhteen kellokäyrän muotoon. Kunkin oma paikka on missä on ja sen muuttamiseen on rajalliset keinot ja mahdollisuudet. Mutta kuka tahansa voi hyötyä, jos tietää oman paikkansa ja tunnistaa vahvuutensa tai heikkoutensa.
Eihän yleisellä tasolla voi kirjoittaa "ohjeita", miten tietoja tulisi soveltaa, koska kirjoittaja ei voi tietää kuka lukija on ja mitä hän tahtoo."Kunkin oma paikka on missä on ja sen muuttamiseen on rajalliset keinot ja mahdollisuudet. Mutta kuka tahansa voi hyötyä, jos tietää oman paikkansa ja tunnistaa vahvuutensa tai heikkoutensa."
Opas ei tarjonnut mitään keinoja oman itsensä paikantamiseen kellokäyrällä.
Opas ei kerro myöskään, mikä määrä mainittuja ominaisuuksia olisi kellokäyrän keskellä. Gaussin käyrähän on todennäköisyysjakauma. Eihän voi olla niin, että kaikkein ystävällisimpiä, älykkäimpiä ja kauniimpia ihmisiä olisi eniten? Jos sanot että vaikkapa kauneus jakaantuu Gaussin käyrän mukaisesti, mikä on se numeerinen taso, joka on kauneudessa kaikkein todennäköisin?
Ja ennen kaikkea: vaikka ihminen olisi maailman ystävällisin, älykkäin ja kaunein olento, pelkkä tieto siitä ei tuo hänelle kumppania.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"Kunkin oma paikka on missä on ja sen muuttamiseen on rajalliset keinot ja mahdollisuudet. Mutta kuka tahansa voi hyötyä, jos tietää oman paikkansa ja tunnistaa vahvuutensa tai heikkoutensa."
Opas ei tarjonnut mitään keinoja oman itsensä paikantamiseen kellokäyrällä.
Opas ei kerro myöskään, mikä määrä mainittuja ominaisuuksia olisi kellokäyrän keskellä. Gaussin käyrähän on todennäköisyysjakauma. Eihän voi olla niin, että kaikkein ystävällisimpiä, älykkäimpiä ja kauniimpia ihmisiä olisi eniten? Jos sanot että vaikkapa kauneus jakaantuu Gaussin käyrän mukaisesti, mikä on se numeerinen taso, joka on kauneudessa kaikkein todennäköisin?
Ja ennen kaikkea: vaikka ihminen olisi maailman ystävällisin, älykkäin ja kaunein olento, pelkkä tieto siitä ei tuo hänelle kumppania.
🦄Normaalijakauman mukaan kaikkein eniten on tietenkin niitä suunnilleen keskimääräisen kauniita tai mukavia tai fiksuja tai keskimääräisen hyviä autokuskeja. Paljon yli puolet kuitenkin kuvittelee paitsi olevansa keskimääräistä parempia autokuskeja niin luonteeltaan jotenkin erinomaisia. Moni kuvittelee sen aivan perusteetta.
Jos joku on erityisen ystävällinen, älykäs tai kaunis, se varmaan väistämättä vaikuttaa siihen niiden ihmisten määrään ja laatuun, ketkä ovat hänestä kiinnostuneita sekä näiden motiiveihin. Ja jos sitten kokee että omalle kohdalleen näitä tietoja ei pysty mitenkään soveltamaan, niin yksinkertaisesti sitten vaan jättää soveltamatta.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Normaalijakauman mukaan kaikkein eniten on tietenkin niitä suunnilleen keskimääräisen kauniita tai mukavia tai fiksuja tai keskimääräisen hyviä autokuskeja. Paljon yli puolet kuitenkin kuvittelee paitsi olevansa keskimääräistä parempia autokuskeja niin luonteeltaan jotenkin erinomaisia. Moni kuvittelee sen aivan perusteetta.
