- Eihän tytöille jutella, niitä korkeintaan puhutellaan. Sitten kun "jutellaan" niin se on dialogi mikä on valmiiksi käsikirjoitettu. Parhaiten toimii kun ensimmäiseen dialogiin ottaa sanelukoneen ja seuraavassa keskustelussa toistaa omat nauhoitetut sanat. Tytöt kun juttelevat keskenään, alkaa aivosolut tekemään itsemurhaa yksi kerrallaan. ;)
- Hyvä homma, onneksi en ole itsekään ollut.
- Taitaa riippua miehestä ja naisesta. Kysymyksen voisi suoraan kääntää, tekeekö nainen itsensä onnelliseksi vai onnettomaksi miehellä?
Tuleeko nainen onnelliseksi vai onnettomaksi mitä enemmän mies tottelee oikkuja ja tekee temppuja? :P - Tavat joilla murhaajat kiduttivat eläimiä poikkeavat oleellisesti metsästysharrastuksesta. Metsästystä harrastava poika ei käynyt sytyttämässä majavaa tuleen, saati värjännyt sitä spraymaalilla siniseksi. Ne pienet murhaajat ovat kepillä tökkimässä siilinpoikasia tai heittelevät niitä kivillä tai käyttävät jalkapallona, mikäli omaavat tulenteko välineen niin sytyttävät niitä tuleen. Tuleva murhaaja nautti siitä ensimmäisestä kepin iskusta aina sen siilin viimeiseen hengenvetoon asti eikä tunne katumusta teostaan.
- Monia viisauksia on kirjoitettu ennen ja jälkeen kun ihminen lähti laskemaan aikaa, pahemmin en uskonnosta perusta mutta Matteus varmaankin kiteytti hyvin: "Kaikki minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille"
Tuolta pohjalta Karman opit seuraa hyvin syytä ja seurausta. Jos olen kuin kokovartalodidlo, minua kohdellaan kuin kokovartalodildoa. :) Mikäli en halua olla kokovartalo... voin vaikuttaa omaan käytökseeni.
Ainakin Heta osui kohdassa, viestittelyssä on helppo ymmärtää väärin. - Täytyy+tutustua+aiheeseen+ajan+kanssa,+olen+oppinut+välttämään+mediaa+ja+suodattamaan+sieltä+lähestulkoon+90%+pois.+Monet+käyttävät+sosiaalista+mediaa+hyväkseen+Twitter,+Facebook+mitä+näitä+nyt+on.+Noilla+yksityishenkilöillä+ei+ole+muodollisia+toimituksellisia+vastuita+joten+kunhan+jokin+sopii+omiin+tarkoitusperiin+ja+mielipiteisiin+sitä+on+hyvä+käyttää+välineenä+joka+sitten+kerää+samanhenkiset+vahvistusvinoumasta+kärsivät+yksilöt+suoriutumaan+samoin+sen+tarkemmin+miettimättä+kuinka+uskottava+edes+lähde+on+tai+mitä+tarkoitusperiä+itse+aihe+ajaa.
Tytön+asioilla+vellominen+ei+varmastikaan+aiheuta+helpotusta+itse+tytössä,+taatusti+aiheuttaa+enemmän+harmia,+päänvaivaa,+pelkotiloja,+ahdistusta,+tapahtumasta+toipumisesta,+mikäli+sellaisesta+voi+koskaan+täysin+toipua. - Tämä on totta, luotetaan liikaa renkaisiin ja tämän jälkeen itseensä. Luottavaisin mielin tullaan hyvää vauhtia mutkaan jossa ei edes ketjuilla pysähdytä tielle. Kehä-3:sen sisäpuolella on muutama liittymäkohta johon pakkautuu liukasta moskaa suolauksesta huolimatta. Nastoilla tai kitkoilla pito on yhtä hyvä kuin kesärenkailla.
- Se on joidenkin yksilöiden tapa elää virtuaalista elämää, helpompi kommunikoida, nopeammin ja impulsiivisemmin. Yleisö on suurempi ja identiteetti pysyy salassa.
Voit olla oman itsesi suodatin ja pysytellä hereillä kun luet ja kirjoittelet verkossa.
Täällä tuskin käyttäjien tarve on objektiiviselle, todenmukaisille ja neutraalille tiedolle vaan lähemmäksi ne kävijämäärät, tykkäykset, huomio ja hyöty minkä tästä kukin nyt irti saakaan.
Sinäkin nyt sait sitä huomiota mitä olit hakemassa. :) - Mahdollista+on+että+1%+on+löytänyt+5%+ja+11%+sen+1%+yhdestä+teltasta.+Oulussa+sika+astuu+miestä+ja+Porissa+hevonen+naista+niin+vaikea+tietää+minkälaista+seksiseuraa+kukakin+on+mistäkin+löytänyt.
- Tuo on niin totta. Saatamme myös ottaa vaikutteita tai antaa muiden vaikuttaa näkemyksiimme, jotkut saattavat ottaa paineita siitä kuinka toiset asian ottavat ja minkälaista vastakaikua kyseiselle asialle tulee. Veskun tapauksessa varmasti pienet mehukkaat paljastukset lisäävät myyntiä, ihmiset kun rakastavat pureskella muiden asioita ja tapahtumia, useat janoavat kyltymättömänä lisää.
- Kyllä, parisuhteessakin voi olla enemmän yksin kuin sinkkuna. Vaikea ikinä täysin päätellä kuinka kukakin sinkku tai parisuhteessa oleva asiansa hoitaa, sen on huomannut että jotkut ovat yksin yhdessä. Tottuneet jakavansa saman talouden ja kulut, mitään muuta eivät olekaan jakaneet vuosiin. :)
Yksilöllistä miten kukin näkee tyytymättömyyden, joku toinen voi olla tyytymätön tai olettaa toisen olevan sitä vaikka kyseinen henkilö itse ei olisi saati kokisi jostakin tyytymättömyyttä. Mikä vain parantaa tai kohentaa elämänlaatua on hyvä syy, kunhan sen tarkoitus ei ole ainoastaan vahingoittaa ja satuttaa muita. - Taiteilija yksin tietää kuinka paljon on väriliituja käytetty kirjan myynnin parantamiseksi jotta se päättyy "bestselleriksi" pukinkonttiin jokaiselle lahjaksi.
Todennäköisesti opettaja ei ole elossa kumoamassa tapahtumia tai jos on niin ei enää muista olleensa laulunopettaja.
Hyväksikäyttöhän tuo on, saat laulutunteja kun tyydytät seksuaaliset tarpeeni, vaihtoehtosi on vähissä sillä muuten et pääse haluamaasi kouluun. - Onko sinkkuna yksin, kaksin vai kolmisin?
Motivaatiota ei tarvitse löytää, se tulee ihan itsestään kunnes yksilö on riittävän tyytymätön johonkin. Ensin pitäisi haluta jotakin, että siihen voisi katsoa tarvitseeko siihen erikseen motivaatiota. Tähän viestiin vastaamiseen ei kauheasti motivaatiota tarvittu. :)
Olen oppinut nauttimaan olemattomista ja pienistä asioista, joten vastoinkäymiset eivät kauheasti lannista. Kun etsimällä etsii kaikesta hyviä asioita niin kauheasti ei voi lannistua.
Vai löydätkö itse itsestäsi tarpeeksi motivaatiota parantaa vaikka liikkumista, syömistä ja muita elämäntapoja?
Tarvitsetko onnistumisia, että motivaatio pysyy, vai nostatko selän heti kun joku epäonnistuu? - En osaa sanoa, mutta varmasti ylimitoitetut odotukset aiheuttavat ahdistuneisuutta kun odotukset ja todellisuus ei kohtaa ja niitä jää vatvomaan mieleensä. Mielensä ruokkiminen asioilla ja niihin suhtautuminen taitaa aiheuttaa sen ahdistumisen.
- Päivä kerrallaan platonisesti pessimistisellä asenteella näkien asioista ne valoisat puolet. Vähään tyytyväinen olemattomilla odotuksilla. ;)
- Eivät ne kestäkään, siksi täytyy joskus jaloitella tai hiukan oikoa jäseniä. Näyttöpäätetyöskentely kangistaa mukavasti, työt eivät jatku kotona, mutta ruutuaika jatkuu. ;)
Ehkä se vuosien takainen hyperaktiivisuus pitää ruumista vielä tovin kasassa. Laiskuus ja mukavuudenhalu iskenyt. - Et ole tullut vanhaksi. Vanhaksi olet tullut silloin kun juhlimisen sijasta ekana mieleen tulee Emmerdale. Kun naiset pyytävät mukaansa laulamaan karaokea, mutta valitsetkin sen Emmerdalen, silloin olet tullut vanhaksi.
- En juhli, teen tylsästi työtä millä ei ole merkitystä. Jos juhlin, se on merkityksetön päivämäärä ja kellonaika.
- Ei tule sanaa, kiukkua tai kitinää mutta samoissa asennoissa on kyllä tullut rötköteltyä päivästä päivään ja viikosta viikkoon. Hiukan joutuu asentoa muuttamaan kun muuten ruumis jää jumiin. :)
- Puhelimen autocorrect, mun vika. Eeliähän minä tarkoitin.