Jos joku on erityisen ystävällinen, älykäs tai kaunis, se varmaan väistämättä vaikuttaa siihen niiden ihmisten määrään ja laatuun, ketkä ovat hänestä kiinnostuneita sekä näiden motiiveihin. Ja jos sitten kokee että omalle kohdalleen näitä tietoja ei pysty mitenkään soveltamaan, niin yksinkertaisesti sitten vaan jättää soveltamatta."Jos joku on erityisen ystävällinen, älykäs tai kaunis, se varmaan väistämättä vaikuttaa siihen niiden ihmisten määrään ja laatuun, ketkä ovat hänestä kiinnostuneita sekä näiden motiiveihin. Ja jos sitten kokee että omalle kohdalleen näitä tietoja ei pysty mitenkään soveltamaan, niin yksinkertaisesti sitten vaan jättää soveltamatta."
Yhteenveto: aloituksen oppaasta ei ole mitään konkreettista hyötyä parisuhteen etsinnässä.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"1. Ystävällinen ja ymmärtävä luonne"
"2. Älykkyys"
Tässä miehenkipeälle naiselle on tarjolla, ja käytettävissä, valtavasti tehokkaita työkaluja, iso ja painava pakillinen. Naisen on mahdollisuus oppia ja kehittyä valtavasti. Aloittaisinko nyt vaikka minihameen alta pilkistävistä koipi-reisistä (paljaana).Markkinoinnissaan nuoret naiset tyypillisesti eivät pyri peittämään vaan pikemminkin korostamaan sitä, että luonne ei ole kovin mukava. Fyysisen puoleensavetävyyden kohentamisessa ei myöskään ole näkyvissä paljon yritystä. Älykkyydestä voi vetää johtopäätöksiä kahdesta edellisestä.
Mutta tuurillakin sokea kana saattaa löytää jyvän.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Markkinoinnissaan nuoret naiset tyypillisesti eivät pyri peittämään vaan pikemminkin korostamaan sitä, että luonne ei ole kovin mukava. Fyysisen puoleensavetävyyden kohentamisessa ei myöskään ole näkyvissä paljon yritystä. Älykkyydestä voi vetää johtopäätöksiä kahdesta edellisestä.
Mutta tuurillakin sokea kana saattaa löytää jyvän.Niinkö tuolla oppaassa sanotaan?
Kuvailemasi käyttäytyminen olisi miestä etsivältä naiselta niin vähä-älyistä, että suurin ongelma tuollaisessa käyttäytymisessä olisi älyn puute. Kerroin jo aikaisemmassa kommentissani ylempänä myös, että jokainen pyrkinee olemaan ystävällinen, fiksu ja hyvännäköinen riippumatta siitä, etsiikö kumppania vai ei.
Hyvin sinä olet yrittänyt, mutta todellisuudessa sinäkään et ole pystynyt kertomaan, millä tavalla aloituksen opas auttaisi naista pariutumisessa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Niinkö tuolla oppaassa sanotaan?
Kuvailemasi käyttäytyminen olisi miestä etsivältä naiselta niin vähä-älyistä, että suurin ongelma tuollaisessa käyttäytymisessä olisi älyn puute. Kerroin jo aikaisemmassa kommentissani ylempänä myös, että jokainen pyrkinee olemaan ystävällinen, fiksu ja hyvännäköinen riippumatta siitä, etsiikö kumppania vai ei.
Hyvin sinä olet yrittänyt, mutta todellisuudessa sinäkään et ole pystynyt kertomaan, millä tavalla aloituksen opas auttaisi naista pariutumisessa.
🦄Ehkä se sitten ei auta. Ehkä mikään ei auta. Naiset ajopuuna pariutuvat yleensä melko helposti, joten avulle ei ole tarvettakaan. Ja sitten kun se ei enää tapahdu helposti, niin mikään ei enää voi auttaa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ehkä se sitten ei auta. Ehkä mikään ei auta. Naiset ajopuuna pariutuvat yleensä melko helposti, joten avulle ei ole tarvettakaan. Ja sitten kun se ei enää tapahdu helposti, niin mikään ei enää voi auttaa.
Oliko tämä tuolta oppaasta, vai sinun omaa päättelyäsi?
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä tuolta oppaasta, vai sinun omaa päättelyäsi?
🦄Omaa. Eihän opas ollut kiinnostava.
Se on jossain määrin kiinnostavaa kuinka kiellettyä on rakkauden yhteydessä kysyä miksi.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Omaa. Eihän opas ollut kiinnostava.
Se on jossain määrin kiinnostavaa kuinka kiellettyä on rakkauden yhteydessä kysyä miksi.Ei ole kiellettyä kysyä sitä, mutta vastauksen on oltava jotain muuta kuin itsestäänselvyyksiä.
🦄
- Anonyymi
Heh.. mutjoo. Meikäläisen jokaisella 170:llä sentillä on korkea SMV.
Turvauduin oppaaseen, kun olin nuori ja tietämätön. Siinä kerrottiin, että tytöt pitävät erityisesti rintojen hyväilystä. Niinpä kiinnitin huomioni tytön rintoihin, kun yritin luoda avioon johtavaa romanssia.
Mutta tyttö sanoikin kesken hyväilyn, ettei voi ymmärtää, miten miehet ovat niin kiinnostuneet rinnoista. No, enpä ollut minäkään, mutta yritin toimia oppaan mukaan. Olin enemmän kuin hölmistynyt.
Sen sijaan havaitsin itse ilman oppaita, että yhtä ainoata lukuun ottamatta tytöt pitivät kovasti sekä puolisoa etsiessä että ihan vain jutellessa, kun herttaisesti hyväili heidän paljasta vittuaan. He todella pitivät.
Poikkeustyttö luultavasti olisi muuten pitänytkin - mutta arvellakseni näin jälkikäteen - luuli että pyrin yhdyntään, eikä silloin vielä ollut pillereitä.
Oppaitten perusvika - kuten kaikessa psykologismissa - on, että jostakin korrelaatiosta tehdään ohje, joka muka pätee yleisesti. 🌹👀- Anonyymi
Onko tämä joku sketsihahmo?
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä joku sketsihahmo?
En ole sketsihahmo. Tapahtui juuri niin, kuin kerroin.
Kerrottakoon vielä, että 'poikkeussisko' ei pannut ollenkaan pahakseen, kun sain siemensyöksyn hänen käsilleen hänen hyväillessään housujen sepaluksen kautta kyrpääni. Tästä päättelin, ettei hän periaatteesta suhtautunut kielteisesti käsiseksiin eli pettingiin. 🌹👀
- Anonyymi
Taas yksi kolmikirjaiminen lyhenne luotuna jonkun ääliön toimesta lihamarkkinoille
- Anonyymi
Jo juo viinaa porukoissa ja baareissa niin miehen arvo nousee naisiin tutustuessa.
Viinamiehellä on aina korkea arvo.
T: viinamies - Anonyymi
Jos ei ole komea niin ei ole arvoa.
Väärin. Markkina-arvoa tai arvon laskua tuottavat monet seikat, ei vain komeus. Markkina-arvoa voidaan kuvata KAIKKIEN seikkojen summapistemäärällä. 🌹👀
Markkina-arvon käsitteen rinnalle ei voi perustaa käsitettä seksuaalinen markkina-arvo, sillä jälkimmäinen on osa edellisestä, eikä evoluutio tunne kuin yhden kriteerin, todennäköisyyden lisääntymiseen. Siten ei voida erotella henkistä ja fyysistä markkina-arvoa toisistaan. 🌹👀
- Anonyymi
Kuulostaa oikein järkevältä! 😊
Hienoa että tähän ketjuun eksyy järkeviäkin kommentoijia. (En väitä että itse olisin sellainen, mutta ei ole ollut moni muukaan.)
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080